Goed, betrouwbaar bedrijf met een uitstekend resultaat

Stucadoorsbedrijf Lindhout zijn vakmensen. Ze komen hun afspraken na, de stucadoors werken hard, komen vroeg in de morgen en gaan laat naar huis. Ook eigenaar Pascal is behulpzaam, geeft goed advies en streeft naar perfectie in het werk om de klant zo tevreden mogelijk te stellen. Ze hebben bij ons, ons gehele huis en garage geïsoleerd en gestuct. Ook voor een klus binnenshuis hebben we ze weer ingeschakeld met een mooi resultaat. Kortom, ik ze bij deze van harte aan iedereen aanbevelen.

Uitstekend verlopen

Voorgevel, achtergevel en zijgevel zijn gestuct. Mannen allemaal even vriendelijk en kundig. Kleine bijzonderheden die in het werk naar boven kwamen werden dagelijks besproken en direct opgepakt. Al met al een prima ervaring!

Goed advies, netjes gewerkt en na het werk weer schoon en opgeruimd achter gelaten.

Prima werk geleverd, goede communicatie

De stucadoors en de schilder die de afwerking deed hebben keurig werk geleverd, lieten alles netjes achter. Ze waren goed bereikbaar of belden snel terug en netjes in hun afspraken.

Professioneel bedrijf en nette resultaten

In tegenstelling tot veel andere bedrijven vandaag de dag, ben ik erg tevreden over de communicatie en het nakomen van afspraken. De resultaten zijn ook erg naar tevredenheid en het personeel is vriendelijk en beleefd. In de huidige markt een top bedrijf.

Vakmensen!

Heldere afspraken, geweldige afwerkingen en zeer goede service!

uitstekend

zeer goede ervaring ik kan iedereen aanbevelen om met dit bedrijf in zee te gaan vakwerk en alles volgens planning.

Snelle goede service

Snel in alles regelen en goede kwaliteit mooi werk geleverd

Professioneel en hoge kwaliteit

Communicatie goed, kwaliteit goed. Aanrader

Goede communicatie en top werk geleverd

Wij hebben de muren laten stucen, verven en de plafonds laten spuiten in onze woning. We zijn er heel erg blij met het strakke resultaat. Communicatie was erg fijn, werd rekening gehouden met onze planning, snel bereikbaar en er werd snel kortgesloten bij mogelijke problemen. Wij zullen Lindhout zeker aanraden.

Zeer professioneel, eerlijk, duidelijk, vakmensen!

Pascal Lindhout en zijn team werken zeer netjes. Afspraken zijn helder, eerlijk en worden nagekomen. Als je op zoek bent naar een vakman, zoek dan niet verder want dat zijn Pascal en zijn team! Naast stucen/schilderen van muren en plafond is hij ook een kunstenaar op het gebied van speciale stuc. Een vakman met gevoel voor design en stijl. Zowel met stucwerk en kleur van de verf. Advies kan je ook van hem krijgen op een hele vriendelijke luchtige manier. Geweldige showroom met speciaal stuc, voor als je iets bijzonders wil in/om je huis. Een echter aanrader! Prijs-kwaliteit ook dik in orde.

Alles netjes verzorgd.

Komen de afspraken na en hebben alles weer keurig afgewerkt.

Net werk geleverd

Het stucwerk ziet er netjes uit. Ook oude contactdozen netjes weggewerkt. Bij een aantal plekjes had ik wel liever gehad dat de stukadoor even bij mij geïnformeerd had over de afwerking, maar dat is te tackelen door alles vooraf goed door te spreken.

Vriendelijk en vakbekwaam

Zie hiervoor

Goede service en mooi resultaat

Goede communicatie tav van de wensen, snelle service, en vriendelijk en hard werkend personeel. Erg blij met het resultaat.

Goed werk geleverd

Goed werk geleverd we hadden vlekken in het plafond de eerste keer is het geverfd maar daarna waren de plekken nog steeds zichtbaar nu is het gespoten en ziet er perfect uit. De service was ook goed hij bood zelf nog aan om spullen terug te zetten zeker een aanrader

Zeer prettig.

Goede prettige mensen die kwaliteit leveren!

Kwaliteits werk !

Profecioneel bedrijf met deskundig personeel!

goed advies, net wat extra door speciale behandeling, perfect gewerkt qua resultaat en afplakken.

vakwerk en zeer netjes/schoon gewerkt.

het nakomen van de gemaakte afspraken en goed werk geleverd

Heldere afspraken kunnen maken over aanvang werkzaamheden en doorlooptijd. Uitvoering net werk geleverd en netjes alles opgeruimd.

Keurige afspraken vakkundig nagekomen.

Het contact met P. Lindhout is ontstaan nav een stukje verzekeringswerk ivm wat waterlekkage schade. Hier is vakkundig opname voor gedaan, waar duidelijke afspraken over zijn gemaakt. De afspraak is keurig nagekomen en het werk zeer vakkundig uitgevoerd door een van de vakmensen van P. Lindhout Stucadoors. Goede afspraken dus en goed werk geleverd.

Vakwerk en vriendelijk personeel.

Volgens afspraak keurig afwerkte wanden en plafond,tegen eerlijke prijs. Vriendelijk personeel die alles weer netjes achterlaten. Top

Vriendelijk, bescheiden, betrouwbaar en deskundig

De uitvoerders Bert, Ron en Ronald hebben hun taken serieus opgevat. Ze waren steeds op tijd en gingen direct aan de slag. Ik kon prima overleggen en adviseerden desgevraagd zonder opdringerig te zijn. Een foutje werd zonder gedoe herstelt. Dat "de klant koning is" staat kennelijk hoog in het vaandel.

Superservice!!

Onze toiletruimte laten voorzien van een crocodile look. Zeer tevreden over de service en kwaliteit. Vakwerk in het creëren van een waar kunstwerk als eyecatcher op onze wand.

Alles snel en goed geregeld en mooi resultaat.

Ons plafond moest gestuct en gewit worden. Op alle dagen waren de werknemers exact op de tijd aanwezig zoals aangegeven. Alles werd goed afgeplakt en het resultaat is ontzettend mooi geworden. Alle communicatie ook goed verlopen.