Persoonlijke en deskundige uitvaartonderneming

Ik ben zeer tevreden over de geleverde diensten van Embrasse. Natasha is een meelevende, vriendelijke en deskundige begeleidster. Ze ontzorgd en informeert op de juiste manier. Alles was tot in de puntjes geregeld, tot en met zakdoekjes met een mooi rouwbriefje eromheen aan toe. Zij was er steeds als we haar nodig hadden. De dienst zelf was mooi, mede door haar gesproken woorden.

Goede ervaring

Wij zijn door Embrasse op een deskundige en rustige wijze prima begeleid in het organiseren van de uitvaart. Onze ideeën kwamen volledig tot zijn recht en wij kunnen mede hierdoor met een goed gevoel terugkijken op de uitvaart.

• Respect voor uw wensen

Mvr. van Zeyl heeft bij ons allen een zeer positieve indruk achter gelaten..

Vanaf de eerste stap die mevrouw Natascha van Zeyl-Vis van uitvaartzorg Embrasse bij ons binnen zette tot de laatste als afsluiting heeft zij ons zeer goed begeleid. Daar kunnen wij heel dankbaar op terug kijken!

• Begeleiding N.v.t.

Uitmuntend

De hele uitvaart van mijn moeder werd uitmuntend begeleid en verzorgd door Connie. Zij kwam altijd op tijd op onze afspraken en legde alles goed uit. Dagelijks belde ze mij op en overlegde alles met mij over de afscheidsdienst. Ook een week na de dienst belde ze mij op hoe het met mij ging. Ze is heel attent. Ze vroeg zelf welke kleding zij evt. mocht/kon dragen bij de uitvaart en welke kleuren evt. vermeden moesten worden. Nou dat was niet nodig, zij zag er zelf verzorgd uit. Wij vonden het ook mooi dat ze telkens vooruit liep voor de rouwauto. Prachtig vonden wij dat er persoonlijke tissues op naam van mijn moeder op elke stoel bij de afscheidsdienst werd neergelegd. Ook hebben wij op prijs gesteld dat Natascha zelf bij de afscheidsdienst aanwezig was. Wij zijn heel tevreden over de diensten van Embrasse UItvaartzorg.

Fijne persoonlijke begeleiding

Conny heeft ons fijn geholpen bij het afscheid van onze partner en stiefmoeder. Alles was goed geregeld nadat we een voorgesprek hadden gehad. Al met al een hele fijne ervaring!

Met liefde en aandacht

Natascha heeft de uitvaart van mijn moeder begeleid. Doordat ze ziek was en we het einde aan zagen komen, heeft Natascha met veel aandacht nog geluisterd naar de wensen van mama. We hebben er met elkaar een ‘afscheidsfeest’ van weten te maken. Ze wist precies de details zo te regelen dat wij steeds weer versteld stonden. Ons verdriet was groot, maar door haar rust en aandacht heeft ze ons goed begeleid in alles wat op ons af zou komen. Heel erg bedankt Natascha, mama zou trots geweest zijn op hoe mooi het was.

• Respect voor uw wensen

hele goede ervaring voegt de daad bij het woord heel behulpzaam denk goed mee in situaties

zeer fijn om Natashja als uitvaart ondernemer te ervaren alles is zeer fijn en zeker naar wens van iedereen verlopen bijvoorbeeld bij het condoleren daar waren ca 30 mensen meer dan waar op gerekend was ... de kist naar de laatste rustplaats ... er word gewoon goed meegedacht in heel veel opzichten en ook word gekeken naar het financiële plaatje en overlegd ... gewoon duidelijkheid daar hou ik van

Heel warm en persoonlijk

We zijn enorm geholpen en goed begeleidt voor het regelen van de begrafenis. Heel veel persoonlijke en warme aandacht vanuit Embrasse. Nagenoeg elk verzoek en/of wens werd snel opgepakt, we konden alle zaken bespreken, wanneer we maar wilden! We hadden voortdurend het idee dat Embrasse 24/7 voor ons klaar stond, en dat geeft een goed en rustig gevoel. Het was een "zorgeloze" uitvaart, waardoor wij alle tijd kregen op een mooie manier afscheid te kunnen nemen. Nogmaals heel erg bedankt!

• Respect voor uw wensen

We hebben het afscheid als heel mooi ervaren.

We vonden het een heel mooi vredige uitvaart. We hebben het als goed ervaren. We kijken terug op een mooi afscheid van onze vader. We hebben een goede begeleiding gehad van Embrasse.

Zeer liefdevol persoonlijke begeleiding

Natascha heeft er voor gezorgd de uitvaart van mijn man en vader zo mooi en goed verzorgd was tot in de puntjes verliep alles zo als we wilden en meer... Natascha is een zeer mooi mens, liefdevol, persoonlijk(ze maakte deel uit van het gezin zo voelde dat) neem de tijd voor iedereen! Was gedurende periode altijd bereikbaar reageerde erg snel, zelf nu 4 mnd na het overlijden krijg je zo nu en dan een appje van haar, ook de nazorg van Natascha top gewoon.. Onze dank is dan ook zeer groot

Belofte meer dan waargemaakt

Embrasse Uitvaartzorg heeft als slogan ‘Van een persoonlijk afscheid naar een dierbare herinnering’. Door de betrokken, warme, empathische en professionele begeleiding van Natascha van Zeijl kijken wij met een heel goed gevoel terug op de mooie uitvaart van onze moeder.

• Respect voor uw wensen

Het gehele plaatje klopte die dag

Bij de uitvaart van mijn stiefvader zijn wij begeleid door Natascha van Zeijl van Embrasse. Maanden voor het overlijden had Natascha al gesproken met mijn stiefvader die heel goed voor ogen had hoe zijn uitvaart eruit moest zien. Vanaf het moment van overlijden t/m het afscheid heeft zij ons met alles geholpen. Natascha heeft kennis van zaken, luistert goed naar wat de familie wil, geeft je de ruimte en reikt je verschillende opties aan en plant uiteindelijk alles tot in de puntjes. Ze neemt je zorgen uit handen en is altijd bereikbaar bij een extra vraag of verzoek. Natascha's begeleiding was zoveel meer dan het regelen van de uitvaart. Het was de aandacht en persoonlijke zorg die maakten dat je als familie volledig kon vertrouwen op een mooi afscheid. Het werd een prachtig afscheid. Tijdens de uitvaart was Natascha (op de achtergrond) aanwezig om ervoor te zorgen dat ook alles liep zoals we van tevoren hadden bedacht. Mijn moeder zei na afloopt dat M, mijn stiefvader echt alles, maar dan ook alles bij zijn afscheid had gekregen dat hij graag had gewild. Onze dank is groot.

• Respect voor uw wensen

Een deskundige ontzorgende uitvaart begeleiding met oog voor detail.

Natascha van Embrasse heeft een duidelijk draaiboek voor de uitvaart van mijn vrouw gemaakt waarin onze wensen tot in detail zijn verwerk. Gaf ons daarin goede adviezen. Was gedurende deze periode altijd bereikbaar. Rustige en duidelijke communicatie. Keurige begeleiding en woordvoering bij de uitvaart dienst.

Uitmuntend!

Mede door de hulp van Natascha kunnen wij terugkijken op een mooi en waardig afscheid van mijn vader. Zij heeft ons in deze moeilijke periode op een zeer menselijke en professionele wijze begeleid. Nogmaals dank Natascha!

• Respect voor uw wensen

Een warme, persoonlijke, waardige uitvaart

Dat gevoel hebben we overgehouden aan de uitvaart van onze moeder. Natascha is een uitstekende begeleidster: denkt goed mee, is behulpzaam, betrokken en zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes wordt geregeld. Ze gaat mee in wat wij aandragen en voert dat ook prima uit. Daarnaast geeft ze ook ideetjes aan, waar we zelf op dat moment (nog) niet aan dachten. Ze heeft oog voor veel kleine details en voelt goed aan wat de familie wil. Ze is goed bereikbaar via telefoon, app of mail en komt ook snel met een reactie op vragen en/opmerkingen. Een betere uitvaartbegeleidster hadden we ons niet kunnen wensen! Dankjewel Natascha!

• Respect voor uw wensen

Een eervol afscheid met veel persoonlijke inbreng

Wij hebben prachtig afscheid kunnen nemen van onze vader. Omdat het al een moeilijke tijd is is het goed dat wij goede begeleiding kregen. En die hebben wij zeker gekregen van Natascha. Ze is echt een topper. Wij wilden de kinderen (kleinkinderen) erbij betrekken en dat is zo fijn en mooi gedaan door Natascha. Je wil elkaar niet op deze manier leren kennen maar het voelde wel al alsof wij haar al jaren kenden.

• Respect voor uw wensen

Conny van Embrasse is betrokken, open en transparant

Conny van Embrasse hebben wij ervaren als heel betrokken bij het overlijden van onze (schoon)vader, opa en man. Zij stond altijd voor ons klaar en bewoog met ons mee, pakte zaken op als het nodig was en hield zich op de achtergrond als het vanzelf liep, wat wij als familie als heel prettig hebben ervaren. De communicatie was open en transparant. Ze was die dagen als 1 geheel met ons gezin.

• Respect voor uw wensen

"Natascha maakt het verschil....."

Natascha maakte voor ons het verschil....., dat zit hem in de kleine waardevolle dingen waar zij oog voor heeft en die maakte het afscheid nog meer persoonlijk voor ons.

• Respect voor uw wensen

Meedenkend, eerlijk en warm!

Wij kijken terug op een mooie begeleiding van het eerste moment t/m de uitvaart en zelfs daarna van mijn man/vader. Het meedenken van Natascha, haar eerlijkheid en warmte heeft ons goed geholpen. Ze voelde goed aan wat het beste bij ons past. En zo had mijn man/vader het ook mooi gevonden. Bedankt daarvoor! Fam. van Dijk

zeer professioneel en betrokken

Vanaf eerste contact is alles prima verlopen en met de suggesties voor een mooie uitvaart waren we erg blij.

• Respect voor uw wensen

Natascha is zeer betrokken en heeft gezorgd voor mooi en waardig afscheid

prima geregeld door Conny

Conny heeft de uitvaart van mijn vrouw uitstekend geregeld. Denkt goed na en geeft tips. Van begin tot eind prima verzorgd.

• Respect voor uw wensen

Professioneel, kennis in huis en bied persoonlijke afstemming en ondersteuning

Embrasse is een professionele uitvaartzorg die de naasten op een duidelijke manier uit kan leggen welke mogelijkheden er zijn, welke keuzes er gemaakt kunnen worden en oog heeft voor de wensen en behoeften van de naasten. Betrokken, zorgzaam en persoonlijke afstemming en laagdrempelig in contact. Goede nazorg als het gaat om ondersteunen, zaken regelen of bemiddelen van zagen. Erg tevreden, onze dank is groot.

Hele goede ervaring.

Wij zijn heel fijn geholpen. Conny stond direct voor ons klaar en alles werd perfect geregeld.

• Respect voor uw wensen

Met ondersteuning van kennis en ervaring, samen een fijne uitvaart van je dierbare verzorgen.

Natascha, geeft je ruimte om je te uiten in deze drukke emotionele tijd. Luisterd naar de wensen en vult aan met mogelijkheden en ideeën. Houd de planning in de gaten wat nodig is. Dat geeft rust en ruimte. Samen gekomen tot een warme en persoonlijke, bijzondere uitvaart van mijn moeder. Dankbaar!

Over Uitvaartscore.nl