Menselijke mediation

Geertruid heeft als mediator opgetreden tijdens een langlopende letselschade. Als mensenmens had zij meteen een goede klik met alle betrokkenen en loodste ons samen en in aparte bijeenkomsten op een fijne, doortastende en ook humorvolle wijze door het proces. Mijn cliënt en zijn echtgenote voelde zich door deze wijze van gespreksvoering begrepen en gewaardeerd en dat heeft (met de inspanning van de vertegenwoordigers van de verzekeraar) er toe geleid dat een langlopende letselschade op menselijke wijze goed kon worden afgesloten. Een aanrader!

• Geholpen door: Geertruid van Wassenaer

Ik ben zeer tevreden over de behandeling en de afhandeling van mijn letselschade zaak door de heer Evert Wytema. Hartelijk dank voor u veel inzet,betrokkenheid en professionaliteit.

Perfecte hulp.

De beste letselschade Advocaten bureau van haarlem inclusief de meditatie. Ze hebben mij hartstikke goed geholpen van A t/m Z. Ze zorgen voor goede communicatie wat heel belangrijk is en je kan de persoon vertrouwen wat ook belangrijk is in de hele zaak. Ik raad iedereen dit bureau aan!

Prettig en effectief

Clara heeft de mediation op een prettige wijze begeleid. We kwamen zelfs vóór 17:00 uur tot een oplossing, wat heel fijn was!

Prima verlopen mediation

Vanuit volstrekt onafhankelijke rol met begrip en oog voor de knelpunten in deze kwestie en inachtneming van alle belangen heeft de mediator op uiterst plezierige wijze partijen professioneel tot een oplossing gebracht.

Ontzorgd, professioneel.

Na mijn ongeval is mij geadviseerd een letselschadeadvocaat in de arm te nemen. Dit is me goed bevallen. Iemand die mijn belangen heeft behartigd en goed voor me heeft gezorgd. Hier ben ik Evert erg dankbaar voor. Hoewel ik wens dat dit niet nog eens op mijn pad komt, zal ik geen moment twijfelen om hem weer in te schakelen.

• Geholpen door: Evert Wytema

Hoge kwaliteit en goede communicatie.

Mevrouw Tilanus heeft ons gedurende een periode van ruim zeven maanden ondersteund in een complexe letselschadezaak. Het was ontzettend fijn om met haar samen te werken. Het contact verliep plezierig, waarbij ze haar ervaringen en kennis gebruikte om ons te begeleiden en te ondersteunen bij het maken van de juiste keuzes in dit traject. Een contact met dit advocatenkantoor raad ik iedereen ten zeerste aan!

• Geholpen door: Clara Tilanus

Vanaf het begin tot het eind zijn we geweldig geholpen.

Onze dank is groot aan Clara. Haar professionele aanpak, haar vasthoudendheid en haar persoonlijke betrokkenheid is voor ons een enorme steun geweest bij de afwikkeling van onze letselschade met een zeer goed eindresultaat.

Professioneel en betrokken!

Ik wil Clara Tilanus hartelijk danken voor het afhandelen van mijn letselschade. Ik heb haar als zeer betrokken en deskundig ervaren. Persoonlijk en helder in haar communicatie, duidelijk over het proces en standvastig naar de betrokken partij. Haar ondersteuning was zeer waardevol. Het gaf mij de ruimte om te werken aan herstel. Ik heb de zaak naar tevredenheid kunnen afsluiten. Ik kan Clara van harte aanbevelen!

Geen woorden maar daden

Al sinds 2016 liep mijn letselschade zaak. De laatste jaren zat er weinig tot geen schot in de zaak en de communicatie met mijn vorige belangenbehartiger liep niet goed. Zo ben ik via een bekende bij Van Wassenaer Wytema gekomen een half jaar geleden. Opeens ging alles heel snel, er kwam een huisbezoek, een arbeidsdeskundige beschikbaar om mij weer op de rit te helpen en zelfs het financiele deel is nu afgerond op een manier waar ik vrede mee heb. Ik ben heel blij dat mevrouw Gunnink open was in de communicatie, afspraken waren afspraken, ze deed wat ze zei dat ze zou doen. Ik had nooit verwacht dat het zo snel nog afgerond zou kunnen worden en ook niet op deze manier, dus ontzettend dankbaar!

Meer dan geweldig!

Met veel compassie en niet aflatende energie heeft Clara mij bijgestaan na een aanrijdiging door een fietser met een e-bike. Als wandelaar ben je extra kwestbaar; een gebroken knie was de uitkomst en ik had helaas geen getuigen. Het dossier is zojuist gesloten, de schade gedekt. Niet alleen de expertise van dit kantoor maar vooral ook de persoonlijke aandacht én zorg is echt meer dan geweldig geweest. Eind goed, al goed. Dank!

Professioneel en adequaat

Van Wassenaer Wytema heeft ons bijgestaan in een langdurige letselschadezaak, waarbij ze ons vertrouwen herstelden na eerdere teleurstellingen met verschillende advocaten. Hun aanpak was niet alleen professioneel en adequaat, maar ze waren ook vriendelijk en oprecht betrokken. We zijn zeer tevreden met de diensten die ze hebben geleverd.

• Geholpen door: Evert Wytema

Via een klachtenprocedure | omweg bij dhr. Wytema terecht gekomen om – wat een voortvarend complexe medische letselzaak was, maar door inhoudelijk & procedureel onkundig juridische begeleiding van DAS eindigde in letterlijk & figuurlijk ‘geen poot om op te staan’ – waardig af te ronden. Evert Wytema heeft mij als ervaren en vakkundig advocaat in dit emotionele slotakkoord bijgestaan; gehoor en erkenning voor mijn Verhaal en het gedane onrecht. Dankbaar voor de betrokkenheid & steun die ik van Evert Wytema als persoon én professional heb ontvangen. Case closed.

Meevoelend en zeer betrokken

Vanaf het eerste contact een zeer betrokken advocaat, die zich volledig voor mij heeft ingezet, daar waar anderen de zaak niet eens wilde aannemen. Maar dhr Wytema zag het onrecht in de zaak en wilde zich hiervoor inspannen.

Pro-actief

In een prettige omgeving zijn we tot elkaar gekomen zonder dat dat het primaire doel was.

Warm mooi mens

Warm, fijn, open en snel. Onwijs bedankt!

• Geholpen door: Geertruid van Wassenaer

Zo lief en zo behulpzaam

Onwijs goed geholpen vanaf de eerste seconde dat ik heb gebeld. Leefde heel erg met me mee en luisterde goed naar mijn verhaal. Belde ook regelmatig hoe het met me ging, super lief. Ik ben zeer, maar dan ook zeer tevreden. Ongetwijfeld de 5 sterren, want die verdiend ze!

Uitstekende advocaat

Ik ben zeer tevreden over hoe mijn zaak is afgehaneld! Er zijn duidelijke afspraken gemaakt en de communicatie was ook goed! Alles is snel en op een fijne manier geregeld.

Zeer deskundige mediation

Mr. Van Wassenaer heeft onze mediation uiterst deskundig geleid. Bij de start van de mediation stonden partijen lijnrecht tegenover elkaar. Er was een wankel evenwicht tussen doorgaan met mediation of deze afbreken en het gevecht in de juridische arena van de rechtbank te starten. Doelgericht en op een zeer vloeiende natuurlijke wijze heeft zij partijen in gesprek gehouden met realisatie van het ultieme doel: het ondertekenen van een wederzijds akkoord.

redelijk

De eerste mediation vond ik niet geslaagd omdat we in een dag met 7 mijlslaarzen door de schade heen zijn gestapt. Naderhand bleek er ook ontevredenheid bij de belangenbehartiger van de nabestaanden. De afspraken die gemaakt waren tijdens de mediation waren niet naar tevredenheid van de nabestaanden. Er was weinig tijd voor het laten bezinken van alle informatie en de oplossing werd door de snelheid er door heen gedrukt. De tweede mediation vond ik wel geslaagd en succesvol. Door duidelijk aan te geven dat we rust nodig hadden tijdens de lunch en rustig de tijd te pakken tussen de onderhandelingen door aan beide zijden verliep het e.e.a. in mijn optiek veel beter.

• Geholpen door: Geertruid van Wassenaer

Geertruid bewees zich wederom als goede mediator, goede regeling bereikt

goede mediator die in een voor alle partijen gevoelige kwestie met onmetelijk groot leed bij de benadeelden heeft bijgedragen aan de totstandkoming van een voor alle partijen aanvaardbare regeling.

• Geholpen door: N.v.t.

Ik werd goed op mijn gemak gesteld

De mediation werd goed begeleid en kreeg goed de kans mijn verhaal te vertellen

• Geholpen door: Geertruid van Wassenaer

Uitstekend opgepakt van alle facetten met een persoonlijke begeleiding.

Vanaf de start transparante communicatie, duidelijk waar ik stond en waar nodig opties aangegeven met advies wat de voorkeur verdiende.

• Geholpen door: Pauline Woudenberg

Top advocatenkantoor!

We zijn zeer vriendelijk en begripvol bejegend door de advocaat en ze nam alle tijd om ons verhaal aan te horen. De gunstige afloop geeft ons alle vertrouwen om weer bij deze advocaten aan te kloppen, mocht het ooit weer nodig zijn. Een geweldige ervaring na een vervelende gebeurtenis!

• Geholpen door: Josefien Gunnink

Goed geholpen door een professionele letselschadeadvocaat

Goede informatie over wat ik kon verwachten, Reageerde op iedere vraag snel en accuraat, Een luisterend oor, Nauwkeurig werkend, Makkelijk om afspraken mee te plannen.

Over Advocaatscore.nl