Prima bescherming

De knijpertjes gingen wat troef maar het zit goed

Werkt zoals het hoort

Is goed.

Wij zijn snel en netjes geholpen.

Er zijn nieuwe strips geplaatst in onze lichtkoepels.

Goed product

Snelle levering

Goed materiaal, snelle levering

Overzichtelijke site, goed materiaal, snelle levering

Waardeloos

Ik heb spijtig genoeg niet gezien op de site dat ik het zeil kon terugsturen.

Beste Willy, Vervelend om uw beoordeling te lezen. Als u de website had doorgenomen dan had u wellicht gezien dat retourneren mogelijk is. Dat betekent dat u bij ontevredenheid de zonwering terug stuurt en uw geld terug krijgt. In plaats van ons te contacteren over uw ontevredenheid heeft u de zonwering tijdens de zomer behouden en niets laten weten. Nu de herfst aanbreekt uit u publiekelijk uw frustratie ... Jammer dat u voor deze manier van aanpak heeft gekozen. Met vriendelijke groet, Pieter van Daklicht Zonwering

Geweldige uitvinding

Vandaag hebben we de zonwering weer van onze lichtkoepels gehaald, dat was een fluitje om te doen, net als het bevestigen trouwens. Dit materiaal heeft ons huis nu al voor het tweede jaar, en zeker in deze hete zomer, van binnen weer behoorlijk koel weten te houden. Het is niet echt goedkoop, maar de investering zeker waard. Vanaf nu hebben we de zon weer hard nodig om bij te warmen...

zeer goed product

Lang gezocht voor een zonwerend product voor koepel het verschil met andere warme zomers was fenomenaal .

Prima spul en werkt goed

De folie zit nu langer dan een jaar op ons daklicht en filtert zon en warmte goed weg, zonder dat we heel veel licht missen.

Goed materiaal

Materiaal werkt prima tegen warmte en laat toch voldoende licht door. Zeer gemakkelijk aan te brengen

uitstekend

Bestelling en levering vlot uitgevoerd Plaatsing zonder problemen En verdonkert de ruimte niet, maar houd wel de warmte tegen. Uitstekend produkt

Ik vind het goed werken.

De temperatuur gaat aanmerkelijk naar beneden en daar schaf je het ook voor aan. Is makkelijk aan te brengen en te verwijderen, alleen maar + punten.

Prachtig product!

Wij hebben zonwerende afdekking van onze lichtkoepel besteld. Snelle dienstverlening, duidelijke uitleg op de website over het installeren en een prachtig product dat zeer zeker zijn belofte waar maakt. Het scheelt zeker enkele graden binnen.

Zeer efficiënt

Makkelijk bruikbaar

Goed werkend product en goede service

Goed werkende aluminium buitenzonwering voor standaard daklicht koepel voor een goede prijs en met top service. Snel geleverd en vragen direct beantwoord.

Uitstekende klantenservice

Op 18 maart jl. 3 stuks zonnewering besteld met vlotte levering. Pas na 3 weken pakje geopend en vastgesteld dat er 1 artikel ontbrak. Mail gestuurd naar Daklicht, onmiddellijk vriendelijk antwoord gekregen met excuses en enkele dagen nadien werd ontbrekend artikel thuis afgeleverd. Top.

Materiaal werkt echt

De aluminium zonwering werkt echt.Vorige zomer erop gelegd en ik heb veel minder last van de hitte gehad

Goede prijs kwaliteit verhouding

Verbaasd hoe de hoezen over mijn lichtkoepels afgelopen storm heeft doorstaan integendeel tot mijn dakpannen. Ik raad iedereen aan een bestelling te plaatsen die 's zomers aircokosten wil besparen.

Nog steeds tevreden!

Na 1,5 jaar lang de aluminium zonwering van Pieter te hebben gekocht nog steeds tevreden. Niet er van afgehaald omdat het in de winter isolerend werkt..

Snelle oplossing en zeer effectief!

Goede oplossing voor relatief weinig geld (in vergelijking met andere zonnewering priducten). Het houdt de warmte tegen en de ruimte blijft licht en wordt dus gelukkig niet donker. Makkelijk te bevestigen met klittenband en snelle levering.

Super klantvriendelijk en betrouwbaar.

Zeer klantvriendelijk en professioneel bedrijf. Aanrader voor iedereen. Hier kan menig bedrijf nog iets van leren. Ik had een hoes voor mijn lichtkoepel besteld. Heb deze afgezegd omdat we uiteindelijk toch een nieuwe lichtkoepel hadden besteld. Deze was op maat gemaakt, maar ze hebben toch ons geld teruggestort. Waar maak je dat nog mee? Alleen dus bij dit goed en ruimdenkend bedrijf.

Uitstekende service en prompte levering

De aluminium buitenzonwering voor lichtkoepels lijkt mij een innovatief product met flexibele toepassingsmogelijkheden. Zelfs op zondag werd via de email op mijn vraag een correct antwoord gegeven. Al met al zeer goede service. Mijn complimenten

Wij hadden een probleem met onze woning met een vide. Hardstikke leuk hoor zoiets, maar niemand kon ons helpen met passende zonwering., totdat Pieter Hazenbosch met een oplossing kwam. We zijn superblij nu met onze "persoonlijke" zonwering.

Aluminium buitenzonwering is daadwerkelijk warmteverlagend

Vorige week onze gehele overkapping bedekt met de aluminium buitenzonwering en wij merken met de zonnige dagen echt dat de temperatuur een stuk koeler is. De lichtinval is ook prima