Zeer deskundig en professioneel

Zeer betrokken en deskundige advocaten. De communicatie is heel erg prettig en duidelijk. Zij hebben ons zeer goed geholpen inzake verkeersbesluiten.

zitting Raad van State

Ondanks een teleurstellende uitslag ben ik zeker tevreden over De Goede Bestuursrecht. Zeer vriendelijk contact waarbij ook de kantoorgenoten een pluim verdienen.

• Betrokkenheid

Betrokken en kundig, fijn samenwerken

Een betrokken en kundig advocaat. Fijne samenwerking, korte lijntjes, snelle reactie. Absoluut een aanrader!

• Betrokkenheid

Een advocatenteam wie er echt voor mij staan

Eerst een advocaat via mijn rechtsbijstand, waarbij je snel merkt dat ze er niet voor jouw zitten, via de vrije advocaatkeuze bij de Goede terecht gekomen, op advies van mijn zoon welke les van Jewan de Goede heeft gehad op de Universiteit. Er is een zeer hoge betrokkenheid in het team van de Goede waarbij iedereen 200% geeft om jouw zaak tot een goed einde te brengen. Ze bijten zich vast en laten niet meer los en houden je het gehele proces goed aangesloten. Wij zitten in een moeilijke bestuursrechtelijke casuïstiek waarbij de gemeente in gebreke is en blijft, waarbij het team van de Goede niet rust tot er een passende oplossing is gevonden. Echt een aanrader

• Betrokkenheid

Gehoord, gezien en degelijk verwoord: fijne verdediging

Al meer dan een jaar helpt Jewan mij bij een bestuursrechtelijk geschil. Hij, maar juist ook de andere medewerkers van De Goede Bestuursrecht zijn erg betrokken en uiteraard erg kundig en scherp. Goede dossierkennis en goede bereikbaarheid geven mij het vertrouwen in deze helper. In het verleden behaalde resultaten (waarvoor bedankt!) zijn hopelijk een goede garantie voor het verdere verloop.

• Betrokkenheid

Onovertroffen expertise in bestuursrecht en zeer prettige samenwerking.

Wanneer je op zoek bent naar een bestuursrecht advocaat die de fijnste balans kent tussen professionaliteit, diepgaande inhoudelijke kennis en een rustgevende aanpak, dan moet je zeker bij Jewan de Goede zijn. Vanaf het eerste gesprek tot aan de laatste handdruk, straalt hij een vertrouwen en competentie uit. Zijn rustige houding hielp ons door complexe situaties heen, en zijn kennis zorgde ervoor dat we altijd een stap voor waren. We kunnen Jewan de Goede dan ook van harte aanbevelen voor iedereen die behoefte heeft aan een expert in het bestuursrecht.

• Betrokkenheid

Uitstekend geholpen, Mr. de Goede is zeer professioneel en deskundig!

Wij zijn uitstekend bijgestaan door Mr. de Goede en zijn team. Mr. de Goede is uitstekend in zijn werk en heeft daarnaast ook een duidelijke communicatie. Dankzij zijn deskundigheid en inbreng hebben wij met volle vertrouwen de zaak tegemoet gezien en ook gewonnen!

• Betrokkenheid

De goede advocatuur, gaat voor de mens achter het verhaal, super ondersteuning

Zeer goede ervaring, proactief en meedenkend. Super fijn team wat er samen de schouders er onder zet. Ik kan ze oprecht aanraden!

top

scherp,inspirerend en heldere communicatie

• Betrokkenheid

Goede adviezen en daarme rekeninghouden met de specifieke omstandigheden

Een prettige samenwerking en een open creatieve benadering van de diverse juridische mogelijkheden.

Deskundige en betrokken ondersteuning

Wij (een buurvrouw en ondergetekende) hebben Jewan de Goede gevraagd ons te ondersteunen in een bezwaar tegen een verleende vergunning rondom Ring Zuid in Groningen. Een groot project met grote politieke belangen. We zijn door Jewan kundig, prettig en zeer betrokken bijgestaan. Ik zou niet twijfelen hem in een vergelijkbare context weer te benaderen. Wat ik daarnaast zeer voor hem vind spreken is dat hij zonder eigenbelang meedenkt in of het zin heeft een juridisch traject af te lopen. Als hij de kansen niet gunstig inschat geeft hij dat aan.

• Betrokkenheid

Prettige manier van werken.

Komt met duidelijke, realistische opties met de daarbij horende afwegingen.

• Betrokkenheid

Fijn contact en goede hulp

Jewan heeft ons ondersteunt bij meerdere kwesties. Hij is uiteraard juridisch goed, maar weet het ook helder uit te leggen. Fijn contact en goede samenwerking.

De ervaring met De Goede Bestuursrecht is prettig, professioneel en goed

Ik ken de heer de Goede reeds vele jaren en in mijn beide projecten heeft hij ons zeer goed bijgestaan en adequaat geadviseerd. Bovendien gaat het gepaard met een prettig doch zakelijk contact.

• Betrokkenheid

Jewan de Goed is zeer professioneel en een fijne gesprekspartner!

Met Jewan hebben we aan twee complexe zaken gewerkt waarin hij zeer professioneel en klantvriendelijk heeft geopereerd.

Het streven naar succes wordt 100% gerealiseerd

Naar aanleiding van een zeer langlopend geschil met de gemeente Groningen inzake haar verantwoordelijkheid/aansprakelijkheid aangaande haar onveilige bouwconstructie, welke de gemeente in openbaar vaarwater plaatste, ter hoogte van het verblijf van ondergetekende, wendde hij zich tot de bekende Groninger bestuursrecht advocaat Mr. De Goede, in eerste instantie om via de rechter een en ander af te dwingen bij de gemeente Groningen, aangaande die veiligheid. Echter, reeds na enkele weken correspondentie met mr. De Goede vs. de gemeente Groningen, koos deze laatste eieren voor haar geld en werd vervolgens de onveilige bouwconstructie rap aangepast door de gemeente. Mijn dunkt dat hiermee het uitgangspunt, c.q. streven van Mr. De Goede c.s. en ondergetekende vs. de gemeente Groningen voor 100% is gerealiseerd. Hoogachtend, Gijs Zeeman

Zeer professioneel

Op een betrokken en deskundige manier heel vlot een fantastisch advies ontvangen met een succesvol resultaat.

• Betrokkenheid

Prettig, deskundig en accuraat, ook in het huurrecht.

Jewan pakt de dossiers accuraat en kundig op. Prettig om mee samen te werken.

Inspirerend en aandachtig

Het hele proces was zwaar en ondanks dat bleef de moed en de energie er bij ons in. Dit door de inspirerende en aandachtige inzet van Jewan de Goede. Vanaf het begin af aan had hij aandacht vanuit mogelijkheden, zonder beloftes en in voor- en tegenspoed. Als persoon in zijn werk bevlogen en realistisch. Hij trok wel eens een te grote broek aan en bleef toch reëel. Jewan de Goede heeft oog voor de zaak in kwestie en zeker ook voor de personen daarachter. Met humor, daadkracht, open- en eerlijkheid staat hij je bij.

Deskundig advies

De goede heeft ons snel en kundig geadviseerd.

• Betrokkenheid

Gedreven klantgericht vakkundig en adequaat

Wij hebben als stichting Mr. de Goede ingeschakeld nadat wij met een andere advocaat er niet goed uitkwamen. Wij hadden als stichting een aantal fundamentele juridische vragen. Beantwoording van deze vragen spelen een belangrijke rol in de positie die de stichting inneemt naar degenen wiens belangen wij behartigen en in de positie van onze tegenpartij. Nadat wij bij de andere advocaat vele malen hadden geprobeerd hier duidelijkheid in te krijgen is het Mr. de Goede gelukt ons in 1 gesprek ons hier duidelijkheid in te geven. En dat op een zeer plezierige wijze. Voor onze stichting derhalve een zeer verhelderende ondersteuning die ons de nodige houvast heeft gegeven.

• Betrokkenheid

Uitstekend en direct bruikbaar advies.

Mijn ervaring met de Jewan de Goede zijn goed. In korte tijd heeft hij het dossier eigen gemaakt en ons van een goed advies voorzien. Ik kan Jewan de Goede warm aanbevelingen voor bestuursrechtelijke adviezen en juridische bijstand.

• Betrokkenheid

Een klantvriendelijke ondersteuning in moeilijke tijden.

Er is weinig bestuursrechtshulp voor gedupeerden in Groninger gasdossiers. Jewan de Goede heeft ons (samen met zijn assistent) willen bijstaan en deed dat op basis van toevoeging. Zijn heldere analyse en aanpak hebben ons goed geholpen. Dossier is inmiddels door naar Raad van State, hier hebben we in tussenuitspraak ook resultaat geboekt. Jewan heeft ons belangenloos geholpen om hoger beroep in te stellen. Vanaf waar we zelf de zaak hebben overgenomen, omdat Jewan ons, om begrijpelijke redenen, niet langer kon ondersteunen. Dank nogmaals Jewan!

Professioneel en bevlogen

We zijn bevlogen en professioneel geholpen. Steeds snelle inhoudelijk goede reacties. Zeer tevreden !

Over Advocaatscore.nl