Ik wilde even de tijd nemen om mijn diepe dankbaarheid te uiten voor de ongelooflijke ondersteuning die je me hebt geboden. Jouw toewijding en expertise hebben echt het verschil gemaakt in mijn zaak. Ik waardeer je professionele aanpak en de zorg die je toonde tijdens het hele proces. Dankzij jouw inzet heb ik het resultaat behaald waar ik op had gehoopt, en ik kan niet genoeg benadrukken hoeveel dat voor me betekent. Nogmaals, hartelijk dank voor alles wat je hebt gedaan

• Betrokkenheid

Professioneel en zeer prettig in omgang!

Goed bereikbaar , zeer prettig in omgang , goed advies wat wel en niet te doen tijdens de hoorzitting , stelt je gerust en weet goed je kansen in te schatten ..! Top !

Top hulpverlening

Goede ervaring erg zorgzaam en helpt graag

• Betrokkenheid

Plezierig en goed gecommuniceerd.!

Contact via de mobiele telefoon helemaal top, altijd goed bereikbaar.

• Betrokkenheid

onmogelijke zaak toch gewonnen.

een aantal jaar geleden toen Dhr de Boer nog bij VTH zat, uitstekend verweer gevoerd. Een zaak die eingelijk niet te winnen was toch gewonnen, ik herinner mij nog goed dat Dhr de Boer aangaf dit nog nooit mee gemaakt te hebben.

Snel, adequaat, transparant en duidelijk. Dat is de aanpak van meester De Boer

Goed bereikbaar bij het eerst contact en ook hierna. Heldere uitleg van de positie en kansen. Eerlijke inschatting van mogelijkheden. Prettige terugkoppeling en begeleiding bij het proces. Absolute aanrader!

Zeer professioneel

Meneer de Boer heeft mij geholpen bij de klaagschrift procedure na rijden onder invloed. Hij is zeer vakkundig en professioneel. Weet de kansen op teruggaaf goed in te schatten en hierbij de adviseren wat je wel/niet moet doen tijdens de zitting. Ook emotioneel is hij betrokken en helpt je door een moeilijke periode heen. Met een vaste prijs weet je vooraf waar je aan toe bent en ook bij de uiteindelijke zitting kon ik op hem rekenen.

Voelde me erg geholpen

Goed bijgestaan en verdedigd tijdens de rechtzaak, ook vooraf goed uitgelegd hoe het proces zal verlopen. Erg vriendelijk en behulpzaam.

lekker duidelijk

Goed geholpen . duidelijke informatie en draait er niet om heen

Rechtzitting

Echt een top advocaat. Luistert echt naar je verhaal en maakt de beste verdediging. Loopt echt alle stappen met je door zodat je goed bent voorbereid raad het iedereen aan. Hartstikke bedankt ben u eeuwig dankbaar!!!

• Betrokkenheid

Een specialist is beter dan een generalist.

Dankzij de heldere uitleg en begeleiding van HODB slaagde ik erin het rijbewijs te behouden en de boete zelfs te verlagen!

• Betrokkenheid

2x om hulp gevraagd en was 2x een succes.

• Betrokkenheid

Aanrader! Professioneel en transparant.

Het dreigde verkeerd te gaan en wilde het verkorten naar 4 maanden, Hr de Boer kreeg het toch voor elkaar, per direct terug. Duidelijke communicatie, vooraf weet je waar je aan toe bent. Vraagt alles uit om een ingang te vinden voor terug gave van rijbewijs.

Top ,goed geregeld en duidelijk

En zeer vakkundige advocaat ,uiterst tevreden .Heeft ons enorm geholpen !

• Betrokkenheid

Persoonlijk, transparant en kundig!

Mijn rijbewijs door een domme fout kwijt geraakt helaas. Duur: 6 maanden. In alle stres en perikelen ben ik bijgestaan door meneer de Boer en heeft hij mij het gehele proces begeleid. Resultaat is dat ik het rijbewijs na 3 maanden terug krijg. Erg dankbaar!

• Betrokkenheid

Snel , vakkundig en prettig geholpen

Ik ben door advocaat de Boer goed geholpen inzake een juridische verkeerskwestie. HODB was snel bereikbaar, vakkundig en was zeer ervaren wat betreft dit soort vraagstukken. Ik ben van begin tot eind uitstekend ondersteund en wat nog belangrijker was, gerustgesteld. HODB bleek mijn zaak goed onderzocht te hebben en dat leidde tot een goede uitkomst. Anonieme review i.v.m. privacy.

• Betrokkenheid

Goede communicatie en beantwoord al je vragen duidelijk

Neemt je goed door het proces heen en legt uit wat de volgende stappen zijn. De procedures worden vlot maar secuur gedaan zodat de vaart vanuit deze kant vlot verloopt

• Betrokkenheid

Bij twijfel en onzekerheid...gewoon HODB inschakelen!

Snelheidsovertreding van 52 km/uur in de nacht op de snelweg. Rijbewijs ingevorderd. 14 dagen niet kunnen rijden. Er hing boven mijn hoofd een strafmaat van 2 maanden rijontzegging met een forse geldboete van ong.1000 euro. Dankzij. mr.Hein de Boer zijn geruststellende woorden heel wat onzekerheid en twijfels kunnen wegnemen. Duidelijke uitleg en zonder poespas wat vervolgens de stappen zijn in het proces. Hij geeft een eerlijke mening en inschatting wat het OM kan/zal eisen. Uitkomst uiteindelijk geen rijontzegging! En een verrassende boete van maar 700 euro!

• Betrokkenheid

Zeer duidelijke uitleg, telefonisch goed bereikbaar en begripvol!

Hein heeft mij zeer goed geholpen tijdens mijn proses, hij nam echt zoveel mogelijk zorgen van mij weg. Ook legt hij duidelijk en in “simpele” taal uit wat er allemaal gaat/moet gebeuren, want voor vele van ons zijn de juridische stukken moeilijk om begrijpend te lezen. Hein luisterde echt goed naar wat voor jou van belang is en probeert daar zo goed mogelijk op in te spelen, in mijn geval is dat dan ook perfect verlopen! Niet alleen wist hij onze zaak te winnen, maar ook nog is veel eerder dan verwacht. Hein is dus een absolute aanrader.

• Betrokkenheid

Goede en duidelijke communicatie erg prettige samenwerking ervaren met dhr de boer

Dhr de boer heeft mij op me gemak gesteld. Ik was nogal gestrest. Hij heeft mij erg gerust gesteld duidelijk verteld wat de vervolg stappen waren en mij uiteindelijk erg goed geholpen. Ik heb alles als het contact met hem als zeer prettig ervaren en raad een ieder aan gebruik te maken van zijn diensten en service.

Super!!

Toegankelijke ondersteuning en doet wat nodig is en wat hij zegt!

Dankzij HODB

Ik heb Mr. de Boer benaderd voor hulp bij het terugkrijgen van mijn rijbewijs. Binnen een record tempo is er resultaat geboekt. Deskundig kantoor met korte lijntjes en heldere communicatie.

Proffesional!

Meneer de Boer heeft mij ontzettend geholpen in alle trajecten omtrent rijontzegging. Daarbij heeft hij mij ook een rustig gevoel gegeven in de loop van het traject. Alle adviezen en manier van de zaak aanpakken waren top! Meneer de Boer is een professional op zijn vakgebied. Een oprechte aanrader!!

Volledig naar wens!

Mr. de Boer heeft in mijn ogen alleen maar duidelijk advies gegeven waarin er volledige betrokkenheid is getoond. Hierbij heb ik het bijvoorbeeld over na mailen bij bepaalde gebeurtenissen en het constant helder zijn over de vervolgstappen. Hij kwam professioneel en kalm over met een uitstekende deskundigheid mede vanuit zijn vorige ervaringen. Nogmaals enorm bedankt!

Hoop in bange dagen!

Mr. de Boer heeft mij ontzettend goed bijgestaan bij mijn zaak. Hij heeft zeer veel kennis van zaken en weet je goed gerust te stellen zonder onwaarheden te vertellen. Heeft verder een bijzonder empathisch vermogen waardoor je je in zeer goede handen voelt. Alle voorspellingen die hij deed betreffende het verloop van de zaak zijn ook uitgekomen. Ik zou mr. de boer zonder enige twijfel bij iedereen aanraden die uitmuntende juridische ondersteuning nodig heeft!

Over Advocaatscore.nl