Goede ervaring

Goed, vriendelijk en deskundig geholpen. Prima uitleg en uitstekende service.

Vlot op maat gemaakte Opti-Clip

Prijzig, maar mooi; niet zo leuk dat mijn zwager voor exact hetzelfde product elders 50€ goedkoper klaar was…..

• Ervaring met: aankoop van een complete bril, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders

U heeft gekozen voor een op maat gemaakte clip-on zonnebril met polariserende glazen. Een clip-on met gewone, niet polariserende zonneglazen is inderdaad €50,- goedkoper. Veel zonnige dagen gewenst. Edwin

Hoge kwaliteit en monturen die net iets anders zijn

Bij You & Eye krijg je brillen te zien die net iets anders zijn dan in de meeste winkels. Dit in combinatie met een zeer deskundige oogmeting en goede service maakt You & Eye mijn opticien.

• Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden

Passie voor het vak, uniek assortiment!

Wat een mooie zaak heeft Edwin in hartje Breda ❤ En nog belangrijker, een one of a kind brillen collectie. Stuk voor stuk bijzondere brillen, waardoor het best nog wel lastig kiezen was.... Excellente service, vakmanschap én in staat je te helpen DE bril te vinden. Let the sun shine!!!

• Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

Goed advies Prima service En de huishond is een bonus volgens mijn wederhelft

• Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

HAHAHA Monster (de huishond) vindt het fijn ook gewaardeerd te worden. Ik heb 'm een extra knuffel en kluifje gegeven. Dank, Edwin

Professioneel en prettig

Op een professionele en prettige manier geholpen door Edwin. Erg blij met mijn nieuwe bril en zonnebril.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden

geen dertien in een dozijn

een uitgesproken vak " idioot".Geeft duidelijk aan wat wel en niet. schopt tegen de " gevestigde" Brands met een duidelijk onderliggend verhaal

• Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden

YOU & EYE specialiseert zich in collecties die niet snel elders te vinden zullen zijn. Hiervoor bezoek ik de belangrijke internationale optiek beurzen én vertrouw ik op een wereldwijd netwerk van gepassioneerde opticiens, ontwerpers en fabrikanten die mijn liefde voor mooie brillen delen. Het resultaat is een zorgvuldig samengestelde collectie monturen en zonnebrillen. Geen enkele zonnebril wordt dan ook twee keer ingekocht. Daarom verrast het mij en vind ik het zelfs jammer dat u deze collectie beloont met een score van slechts 50%. Vooral omdat u niet kon kiezen en uiteindelijk twee zonnebrillen kocht. Het kan dus bijna niet anders of die 50% moet haast wel een vergissing zijn. Toch? Edwin Trots vak-idioot

Na 30 jaar een bril gedragen te hebben, zie ik er nu ook goed doorheen!

Warm ontvangst met alle begrip. Bijna alle brillen bekeken en gepast, en daarvoor alle tijd genomen en gekregen. Echt advies over draagcomfort en hoe de bril staat. Dan eindelijk na ruim 30 jaar een bril gedragen te hebben werd naar mijn gebruik gekeken en naar mijn hoofd. Daarop werd een brilglas geadviseerd. Nu met dragen zie ik eindelijk weer diepte: ik kan zo maar een bal vangen uit de lucht! Heel erg blij mee: ik zie nu al uit naar de volgende bril te mogen aanschaffen hier. Ook de service om de bril na een ongelukje opnieuw goed af te stellen gaat met evenveel liefde voor het vak.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Altijd tevreden:-)

Als ik een ondernemer ken met passie voor zijn werk, dan is het Edwin. Als je eenmaal bij hem bent geweest, dan wil je niks anders dan terugkomen als je een bril nodig hebt

Al 4 monturen bij Edwin: altijd perfecte totaal beleving

- Edwin helpt je kiezen. Aangezien mijn ogen serieus slecht zijn, is het fijn dat iemand met verstand van zaken meekijkt - Edwin neemt de tijd. Echt. - Edwin geeft zinnig advies dat hij ook nog kan onderbouwen. Je betaalt dus ook niet teveel voor dingen die geen toegevoegde waarde hebben. Denk aan extra dunne glazen als het montuur wat dikker is. Dan kunnen je glazen ook minder dun. - met je nieuwe bril(len) krijg je altijd complimenten.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? internet

Warm, gezellig en Vakmanschap.

- Mijn 1ste bril bij You & Eye gekocht. Meteen een goede ervaring. Fijne bril, goed montuur en de bril glazen van perfecte kwaliteit. - You & Eye fijne service, Edwin heeft echte aandacht voor je, zodat je de bril krijgt die bij je past.

• Ervaring met: aankoop van een complete bril, zonnebril

Persoonlijk en kwaliteit

Goed advies. Uitstekende service. Beperkt assortiment maar dat maakt kiezen niet makkelijker: alleen maar mooie brillen...

Topservice

Ongelooflijke service, heel tevreden. 5 stars!

• Waar kent u de optiek van? internet

Dank je wel, Reiner. 🙏🏻 Het was even een uitdaging om de zonnebril die jij zo graag wilde hebben te pakken te krijgen. Bedankt voor jouw geduld tot dat uiteindelijk gelukt was. Ik wens je veel zonnige dagen. Edwin van YOU & EYE

Gastvrij en professioneel

Heel erg prettig! Zeer gastvrij ontvangen en begeleid. Edwin neemt veel tijd om de juiste sterkte te bepalen en volgens het mooiste montuur. Hij kijkt echt naar wie je bent en wat bij je past. En helpt je misschien iets meer buiten je comfort zone te durven stappen met een tof montuur. M’n nieuwe bril moest nog een beetje bijgesteld worden en daar nam hij ook zonder problemen weer even tijd voor. Helemaal tevreden!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden

Dank je wel voor dit mooie compliment, Esther. En natuurlijk bedankt dat jij me jou weer een stukje buiten jouw comfort zone hebt durven laten duwen. Het is weer een mooie match geworden. Veel plezier van jouw brillen. Edwin van YOU & EYE

Persoonlijk, stylisch en professioneel

Sinds een paar jaar klant en al meerdere brillen met tevredenheid gekocht. Ook na de aankoop altijd nog goede service.

• Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden

Prachtige bril en een super service

Wat een fantastische service!! Er wordt net zo lang gewerkt tot je 100% tevreden bent, minder dan 100% tevredenheid is géén optie. Geweldig!!!

zoals gewoonlijk Top

Professioneel, vakman

Uitstekend zeer vakkundig

Edwin is zeer vakkundig, neemt alle tijd voor je en je gaat naar buiten met een top bril.

persoonlijk en proffesioneel

Edwin neemt ruim de tijd voor kennismaking en oogmeting en heeft oog en oor voor persoonlijke wensen. Hij bespreekt de opties en geeft duidelijk advies. Edwin is vriendelijk, makkelijk in de omgang en komt afspraken na. Hij geniet van zijn professie. Dat straalt hij uit en maakt het waar.

Geweldige service en expertise

Geweldig geholpen en goed advies gekregen door een zeer deskundige Edwin. Mijn volgende bril gaat hier ook vandaan komen. Mooie collectie moderne brillen voorradig. En ook nog fantastische muziek op de achtergrond!! Perfect.

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl