Goede service en denkt goed mee

Goede service, denkt goed mee over de juiste keuze en contact is goed.

Snelle en kundige service

Snellse en kundige service in een vriendelijk en persoonlijk advies.

Prettig

Prettige samenwerking. Korte lijntjes, en erg flexibel. Willen ook graag meedenken.

De ideale oplossing voor mijn wagenpark

Eindelijk een partij gevonden waarbij we het leaseproces van onze leaseauto's en bedrijfswagens zorgeloos uit handen kunnen geven. Onze medewerkers ervaren het contact met jullie als zeer prettig. Keep up the good work!

Vriendelijk, snel en vakkundig

Omdat mijn leaseauto aan vervanging toe was heb ik op aanraden van een zakelijke relatie Debesteleasedeal gevraagd om mij te assisteren met het aanvragen van leaseoffertes Erg prettig dat het overzicht zo compleet en volledig is, heb nu het gevoel dat ik weet waar ik aan toe ben.

Uitstekend!

Dankzij de software besparen we veel tijd en gedoe. We hebben daar een mooie besparing kunnen maken en weer een bedrijfsproces geoptimaliseerd. Daarnaast zien we dat de werknemerstevredenheid omhoog gaat door deze manier van werken.

Goed naar mijn wensen geluisterd

Erik had snel de offertes beschikbaar, mijn voorkeur ging uit naar een auto met snelle levering. Ik had zelf een occasion gevonden en binnen een dag was alles geregeld!

prettig contact, goede samenwerking.

Fijn.

Ik ben zeer tevreden!

Floris heeft zeer snel geschakeld en binnen één week een oplossing geboden. Zijn netwerk is erg groot, zijn informatie zeer up to date en transparant.

De Beste Leasedeal heeft mij geholpen aan de auto waar ik naar opzoek was.

Ik heb een goede ervaring met DBLD. Ze hebben mij geholpen aan een auto waar ik naar opzoek was. De uiteindelijke auto waar DBLD mij aan heeft geholpen voldoet aan alle wensen. Daarnaast stond Floris van DBLD altijd open voor vragen en reageerde altijd snel op mijn mailtjes. Kortom, ik ben hartstikke tevreden met de service en het meedenken door de DBLD!

Goed concept en een enthousiast team!

Wat een goed concept hebben ze ontwikkeld. Je wordt optimaal ondersteund bij het vinden van de beste lease optie. De drive en enthousiasme van Floris helpt ook.

Auto gevonden zie ik zocht

Auto gevonden zie ik zocht

Goede communicatie, snelle deal!

Debesteleasedeal.nl heeft mij begeleid in mijn zoektocht naar mijn operational lease auto. Een korte, maar intensieve zoektocht is perfect opgepakt door Floris. Het eindresultaat mag er wezen, een mooie auto die aan mijn wensen voldoet. Debesteleasedeal heeft mij vanaf het begin tot aan de aflevering van de auto goed geholpen en ontzorgd.

Uitstekende begeleiding van begin tot eind!

Debesteleasedeal.nl heeft me van begin tot eind uitstekend geholpen bij het uitzoeken van mijn perfecte auto. Het contact was erg prettig; korte lijntjes via mail, bellen of zelfs Whatsapp. Ik ben gedurende het proces constant goed geïnformeerd over de verwachte leverdatum van mijn auto. Kortom: Uitstekend!

Prettig contact, snelle (re)actie

Erik heeft mij geholpen met het uitzoeken van een nieuwe leaseauto. Hij heeft goed geluisterd naar mijn wensen, de lijntjes waren kort en het contact was prettig.

Top geregeld!

Inmiddels rij ik alweer een aantal weken in m’n nieuwe leaseauto. Hartstikke tevreden over de hulp, het meedenken en communicatie om te komen tot mijn gewenste auto!

Snel, deskundig en vriendelijk advies, een aanrader.

Zowel de telefonische contacten als ook de contacten per telefoon met Erik zijn uitstekend verlopen. Begreep wat ik wilde en heeft een mooie oplossing voorgesteld. Tijdens het proces ontving ik regelmatig status updates, geen verrassingen dus. Hele fijne partij om mee te werken.

Van start tot finish erg goed geholpen!

Goed en snel contact, kennis van zaken betreft de automarkt en de financiële zaken en denkt ook nog met je mee. Absolute aanrader!

Geweldig geholpen

Goed en deskundig geholpen aanrader!

Van A tot Z uitstekend geholpen

Van het zoeken naar een geschikte auto, tot aan offertes vergelijken en adviseren, Wim heeft ons uitstekend geholpen, hierbij hebben wij uiteindelijk een veel betere deal elders dan van het autobedrijf zelf. Voordeligere prijs en betere voorwaarden, debesteleasedeal.nl is echt een uitkomst in het uitzoeken van alles rondom autoleasen. Nu ontzettend blij met goede deal en auto naar keuze.

Bij het vinden van de juiste leaseauto ben ik door Floris uitstekend geholpen. Zijn benadering is persoonlijk en zeer klantvriendelijk. Werd tijdens de procedure steeds op de hoogte gehouden van de actuele situatie, met als resultaat de gewenste leaseauto. Al met al vind ik Debesteleasedeal zeer aanbevelenswaardig.

Denken erg goed mee!

Ik zocht een fiscaal vriendelijke elektrische auto. Er werd goed meegedacht en de voor en nadelen van verschillende opties werden goed uitgelegd. Uiteindelijk uitgekomen op een mooie Kia e-Niro met 8% bijtelling.

Goed bereikbaar en informeert geregeld over de status

Mijn ervaring met debesteleadedeal is positief. Erik heeft mij goed geholpen met het vinden van de scherpste prijs voor mijn Skoda. Telkens bij aapassen van opties/voorkeuren heb ik snel nieuwe offertes ontvangen. De levering heeft lang op zich laten wachten vanwege tekort aan chips. Erik heeft mij gedurende die periode telkens op de hoogte gehouden van de status.

Vanaf het 1e contact kregen we exact het advies wat we nodig waren, met uiteindelijk het gewenste resultaat!

Snelle en goede service

Erik, Dank voor de snelle en goede service. Alles binnen 4 dagen georganiseerd van interesse tot rijden. Super Dank!

Over Debesteleasedeal.nl

Debesteleasedeal.nl levert een softwareoplossing waarmee bedrijven het aanvraag-, vergelijk- en bestelproces van hun wagenpark eenvoudig versnellen en automatiseren. Deze unieke oplossing bespaart de gebruiker gemiddeld 4 tot 8 uur per leaseauto. Hiermee tillen ze het gemak en de transparantie in de zakelijke autoleasemarkt naar een nieuw niveau. Aanvragen, vergelijken en leasen. Meer weten? Neem dan eens een bezoek op de website of bel: 085 - 023 09 50