Beste Jacques, Bedankt voor je bericht. Graag zouden wij met je in contact komen om te achterhalen wat er precies gebeurd is. Zou je dit via e-mail aan ons kunnen laten weten? Dit mag dan naar [email protected]. Ik hoop snel van je te horen. Met vriendelijke groet, Mark van Optie1.nl.
Geachte heer/mevrouw, Wij hebben begrepen dat het probleem inmiddels in onze winkel in Goirle is opgelost en dat het abonnement is stopgezet. Wij hopen dat daarmee het vertrouwen weer wat terug gewonnen is. Met vriendelijke groet, Mark van Optie1.
Geachte heer, beste Rob, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. Ik heb inmiddels de winkel gesproken en die herkent de situatie niet. Wellicht kunt u ons een mail sturen ([email protected]) om te kijken of we het nog voor u kunnen oplossen. Alvast bedankt.
Optie1 is een onafhankelijke retailketen van telecom-, smart living en verduurzamingsexperts met 45 winkels in Nederland. Dé specialist om de hoek, voor iedereen. Deskundig advies en goede service.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.