Uitstekend !!

Prima verkopers. Zijn zeer vriendelijk; hebben perfecte kennis van zaken. Hebben overal een oplossing voor. Zijn zeer klantvriendelijk. Doen alles voor je, zelfs als het bij je thuis moet. Zeer aan te bevelen.

Meest waardeloze bedrijf

Via bol.com bij hun Apple Watch besteld,verpakking bestond uit lege doosjes,alleen een half horloge bandje zat er nog in ,niets was meer verzegeld,foto’s gestuurd, en ze zouden het tot op de bodem uitzoeken, er zou bij PostNL een onderzoek gedaan worden,maar na 2 weken was er nog NIETS gedaan,Bol.com heeft uiteindelijk een onderzoek ingesteld en is het gelukkig goed opgelost,maar van dit bedrijf niets gehoord,reageren nergens op,dat zegt voor mij genoeg.

• In welke Optie1 winkel heb je wat gekocht? Optie1 Leiden

Écht een TOP winkel!!!

Sandra wilde een nieuwe telefoon, laten we even bij Optie 1 kijken… Erol stond ons te woord, wat een kennis heeft deze man!! Alle vóór- maar ook nadelen (bij de wijze waarop de telefoon wordt gebruikt) kregen we te horen! Op die manier konden we ter plekke de keuze maken. Binnen no-time was, onder het genot van een goede kop koffie, alles van de oude telefoon in de nieuwe overgezet en konden we bellend weer naar buiten. Het bijgekochte hoesje vertoonde na 2 weken een klein gebrek, geen probleem, direct omgeruild voor een nieuwe!! Top kennis, Top service!! Écht een aanrader!! Voor ons is er maar 1 Optie 1!! Dank Erol!!

Wonderen bestaan

Ik heb mijn telefoon in de wc laten en een dag later is ie 'overleden'. Maar Optie1 heeft mijn fijne Blackberry weer nieuw leven ingeblazen. Heel blij mee!

• In welke Optie1 winkel heb je wat gekocht? N.v.t.

Geweldige service!

Zeer goede service. Uitermate beleefde jongens, niks was ze teveel. Een aanwinst voor ons dorp.

• In welke Optie1 winkel heb je wat gekocht? Optie1 Voorschoten

OPTIE1 in Voorschoten is een geweldige winkel, met top personeel!

Mijn man en ik komen al jaren bij Optie1 in Voorschoten en de service is onveranderd zeer goed! De mannen die er werken zijn zeer klantvriendelijk, geduldig en dringen je niets op. Ook adviseren zij objectief en dus zeker niet altijd het duurstel toestel, etc., als zij beoordelen dat een duurder toestel niet nodig is in jouw geval. Ook kun je er altijd terecht voor advies, uitgebreide hulp, of als je niet weet/of vergeten bent hoe je iets moet doen. Vandaag was ik in de winkel (in Voorschoten) en er was zelfs een dame uit Den Haag die speciaal naar deze vestiging komt, omdat ze er ook altijd zo goed werd geholpen! Kortom: AANRADER!!

Waardeloos advies zeer ondeskundig

Filiaal Arnold Spoelstraat Loosuinen. Vrouw van 83 jaar heeft een toestel waarvan de oplader zoek is. Medewerker kijkt en zegt dat het aansluiting voor de oplader stuk is. Kan gerepareerd worden. Echt belazerd thuis komt iemand met de juiste oplader alles werkt!! Ondeskundig of doortrapt???? Beiden waardeloos

• In welke Optie1 winkel heb je wat gekocht? N.v.t.

Beste Jacques, Bedankt voor je bericht. Graag zouden wij met je in contact komen om te achterhalen wat er precies gebeurd is. Zou je dit via e-mail aan ons kunnen laten weten? Dit mag dan naar [email protected]. Ik hoop snel van je te horen. Met vriendelijke groet, Mark van Optie1.nl.

Super geholpen in Bergambacht

2 IPhone 13 gekocht. Was zo geregeld

• In welke Optie1 winkel heb je wat gekocht? Optie1 Bergambacht

Staan direct voor je klaar. Je wordt heel goed geholpen met de juiste uitleg.

• In welke Optie1 winkel heb je wat gekocht? Optie1 Rotterdam Zwartjanstraat

Super service.

Zeer goed geholpen. Echt een aanrader. Veel geduld, klant gericht. Dus dikke duim

• In welke Optie1 winkel heb je wat gekocht? Optie1 Apeldoorn

Hielpen me super bij het vinden van mijn puccode

• In welke Optie1 winkel heb je wat gekocht? Optie1 Urk

Houden zich niet aan de wet

Schandalig! Oplichting! Mijn schoonouders hebben hier een telefoon gekocht met abonnement. Prima. Enkele maanden voor aflopen abonnement worden ze benaderd door Optie1 en verkopen ze een nieuw abonnement. Veel te duur blijkt. Mijn schoonouders herroepen zich binnen 14 dagen per mail. Hierop krijgen ze een mailtje dat het wordt overlegd met Ben. Later bellen we om te vragen waar de bevestiging blijft. Blijkt dat ze het niet geannuleerd hebben en indien we geen actie zouden ondernemen het nieuwe abbo in zou gaan. Mensen let op deze winkel houdt zich niet aan de wettelijke bedenktermijn , pas goed op. Ze houden zich niet aan de Wet Koop of Afstand. Consumenten hebben een wettelijke bedenktermijn waar deze winkel zich niet aan houd!!!! Zie de volgende website: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/online-telefonische-aankopen De melding bij ACM is gedaan! http://consumentenjurist.nl/varia/nieuws/herroepingsrecht-voor-consumenten/ Hieronder een voorbeeld hoe een bedrijf het wel netjes doet: U heeft een telefoon abonnement via UnitedConsumers aangevraagd. Met dit abonnement bent u altijd verzekerd van goedkoop bellen. Mocht u toch twijfelen over uw aankoop, dan doen wij daar niet moeilijk over. Volgens de wet Koop op Afstand heeft u recht op een bedenktijd. Binnen 14 kalenderdagen kunt u uw bestelling kosteloos annuleren. Goed voor elkaar. Voorbeeld van voorwaarden anders Sim-only verkoop die dit wel netjes doen. https://www.goedkoopste-simonly.com/sim-only-bedenktijd/

• In welke Optie1 winkel heb je wat gekocht? Optie1 Goirle

Geachte heer/mevrouw, Wij hebben begrepen dat het probleem inmiddels in onze winkel in Goirle is opgelost en dat het abonnement is stopgezet. Wij hopen dat daarmee het vertrouwen weer wat terug gewonnen is. Met vriendelijke groet, Mark van Optie1.

ik ben zeer vakkundig en vriendelijk geholpen met het verlengen van mijn abonnement .

Bij het uitzoeken van een telefoon en overzetten van de gegevens er naar toe, werd ik prima geholpen.

• In welke Optie1 winkel heb je wat gekocht? Optie1 Hillegom

Heel tevreden

Vorige week een nieuwe smartphone gekocht. Vriendelijke verkoper, deskundig advies en wat een goede service. Al mijn gegevens vanaf oude smartphone werden overgezet op de nieuwe smartphone. Daar was ik heel blij mee! Fijn zo'n winkel om de hoek.

Super geholpen

Deskundig en prima service, top!!

• In welke Optie1 winkel heb je wat gekocht? Optie1 Voorschoten

Uitstekende service en vriendelijk aan de telefoon. Kennis van zaken en vlot afgehandeld.

• In welke Optie1 winkel heb je wat gekocht? Optie1 Kampen

Ik voel me een beetje opgelicht door niet nagekomen belofte

Ik kwam als zeiler in Enkhuizen met een mobiel voor reparatie, die in het water had gelegen. De verkoper vertelde dat dit wat dagen ging duren en dat het niet altijd succes had. Hij stelde me een nieuw toestel voor (Samsung SM-A025G/DSN) en om de koop misschien te bespoedigen, zou ik een hoesje en display folie gratis erbij krijgen. Ik kocht het toestel en verwachte dus ook het hoesje en display folie erbij te krijgen. Maar deze spullen waren niet in voorraad en zouden morgenmiddag aankomen en zou hij mij morgen bellen. De volgende dag werd ik dus niet gebeld en heb zelf maar gebeld. Ik denk dat hij verwachtte dat wij als zeilers de volgende dag uit Enkhuizen vertrokken zouden zijn. 2 dagen later kwam ik met mijn kameraad weer in Enkhuizen aan en gingen naar de winkel. Ik zag dat hij schrok en bood mij aan de display folie aan te brengen op mijn mobiel. Het hoesje was nog steeds niet binnen en hij zou mij nog bellen. Nu ik moet nog steeds gebeld worden en denk dat ik naar het hoesje kan fluiten.

• In welke Optie1 winkel heb je wat gekocht? Optie1 Enkhuizen

Geachte heer, beste Rob, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. Ik heb inmiddels de winkel gesproken en die herkent de situatie niet. Wellicht kunt u ons een mail sturen ([email protected]) om te kijken of we het nog voor u kunnen oplossen. Alvast bedankt.

geweldige service

al tig jaren heb ik een tablet en mobile,soms is er iets mis gegaan en ga dan naar optie 1 Voorschoten,waar ze me geweldig en beleefd helpen ik kan het iedereen aanraden!!!!!!!! En als bejaarde 80 plusser is het dubbel fijn om deze winkel in ons dorp te hebben.

• In welke Optie1 winkel heb je wat gekocht? Optie1 Voorschoten

Vriendelijk personeel, goede service. Goed geholpen door Emma Oost, ze stond altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden. Bedankt!

Uitstekende sevice

• In welke Optie1 winkel heb je wat gekocht? Optie1 Bergen

Fantastisch goede service

Heel goede service gehad van Geoffrey te Lemmer. Oude telefoon te water- zelfde nummer kunnen houden- alles overgezet. Echt heel blij mee, fijn dat er nog zulke zaken zijn.

• In welke Optie1 winkel heb je wat gekocht? Optie1 Lemmer

Goede en snelle service!

Goed geholpen, alle mogelijkheden verkennen, vriendelijk en snelle service

• In welke Optie1 winkel heb je wat gekocht? Optie1 Voorschoten

Je word vriendelijk geholpen, goed personeel. En de manager willem houd ook wel van een beetje humor, en van een beetje pesten van zijn personeel, daar hou ik wel van. Net 2 nieuwe a32 gekocht met abonnement er op, ging vlot. Bedankt optie 1 mensen willem ,hendrik, en Emma

Geweldig geholpen

Vriendelijk, kennis van zaken, heel tevreden de winkel uit gegaan!!

• In welke Optie1 winkel heb je wat gekocht? Optie1 Bergambacht

Super!!!

Ik ben heel goed geïnformeerd en geholpen door Vanessa bij mijn aankopen van een telefoon en een tablet. Ook mijn abonnement heb ik inmiddels bij haar verlengd. Grandioze service en ik ben vaste klant!!!

Over Optie1 Online

Optie1 is een onafhankelijke retailketen van telecom-, smart living en verduurzamingsexperts met 45 winkels in Nederland. Dé specialist om de hoek, voor iedereen. Deskundig advies en goede service.