Martijn heeft kwaliteit hoog in zijn vaandel!

Bij ons heeft Martijn veel reparatiewerk aan de kozijnen moeten doen, allemaal keurg uitgevoerd. Het schilderwerk ziet er allemaal heel goed en netjes uit. Martijn komt gemaakte afspraken na. Kortom: wij zijn heel blij met Martijn en het geleverde werk!

• Totaal oordeel offertestadium
  • Nakomen afspraken
  • Gegeven advies
  • Orde en netheid van werken
  • Professionaliteit
  • Vakkundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Anders
  • Indien anders: Via Sander Maessen die bij ons kozijnen en deuren heeft vernieuwd
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

goed en mooi werk gemaakt.

de schilder levert goed kwalitatief werk. daarbij is hij heel correct en aardig om mee on te gaan.

• Totaal oordeel offertestadium
  • Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Eerdere ervaring
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Door keurmerk Betere Schilder
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Martijn is een goede schilder

Martijn Verschuren is een goede schilder. Hij maakt goede afspraken die hij na komt. Zijn schilderwerk ziet er goed uit! Mochten wij weer iemand nodig hebben voor schilderwerk, denken we zeker aan Martijn!

Onze ervaring is 100% goed krijgen veel goede reacties over het resultaat

Levert top werk!

Goede schilder. Werkt netjes en uitgebreid.

Uitstekende vakman!

Deze schilder gaat voor kwaliteit. Alleen als hij zelf tevreden is, is hij klaar. En zijn standaard ligt hoog!

goede vakman

keurig gewerkt en zijn afspraken nagekomen.

Echte vakman voor nette prijs!

Goed meedenken, uitstekende kwaliteit en nette prijs! Volgende keer weten M. Verschuren Schilderwerken zeker weer te vinden.

Kan alles aan Martijn overlaten. Ontzorgen. Denkt mee

Martijn onderhoudt al heel wat jaren ons binnen en buitenschilderwerk

Snelle goede service.

Mooi resultaat.

Kwalitatief hoogwaardig werk afgeleverd

Onze eerste ervaring met Schildersbedrijf Martijn Verschuren. Al snel bleek dat Martijn een echte vakman is met goede adviezen. Hij heeft ook herstelwerkzaamheden moeten verrichten. Ook daarin kundig en handig. Alom tevredenheid. Het schilderwerk aan ons huis ziet er perfect uit. Natuurlijk hangt er een pittig prijskaartje aan, maar kwaliteit en prijs verhouden zich uitstekend.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder