super geregeld

zeer goed gecommuniceerd en gecoördineerd. het heeft ons duizenden Euro's gescheeld.

Goed en ongedwongen contact gehad met Erik. Zaken worden vlot en flexibel geregeld en je wordt op de hoogte gehouden van de status en ontwikkelingen.

Zeer goede ervaring

Ik werd prettig geholpen door deBesteleasedeal.nl Erik is een goede man die voor mij een vergelijk heeft gemaakt met verschillende lease maatschappijen en heeft niet alleen de goedkoopste maar ook de meest completere lease maatschappij voor mij gevonden. Alles waar ik om vroeg heeft hij perfect geregeld daarom geef ik hun een 10 en zou ze altijd aanraden.

Verrassend, snel en precies de auto die ik zocht.

Wim reageert supersnel en alert en luistert goed naar wat je wilt en komt dan met de perfecte auto die je zoekt. Echt helemaal geweldig en wij zijn super tevreden met onze Volvo XC60 die precies aan onze wensen voldoet. Ik raad iedereen aan om met debesteleasedeal.nl in zee te gaan. Een betere partij kun je zeker niet vinden!

Top service en denkt met mij mee!

Onverwachts hield mijn oude auto er mee op. Floris dacht met mij mee en binnen een korte tijd stond er een prachtig geleasde Mini voor de deur! De service van debesteleasedeal is super, laagdrempelig, je kunt ze overal voor bellen en krijgt de beste deal. Ze stoppen niet bij het afsluiten van het contract, maar gaan verder waar (naar mijn ervaring) anderen stoppen. Heren, dank jullie wel voor de goede service!

Goed geholpen met mijn nieuwe leaseauto

Duidelijke uitleg, kundig personeel.

Erik Drent is zeer vriendelijk, correct en makkelijk bereikbaar. Hij reageert zeer snel op e-mails. Hij heeft in korte tijd de juiste auto voor mij gevonden!

Goed bij de hand genomen met de keuze van de auto en het advies welk lease plan.

Goede en snelle service

Ik had op korte termijn een bus nodig, Floris heeft mij hierbij super goed geholpen. Goede en snelle service!

Vriendelijk, snel en goed geholpen

Deskundig en snel en goed geholpen

Goed advies en snelle service

Gewoon top!

Zo’n anderhalf jaar terug voor het eerst kennis gemaakt met DBLD (De Beste Leasedeal). Vakkundig, betrokken en bekwaam zijn de eerste woorden die in me op komen. Ondertussen ook voor de tweede keer gebruikt gemaakt van hun diensten en wederom gewoon goed! Waarom zou ik zelf tijd steken in het zoeken en vergelijken terwijl deze mensen ervaren zijn? Daarbij heb ik er 2 prima deals aan over gehouden.

Betrokken organisatie, betaal niet teveel en ga voor de beste kwaliteit!

Van eenmanszaken tot grote organisaties, elke klant is even belangrijk. De heren nemen het werk voor je uit handen om de beste prijs/kwaliteit deal voor je te vinden. Door constant hun dienstverlening verder te ontwikkelen blijft dit bedrijf aan kop in een competitieve markt.

Complimenten voor jullie service

Top service! Vrijdag contact opgenomen, donderdag 6 dagen later stond de auto voor de deur. Duidelijk en helder verhaal. Mijn complimenten!

Prima advies en een goede deal

Ik ben via een kennis in contact gebrachtmet Debesteleasedeal.nl. Voor de aankoop van mijn Skoda Octavia heb ik in korte tijd goed advies rondom de keuze financial of operational lease gekregen. Het fijne is dat me helder de verschillen werden uitgelegd, waarna ik zelf dus een afgewogen keuze kon maken. Ik kreeg verschillende offertes, waarna het makkelijk kiezen was. Ook het contact en afhandeling met de dealer verliep qua papierwerk grotendeels via Erik Drent. Dat is wel zo prettig. Wat mij betreft dus een prima ervaring, ik kan ondernemers van harte aanbevelen om bij uitbreiding van het wagenpark eerst even de wensen te bespreken met Debesteleasedeal.nl

Betrouwbaar en betrokken

Erik helpt je echt zoeken met wat voor jou passend is. Hij heeft uiteindelijk twee keer een perfect passende auto gevonden voor een goed tarief en eerlijke voorwaarden.

Mooie auto gevonden tegen de beste deal

Ik was op zoek naar een lease auto, maar had er zelf niet veel verstand van. Ik kreeg al snel meerdere offertes in een handig overzicht en er werd me precies uitgelegd wat het verschil tussen de offertes was. Echt top! Uiteindelijk heb ik de juiste keuze kunnen maken, op basis van goed advies.

Wat een geweldige service!

Persoonlijk, je bent geen nummer. Ze begrijpen heel goed wat het voor een ondernemer is om te leasen. Naast de persoonlijke aanpak waren ze ook uiterst snel en goed van service. Wij leasen al 20 jaar. Maar dit was een even een nieuwe verrassend fijne ervaring.

Super goed geholpen en een goede service . Zeker een aanrader

Fijne partner om mee samen te werken

Maken waar wat ze zeggen en komen afspraken na, niets is te veel.

1 aanspreekpunt voor het totale wagenpark.

Prima partij , die meedenkt in de visie van de klant. Niet alleen actief bij een nieuw voertuig, maar ook als er problemen zijn.

Werkt lekker vlot en goed, fijn om mee te werken

Met een goed luisterend oor wordt eerst je situatie prima in kaart gebracht en dat wordt snel omgezet in gunstige lease constructies op maat.

Na hulp van debesteleasedeal.nl weet ik ook echt zeker dat ik de beste deal heb voor mijn leaseauto!

Ruim twee jaar geleden had ik een andere bedrijfsauto nodig. Kopen of leasen? Ik wist het niet. Door de vele mogelijkheden wist ik niet waar te beginnen met zoeken. Floris Mulder van debesteleasedeal.nl heeft mij toen goed geadviseerd en alle mogelijkheden, die bij mijn situatie passen, op een rijtje gezet. Zo kreeg ik echt de beste deal voor mijn leaseauto. Ondertussen ben ik toe aan mijn volgende leaseauto en uiteraard helpt debesteleasedeal.nl mij daar weer bij. En het mooie; deze service is voor mij geheel gratis!

Klantvriendelijk en erg behulpzaam!

Het beste advies! Top geregeld, bedankt heren!

Goed en duidelijk advies

Goed!

Over debesteleasedeal.nl

debesteleasedeal.nl is er voor alle ondernemers die onafhankelijk leasemaatschappijen met elkaar willen vergelijken op prijs én voorwaarden. Als onafhankelijke leasevergelijker van Nederland vinden we dat iedereen de beste lease deal verdient. Vergelijk en kies de beste deal. Met een gerust gevoel jouw auto leasen. Altijd de beste prijs én de beste voorwaarden. Wil je ook graag onze gratis leasevergelijker ontvangen voor jouw leaseauto of meer informatie over onze werkwijze? Neem dan eens een kijkje op onze website of bel 085-023 09 50. We staan altijd voor je klaar bij debesteleasedeal.nl.