uitstekende ervaring

Toen ik Marie-José belde om te vragen of ze mij wilde bijstaan in mijn rechtszaak antwoordde zij me gelijk ja. Vanaf het begin af aan heeft ze naar me geluisterd, advies gegeven en het belangrijkste, gezegd waar het op stond. Ik ben erg blij dat ik haar als mijn advocaat heb gekozen.

Top advocaat !!

Uitstekende!! Ontzettend blij met de zeer snelle en efficiënte afhandeling van onze spoedzaak. Ze is snel, deskundig en responsief. De communicatie verliep helder en efficiënt. Wij bevelen haar ten zeerste aan.

Heel positief

De beste advocaat die ik heb gehad staat altijd voor me klaar en wilt het beste voor me! Echt aan aanrader!

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Echt een advocaat die voor je vecht

Al jaren staat mevr Beukers mij bij. Altijd tevreden zou geen andere advocaat willen

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Rijbewijs zaak) uitspraak goed uitgepakt door advocaat. Ben zeer goed geholpen

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Geweldige advocaat en zeer behulpzaam

Een zeer betrokken en zeer aardige dame Ook heel behulpzaam. Heeft mij ook zeer goed geholpen

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Personalised, efficient and friendly service.

I have a rather complicated case, which Marie-Jose successfully guides me through. What I really appreciate is very efficient communication, 24x7 availability and quick response time. Also, the feedback is always comprehensive and there is always a number of options to choose from provided in order to move forward.

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Top advocate Reageert snel terug Meedenkend Hele goede ervaring mee !

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Ik ben zeer tevreden met hoe het is gegaan

Marie-José heeft me goed geholpen, ik ben blij met hoe het is gegaan.

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Geweldige advocaat, zeker de beste die ik me had kunnen wensen.

Ik heb haar nu al een x aantal jaar en mijn ervaring is meer dan geweldig, ze is snel, zet zich erg goed voor mij in. Heeft een groot hart, en ik kan niks anders dan mijn lof voor haar uitspreken... Toen ik voor het eerst een advocaat nodig had ben ik heel eindhoven afgeweest, en niemand had tijd of echt interesse in mijn kleine zaak. Tot dat ik aanklopte hier, ze deed meteen de deur voor mij open en luisterde naar mijn verhaal. Hierna is ze ook gelijk aan de slag gegaan. En zelfs toen het niet zo goed met mij ging ze is me blijven steunen en heeft niet opgegeven op mij, waar ik zeker van ben dat menig ander dat wel had gedaan. Dank je wel voor alles, marie-jose

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Vanaf de eerste dag werd ik al goed geholpen. Heel vriendelijk! Als ik vragen had, kreeg ik snel antwoord. Echt een aanrader!

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Lieve vrouw die samen met jou naar een oplossing zoekt. Ze reageerd snel en weet goed waar ze over praat. Verder is zo ook heel fijn en relaxed in de omgang, daarom zou ik haar zeker aanbevelen.

Top advocaat!

Meerdere zaken met mevrouw gehad tot nu toe altijd goed afgelopen!!

Blij

was behulpzaam en vriendelijk.

Top advocaat

Ik kan niet anders dan een aanbeveling doen omdat ze ons zeer goed heeft bij gestaan.op alle fronten kan ik niet anders zeggen dan fijne communicatie goed te berijken eerlijk en oprecht.komt afspraken na.deedt me goed om haar aan onze zijde te hebben.een topper is ze.

Zeer fijne avocat

Zeer fijne advocaat begripvol komt afspraken na doet haar werk goed erg betrokken. Echt een aanrader kan nie anders zeggen.

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Alles goed en duidelijk uitgelegd en besproken. Uitspraak was veel beter dan verwacht.

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Mevrouw heeft mij goed door mijn zaak heen geholpen. Snelle afhandeling, Goede communicatie, Zeer goed resultaat in mijn geval. Zal mevrouw zeker aanraden.

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

deskundige passend advies top advocatenkantoor

Ik ben altijd tevreden over dit kantoor en zeer dankbaar ! Veel ervaring heeft Mevrouw M.J.A beukers Ze streeft altijd naar de gunstigste uitkomst Fijne samenwerking met de cliënt (ik) Zeer tevreden over dit advocaat kantoor en zeer dankbaar ! Altijd goed en passend advies en resultaten Bewust van de persoonlijke belangen die spelen. Meedenkend en nooit klachten gehad, weet waar je aan toe bent eerlijkheid en transparantie voor de client gepaard met goede uitslagen ik zeg doen !

Geweldig vastberaden betrouwbaar

Communicatie en evaluatie heel sterk zeer veel vertrouwen in de adviezen die ze geeft. Vriendelijk en behulpzaam waar ze kan ! Een topper

Fijn, duidelijk contact

Via via bij Mr. MJA Beukers terecht gekomen. Van het begin duidelijke communicatie, goede begeleiding. Ik heb dit als zeer prettig ervaren en kan haar zeker aanbevelen.

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

De beste advocaat ever!!!

Hartstikke goed

Ik ben blij met de resultaat, marie beukers heeft me goed bij geholpen.

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Snel, zakelijk en goed persoonlijk contact

Neemt snel kennis van de feiten en komt op basis daarvan meteen met een plan van aanpak. Heeft goed persoonlijk contact met client.

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Super goede advocaat die het maximaal haalbare eruit haalt.

Prima bijgestaan, deskundig, menselijk, begripvol.

Torenallee 20 5617 BC Eindhoven

040-7200206