Lichtkoepel team are top professionals in sunroof windows installation!

We are extremely satisfied and pleased with our new sunroof window installation. Lichtkoepel team carried out the work with high professionalism, speed and friendly attitude. They have arrived on time and also removed all the garbage after the work was complete and minimized the chance of any dust/leaves from outside entering the apartment. They have covered the floors and furniture with special fabric and plastic to avoid any damage or dust. Our sunroof window was installed with high skill and quality. Thank you!

• Would you recommend us? Yes

Fijn dat meneer de Haas bij ons langskwam voor gepaste meting en advies. Hij dacht mee. Afspraken waren duidelijk en werden nagekomen. Op de dag zelf hebben de medewerkers hard gewerkt. Ze hebben goed resultaat geleverd. Super tevreden. Wij raden dit bedrijf aan.

Fantastisch bedrijf, kwaliteit van het geleverde werk en service zijn top.

De vervanging van mijn oude dakramen werd door het klantvriendelijke team zeer professioneel uitgevoerd, hetgeen doordat er e.e.a. moest worden aangepast voor hen geen echte routineklus was. Alle gemaakte afspraken werden nagekomen en binnen korte tijd werd het werk zonder problemen afgerond. Vakkennis, service en kwaliteit van de bovenste plank.

goed advies vooraf en netjes gewerkt

heel tevreden, daar waar werd gewerkt zijn de spullen netjes afgedekt en er is netjes gewerkt. Na afloop is alles keurig opgeruimd. Ook traject voorafgaand aan plaatsing verliep naar volle tevredenheid. Goed advies gekregen over wat mogelijk is en wat niet,

Afspraak is afspraak, prettige soepele en deskundige uitvoering

Van begin tot eind een heldere communicatie, goed advies, servicegericht en uitvoering door een compact team van betrokken partners met uitstekende onderlinge samenwerking in goede sfeer ook met mij als klant. Alle afspraken nagekomen en uitvoering zoals aangekondigd en sneller klaar dan verwacht. Erg blij ook met het resultaat.

Vakmensen die weten waar ze het over hebben, een echte aanrader.

Zeer vriendelijke kennismaking bij het advies en inmeten thuis. Goede vakkennis en meedenken over wat de beste oplossing is binnen het gestelde budget en goede uitleg over het product. Alles keurig netjes volgens afspraak en super netjes gewerkt bij het plaatsen. De afwerking is ook heel netjes gedaan en we zijn dan ook zeer tevreden met het resultaat van de Velux Lichtkoepel met zonwering. Wij raden dit bedrijf dan ook ten zeerste aan voor het plaatsen van Velux dakramen en lichtkopels.

Uitstekend werk geleverd

Prima werk, prettige mensen, goede communicatie.

prettig om klant bij te zijn en prima kwaliteit

lichtkoepel concurrent is wat ons betreft een aanrader. het was fijn dat ze snel onze lichtkoepels konden plaatsen, maar de "liefde"waarmee ze hun werk deden was uitzonderlijk. je merk dat ze topwerk willen leveren. Johan en Wijnand, dank jullie wel! ze zijn niet de goedkoopste, maar zeer zeker het aanraden waard

Van order tot uitvoering, zeer zorgvuldig behandeld.

Wij zijn zeer tevreden over de gehele behandeling door Lichtkoepel Concurrent. Snelle levering/plaatsing. Zeer netjes (af)gewerkt ! Geen minpunten!

Bestelling en plaatsing lichtkoepel perfect gegaan

Alles perfect gegaan. afspraken netjes nagekomen. Aardige monteurs die alles netjes hebben afgeleverd. Ik ben dik tevreden

Hele nette en vakkundige mannen!

Vanaf dag 1 was Deon duidelijk en eerlijk wat hij wel en niet aan raad. We hebben 2 koepels genomen en ik ben echt heel blij. Zelfs als het regent hoor ik het niet binnen, ivm platdak. Onze oude koepels hoorde je door alles heen! Ik ben ook zeer tevreden hoe netjes ze werken en het achterlaten. Groetjes uit Haarlem

Mooi product, goede uitleg en vakkundige en vriendelijke medewerkers edewerkers en vriendelijke

Zeer goede uitleg over keuze product. Plaatsing vandaag was top en deskundige en vriendelijke medewerkers. Zeer tevreden.

Uitstekend werk en laten alles netjes achter!

Uitstekend werk en laten alles netjes achter!

Snel. super vriendelijk en heel professioneel!

Vandaag een lichtkoepel laten plaatsen van Velux en het is super netjes geplaatst. Echt een aanrader!

Uitstekend!

Na opname ontvingen wij een nette offerte voor het vervangen van de kapotte lichtkoepel Na opdracht te hebben gegeven is de koepel snel geleverd en vakkundig geinstalleerd.

Perfect geregeld!

Onze oude koepel was sinds de plaatsing geen topproduct. We hebben lang getwijfeld om de koepel te laten vervangen. Na een bezoek van Deon waren we overtuigd. Op de klusdag zelf hebben de mannen van Lichtkoepelconcurrent super snel de koepel vervangen. Ze hebben niet alleen de koepel prachtig geplaatst en netjes afgewerkt. Ook in en om het huis was eigenlijk geen vuiltje te bekennen. Zeer netjes gewerkt en wij zijn tevreden klanten. We zouden Deon en zijn mannen zo weer inhuren bij een vergelijkbare klus!

Goede service, net werk geleverd. zeker een aanrader!

goed, snel, netjes en vriendelijk.

De offerte was concurrerend, de informatie over levertijd duidelijk en inplannen afspraak ook. Werk is goed uitgevoerd, met vakmanschap om onverwachte dingen op te lossen. Alles heel netjes opgeruimd. Kortom: zo zou jet het altijd willen.

Goede service en leveren netjes hun werk af

Zeer tevreden.

Fantastic service.

Quality installation of Velux Window. done in less than 4 hours.

Zeer positief over Lichtkoepel Concurrent

Lichtkoepel Concurrent kon mij binnen enkele weken voorzien van een nieuwe lichtkoepel en de afwerking is er netjes gedaan. Aanrader!

Zeer betrouwbaar

Kundig en snel

Erg professioneel, goede service

Hele goede ervaring. Nette club, komen kijken, offerte, daarna levering en installatie in 2/3 weken. Hebben alles goed schoongemaakt voordat het nieuwe raam erop ging. Goede prijs voor zover ik kan inschatten. Prima garantie ook. Tevreden klant.

Goed werk geleverd

Er wordt zorgvuldig en hard en netjes gewerkt. Overleg is steeds mogelijk.

Super nette en snelle service

De lichtkoepel concurrent kwam op vrijdagochtend bij ons 2 dakramen vervangen. De mannen werkte super netjes en snel. Ze kwamen wat uitdagingen tegen in het dak, wat eigenlijk niks met de dakramen te maken had, maar de mannen waren zo fijn dat ook dit in overleg gelijk aangepakt en opgelost werd. Naast het feit dat ze heel goed werk hebben geleverd werd daarna de trap helemaal schoongeveegd van het zand, want we zitten midden in een verbouwing van de tuin. Toen ze mannen weg gingen was het dus alsof er niks gebeurd was, behalve 2 mooie dakramen in ons dak! Al met al een hele goede ervaring met lichtkoepel concurrent!

Over Lichtkoepel Concurrent

Wij bieden VELUX, maar ook alle andere merken lichtkoepels. Deze komen wij graag bij jou monteren.