Fijne monteur, keurig werk gemaakt

Adil heeft de keuken keurig gemonteerd. Zeer vriendelijke man. Netjes een melding gemaakt van de vaatwasser die niet werkte. 2 dagen erna is het probleem al opgepakt en opgelost.

Jos is een vakman!

Jos was er vroeg, direct aan het werk. Nauwkeurig, precies. De keuken staat perfect.

Prima plaatsing

Monteur Adil is zeer bekwaam. Denkt mee met bv. ruimte maken voor aansluiting syfon en kranen. Werkt netjes. Vriendelijk.

Netjes afgewerkt

Netjes gewerkt, keuken goed opgeleverd

Jos is een Hardwerkende topper

Werkt hard, secuur & is oplossingsgericht!

Zeer nette medewerker die meedenkt.

Adil heeft zeer goed werk geleverd, denkt in oplossingen , we zijn meer dan tevreden

Vriendelijke en vakkundig

Vakkundig

Monteur Adil heeft prachtig werk geleverd. Nauwkeurig en ontzettend vriendelijk

Adil werkt nauwkeurig en is ontzettend vriendelijk. Het is een goede en zeer deskundige monteur. Ontzettend tevreden!!!

Klantvriendelijk

Onze monteur was Jordy hij is een goed monteur en verstand van keuken

Oplossingsgericht en netjes gewerkt

Danny heeft onze nieuwe keuken secuur en netjes geplaatst. Er waren een paar uitdagingen met plaatsen en die werden adequaat opgelost en geadresseerd. Prettig persoon om met vertrouwen in huis te hebben.

Helemaal blij met het vakmanschap dat is geleverd

Onze monteur Jos heeft zeer nauwkeurig gewerkt en extra advies gegeven en overlegt wanneer nodig. Het hoofdkantoor dat de planning verzorgt adviseren wij wel om realistischer te plannen. Het was onmogelijk om de keuken in een dag te monteren en zijn blij dat Jos niks heeft afgeraffeld.

Top vakman Jos!

Monteur was ruim op tijd en ging direct aan het werk! Vakman, professioneel en vriendelijk. Dank voor de samenwerking!

Kleine afwerkingsfouten werden goed opgelost. Zeer tevreden met werk van Peter! Dat niet alles in 1x geleverd werd is niet aan de uitvoerenden aan te rekenen. Moet en mag nog een keer terugkomen voor een inmeetfout van zijn collega die de eerste keer kwam.

Monteur Adil was helemaal top!

Wij hebben onze keuken gister door Adil laten monteren en het is helemaal naar onze verwachtingen. Adil werkt heel netjes en precies. Hij neemt er de tijd voor en raffelt dingen niet af. Heeft tot in de avond doorgewerkt zodat de keuken netjes opgeleverd kon worden op dezelfde dag en helemaal in zijn eentje gedaan! Daarnaast is hij ook vriendelijk en denkt met de klant mee. Bij de oplevering goed meegekeken of er schade was en heeft alles netjes achtergelaten. We raden de Nationale Keukenzetter zeker aan. Ze komen op tijd, werken nauwkeurig, snel en netjes en zeer vriendelijk. Kortom helemaal top!

Fijne ervaring

De keukenmonteur Jordy was een echte vakman. Er werd zeer zorgvoldig en netjes gewerkt. Op deze manuer niet vaker meegemaakt.

Goede service en

Jordy goed werk geleverd en kwaliteit. Ook openstaande punten volgende dag opgelost

Hele mooie keuken. Heel blij mee!

Adil heeft een hele mooi keuken gemonteerd

Great work by Toon again!

Toon has again delivered a professional installation service! Very happy with his diligent work! Informative and willing to explain to us as well about pros and cons of certain choices we need to make!

• Would you recommend us? Yes

Prima werk afgeleverd.

Herstelwerkzaamheden zijn fantastisch opgelost door servicemonteur PIETER. Zien hem graag terug voor het laatste klusje.TOP.

Mooi en efficiënt afgewerkt

De laatste klusjes snel opgelost

Fijne, nette, vriendelijke en vakbekwame monteur.

Voerde de werkzaamheden op de juiste manier uit.

Aardige en behulpzame monteur

Monteur was erg aardig en behulpzaam.

Prettig samenwerken en super vriendelijk zijn wij geholpen door Toon.

Toon heeft met aandacht en rust zeer vriendelijk ons geholpen . Met wat gebeuren moest . Alles is gedaan . Niks was teveel en werd met aandacht aangepakt . Prettig werken zo.

Adil is een vakman.

Adil heeft de keuken heel netjes geplaatst. We zijn hierover erg tevreden. Helaas mochten wij zelf tijdens het plaatsen van de uitvoerder het huis niet in, maar Adil heeft ons een keurig rapport met foto’s gestuurd. Top!

Toon heeft netjes gewerkt

Toon heeft netjes gewerkt. Zag zonder dit te vragen dat een ander deurtje ook niet goed werkte en zorgde er direct voor dat dit ook weer goed werkte

Minervum 7378 4817ZH Breda

0031 (85) 0733 440