Een fantastische tandarts

Ik als bange poeperd ga al naar marcel sinds hij de praktijk in Leeuwarden heeft. (Volgens mij 23 jaar)Inmiddels woon ik 60 km verderop maar nog steeds ga ik naar marcel. Hij stelt me elke keer gerust. Topper is het

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Marcel Kruitbosch

Tand afgebroken

Bij het schoonmaken heeft de assistent mijn tand afgebroken. Geen kosten vergoed gekregen.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Onbekend

Heel goed!

Marcel Kruitbosch is een hele goede en uiterst plezierige tandarts! Ik zag er altijd tegenop om naar de tandarts te gaan, maar Marcel heeft humor en dat maakt een enorm verschil! Het hele team is vriendelijk en de sfeer in de praktijk is ontspannen.

Het voelt hartstikke vertrouwd.

Vanaf het eerste moment heb ik toen 1 keer gevraagd of ik verdoving nodig was voor een behandeling. Daarna is dat nooit meer ter sprake gekomen. Alleen dat geeft je een vertrouwd gevoel. Bedankt voor alle goede zorgen al die jaren. En natuurlijk alle assistentes evengoed bedankt voor de prettige omgang. Ik wens dhr Kruitbosch en de gehele staf een prettige kerst en een gelukkig 2024.

Professioneel & aardig

Het team is aardig, ze gaan professioneel te werk. En hebben ook nog eens humor! :) Het is er ontspannend voor zover een bezoek aan de tandarts kan zijn.

Zeer kundig

Zeer kundig

Super leuke Tandarts

Iemand die je op een humoristiche manier op je gemak stelt, relaxte man.

Ongeacht of het controle, vullen of trekken is door zijn verhalen en gesprekken(met uitleg wat er gaat gebeuren) tegen jou of zijn assistente is het gebeurd voordat je er erg in hebt,zeer tevreden ondanks dat ik altijd wel nerveus ben van te voren.

Zeer tevreden!

Ben altijd goed geholpen.

Goede behandeling.

Vrienddlijke mensen toppers

Vriendelijk geholpen altijd prima

heel goed

Ik ben een lastige klant. Hij helpt mij prima

Heel blij met deze tandarts.

Op meerdere vlakken Een zeer kundige, prettige en professionele tandarts!

Altijd een vrolijke tandarts.

Ik kom hier al vanaf mijn 17e, vroeger altijd bang voor de tandarts en daardoor nooit meerdere afspraken kunnen nakomen door angst en na pijn.. eenmaal hier heb ik na 14 jaar hooguit een handvol afspraken gemist door ziekte bijvoorbeeld. Assistenten zijn ook altijd vrolijk aardig en vriendelijk in omgang. Voor mij echt de redder in nood geweest anders had ik nu een kunstgebit gehad.

Prima!

Hele goede tandarts, met humor.

Prettige bejegening door de tandarts en zijn assistentes.

Goede ervaringen met tandarts Kruitbosch en zijn assistenten. De bejegening is altijd prettig, Marcel is een bijzonder aardige man en staat, in noodgevallen, vrijwel direct voor je klaar.

Tandarts Kruitbosch is een zeer kundige, vindingrijke en mensvriendelijke tandarts.

De praktijk is zeer laagdrempelig. Zowel tandarts als assistentes, blinken uit in vriendelijkheid en zorgvuldigheid! Het zoeken én behandelen van de pijnklachten gaat altijd gepaard met een bepaalde humor én (op gelijkwaardige wijze !) in overleg met de patiënt! Ook weet ik uit ervaring van anderen, dat hij heel goed de angst voor de tandarts, om kan zetten in een positieve ervaring!

Zeer klantvriendelijke, sociale tandartspraktijk.

Al jaren ondervind ik de prettige sfeer en de uitstekende service van deze tandartspraktijk. No-nonsense, je kunt er altijd terecht als het nodig is en er wordt met je meegedacht zonder betutteling.

alles goed

Altijd geweldig geholpen

goed en vriendelijk geholpen.

Duidelijke omschrijving van de de behandeling en geconstateerde problemen. Op zeer relaxte en vriendelijke manier geholpen. Zeer blij met deze tandarts.

Goede aardige charismatische tandarts

Snel en vakkundig, goed met kinderen

Goeie tandarts met veel humor

Uit angst voor de tandarts, ben ik jarenlang niet geweest. Na aanraden van vrienden kwam ik bij Kruitbosch uit en ik ben dik tevreden, ik ga weer met plezier naar de tandarts.

Ik heb altijd een goede ervaring gehad bij deze tandartspraktijk.

Vriendelijke medewerksters en een kundige tandarts, dat is mijn ervaring. Ik zou ze iedereen aanbevelen.

Mijn ervaring ,het is voor mij een andere wereld geopend

Leuk grappig gezellig zijn allemaal he❤️el lief

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

prima nooit pijnklachten