Fijn om mee te praten

Fijne mevrouw om mee te praten, denkt goed mee,

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Uitstekend goed geholpen en goede communicatie

Ik ben vanaf dag 1 goed geholpen tot de rechtzaak alles is perfect gegaan.

Een winner

Door goed samen te overleggen het maximale eruithalen

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Ik vindt de advocaat heel aardig en doet haar werk goed

Goeie ervaring mee en is een goeie advocaat

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Heel goed geholpen met alles

Ik ben heel blij met u geweest. Alles is heel goed uitgelegd meerdere malen als ik t door alle stress niet allemaal op sloeg. Ik ben gedurende t hele proces heel goed op de hoogte gehouden van alles.Super fijn.Had niet beter gekund.

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Ik heef goede ervaringen op gebouwd met MJ beukers

Ik vind ze goed te werk gaan en ze geeft goede advies staat mee klaar altijd berijkbaar alleen of ze op verkatie gaat niet maar ik vind haar een uit stekende goede adverkaat is zal ze aan raden aan kennissen en familie m.v.g fjm haazen

Ik ben top geholpen

Top advocaat

Hele goede ervaring met Marie Jose altijd goed bereikbaar. Ook een hele mooie uitspraak bij de rechtbank. Zou haar zeker weer bellen mocht ik bijstand nodig hebben.

top advocaat

ik heb samen met marie-josé beukers heel veel zaken gehad en bijna allemaal met de gewenste uitkomst ik raad deze advocaat zeker aan niet alleen om de professionaliteit maar ook omdat ze er echt voor gaat door vlees en bloed

Top advocate

Top advocate ze neemt de tijd voor de zaak bespreekt alles goed van te voren In één woord SUPER!

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Het is een gevoelsmens net als ik

Marie josie is een gevoelsmens Net als ik ondanks ik een licht traumatisch schedelbreuk letsel heb, Soms hoop werk is voor me allemaal.

Beukers, top advocaat!

Beukers heeft mij in elk opzicht perfect geholpen vanaf vroeger al is ze onze familie advocaat. Kort beschreven een top advocaat.

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Een enthousiaste, vriendelijke, kundige vakvrouw met hart voor de cliënt!

Neemt de tijd bij de intake, kan luisteren, houd rekening met het autisme van onze zoon.

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Zeer deskundig en prettig in de omgang

Marie José heb ik ingeschakeld op advies van een bekende. De communicatie was heel prettig en duidelijk. Ze heeft echt kennis van zaken en kan je dan ook goed adviseren. Mocht het in de toekomst nodig zijn dan zal ik haar zeker weer vragen mij of mijn familie bij te staan.

Hele fijne advocaat

Hele fijne advocaat die weet wat ze doet en er ook 130% voor gaat

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Zeer ervaren en deskundige advocaat

Door haar deskundigheid en doortastendheid zou ik haar zeker bij andere aanraden. Zaak gewonnen. Tevreden klant hier.

Aanrader

Super goede ervaring gehad met advocaat Marie-José Beukers. Goede begeleiding en ze gaat er voor de volle 100% voor. Ze biedt een luisterend oor en heeft maar een half woord nodig. Zeker een aanrader wanneer je op zoek bent naar een advocaat.

Zeer kundig

Heel blij dat ik deze advocaat heb leren kennen. Ze heeft me goed geholpen en is zeer kundig. Zette zich volledig voor me in en ik had alle vertrouwen in haar.

Zeer deskundig

Ik ben manager Logistiek bij een transportbedrijf en ik werk waar nodig altijd met Marie Jose, wat inmiddels een aantal keer is voorgekomen. Ze is zeer betrokken bij elke zaak die ik haar heb voorgelegd, wat maakt dat ik gerustgesteld word en weet dat ze alles zal doen om de zaak op een goede manier af te ronden. Haar uitleg, in Jip en Janneke taal, maakt dat ik goed begrijp hoe een zaak juridisch benaderd wordt en in elkaar zit. Ze zorgt altijd voor een gedegen voorbereiding en heeft oog voor de menselijke maat. Voor mij is het een zeer betrouwbare advocaat die meedenkt en nogmaals zeer betrokken is.

Top Advocate!!!!!!!

Marie-Jose heeft me uitstekend goed geholpen, en me met alles bijgestaan!!! Gaat correct te werk en is direct! Ik kan haar aan iedereen aanbevelen Ze is mijn held, een topper en doet uitstekend haar werk. Mijn pitbull in de rechtbank !!!!!!

het ging goed

het ging goed het was een fijne communicatie en ze heeft mij heel erg goed geholpen

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Dankbaar voor de fijne hulp!

Ik hoop niet dat het nog ooit nodig is, maar mocht dit zo zijn dan neem ik zeker weer contact op met MJ Beukers. Ik ben zo goed geholpen. En wat ik ook heel prettig vond is dat er dingen in jip & janneke taal werden uitgelegd wanneer ik de termen niet begreep. Ik ben er heel goed uitgekomen. heel erg dankbaar voor alle hulp!

Top advocaat

Staat 100 procent achter de mensen die ze help

• Geholpen door: Mr. M.J.A. (Marie-José) Beukers

Goed geholpen met de beste kwaliteit in huis

Goede strijder in en proces,in mijn geval goed uit gepakt

Uitstekend!

Zeer fijn en vertrouwt. Marie José doet altijd haar uiterste best. Ze is duidelijk, oprecht en vecht voor je! Tot nu toe na flink wat jaren ben ik zeer tevreden met Marie José als mijn advocaat ook een enorme aanrader!

Torenallee 20

5617 BC Eindhoven