Op goede dingen moet je soms iets langer wachten

❤️

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Gedreven, betrokken advocaat met veel ervaring die zich 100% inzet om alles uit de zaak te halen.

Mijn ervaring met mr. Sierd Roosjen van Forum Advocaten en Rechtsanwalt is zeer positief. Ik voelde me gehoord door hem. Hij neemt (in redelijkheid) de tijd voor je en is goed te bereiken. Hij is betrokken, duidelijk, geduldig en zegt waar het op staat. Ik ben geswitcht naar mr S. Roosjen op advies van mijn zus. Roosjen nam in het eerste kosteloze gesprek uitvoerig de tijd voor mij. Hij heeft veel ervaring en pleit zeer goed in de rechtszaal. Hij nam alles goed door en verdedigde mij krachtig en met veel inzet. Ook kon ik zijn "persoonlijke en menselijke' werkwijze zeer waarderen.

• Geholpen door: mr. Sierd Roosjen

Zeer kundig, adequaat en vriendelijk geholpen

Vanaf het eerste contact tot en met het laatste ben ik zeer vriendelijk, correct en adequaat te woord gestaan, geïnformeerd en geholpen bij het tot stand komen van de vaststellingsovereenkomst. Mevrouw Kneppel was zeer goed op de hoogte van de materie en heeft mij voorzien van een gedegen advies, waarbij zij ook de nabije toekomst goed in het vizier heeft gehouden daar waar ik geneigd was een vooral korte termijn besluit te nemen. Ze maakte tevens de juridische context heel helder voor me. Ik kijk dan ook terug op een zeer persoonlijke en prettige samenwerking.

• Geholpen door: mr. Danielle Kneppel

Zeer proactief en professioneel advocatenkantoor met oog voor de mens!

Professionele club, welke oog heeft voor de mens en het recht. Zeer prettig in omgang en zeer proactief. Komen afspraken na en zijn erg duidelijk in de communicatie.

• Geholpen door: mr. Sierd Roosjen

Adequate dienstverlening waarbij vanaf het eerste contact zeer zorgvuldig is geluisterd en gehandel.

Ik ben vanaf het begin, in dit voor mij totaal vreemde onderdeel van het arbeidsrecht, prima ondersteund. Ik heb geen moment getwijfeld aan de adviezen. Er was gedurende deze dienstverlening altijd ruimte voor overleg. Er werd contact gezocht op de momenten die cruciaal waren voor het einddoel. Ik ben tevreden over het behaalde eindresultaat. Zonder deze ondersteuning had ik dit niet bereikt.

Fijn contact

Altijd goed op de hoogte van mijn situatie en goed advies gehad. Ondanks dat de verzekering door wisseling van contactpersoon, niet vlot meewerkte, heeft mevr Poortman goed werk gedaan.

Geweldig geholpen door Liesbeth Poortman

Liesbeth Poortman heeft mij zeer goed bijgestaan in mijn langlopende letselschadezaak (7 jaar) en door haar is deze naar tevredenheid afgehandeld. Een ongeluk en zeker ook de nasleep was erg zwaar. Juist dan is het fijn dat je kan bouwen op iemand als Liesbeth Poortman die deskundig, betrokken en meedenkend is. Ook is ze helder in de communicatie. Daarom zou ik haar ook zeker aanbevelen aan een ieder die een advocaat nodig heeft in een letselschade zaak. Ik ben haar zeer dankbaar voor al het werk wat ze voor me gedaan heeft!

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Een hele goede Advocaat .

zeer goed.

Prettige samenwerking.

Onze ervaring met deze advocaat is zeer positief. Betrokken, deskundig, meedenkend en prettig in de communicatie.

• Geholpen door: mr. Jan Bouwe Rijpkema

Correct, vakkennis en daadkrachtig!

Rijpkema weet waar hij over praat en is vooral daadkrachtig, en werkt de zaak zo snel mogelijk af zonder poes pas er omheen.

• Geholpen door: mr. Jan Bouwe Rijpkema

Prima begeleid!

Snel, goede communicatie, betrokken

• Geholpen door: mr. Anna Kwint

Fijne samenwerking met een zeer deskundige vrouw

In het lange proces (10jaar) hele fijne/goede begeleiding gehad, waarin wij goed ontzorgt zijn. Heldere communicatie, duidelijk, deskundig, professioneel en betrokken. Wij zijn mevrouw Poortman-de Boer heel erg dankbaar.

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Mr. Silvia Dijkstra was een tijd lang onze advocaat. Ze is ongelooflijk goed in haar werk. De meeste advocaten zoeken de strijd op, waar zij juist niet in de strijd wil gaan zitten. Ze is zeer kundig. Ze heeft een tijd als rechter gewerkt, wat haar nog meer kundig maakt. Ze weet waar ze het over heeft. Daarnaast staat ze je bij op menselijk vlak.. wij hebben zeer goede ervaringen en zouden haar aanbevelen aan een ieder die om wat voor reden dan ook aan advocaat nodig heeft.

Betrokken bij situatie client

Vanaf het eerste moment een goed gevoel: Betrokken bij de situatie cliënt: sta er niet alleen voor!!! Is heel erg nodig in de wirwar van regels en wegkijken. Vooral in de afrondingsfase heeft Liesbeth zeer goed werk verricht!!! Ben opgelucht dat de boeken dicht kunnen na 10 jaar. Dank daarvoor.

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Zeer deskundig, realistisch en prettig persoon!

Het was een langdurige en meest ingewikkelde scheiding, maar had alle vertrouwen in mr. Silvia Dijkstra! Ze is zeer deskundig en realistisch. Ik bewonder haar voor het geduld wat ze met mij persoonlijk had. Ik raad haar dan ook ten zeerste aan!

• Geholpen door: mr. Silvia Dijkstra

Ik ben op een deskundige wijze geholpen

De juridische bijstand was prima en heeft geleid tot een volledig positief eindresultaat.

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Liesbeth Poortman is de beste. Wat een talent volle vrouw!

Liesbeth Poortman, is een super vrouw! Ze heeft een luisterende oor waardoor je zeer op je gemak voelt. En ze begrijpt je en staat voor je klaar. Heb het super ervaren. Ze is oprecht een zeer goede advocaat. Zeker 10 sterren waard. :)

Top kwaliteit dienstverlener.

No nonsense, vakkundig, inhoudelijk sterk en to the point.

• Geholpen door: mr. Anna Kwint

Kundig, helder en prettig geholpen bij beëindiging arbeidsovereenkomst

Erg prettig contact, helder overzicht gecreëerd over de situatie en steeds duidelijk de voor- en nadelen van mogelijke vervolgstappen geschetst. Voor mij een goede manier om deze overeenkomst te sluiten.

• Geholpen door: mr. Danielle Kneppel

zeer kundige en persoonlijke bijstand

Met een dossier waar ik te weinig kennis voor had ben ik zeer goed geholpen. Goede begeleiding en een maximaal resultaat. Ik heb het traject als zeer prettig ervaren

• Geholpen door: mr. Sierd Roosjen

Snelle, effectieve en oplossingsgerichte juridische ondersteuning.

mr. Anna Kwint heeft ons op een fijne en betrokken manier geholpen met een zaak op het gebied van ruimtelijke ordening. Ze heeft kennis van zaken en een prettige manier van communiceren.

Goed..

Ik ben zeer tevreden hoe alles afgelopen is..

• Geholpen door: mr. Liesbeth Poortman-De Boer

Ik vond dat het allemaal goed ging ondanks alle spanning die ik had

duidelijk en praktisch

Prima contact met Anna. Duidelijk en praktisch

• Geholpen door: mr. Anna Kwint

Goed en adequaat geholpen.

Prettig, goed advies

Over Advocaatscore.nl