Filters

1

Not transparent.

Very unpleasant experience. Not coming back. Went there for an APK. APK approved but suddenly they mentioned the car needs an oil change (when I have already changed the oil 5 months ago). I said fine. Suddenly they made a big service exercise without consulting myself, bringing the total cost to over 500 euros. 5 months ago I have already made a big service repair due to a big trip planned where they checked/replaced every single thing. This service was totally unnecessary and they made me waste 500 euros. If I knew about this, I would have said no and gotten a second opinion.

  • Would you recommend us? No
9

Uitstekend

Fantastische service, erg vriendelijk en zeker vakkundig. Ik ben er erg blij mee...

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Supersnel en supervriendelijk

Op Woensdagmiddag ging de brandstofpomp van m'n Panda stuk, en op Vrijdagochtend ging ik op vakantie vanaf Schiphol (inclusief lang parkeren dat op kenteken staat). Ik woon te ver weg van Schiphol om zonder stress met het openbaar vervoer te reizen, en had m'n auto dus nodig. Zowel de man van de wegenwacht, alsook de berger, begrepen dit maar al te goed, en die eerste gaf dat dus ook door aan BM Carservice. En die deden er alles aan om de auto die Donderdag nog klaar te krijgen. En voor het einde van de middag kon ik de Panda dan ook weer op halen! Echt super service. Een echte aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Snelle service. Auto weer tip top

Supersnel de remmen van mijn auto weer in topvorm. Ik kom zeker terug

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
9

Accurate and Perfect

It was my first time to visit car engineering in Netherlands but it was not that worrisome thanks to BM carservice. They can deliver exactly same service that I requested in addition to their kindness and accuracy.

  • Would you recommend us? Yes
9

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
9

Primq onderhoud auto

Mijn auto heeft een grote beurt gehad en ik ben tevreden over.de.service en transparante communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
6

Geen gespecificeerde rekening

- Geen gespecificeerde rekening, slechts een bedrag. Daarom moeilijk te controleren. - Medewerker spreken geen Nederlands.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Super vriendelijke deskundigheid

Inmiddels “vaste” klant aan het worden. Ze weten wat je belangrijk vind maar sturen je bij op basis van hun ervaring. Met een goed gevoel breng en haal ik de auto’s naar deze vak garage

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
9

Altijd zeer adequaat

Jaarlijks 2 keer bandenwissel. Altijdsnel en vakkundig uitgevoerd. Ik word altijd gebeld als de auto klaar is. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Snel en goed

Eigenlijk wil ik niks zeggen, anders wordt het te druk daar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
1

Very bad experience

I had given my car for major service. I was facing two issues in my car - 1 - Car starting problem 2- Cooland leak None of them were solved and charged full price. Terrible service

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid

Reactie van het bedrijf

Beste Shubham, Wij zijn zeer verrast over uw ervaring. Afgelopen Vrijdag kwam u langs voor een Groot-onderhoud beurt. (De order had u zelf online via onze site ingepland/ingevuld) Met extra puntje over dat je auto niet goed start. Omtrent koelvloeistof verbruik is ons niks verteld of opgevallen. We hebben de prijs van de grote beurt netjes doorgegeven bij binnenkomst. Een moment later hebben we u gebeld en aangegeven dat de gasklephuis verstopt zit, en dat we moeten beginnen met het reinigen ervan. (30min arbeidsloon €40 incl btw) Hierop heb je akkoord gegeven. Uw voorkeur was om de auto uiterst 17:00u op te halen omdat u de auto nodig had. (Pinkster weekend) Nadat de beurt en gasklephuis reinigen voltooid was, kwam u de auto ophalen. Voordat u ging afrekenen heeft u zelf eerst getest of de auto meteen start. Dit leek goed te werken. Een half uur voordat we gingen sluiten kwam u terug met de klacht dat de auto wederom niet goed start. Hierop hebben we meteen een afspraak ingepland voor a.s. Woensdag voor verder onderzoek. Wij vinden het jammer dat we dan ondertussen te lezen krijgen dat u een “very bad experience” met ons heeft, en onze service “terrible” vindt. Als u iets wilt bespreken dan staan we daar zeker voor open. Met vriendelijke groet, Team BM Carservice

10

Echte vak mensen

Perfect gedaan allemaal

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Positief, oprecht en bijzonder vriendelijk

Vlotte, vriendelijke service. Het enige min puntje is de muziek op het wacht bandje als belt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
8

Snelle service, goede prijs

Snel een afspraak kunnen maken. Direct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
9

Snel, betrouwbaar en kwaliteit service

Al jarenlang klant en altijd tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
9

Top

Betrouwbaarheid goede service kwaliteit goede prijzen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
9

Snelle service, aardige mensen

Een prima ervaring. En….heel belangrijk. Je hoeft niet weken te wachten voordat je een afspraak kunt maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

verbluffend

Ben, de monteur bij de garage, Met zijn handen vol kennis en courage. Sleutel in de ene hand, olie in de andere, Hij repareert auto's als een ware wonder. Met zijn gereedschap en technisch vernuft, Maakt hij elke auto weer lucht- en waterdicht. Van motoren tot remmen, alles onder controle, Ben, de monteur, maakt elke klant weer helemaal dolblij en vol lof.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Super

Goede service en ze denken graag met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

very good service and good explanation

Great team on time delivery and good service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Fast and affordable.

Very good service, affordable price and good quality work.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Toppers direct geholpen en zeer goede communicatie

De auto moest voor de apk een paar reparaties hebben. De jongens hebben het snel en professioneel afgehandeld. De communicatie wat er allemaal gedaan werd is ook super verlopen. Zeker aan te raden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
9

prima

Snel geholpen, goede service, redelijk tarief. Niet verder zoeken deze is goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Bouwerij 69 a

1185 XW Amstelveen

020-3451566

[email protected]

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.