Uitstekende begeleiding van begin tot eind!

Debesteleasedeal.nl heeft me van begin tot eind uitstekend geholpen bij het uitzoeken van mijn perfecte auto. Het contact was erg prettig; korte lijntjes via mail, bellen of zelfs Whatsapp. Ik ben gedurende het proces constant goed geïnformeerd over de verwachte leverdatum van mijn auto. Kortom: Uitstekend!

Prettig contact, snelle (re)actie

Erik heeft mij geholpen met het uitzoeken van een nieuwe leaseauto. Hij heeft goed geluisterd naar mijn wensen, de lijntjes waren kort en het contact was prettig.

Top geregeld!

Inmiddels rij ik alweer een aantal weken in m’n nieuwe leaseauto. Hartstikke tevreden over de hulp, het meedenken en communicatie om te komen tot mijn gewenste auto!

Snel, deskundig en vriendelijk advies, een aanrader.

Zowel de telefonische contacten als ook de contacten per telefoon met Erik zijn uitstekend verlopen. Begreep wat ik wilde en heeft een mooie oplossing voorgesteld. Tijdens het proces ontving ik regelmatig status updates, geen verrassingen dus. Hele fijne partij om mee te werken.

Van start tot finish erg goed geholpen!

Goed en snel contact, kennis van zaken betreft de automarkt en de financiële zaken en denkt ook nog met je mee. Absolute aanrader!

Geweldig geholpen

Goed en deskundig geholpen aanrader!

Van A tot Z uitstekend geholpen

Van het zoeken naar een geschikte auto, tot aan offertes vergelijken en adviseren, Wim heeft ons uitstekend geholpen, hierbij hebben wij uiteindelijk een veel betere deal elders dan van het autobedrijf zelf. Voordeligere prijs en betere voorwaarden, debesteleasedeal.nl is echt een uitkomst in het uitzoeken van alles rondom autoleasen. Nu ontzettend blij met goede deal en auto naar keuze.

Bij het vinden van de juiste leaseauto ben ik door Floris uitstekend geholpen. Zijn benadering is persoonlijk en zeer klantvriendelijk. Werd tijdens de procedure steeds op de hoogte gehouden van de actuele situatie, met als resultaat de gewenste leaseauto. Al met al vind ik Debesteleasedeal zeer aanbevelenswaardig.

Denken erg goed mee!

Ik zocht een fiscaal vriendelijke elektrische auto. Er werd goed meegedacht en de voor en nadelen van verschillende opties werden goed uitgelegd. Uiteindelijk uitgekomen op een mooie Kia e-Niro met 8% bijtelling.

Goed bereikbaar en informeert geregeld over de status

Mijn ervaring met debesteleadedeal is positief. Erik heeft mij goed geholpen met het vinden van de scherpste prijs voor mijn Skoda. Telkens bij aapassen van opties/voorkeuren heb ik snel nieuwe offertes ontvangen. De levering heeft lang op zich laten wachten vanwege tekort aan chips. Erik heeft mij gedurende die periode telkens op de hoogte gehouden van de status.

Vanaf het 1e contact kregen we exact het advies wat we nodig waren, met uiteindelijk het gewenste resultaat!

Snelle en goede service

Erik, Dank voor de snelle en goede service. Alles binnen 4 dagen georganiseerd van interesse tot rijden. Super Dank!

Prettig contact met debesteleasedeal.nl

Tijdens mijn contact met debesteleasedeal.nl ben ik altijd prettig te woord gestaan. Mooie offerte met een goede vergelijking en ruime keuze. Aanrader.

Betrouwbaar

Mijn ervaring is top , snel en keurig afgeleverd. Een duidelijk uitleg nemen de tijd en komen afspraken na . Of te wel zoals het hoort te zijn .

Uitstekend!

In onze zoektocht naar electrische auto's die snel geleverd kunnen worden heeft De Beste Lease Deal ons uitstekend geholpen. Offertes werden snel gemaakt en daarna contracten prima verzorgd. De afleveringen zijn goed verlopen! Onze chauffeurs zijn super blij met de Hyundai Kona en Kia EV6.

Goede duidelijke informatie, deskundigheid en en service

De informatie vooraf en tijdens het ophalen van de auto was erg duidelijk. We zijn prettig en deskundig geholpen.

klantvriendelijk

klantgericht, snel antwoord, kennis van zaken en oplossingsgericht.

Geweldig!

Na het eerste contact met Wim was het vertrouwen direct. Wim is een type die zich er helemaal in vast bijt tot hij resultaat heeft. En dat hebben we geweten! Hij heeft stad en land afgezocht naar de beste deal. Hij houd je goed op de hoogte en houd contact tot de oplevering van je auto. Wim hartstikke bedankt voor de top service. Wij gaan zeker weer zaken doen in de toekomst!

Super ervaring. Meerwaarde voor de leasebranche

Van begin tot einde een super ervaringen met jullie gehad. Bedrijfswagens startklaar afgeleverd met bestickering. Afspraken worden nagekomen. Jullie zijn een meerwaarde voor de leasebranche. Tot de volgende!

Goed geregeld zonder gedoe

Het is begonnen met een prima contact met de contactpersoon Wim van Essen. Mijn wens was om een VW ID-4 te leasen en had nog niet alles duidelijk. Door gericht doorvragen van Wim zijn we uiteindelijk gekomen tot de Id-4 zoals ik hem wilde. Na een week kreeg ik een overzicht met leaseprijzen van de verschillende aanbieder. Telefonische toelichting hierop ontvangen van Wim. Daardoor de juiste keuze gemaakt. Auto is in bestelling gegaan. Het een geregeld met de lease maatschappij. Vragen mbt elektrisch rijden/ laadpaal kon ik o.a. stellen aan Wim. Hij is goed op de hoogte wat er allemaal bij komt kijken. Regelmatig ben ik op de hoogte gehouden door Wim mbt de bestelling. Inmiddels rijd ik tevreden elektrisch. In mijn beleving had het niet beter gekund.

Zeer goede service!!

We kregen snel en duidelijk een aantal goede leasevoorstellen voor de auto die we hadden uitgezocht. Met een goed advies hebben we de best passende maatschappij uit gezocht. Voor de rest hebben wij er weinig tot niks voor hoeven doen.

Erik weet waar hij over praat en daardoor kon hij altijd snel reageren en mij voorzien van de juiste informatie. Doordat hij korte lijnen had met de dealer waren vragen binnen no time beantwoordt.

Prettig contact, goede adviezen en twee leasecontracten voor de beste prijs!

Erik heeft mij uitstekend geholpen in de zoektocht naar twee elektrische lease auto's voor het bedrijf Future Insight. Dankzij het advies van Erik en zijn begeleiding van de offerte trajecten hadden wij ondanks de lastige periode qua levertijden snel de auto's klaarstaan voor onze medewerkers. Wij zijn tevreden! En uiteindelijk scheelde het met dezelfde voorwaarden enkele honderden euro's per maand t.o.v. een aanbod wat we elders hadden gekregen. Tot de volgende.

Super!

Super ondersteuning gehad in de zoektocht naar de juiste bedrijfswagen en financiering! Bedankt Erik!

fantastisch geholpen!

Eerlijke en juiste service door Eric van debesteleasedeals.nl! Auto heel snel geleverd gekregen bedankt!

Over debesteleasedeal.nl

debesteleasedeal.nl is er voor alle ondernemers die onafhankelijk leasemaatschappijen met elkaar willen vergelijken op prijs én voorwaarden. Als onafhankelijke leasevergelijker van Nederland vinden we dat iedereen de beste lease deal verdient. Vergelijk en kies de beste deal. Met een gerust gevoel jouw auto leasen. Altijd de beste prijs én de beste voorwaarden. Wil je ook graag onze gratis leasevergelijker ontvangen voor jouw leaseauto of meer informatie over onze werkwijze? Neem dan eens een kijkje op onze website of bel 085-023 09 50. We staan altijd voor je klaar bij debesteleasedeal.nl.