Top en snelle service

Mijn volvo v40 had vermogens verlies s avonds anwb laten komen turbo kapot dus balen. Volgende dag auto first van doornik gebeld. Kon gelijk een andere leenauto halen. En na afgesproken te hebben te bellen wat ongeveer de kosten waren. Dag later belde hij op waarop ik accoord gaf en dag later kon ik mijn auto weer ophalen. Gewassen van binnen en buiten en helemaal tip top in orde. Dus top service

Gewoon goed

Professioneel, kwaliteit en klantvriendelijkheid heeft dit bedrijf zeer hoog in het vaandel staan.

Super service !!!

Fijn en gemoedelijk geholpen

Klantvriendelijk en goede service

Laagdrempelig contact. No nonsens en goede adviezen. Ik zeg doen

• Prijs/Kwaliteit

Fijne garage,vriendelijk personeel, en uitstekende service!

Zeer goede service, duidelijke comunnicatie en zeer vriendelijk personeel! Goede prijs. Een volgende keer ga ik zeker weer naar autofirst van Doornik!

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service door deskundig personeel en voor een goede prijs.

Uitstekende service door deskundig personeel en voor een goede prijs.

• Prijs/Kwaliteit

Een goede en snelle service

Het bedrijf geeft deskundig advies en komt zijn afspraken na.

• Prijs/Kwaliteit

Super, fijn en vriendelijk contact, en gelijk geholpen

Als een hele fijne ervaring ervaren. Heel fijn en snel geholpen voor een eerlijke prijs. Echt een aanrader.

Prima, snelle en betrouwbaar Service

Prima, snelle en betrouwbaar Service. Mike is een jonge enthousiaste persoon en samen met Manon een died ondernemers stel

Zeer klantvriendelijke service

Snelle reactie ; snel een afspraak; Auto werd snel opgehaald toen ik deze thuis niet gestart kreeg.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle en deskundige service!

Een afspraak is op zeer korte termijn te plannen en er zijn meer dan voldoende opties. Duidelijk advies en deskundig werk. Normale prijzen. Als eerste klant van de pechhulpservice goede uitleg gehad en deze zelfs gratis gekregen omdat mijn auto bij Autofirst van Doornik in onderhoud is. Al met al, een aanrader!

Persoonlijk, meedenkend en vriendelijk

Ik kon snel terecht. Wanneer er extra reparatie nodig was werd dit vooraf overlegd. Een betrouwbare, prettige en transparante garage met een goede service!

Perfecte service

Goede service met de juiste prijs kwaliteit verhouding. Een echte aanrader.

Deskundig en vriendelijk

Deskundig en goede service

Goed service en deskundigheid

Goed geadviseerd, deskundig geholpen en goed eindproduct.

Super service

Goede service. Mensen met kennis!

Gewoon goed.

Gewoon goed. Geen poespas, geen onnodige "reparaties" of kosten. Gewoon goed. Klantvriendelijk en meedenkend over vervangend vervoer. Niks is te gek. Dus gewoon goed.

Persoonlijk en betrouwbaar

AutoFirst van Doornik is een fijne garage voor het onderhoud van je auto. Mike is een echte vakman. Daarnaast geeft hij een goede service. Hij brengt je persoonlijk weg en haalt je weer op en als je problemen hebt hoef je maar te bellen en hij staat er. Kortom een aanrader!

Duidelijk en afspraak is afspraak bij Autoservice van Doornik

Gewoon goed!