Ik had (gelukkig) geen ervaring met advocaten, dus ik kan het niet vergelijken, maar ik ben heel tevreden.

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Een prima ervaring ben heel goed geholpen

Dankzij TeekensKarstens letselschade had mijn ongeval nog een lichtpuntje,een mooie schadevergoeding.Dat een schadevergoeding mogelijk was werd mij heel duidelijk uitgelegd net als het bestaan van regressierecht.Mocht ik nog eens een ongeval krijgen dan hoop ik dat TeekensKarstens me weer bijstaat

• Geholpen door: N.v.t.

Perfect geholpen en deskundig advies

Mevrouw Hilhorst heeft mij deskundig advies gegeven. Zij heeft altijd vragen beantwoord en mij telefonisch te woord gestaan. Ze is deskundig, professioneel en toegankelijk.

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Goede communicatie Goed geïnformeerd & advies Op vragen zeer snel antwoord. Zeer tevreden

Fijne correcte werking

Mijn ervaring is heel fijn geweest. Altijd correct en uitgebreid. Goeie communicatie. Ik ben geholpen door Iris en Nicole

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Ik ben heel dankbaar dat alles voor mij door mevr Snijder geregeld is

Dat alles zo goed geregeld is met wat aanvullingen van mijzelf . En dat ik ook zo goed en vriendelijk en betrokken geholpen ben door mevr Snijder . Ik vind haar iemand die met je meedenkt en een luisterend oor heeft voor de vragen die je hebt en aangeeft dat je haar altijd kan bellen /mailen over iets waar je mee zit of moet doen . Geeft duidelijke uitleg en advies .En ook werd ik door mevr Snijder op de hoogte gehouden over het verloop van alles .

Iris is brillliant.

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Echt gericht op de mens, je bent geen nummer bij jullie

Van begin tot het eind alles in overleg gegaan zeker een aanrader voor iedereen. Super bedankt voor het afhandelen van deze zaak.

Zeer professioneel en meedenkend

Zeer prettig

Super goed geholpen

Een hele positieve ervaring, heel goed geholpen alles werd duidelijk uitgelegd. Ik voelde me gehoord en niks was teveel. Ben heel blij met de afhandeling van de zaak. Nogmaals heel erg veel dank voor het regelen van alles.

• Geholpen door: Monique Snijder

Ik ben goed geholpen en bijgestaan.

Prettig.

Prettige samenwerking, heldere uitleg, geduldig, luisterend.

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Van begin tot eind in goede handen

Na weinig vooruitgang bij de rechtsbijstand naar dit kantoor gegaan. Vanaf moment 1 goed geholpen en is mij alles duidelijk uitgelegd. Zeker een aanrader!

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Prima geholpen, prima contact en communicatie met zowel de advocaat als ondersteunend personeel!

In de zaak prima geholpen en tot een prima afhandeling gekomen. Zeer prettig en snel in de communicatie, zowel mondeling als schriftelijk en dat geldt voor de advocaat maar ook voor het ondersteunend personeel aan de telefoon.

• Geholpen door: Iris Hilhorst

Het contact over twee zaken is altijd logisch, duidelijk en zorgzaam geweest.

Ik heb altijd het gevoel dat ik praktisch, gedetailleerd en realistisch advies krijg van uw kantoor. Ik heb de afgelopen jaren goede gesprekken gevoerd over de aanpak van een complexe situatie.

Goed advocaat kantoor

Ik ben heel blij mee

Betrokken

Ervaren, betrokken en een mensen met een warm hart.

Zorgzaam en Daadkrachtig

Je hebt liever geen contact met een letselschade advocaat. Niemand wenst een ongeluk of ongeval maar de manier hoe ik ben opgevangen door de juristen heeft me verrast. Zorgzaam, empatisch en niet alleen kijken naar het financiële plaatje maar ook de mens achter de naam de juiste aandacht geven

erg prettig

Ik werd altijd goed geholpen. En met mij namen ze ook hun de tijd, dit stel ik erg op prijs. Ook ben ik uiteraard er erg tevreden mee dat ik ook tot een positieve conclusie kon komen

• Geholpen door: N.v.t.

Ze zijn beripvol, geven goed advies en de communicatie verloop altijd soepel.

Ik ben zeer tevreden met hun betrokkenheid en de manier waarop alles is afgehandeld. Ze geven niet snel op, stellen je gerust en zoeken altijd naar haalbare oplossingen. Een groot dank voor al jullie hulp!

• Geholpen door: Monique Snijder

Wat is het keurig afgehandeld .heb wel even geduurd maar kwam door de nn en de tegen partij .mevr Snijders is ook bij mij thuis geweest was ook heel vertrouwd en was toen heel snel opgelost .ik kan het iedereen die een advocaat nodig heb om Munnik en loudes als advocaat te nemen

Prettig en steunend.

Altijd een luisterend oor tijdens het hele proces. En natuurlijk een deskundige afhandeling van de schade. Vooral het persoonlijk contact en betrokkenheid van de advocaat heb ik als zeer prettig en steunend ervaren. In een wereld die op z'n kop staat is het fijn om iemand naast je te hebben staan en dat doet Monique.

Ben heel goed geholpen!

Na mijn auto-ongeluk kwam ik bij Munneke lourens advocaten terecht en dat is een succes geworden. Ik voelde mij erg goed gehoord en mijn indruk was dat zij echt met mij mee leefden. Na afloop was ik zeer tevreden met het verloop van de zaak en raad ik ieder aan om bij Munneke Lourens Advocaten een advocaat in dienst te nemen.

• Geholpen door: Monique Snijder

Fijn dat alle zorgen uit handen zijn genomen en de zaak tot tevredenheid is afgehandeld

Begripvol, regelmatig contact en weten hoe te handelen

Zeer persoonlijk betrokken

Vanaf het begin af aan heel betrokken geweest zowel in de zaak als in mij als persoon. De communicatie altijd als zeer prettig ervaren en altijd mijn kijk op bepaalden dingen kunnen delen waardoor er goed overlegd kon worden over de mogelijkheden waardoor ik het idee kreeg dat ik ook echt iets te zeggen had in mijn eigen zaak

Flemingweg Alphen aan den Rijn 8 2408 AV Alphen aan den Rijn

Over Advocaatscore.nl