Goed en professioneel geholpen.

Het advies was voor mijn persoonlijke belang. Er werdt uitgelegd wat er aan het gebeuren was.

• Geholpen door: Mr. J.H.J. (Jeroen) Vleeshouwers

Zeer goede samenwerking met onze advocaat J. Vleeshouwers en succesvolle afhandeling van ons geschil

Na een langdurig meningsverschil met onze aannemer hebben we uiteindelijk een advocaat ingeschakeld, die ons deskundig heeft bijgestaan. Ondanks vele sommatiebrieven en voorstellen tot schikking van onze kant, weigerde de aannemer mee te werken, wat leidde tot een rechtszaak. Dankzij de expertise van onze advocaat en onze eigen inbreng in de bewijslast, zijn we uiteindelijk tot een zeer bevredigende schikking gekomen. De samenwerking met de advocaat was cruciaal en zeer succesvol.

Professionele aanpak en afhandeling

Contact was zakelijk en professioneel maar ook persoonlijk en betrokken, wat ons een vertrouwd gevoel gaf.

Meneer Geertsen is a hero with a Lawyer license

Because of the unique nature of my case (The loss of my baby's placenta), my expat status who already moved back to Indonesia, all lawyer I've contacted were rather skeptical about my case. Except for Meneer Geertsen, Meneer Geertsen immediately understand the nature of my case and put more just than a fight. He brings the very best way to make my opponent and I to come up to perfect understanding about value of things between Indonesia and Netherlands culture.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Perfecte begeleiding

ik ben zeer tevreden over mijn begeleiding van Janou Bergmans, zij heeft mij jaren bijgestaan met daadkracht en advies en dat heeft geresulteerd in een positieve afloop voor mij en erkenning van mijn ziektebeeld!

• Geholpen door: Mr. J.P.M. (Janou) Bergmans

goede service vakkundige advocaat

Mevrouw Bergmans heeft mij bij een paar zaken goed geholpen met eerlijk advies

• Geholpen door: Mr. J.P.M. (Janou) Bergmans

Een goede communicatie, met een goede uitleg

• Geholpen door: Mr. J.H.J. (Jeroen) Vleeshouwers

Correct en vriendelijk. Juridisch correct.

Bij gestaan in een verzekeringsbank betreffende schade. Netjes en correct mijn rechten verwoord. Berijkbaar, zowel telefonisch als per email.

• Geholpen door: Mr. Z. (Zoë) Heuts

Attent en geeft goede uitleg over de mogelijkheden en onmogelijkheden.

goed geholpen en prettig contact

goed geholpen en prettig contact

Snelle communicatie

• Geholpen door: Mr. W.J.F. (Wouter) Geertsen

Een topadvocaat waarop je kunt vertrouwen en die je ontzorgt en realisme voor ogen houdt

Na een periode van ondersteuning vanuit de juridische afdeling van Achmea, waarover ik niet tevreden was omdat ik heb werk moest doen en de jurist bijna nooit tijd had, is van Dijk c.s. Advocaten aan mij toegewezen. Een verademing!!! Heel snel had mr. Geertsen zijn analyse gereed en kwam met een gedegen aanvalsplan met duidelijke keuzemogelijkheden. Tijdens het hele proces heeft mr. Geertsen mij gerustgesteld en al het werk gedaan. Heel snel in de communicatie en duidelijk, waarbij hij adviseerde maar geen dwang oplegde over zijn zienswijze. Ook het verweerschrift op de pleitnota van werkgever was uitmuntend evenals het verweer bij de rechtbank. Ik stel voor dat Achmea sneller doorverwijst naar van Dijk c.s. Advocaten in plaats van het binnen Achmea intern op te pakken. Topadvocaat waar ik (hopelijk niet meer nodig) direct weer zou aankloppen en zeker bij iedereen zal aanbevelen.

• Geholpen door: Mr. W.J.F. (Wouter) Geertsen

Prettige, snelle en adequate ondersteuning

Prima ondersteuning en prettige vriendelijke communicatie. Adequate terugkoppeling

zeer accuraat geholpen

ben zeer goed geinformeerd door dhr. vleeshouwers en deze heeft verder alles geregeld tot volle tevredenheid en ik zal indien nodig weer gebruik maken van uw(zijn)diensten

met Mr W.J.F. Geertsen was er direct een klik van vertrouwen

Mr. Geertsen heeft mij telefonisch aangegeven dat er een misverstand bij het OM moest inzake mijn oproep om voor te komen in Maastricht. Daarom ging met veel vertrouwen naar de zitting. Waar dhr. Geertsen mij opwachtte. Ook in het gerechtsgebouw ga hij mij het nodige vertrouwen dat het goed zou aflopen. En inderdaad dat was ook zo en kon ik opgelucht naar huis gaan.

Profesioneel behandelt.

Reageert optijd, doet zijn werk goed en communiceert dit eenvoudig door.

goed en vakkundig geholpen

Goed advies gekregen en ik ben blij dat het niet tot een recht zaak heeft geleid .

Duidelijk

Duidelijkheid voorop. Prettig ervaren. Vlotte afwikkeling. En vriendelijk.

• Geholpen door: Mr. W.J.F. (Wouter) Geertsen

Zeer duidelijke , eerlijke heldere uitleg en advies

Mijn ervaring is zeer goed met mr vleeshouwers, hij is duidelijk, helder en zeer goed op de hoogte van de wettelijke feiten en waarden.

• Geholpen door: Mr. J.H.J. (Jeroen) Vleeshouwers

Mijn ervaring was goed. 1 opmerking wil ik wel plaatsen: Soms moest ik iets doorgeven wat ik al doorgegeven had... Verder fijne samenwerking. Gr Sylvia Op den Camp

Fijne advocaat Dhr Jeroen Vleeshouwers

Luisteren, samenvatten, actie uitzetten, meedenken en geduld hebben!

Fijne communicatie, voldoende opvolging, goed advies en begaan

Fijne communicatie, voldoende opvolging, goed advies en begaan

• Geholpen door: Mr. Z. (Zoë) Heuts

Prima ervaring en goede hulp

Zijn prima geholpen en altijd op een zeer correcte manier. Altijd snel antwoord en volledige inzet om ons probleem op te lossen, waarvoor dank.

• Geholpen door: Mr. W.J.F. (Wouter) Geertsen

Écht geholpen en ontzorgd.

Naast de uitstekende juridische hulp, was ik erg onder de indruk van de warmte van het contact. Ik voelde me écht geholpen. En alle onzekerheden in een juridisch traject waar ik nog niet eerder mee te maken had gehad werden weggenomen.

Professionals on top

Erg gedreven meneer Geertsen Heeft ons erg goed geholpen.

Over Advocaatscore.nl