Slechte voorlichting omtrent de kosten

Vooraf gebeld om te vragen wat het ging kosten. 49 euro Bij betaling bleek het 149 euro te zijn, Voel me behoorlijk belazerd!

Beste Marijke, Wij hebben u reeds een e-mail gestuurd, echter hebben wij daar nog geen reactie op ontvangen. U heeft deze ervaring niet met Optie1.nl, maar met één van onze franchisewinkels. Wel wil ik kijken waar ik u precies mee kan helpen. Wellicht kunnen we er toch nog voor zorgen dat u met een goed gevoel terugkijkt op uw ervaring met ons. Kunt u aub. een e-mail sturen en daarin aangeven om welke Optie1 winkel het precies gaat? Dit kunt u sturen naar [email protected] t.a.v. Mark. Alvast bedankt! Vriendelijke groet, Team Optie1.nl.

Natuurlijk wist ik het. Nooit een mobiel in je kontzak doen. Per ongeluk toch gedaan en naar de WC gegaan. PLONS….snel mobiel er uit gehaald. Na twee dagen weinig leven in de mobiel meer. Ik had het eigenlijk al opgegeven. Gelukkig hebben jullie (Optie 1 Zwolle) de mobiel nog kunnen maken en daarbij het scherm hersteld! Ik ben er verschrikkelijk blij mee. Goede service! Nogmaals dank!!!

heel goed geholpen

ik heb voor de eerste keer zelf een toestel gekocht, en mijn keuze was via internet eigenlijk al bepaald. toch heb ik mij open opgesteld in de winkel en werd heel vriendelijk te woord gestaan en met raad en daad geholpen. de tijd die daarvoor genomen werd waardeer ik, het was geen afraffelen van een verkooppraatje, maar gemeend advies.

super goede service

Prima winkel met uitstekend personeel, vriendelijk, behulpzaam en zeer vakkundig, ik ben om, ik ga nergens anders meer heen dan naar Optie 1 in Emmeloord.

Perfecte service

Het zijn vriendelijke mensen, met een goede service. Je kan er altijd terecht als er iets is.

Goed & snel

Duidelijke site met goede informatie. Levering was snel en correct.

Over Optie1 Online

Optie1 is een onafhankelijke retailketen van telecom-, smart living en verduurzamingsexperts met 45 winkels in Nederland. Dé specialist om de hoek, voor iedereen. Deskundig advies en goede service.