![](/logo/99/481/481_99_location_group_logo_thumbnail.png)
Beste Shubham, Wij zijn zeer verrast over uw ervaring. Afgelopen Vrijdag kwam u langs voor een Groot-onderhoud beurt. (De order had u zelf online via onze site ingepland/ingevuld) Met extra puntje over dat je auto niet goed start. Omtrent koelvloeistof verbruik is ons niks verteld of opgevallen. We hebben de prijs van de grote beurt netjes doorgegeven bij binnenkomst. Een moment later hebben we u gebeld en aangegeven dat de gasklephuis verstopt zit, en dat we moeten beginnen met het reinigen ervan. (30min arbeidsloon €40 incl btw) Hierop heb je akkoord gegeven. Uw voorkeur was om de auto uiterst 17:00u op te halen omdat u de auto nodig had. (Pinkster weekend) Nadat de beurt en gasklephuis reinigen voltooid was, kwam u de auto ophalen. Voordat u ging afrekenen heeft u zelf eerst getest of de auto meteen start. Dit leek goed te werken. Een half uur voordat we gingen sluiten kwam u terug met de klacht dat de auto wederom niet goed start. Hierop hebben we meteen een afspraak ingepland voor a.s. Woensdag voor verder onderzoek. Wij vinden het jammer dat we dan ondertussen te lezen krijgen dat u een “very bad experience” met ons heeft, en onze service “terrible” vindt. Als u iets wilt bespreken dan staan we daar zeker voor open. Met vriendelijke groet, Team BM Carservice
De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.