Hele fijne ortho praktijk

Vanaf begin goed geholpen. Hele aardige medewerkers en fijne praktijk.

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee

Prettig en deskundig geholpen

Prettig en deskundig geholpen bij terugtrekkend tandvlees door een oude spalk

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) (preventie)assistent

Prettig en professioneel!

Goede uitleg en persoonlijke en professionele behandeling.

• het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Reza Moeini

Ik ben tevreden met de behandeling die ik heb gehad.

Aardige mensen, goede behandeling maar soms waren er mis communicaties.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.

Professionele en vriendelijke hulp

Mijn ervaring bij orthodontiepraktijk Utrecht is erg positief. Het advies is professioneel en de medewerkers behulpzaam in het meedenken.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) dit was mij niet duidelijk

Fijn!

Fijne mensen, snelle behandeling, maar soms weet ik niet waar ik aan toe ben qua duur van de behandeling.

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Paloma Acitores

Prima, maar werd niet goed meegedacht

Directe service is heel goed. Ik was niet ingeschreven bij deze orthodontist maar mijn spalk zat los en ik kon door een uitvaller gelijk die middag terecht. Praktijk is prima te bereiken. Vind het wel wat vreemd dat er geen schotjes zitten tussen de verschillende behandelstoelen, die allemaal in één ruimte staan. Eenmaal daar kreeg ik te horen dat er verschillende mogelijkheden waren en werd er een begroting voor me uitgedraaid. Ik vond alleen dat er niet met veel begrip werd meegedacht met mijn behandelingsplan. Ik kreeg bijvoorbeeld enigszins tegenstrijdige en geen duidelijke antwoorden op mijn vragen over hoe het werkt met het aanbevolen tijds vervangen van spalkjes. Ik moet een nieuwe spalk laten zetten maar wil ook nog graag een consult plannen betreffende een gedraaide kies. Helaas kan het consult pas over twee maanden ingepland worden en is het opnieuw laten zetten van de spalk urgent gezien je tanden anders zouden kunnen gaan bewegen. Echter zal ik, als ik bij dat consult zou kiezen voor een lange termijn behandelingsplan, die spalk er weer uitgehaald moeten worden. Dat is dus 230 (!!!) euro die ik zou uitgeven voor niets. Hier werd niet meedenkend op gereageerd. Meer op een "dat is jouw probleem" manier.

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Goed resultaat, maar duur en organisatorisch vrij dramatisch

Tevreden met het resultaat en Paloma en Reza zijn aardige en competente medewerkers, maar organisatorisch gaat het niet goed en er wordt te veel in rekening gebracht. De controles kunnen kennelijk alleen worden gedaan door Paloma die alleen op dinsdag werkt, waardoor voor elke minuut controle ik een uur later naar werk moet of twee uur eerder naar huis. Kun je onverhoopt niet dan zou je zomaar drie of vier weken moeten wachten voor een nieuwe afspraak. Dat betekent dan ook vier weken langer met de beugel rondlopen. Er werd gelukkig wel een beetje meegedacht, maar het bleef een serieus probleem. Een controle van nog geen minuut kost 43 euro en een controle van de nachtbeugel van eveneens een minuut het dubbele want het gaat om boven- en ondergebit. Dat laatste is echt onzin. Daarom helaas met een slecht gevoel weggegaan

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Reza Moeini

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een orthodontie praktijk die bij hun wensen past. Jammer om te lezen dat u met een slecht gevoel bent weggegaan. Wij hanteren, net als vele andere orthodontiepraktijken, reguliere openingstijden. Dit betekent inderdaad dat afspraken plaatsvinden op werkdagen. Wij begrijpen uiteraard dat dit vervelend is om elke maand werk te missen voor een afspraak. Paloma werkt om de week bij ons in de praktijk en zit inderdaad vaak erg vol. Paloma is de hoofdbehandelaar en vind het erg belangrijk om sommige casussen zelf te blijven beoordelen maandelijks om tot een goed resultaat te kunnen komen. Ik hoop dat u kunt begrijpen dat wij dat niet hebben gedaan om het u moeilijk te maken, maar om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk tot een goed resultaat komt. De codes die wij invoeren, de benaming en tarieven hiervan zijn wettelijk bepaald door de NZA. Hier kunnen wij dus niets aan veranderen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Sharon Orthodontiepraktijk Utrecht

zoals gepland

Binnen de tijd die het was gepland en blij met de resultaat.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Reza Moeini

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een orthodontie praktijk die bij hun wensen past. Fijn om te lezen dat wij u naar alle tevredenheid hebben mogen helpen. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Orthodontiepraktijk Utrecht

Goede behandeling, maar plan vaak onduidelijk

Ik werd prima behandeld en mijn vragen werden altijd beantwoord door het vriendelijke personeel. Wel duurde het traject een jaar langer dan voorspeld, waren de plannen voor vervolgafspraken mij (en de behandelaars buiten de praktijk) vaak onduidelijk, en kreeg ik steeds meer het idee dat mijn portemonnee werd uitgemolken. Ik zou een behandeling hier aanraden, maar wees kritisch over de noodzaak van elke afspraak en of alles nog volgens het behandelplan verloopt.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) ik weet het niet meer
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Paloma Acitores

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een orthodontie praktijk die bij hun wensen past. Wat vervelend dat het plan niet altijd duidelijk was voor u en externe partijen. Wij zijn er druk mee bezig om dit in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Sharon Orthodontiepraktijk Utrecht

Niks op aan te merken! Leuk personeel !

Een hele fijne praktijk, Dat kan ik nu wel beamen, wat een jaar geleden niet zo was. Ik had wat punten hier en daar(zelfs overwogen om naar een andere praktijk te gaan) Maar heb een goed gesprek met hardy, en het was opgelost . Dus ik zit er nog en ben dik tevreden !! Heb 2 van mijn vriendinnen hier ook naartoe gestuurd.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Reza Moeini

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een orthodontie praktijk die bij hun wensen past. Ook wil ik u bedanken voor uw complimenten. Fijn om te lezen dat u na een goed gesprek weer met positieve energie verder zijn gegaan met elkaar. Ook bedankt voor het aanbevelen! Dat waarderen wij enorm! Met vriendelijke groet, Sharon Orthodontiepraktijk Utrecht

Goed werk verricht

Praktijk zit lekker centraal in Utrecht. Vriendelijk personeel aan de voorkant en kundig personeel aan de achterkant. Soepele communicatie! De praktijk loopt goed!

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een orthodontie praktijk die bij hun wensen past. Bedankt voor uw complimenten. Met vriendelijke groet, Sharon Orthodontiepraktijk Utrecht

Heel erg slecht

Sturen facturen die niet eens kloppen. Waardeloos

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? ja
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? nee
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Reza Moeini

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een orthodontie praktijk die bij hun wensen past. Wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Helaas is uw review anoniem waardoor ik niet kan meekijken wat er gaande was met uw factuur. Zou u mij hierover willen berichten zodat ik met u mee kan kijken? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Sharon Orthodontiepraktijk Utrecht

Goed, fijn, klantgericht

Ik kwam hier na dat ik een minder fijne ervaring had gehad binnen een grote firma voor orthodontie. Daar was mijn situatie verergerd, en heb ik geld verloren. Vervolgens werd ik hier duidelijk en open geholpen, waarbij rekening werd gehouden met de kosten voor mij. De praktijk is op mij heel deskundig overgekomen. Bovenal vond ik de sfeer altijd erg fijn.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Reza Moeini

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een orthodontie praktijk die bij hun wensen past. Ook wil ik u bedanken voor uw complimenten. Wat fijn om te lezen dat u een goede ervaring heeft bij ons. Wij doen altijd ons best om zo transparant mogelijk te werken zodat u precies weet waar u aan toe bent en hoe wij samen voor het beste resultaat kunnen gaan. Met vriendelijke groet, Sharon Orthodontiepraktijk Utrecht

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Reza Moeini

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een orthodontie praktijk die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Orthodontiepraktijk Utrecht

Een praktijk waar patiënten goed worden verzorgd

Paloma en haar medewerkers zijn erg vriendelijk en competent. Ik ben geadviseerd over verschillende behandelingsopties, hun tijd- en kostenverschil en ze hebben mijn keuze gerespecteerd. Elke behandelingsessie is meestal op tijd en met weinig of geen vertraging. Hun agenda zit echter vol en er is weinig flexibiliteit met afspraken, en dat kan soms frustrerend zijn, vooral voor volwassenen die werken.

• Would you recommend us? Yes
  • the accessibility (telephone/email)
  • the deadline for making an appointment
  • how you were addressed on the phone/at the helpdesk
  • the accessibility for people with disabilities N/A
  • the waiting area (comfort chairs, reading material, countermeasures against disturbing noises, etc.)
  • the treatment room (hygiene, privacy, comfort, treatment chair, etc.)
  • the personal hygiene (by using clean gloves, mouth mask, clean clothing, etc.)
  • the treatment (kindness, patience, personal attention to you)
  • the explanation you received about the cause of any pain or mouth problems N/A
  • the explanation you received about how to best care of your teeth N/A
  • the explanation you received about why a particular treatment was needed
  • the information you received about the different treatment options N/A
  • taking into account your wishes when choosing a particular treatment
  • the information you received about the cost of the treatment (from € 250, - the dental caregiver is obliged to do this)
  • the carefulness with which the checkup or treatment was done
  • the expertise with which the checkup or treatment was done
  • taking into account any anxiety or pain you may have during the treatment(s) N/A
  • Yes
  • At your last visit, did you know in advance which dental caregiver (dentist, dental hygienist, prevention assistant) would examine or treat you? Yes
  • By which dental caregiver have you been examined or treated? (If there were more than one, please click on the caregiver who examined or treated you last) N/A
  • Did you have any complications after the treatment, or more pain than you were prepared for (if any) by the dental caregiver? N/A
  • yes
  • N/A

Snel en goed geholpen!

Bij binnenkomst kon ik gelijk doorlopen, professioneel en vriendelijk personeel, en snel geholpen. Helemaal top!

Alles goed verlopen

Alles goed verlopen

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygiënist
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Ellen Nielen

Ontzettend fijn.

Ik kwam van een andere orthodontist (een wat grotere in omgeving Amsterdam) waar ik een mindere ervaring had gehad. Het contrast hier was zo groot. In een kleine gezellige praktijk, die in mijn ervaring heel persoonsgericht is. Ik vond het traject hier eerlijk en heb het zo ervaren dat het team echt aandacht had om mij zo goed mogelijk te helpen.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Reza Moeini

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een orthodontie praktijk die bij hun wensen past. Ook wil ik u bedanken voor uw complimenten. Wat fijn om te lezen dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen. Wij doen altijd ons uiterste best om elk bezoek zo fijn mogelijk te laten verlopen. Met vriendelijke groet, Sharon Orthodontiepraktijk Utrecht

Prima deskundig en vriendelijk

Geen een klacht in al die jaren voor mijn beide kinderen

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een orthodontie praktijk die bij hun wensen past. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Orthodontiepraktijk Utrecht

Snel geholpen, heldere communicatie

Ik kwam voor een gebroken spalk: deze werd snel verwijderd en enkele dagen later werd een nieuwe geplaatst. Communicatie over wat nodig was en wat de kosten zouden zijn was vanaf het eerste moment erg duidelijk. Iedereen was erg vriendelijk en klantgericht.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Reza Moeini

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een orthodontie praktijk die bij hun wensen past. Ook wil ik u bedanken voor uw complimenten. Wat fijn om te lezen dat wij u hebben geholpen met uw spalk en dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Sharon Orthodontiepraktijk Utrecht

Goed advies en zorgvuldig onderzoek

Mijn zoon had een intake bij de orthodontist. Er werd hoed gekeken naar zijn situatie en welke behandeling voor hem passend is.

• de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Ik heb een beugel twee jaar geleden gekregen. Ik heb nu een half jaar mijn beugel uit en kan niet blijer zijn met de resultaat! Ik ging naar orthodontie witte vrouwen en heb elk maand voor een ander half jaar tot mijn gevoel de beste behandelingen gekregen. Er wordt heel goed naar je tanden gekeken en gezocht naar de beste maneer voor een snelle resultaat. De mensen zijn super aardig en de praktijk heeft een goede afspraak regeling.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

echt super lief en aardig

de mensen die er werken zijn super fijn en behulpzaam/ mee denkend. iedereen is super lief en neemt de tijd voor je. kan eigenlijk niks slechts of minder goed opnoemen.

Over Patiëntenvertellen 2024

Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie