Topservice

Wederom, ik kom hier nu een aantal jaar, goed geholpen. Mijn auto breng ik alleen hier naar toe. Ze zijn vriendelijk, correct, transparant, snel en betrouwbaar!

Super service

Fijn personeel, vriendelijk en eerlijk. Snel geholpen!

• Bereikbaarheid

Vakbekwame garage die alles eraan doen om je goed te helpen! Zeer schappelijke prijzen en vriendelijk personeel.

Formidabel

Klantvriendelijk, deskundig en voortschrijdend inzicht

TOP

Altijd duidelijk en eerlijk je weet waar ja aan toe bent dikke 10++++

Eerlijk duidelijk en je weet waar je aan toe bent Super netjes en vriendelijke Ben thnx

Overweldigend

Klantvriendelijkheid op en top verzorgd. Met de klant meedenken. Deze garage is een ongelofelijke uitzondering ten opzichte van andere garages! Persoonlijke benadering, fantastisch resultaat. Kort om: als je echt goed geholpen wil worden bij een garage, raad ik BM Carservice zeker aan!!

Not transparent.

Very unpleasant experience. Not coming back. Went there for an APK. APK approved but suddenly they mentioned the car needs an oil change (when I have already changed the oil 5 months ago). I said fine. Suddenly they made a big service exercise without consulting myself, bringing the total cost to over 500 euros. 5 months ago I have already made a big service repair due to a big trip planned where they checked/replaced every single thing. This service was totally unnecessary and they made me waste 500 euros. If I knew about this, I would have said no and gotten a second opinion.

• Would you recommend us? No

Fantastische service, erg vriendelijk en zeker vakkundig. Ik ben er erg blij mee...

Supersnel en supervriendelijk

Op Woensdagmiddag ging de brandstofpomp van m'n Panda stuk, en op Vrijdagochtend ging ik op vakantie vanaf Schiphol (inclusief lang parkeren dat op kenteken staat). Ik woon te ver weg van Schiphol om zonder stress met het openbaar vervoer te reizen, en had m'n auto dus nodig. Zowel de man van de wegenwacht, alsook de berger, begrepen dit maar al te goed, en die eerste gaf dat dus ook door aan BM Carservice. En die deden er alles aan om de auto die Donderdag nog klaar te krijgen. En voor het einde van de middag kon ik de Panda dan ook weer op halen! Echt super service. Een echte aanrader!

• Bereikbaarheid

Snelle service. Auto weer tip top

Supersnel de remmen van mijn auto weer in topvorm. Ik kom zeker terug

Accurate and Perfect

It was my first time to visit car engineering in Netherlands but it was not that worrisome thanks to BM carservice. They can deliver exactly same service that I requested in addition to their kindness and accuracy.

• Would you recommend us? Yes

Primq onderhoud auto

Mijn auto heeft een grote beurt gehad en ik ben tevreden over.de.service en transparante communicatie.

Geen gespecificeerde rekening

- Geen gespecificeerde rekening, slechts een bedrag. Daarom moeilijk te controleren. - Medewerker spreken geen Nederlands.

Super vriendelijke deskundigheid

Inmiddels “vaste” klant aan het worden. Ze weten wat je belangrijk vind maar sturen je bij op basis van hun ervaring. Met een goed gevoel breng en haal ik de auto’s naar deze vak garage

Altijd zeer adequaat

Jaarlijks 2 keer bandenwissel. Altijdsnel en vakkundig uitgevoerd. Ik word altijd gebeld als de auto klaar is. Prima service.

Snel en goed

Eigenlijk wil ik niks zeggen, anders wordt het te druk daar.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Very bad experience

I had given my car for major service. I was facing two issues in my car - 1 - Car starting problem 2- Cooland leak None of them were solved and charged full price. Terrible service

• Bereikbaarheid

Beste Shubham, Wij zijn zeer verrast over uw ervaring. Afgelopen Vrijdag kwam u langs voor een Groot-onderhoud beurt. (De order had u zelf online via onze site ingepland/ingevuld) Met extra puntje over dat je auto niet goed start. Omtrent koelvloeistof verbruik is ons niks verteld of opgevallen. We hebben de prijs van de grote beurt netjes doorgegeven bij binnenkomst. Een moment later hebben we u gebeld en aangegeven dat de gasklephuis verstopt zit, en dat we moeten beginnen met het reinigen ervan. (30min arbeidsloon €40 incl btw) Hierop heb je akkoord gegeven. Uw voorkeur was om de auto uiterst 17:00u op te halen omdat u de auto nodig had. (Pinkster weekend) Nadat de beurt en gasklephuis reinigen voltooid was, kwam u de auto ophalen. Voordat u ging afrekenen heeft u zelf eerst getest of de auto meteen start. Dit leek goed te werken. Een half uur voordat we gingen sluiten kwam u terug met de klacht dat de auto wederom niet goed start. Hierop hebben we meteen een afspraak ingepland voor a.s. Woensdag voor verder onderzoek. Wij vinden het jammer dat we dan ondertussen te lezen krijgen dat u een “very bad experience” met ons heeft, en onze service “terrible” vindt. Als u iets wilt bespreken dan staan we daar zeker voor open. Met vriendelijke groet, Team BM Carservice

Echte vak mensen

Perfect gedaan allemaal

• Bereikbaarheid

Positief, oprecht en bijzonder vriendelijk

Vlotte, vriendelijke service. Het enige min puntje is de muziek op het wacht bandje als belt.

Snelle service, goede prijs

Snel een afspraak kunnen maken. Direct geholpen.

• Bereikbaarheid

Snel, betrouwbaar en kwaliteit service

Al jarenlang klant en altijd tevreden

Bouwerij 69 a

1185 XW Amstelveen