Uitstekend vakman

Snelle aktie bij storing

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Slecht

Wat een prutser is dat zeg en zeker niet klant vriendelijk

Top monteur

Heel professioneel, altijd vriendelijk en beleefd

betrouwbaar

goede ervaringen

Vakbekwame monteur

Vakkundig onderhoud ontzorgt

Betrouwbare monteur

Komt netjes binnen de afgesproken tijd. Regelt de dingen die gedaan moeten worden.

• Nazorg en Garantie

Storing snel en adequaat opgelost

Deskundig in zijn vakgebied

Werkt volgens afspraak. Geeft goede adviezen m.b.t. onderhoud en/of vervanging. Als het niet nodig is om te vervangen geeft Maurits dat ook aan.

Prima werk

Hij werkt netjes. Wat ik alleen lastig vind is het grote tijdvak die hij doorgeeft. Ik snap het wel maar de hele middag mogelijk wachten is wat lang

• Nazorg en Garantie

Prima werk zover ik het kan beoordelen

Wel een beetje apart hoe ons contact verloopt , heel blij met de reparaties die uitgevoerd zijn... voelde wel wat ‘druk’ om een OH contract af te sluiten. ‘ ik kom hier niet alleen om de klote klusjes te doen’ werd er gezegd na de genoemde reparatie aan onze ketel ! Nogmaals; heel tevreden met het geleverde werk en blij mee, en snap ook dat Loodgieters het erg druk hebben in deze rare tijd! Zie het als opbouwende ‘kritiek’! Normaal vul ik dit soort dingen niet in , maar lig nu te revalideren na knie operatie en dacht ; laat ik dit eens doen ! Succes met het werk en tot ziens! G. Kester.

Dortlaan 8 2671 LN NAALDWIJK

Over Techniek Nederland