Betrokken & zeer kundig.

Zeer kundig en ervaren op allerlei fronten; dat merkte ik direct vanaf het eerste telefonische contact dat ik had met Chris. Wat een verademing! Een stukje (letterlijke) verlichting in een verdrietige tijd waarbij veel op je afkomt. Chris als uitvaartbegeleider zou ik iedereen aanbevelen. Sterker nog; dat heb ik tijdens de speech toen wij met zo'n 100 man borrelden ter nagedachtenis aan mijn overleden moeder ook nog specifiek benoemd. Dat zegt genoeg denk ik.

• Respect voor uw wensen

Heel prettig, voortvarend, praktisch,duidelijk en bovenal empathisch

Bovenstaand zegt, denk ik, voldoende. Vanaf het 1e moment, we hebben een kennismakingsgesprek gehad, voelde het zeer goed. we ontvingen een duidelijk uitleg, voorbeelden waren aanwezig. Ook het luisterend oor was bijzonder prettig. Ons verhaal begon met een boeket en eindigde door de uitvaartverzorger met een persoonlijk boeket voor ons! Dat maakt dit tot een meer dan aan te bevelen uitvaartonderneming! Chapeau!

Uitvaartbegeleiding met veel aandacht

Ik heb de begeleiding door Sascha van Mea Vota als zeer prettig ervaren. Sascha voelde erg goed aan waar onze behoeftes lagen en adviseerde ons ook zeer goed op de punten wij zelf minder vanaf wisten. Wij hebben het moment vanaf het moment van het overlijden van mijn vader tot zijn uitvaart als een mooie week ervaren en dat komt ook zeker door de goede zorgen Sascha.

• Respect voor uw wensen

Fijne begeleiding en zeer persoonlijk

Wij zijn Femke dankbaar voor haar hulp en hoe zijn het afscheid van mijn moeders geregeld heeft. Haarfijn voelde zij aan hoe wij er in stonden. Met een lach en een traan!

Volledige aandacht

De begeleiding bij de uitvaart van mijn moeder was boven verwachting. Femke nam alle tijd voor ons, kwam met minder voor de hand liggende oplossingen in bepaalde kwesties en gaf alle ruimte voor de persoonlijke invulling van de uitvaart. Het resultaat was een afscheid waarop met veel warmte wordt teruggekeken. Heel fijn ook dat de aandacht en ondersteuning -in ons geval- niet gedeeld hoefde te worden. De communicatie verliep vlot en pro-actief. Ik ben echt blij voor Mea Vota te hebben gekozen.

• Respect voor uw wensen

Warm persoonlijk contact bij een heel mooi afscheid

Zeer warme begeleiding door Chris. Die onze hand beetpakte en ons begeleide naar een mooie begravenis. Altijd was Chris bereikbaar met veel contact momenten. Hij hield in de gaten dat alle belangrijke zaken geregeld waren. We wisten dat Chris zou zorgen dat we niks zouden vergeten. Zodat we tijd overhadden voor de dingen, die juist belangrijk zijn in deze tijd.

• Respect voor uw wensen

Professionele begeleiding aangedragen met een warm hart.

Als familie willen wij Chris bedanken voor de ondersteuning die Chris heeft geboden in een moeilijke en verdrietige periode. Door de begeleiding van Chris konden wij op een liefdevolle manier afscheid nemen van onze man, vader en opa. Ook had Chris oog voor de kleinkinderen en gaf hij tips om het verwerkingsproces zo soepel mogelijk te laten verlopen.

• Respect voor uw wensen

Shasha is echt een topper . Voelt je zo goed aan met alles . Een hele warme vrouw .

• Respect voor uw wensen

Tijdens deze trieste fase van het leven heb ik ontzettend veel steun, goede begeleiding en verzorging van Esther ( Mea vota) ontvangen. Esther gaf mij vertrouwen, kwam met goede tips en ideeën. Het afscheid was prachtig! Dankjewel Mea Vota en Esther

• Respect voor uw wensen

Uit-vaardig: zeer kundig, respectvol, betrokken, snel en efficiënt.

Sacha - later ook in samenwerking met collega Esther - heeft ons enorm geholpen met haar vlotte, betrokken en doeltreffende aanpak en goede adviezen, met respect voor onze eigen wensen en bijzonderheden. Bij de condoleance kwamen meerdere mensen ons zeggen dat zij "het zo ook wilden". Wij zullen geen seconde aarzelen om bij een volgende gelegenheid opnieuw Sacha/Mea Vota in te schakelen. Een overtuigende score van vijf sterren: UITSTEKEND!

• Respect voor uw wensen

het is allemaal goed geregeld.

Het was fijn om mensen bij me te hebben die wisten wat er moest gebeuren.

• Respect voor uw wensen

Goed en vakkundig verzorgd.

Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren.

• Respect voor uw wensen

Fijn direct contact met en totale ontzorging.

Door de vakkennis en warme persoonlijkheid van Chris en mede door zijn creatieven ideeen, konden wij het afscheid op een waardige en persoonlijke manier invullen. Het vervoer van de overledene in de mini rouwfan van Chris had zeker een extra toevoeging aan dit afscheid.

Het is dat ik geen 10-en geef uit principe

Mea Vota en Chris in het bijzonder, heeft ons in een moeilijke tijd, na het plotselinge overlijden van mijn vader, bijgestaan. Chris laat geduldig alle opties zien en begeleidde ons door het hele proces. Geeft ruimte voor de eigen keuzes en wensen, maar stuurt waar nodig met zachte hand bij, of doet suggesties gebaseerd op ervaring. Wij hebben hem als een betrokken persoon ervaren, die tegelijkertijd toch een professionele afstand bewaard, zodat iemand het overzicht behoudt, in een intensieve en moeilijke tijd.

• Respect voor uw wensen

Persoonlijk en professioneel met oog voor detail en specifieke wensen

De begeleiding van Chris Beekman van Mea Vota is zeer liefdevol en oprecht. Hij heeft ook oog voor detail en respecteert je wensen. Voor alles heeft hij wel een oplossing en denkt goed mee. De communicatie is helder en duidelijk. De witte minirouwauto (met de mogelijkheid om je eigen muziek vanuit de boxen onder de auto te kunnen draaien) is zeker een aanrader; heel bijzonder, speciaal en zeer uniek. Wij de gehele begeleiding rondom de uitvaart als zeer prettig, persoonlijk, warm en professioneel ervaren.

Persoonlijk en zeer betrokken

Op aanraden van een vriendin, heb ik om Chris Beekman gevraagd. Wat ben ik hier blij om geweest! Ondanks het grote verdriet, haalde Chris er een beetje de scherpe randjes ervan af. Zo professioneel, met toch een klein vleugje humor. Met handige tips en prima inzicht.

• Respect voor uw wensen

Wij hebben een fantastische begeleiding gehad van Sascha. Dacht met ons mee. Was overal bij, niets was teveel. Zij is echt een Topper.

• Respect voor uw wensen

Fijne mensen in moeilijke tijden.

Dit was de 4 de keer met dezelfde persoon van Mea Vota, waardoor je nog meer een band opbouwt.

geweldig team.

Uitvaart is verdriet maar zij werken op een plezierig manier en denken ook mee, mooie gedachten meenemen in deze afsluiting dat is hun kracht. Tot in de top alles geregeld en ook het financiele.

geweldig team.

• Respect voor uw wensen

Persoonlijke en warme begeleiding waarbij alles mogelijk is, fantastisch geregeld!

Persoonlijke en warme begeleiding van een goed team dat meedenkt en doet wat ze belooft. Niets is teveel, alles is mogelijk, fantastisch geregeld! Ook bijzondere producten zoals de Minirouwauto. Ik wens iedereen zo’n betrokken uitvaart ondernemer als Chris en zijn team.

• Respect voor uw wensen

Persoonlijke en warme begeleiding van een klein team dat goed meedenkt en doet wat ze belooft

Vanuit Mea Vota heeft Patrick ons na het onverwachte overlijden van mijn moeder ons bijzonder goed geholpen om mijn moeder een afscheid te geven die onvergetelijk mooi is geweest. Dankzij zijn suggesties en ideeën werd dit een afscheid waar mijn moeder en wij ook ooit van hadden gedacht dat dit mogelijk zou zijn. Ook de aandacht en tijd die hij voor ons heeft vrijgemaakt en het snel reageren op vragen via WhatsApp, telefonisch en mail maakt dat ik deze review schrijf. Ook nooit het gevoel gehad dat Mea Vota uit was op winstmaken. Alles stond in het teken van een mooie uitvaart verzorgen van mijn moeder. En dat is meer dan gelukt.

Fijne persoonlijke begeleiding

Fijne persoonlijke begeleiding in dit emotionele proces. Patrick heeft ons heel veel werk uit handen genomen en heeft écht geholpen om de uitvaart precies zo vorm te geven zoals wij dat wilden. We vonden het ook erg fijn dat hij mogelijkheden aangedragen heeft die niet 'standaard' zijn. De kosten bij Mea Vota zijn compleet transparant zodat je precies weet waar je aan toe bent.

• Respect voor uw wensen

Luisterend, invoelend, meedenkend, begrijpend, aanreikend, handelend en dat uitgevoerd door Chris!

Aangezien mijn man al jaren ziek was wilde ik me verdiepen in de uitvaartbranche. Met diverse ondernemingen een afspraak gemaakt en als laatste Mea Vota bezocht waar ik een gesprek met Chris in zijn tuinhuis had. Al heel snel was duidelijk dat wat er besproken werd mij erg aansprak. Zelf had ik al wel een plan hoe het ongeveer moest verlopen maar Chris had diverse opties waar ik niet aan gedacht had. Beginnend met een zeer persoonlijke kaart, prachtig uitgevoerd, het bijzonder originele vervoer in een witte mini en in plaats van de plechtigheid in de gebruikelijke aula te houden het te verplaatsen naar landgoed Drakenburg te Baarn waar veel meer tijd en rust is. Kortom alles perfect geregeld! Een overlijden is een droevige en ingrijpende gebeurtenis maar door de enorme steun en aandacht kan ik er toch ook met een glimlach op terugkijken. Bedankt Chris ook namens de jongens.

Weergaloos goed

Onze ervaring was fantastisch omdat alles kon en omdat alles ook zo zonder dat wij het hebben gemerkt werd geregeld.

Over Uitvaartscore.nl