Prettig contact met debesteleasedeal.nl

Tijdens mijn contact met debesteleasedeal.nl ben ik altijd prettig te woord gestaan. Mooie offerte met een goede vergelijking en ruime keuze. Aanrader.

Betrouwbaar

Mijn ervaring is top , snel en keurig afgeleverd. Een duidelijk uitleg nemen de tijd en komen afspraken na . Of te wel zoals het hoort te zijn .

Uitstekend!

In onze zoektocht naar electrische auto's die snel geleverd kunnen worden heeft De Beste Lease Deal ons uitstekend geholpen. Offertes werden snel gemaakt en daarna contracten prima verzorgd. De afleveringen zijn goed verlopen! Onze chauffeurs zijn super blij met de Hyundai Kona en Kia EV6.

Goede duidelijke informatie, deskundigheid en en service

De informatie vooraf en tijdens het ophalen van de auto was erg duidelijk. We zijn prettig en deskundig geholpen.

klantvriendelijk

klantgericht, snel antwoord, kennis van zaken en oplossingsgericht.

Na het eerste contact met Wim was het vertrouwen direct. Wim is een type die zich er helemaal in vast bijt tot hij resultaat heeft. En dat hebben we geweten! Hij heeft stad en land afgezocht naar de beste deal. Hij houd je goed op de hoogte en houd contact tot de oplevering van je auto. Wim hartstikke bedankt voor de top service. Wij gaan zeker weer zaken doen in de toekomst!

Super ervaring. Meerwaarde voor de leasebranche

Van begin tot einde een super ervaringen met jullie gehad. Bedrijfswagens startklaar afgeleverd met bestickering. Afspraken worden nagekomen. Jullie zijn een meerwaarde voor de leasebranche. Tot de volgende!

Goed geregeld zonder gedoe

Het is begonnen met een prima contact met de contactpersoon Wim van Essen. Mijn wens was om een VW ID-4 te leasen en had nog niet alles duidelijk. Door gericht doorvragen van Wim zijn we uiteindelijk gekomen tot de Id-4 zoals ik hem wilde. Na een week kreeg ik een overzicht met leaseprijzen van de verschillende aanbieder. Telefonische toelichting hierop ontvangen van Wim. Daardoor de juiste keuze gemaakt. Auto is in bestelling gegaan. Het een geregeld met de lease maatschappij. Vragen mbt elektrisch rijden/ laadpaal kon ik o.a. stellen aan Wim. Hij is goed op de hoogte wat er allemaal bij komt kijken. Regelmatig ben ik op de hoogte gehouden door Wim mbt de bestelling. Inmiddels rijd ik tevreden elektrisch. In mijn beleving had het niet beter gekund.

Zeer goede service!!

We kregen snel en duidelijk een aantal goede leasevoorstellen voor de auto die we hadden uitgezocht. Met een goed advies hebben we de best passende maatschappij uit gezocht. Voor de rest hebben wij er weinig tot niks voor hoeven doen.

Erik weet waar hij over praat en daardoor kon hij altijd snel reageren en mij voorzien van de juiste informatie. Doordat hij korte lijnen had met de dealer waren vragen binnen no time beantwoordt.

Prettig contact, goede adviezen en twee leasecontracten voor de beste prijs!

Erik heeft mij uitstekend geholpen in de zoektocht naar twee elektrische lease auto's voor het bedrijf Future Insight. Dankzij het advies van Erik en zijn begeleiding van de offerte trajecten hadden wij ondanks de lastige periode qua levertijden snel de auto's klaarstaan voor onze medewerkers. Wij zijn tevreden! En uiteindelijk scheelde het met dezelfde voorwaarden enkele honderden euro's per maand t.o.v. een aanbod wat we elders hadden gekregen. Tot de volgende.

Super ondersteuning gehad in de zoektocht naar de juiste bedrijfswagen en financiering! Bedankt Erik!

fantastisch geholpen!

Eerlijke en juiste service door Eric van debesteleasedeals.nl! Auto heel snel geleverd gekregen bedankt!

Meedenkend en brengen voordeel!

Prettig contact, korte lijnen, snelle antwoorden. Verstand van zaken, goede adviezen. Geen 8-4 club, laagdrempelig. En heel belangrijk, veel voordeel opgedaan door het zoeken naar de juiste lease aanbieder voor mijn Ford Kuga! Ook een keurige oplossing aangeboden voor de tussenperiode toen deze Kuga iets te laat werd geleverd, prettige meedenkers. Kortom, zeer tevreden!

Service was snel en goed!

Fijne ervaring. Service was erg snel en precies naar wat ik opzoek was!

Goed contact, duidelijke service

In het volledige proces heeft Erik ons goed begeleid en heeft er volop gezet. Er waren in het proces wat complicaties met de dealer en het leveren van de auto, maar Erik de communicatie met de dealer goed afgehandeld en heeft mij periodiek hiervan op de hoogte gehouden. Uiteindelijk alles succesvol weten af te ronden.

Goede service met 1 contactpersoon, dat werkt prettig en efficiënt. Erik heeft een uitstekend voorstel gedaan voor 2 auto's tegelijk wat we niet konden weigeren.

Goed geholpen en nu een mooie bus

Goed geholpen en duidelijke uitleg

Steeds deskundig advies en bereid om te helpen

Steeds deskundig advies en bereid om te helpen.

Korte lijnen en perfect geregeld

Via het bedrijf bij Floris terecht gekomen. Floris bezorgt je snel en accuraat scherpe prijzen en bovenal fijn contact, een verademing als je leaseplan gewend bent!

Snel en vriendelijk geholpen

Floris heeft mijn vraag voor een korte termijn oplossing voor mijn medewerker snel opgepakt en hij kwam daarna met een aantal scherpe aanbiedingen. In een persoonlijk gesprek adviseerde hij me over de plus en minpunten van de verschillende aanbiedingen. Ik ben zeer tevreden en kan hem aanbevelen, eerlijk advies.

Uistekende partner

Een duidelijke en heldere hulp in de zoektocht naar de juiste partner voor het leasen van je gewenste auto. Debesteleasedeal heeft een goede kennis van zaken, waardoor zij veel energie, tijd en geld kunnen besparen voor hun klanten.

Compleet ontzorgt in het vinden van de beste auto die bij mijn wensen paste

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik volledig ontzorgt ben in het vinden van de auto die het beste bij mijn wensen aansloot. Snel, transparant, zakelijk, maar toch ook persoonlijk.

Prettige contact.

De nieuwe C5 is , zoals naar mijn opgegeven wensen afgeleverd,

Deskundig advies en duidelijk taal

We kwamen met veel vragen en onduidelijkheid bij debesteleasedeal.nl terecht. Floris heeft erg met ons meegedacht, we hebben direct een vrijblijvende afspraak kunnen maken op kantoor en daar hebben we alle opties doorgenomen wat voor onze startende onderneming de beste keuze zou zijn wat betreft zakelijk rijden. debesteleasedeals.nl vergelijkt verschillende leasemaatschappijen en kijkt per individuele situatie naar de meest voordeligste optie. Kortom, je krijgt een deskundig advies en dat ook nog in duidelijke taal! Zeker een aanrader om uiteindelijk niet te duur uit te zijn en vast te zitten aan een te lange leasedeal.

Over Debesteleasedeal.nl

Debesteleasedeal.nl levert een softwareoplossing waarmee bedrijven het aanvraag-, vergelijk- en bestelproces van hun wagenpark eenvoudig versnellen en automatiseren. Deze unieke oplossing bespaart de gebruiker gemiddeld 4 tot 8 uur per leaseauto. Hiermee tillen ze het gemak en de transparantie in de zakelijke autoleasemarkt naar een nieuw niveau. Aanvragen, vergelijken en leasen. Meer weten? Neem dan eens een bezoek op de website of bel: 085 - 023 09 50