Fijn marketingbureau met initiatief en expertise

Een fijn marketingbureau om mee samen te werken en welke initiatief toont. Er wordt meegedacht vanuit een ondernemerskant. We werken nog niet lang samen, maar we hebben er alle vertrouwen in!

Goed persoonlijk contact!

Alles snel en goed geregeld.

Een top team!

Ik werk sinds een paar maanden samen met One Online en ik ben heel tevreden met het resultaat. Ze passen zich goed aan naar mijn merk en begrijpen ook precies wat er gedaan moet worden. Ze hebben me veel nieuwe dingen geleerd en goede tips meegegeven. De resultaten waren al erg goed na de eerste maand, en gaan telkens beter. Ik ben zeker nog heel enthousiast om in de toekomst samen te werken! Ik raad One Online ook graag aan iedereen aan.

Duidelijk en goed

Mijn ervaring is super, je hebt met mensen te maken die weten waarover ze praten, we doen nu google adds waarbij we duidelijk te zien krijgen wat scoort en wat niet, dus duidelijk en geen bla bla marketing verhaal.

Fijne samenwerking en altijd klaar om oplossingen te vinden

Zeer blij met onze nieuwe en frisse website. Zijn actief in het meedenken en luisteren goed naar je wensen. Hele fijne samenwerking gehad met Sabrina en het overige personeel van One Online. Ik zou One Online zeker aanbevelen!

Zeer positief!

onze ervaring met One Online is zeer positief. Sinds Januari 2022 zijn wij met ons bedrijf Terras Totaal Concept, samen met Sabrina gaan kijken voor onze website te optimaliseren en onze SEO aan de slag te gaan. Ik ben zeer te spreken over de communicatie vanuit One Online en de duidelijke rapporten die maandelijks doorgenomen worden.

Professioneel team met duidelijk communicatie.

Na meerdere samenwerkingen met bureaus ben ik bij One Online terecht gekomen door een aanbeveling van een kennis. Eindelijk een bureau dat de behoeften begrijpt van mij als ondernemer. Altijd bereikbaar en heldere communicatie.

fijne samenwerking!

een jong enthousiast bedrijf die graag met je mee wilt denken om zo het beste resultaat te behalen

Positief

Tevreden

Top! Goede service, direct contact en niet onbelangrijk gelijk resultaat!

One Online is een heel fijn bedrijf om mee samen te werken. Goed en duidelijk contact met de verschillende specialisten waardoor het voor iemand met weinig ervaring en kennis heel duidelijk is. Doelen worden gesteld en behaald!

Fijne klantgerichte club die met concrete adviezen komt en resultaatgericht werkt!

Vanuit mijn bedrijf kennisgemaakt met verschillende medewerkers en specialisten binnen One Online. Ze denken resultaatgericht, coachen, helpen en daarnaast adviseren ze middels verschillende specialisten welke richting jij met je bedrijf in moet slaan. Duidelijke afspraken en adviezen om jouw bedrijf (verder) te optimaliseren.

Onze leads zijn substantieel gestegen sinds One Online onze Google-Adwords beheerd. Hier is een mooie groei van ons klantenbestand uit voort uitgekomen.

Ontzettend tevreden met de dienstverlening en experts van One Online!

De experts van One Online hebben ons goed geholpen met de bouw van onze nieuwe website. De upgrade die we hebben ontvangen ten opzichte van onze vorige uitstraling is echt super. De communicatie verliep vooral erg vloeiend, waardoor vragen die wij gedurende het traject hadden direct beantwoord werden. We gaan binnenkort ook zeker starten met de Adwords campagne naar aanleiding van onze prettige ervaring met Philip, Sander en Erwin. Bedankt!

One Online is meer dan een marketingbureau

Ik heb al veel marketingbureau's geprobeerd, maar geen een is bevallen. Ze roepen allemaal iets anders en leveren structureel te weinig resultaat. Deze keer wilde ik het dus anders doen en vroeg One Online met een goed plan te komen. En dat hebben ze gedaan! Ik heb met One Online besproken wat mijn doelstellingen waren en wat ik op dat moment deed. Op basis daarvan kwam een goed plan en dat hebben ze helemaal waargemaakt. Ik ben begonnen met advertenties op social met een aanvullende marketingfunnel. Volgende maand start ik ook met Google Ads en SEO. Als je twijfelt raad ik je aan om hun een scan te laten maken. Dan weet je net zoals ik toen, precies waar je aan toe bent.

Betrouwbare, professionele en service gerichte partij!

Door verschillende nare ervaringen met andere online marketing bureaus stond Sabrina al 3-0 achter. Ik was mijn vertrouwen en al veel budget kwijt. Toch heeft de samenwerking met One Online mijn vertrouwen terug gewonnen en zie ik nu de waarde van online marketing in! Ik raad daarom One Online ook ten zeerste aan.

Wij zijn super tevreden over de samenwerking met One Online.

Onze ervaringen met One Online zijn TOP. Er wordt goed naar ons geluisterd en er wordt snel gereageerd. Alles gaat heel professioneel en altijd op een zeer prettige manier. We zijn heel tevreden met de resultaten en de mooie groei die ons bedrijf nu doormaakt! Sabrina en het hele team van One Online: hartelijk dank!

Geweldige service, professioneel en persoonlijk

Ik ontmoette sabrina in een andere setting, namelijk niet direct vanuit mijn vraag. Ook al wist Sabrina dat ze iets voor mij kon betekenen, liet ze het volledig open en aan mij. Ik kreeg al enkele mooie tips en wist toen al, als ik budget heb dan ga ik voor oneonline. Nu zijn we een mooie samenwerking aan gegaan en ik weet zeker dat dit een goede gaat zijn. Bedankt!

Fijne service, prettige samenwerking. Alles voldoet aan verwachting.

Fijne samenwerking met al snel mooie resultaten

One Online ondersteunt mij bij de groei van mijn bedrijf, om de Vrouw in Balans Methode voor iedere 40+ vrouw beschikbaar te maken. Op een fijne, doelgerichte en vooral ook doeltreffende wijze is er een plan gemaakt dat werkt. Ik merk dit op alle fronten binnen mijn bedrijf. Echte professionals die weten wat ze doen, met een passie voor het vak en mij als klant.

Proffesioneel

Denken goed met je mee! Heel fijn contact en wij hebben de volledige vertrouwen in One Online!

Fijn bedrijf. Fijne mensen. Veel expertise in huis.

Prima oplossingen op maat gevonden voor ons bedrijf.

Een meerwaarde voor elke commerciële instelling!

Sinds enkele maanden werken wij, als nieuw bedrijf op de Belgische vastgoedmarkt, samen met One Online Marketing. Vanwege onze opstart was de toegevoegde waarde van One Online duidelijk bij te houden. Wijzelf, als echte internet-leken, kennen niets van alle verschillende 'tips & tricks' die te gebruiken zijn voor de online visibiliteit & klantenwerving. One Online zorgt werkelijk voor meer klanten, meer zichtbaarheid van je bedrijf, meer omzet,... Dankjewel voor jullie topwerk, Sabrina & team!

Snel, behulpzaam, resultaat gericht

Wij zijn zeer tevreden over onze samenwerking met One Online. Door de online marketing te laten verzorgen door One Online merken wij een serieus verschil in de hoeveelheid aanvragen voor ons product. De communicatie met de verschillende medewerkers is ontzettend duidelijk en fijn.

Snelle en goede service

One online heeft een nieuwe website voor ons gemaakt, het contact is erg fijn en super snelle service, zelfs in het weekend. One online denkt graag met je mee en neemt dingen voor je uit handen.

Positieve ervaring en gevoel van deskundigheid

Early days maar google ads neemt tijd om te groeien. We zijn er van overtuigd dat, met de juiste begeleiding, One Online dit voor ons kan doen.