Monuta heeft ons zeer goed begeleid.

Arnoud van Unen heeft ons heel goed en professioneel begeleid tijdens het hele uitvaart proces. Mede daardoor heeft onze moeder de waardige en mooie uitvaart gekregen die ze zo verdiende. Namens de hele familie nogmaals dank.

Persoonlijk en professioneel

Arnoud is top.

Netjes en goed

Zie bovenstaande

Ik zou niet weten wat er beter had gekund.

Zie boven

Wij hebben heel veel gehad aan de hulp omdat het voor ons de eerste keer was Dhr van Unen is vriendelijk duidelijk en heel rustig en fijn in de omgang heeft ons veel uit handen genomen

Vriendelijk, betrokken en professioneel

We hadden geluk om door dhr. Van Unen te worden begeleid bij de uitvaart van mijn moeder. Dhr. Van Unen is betrokken, vriendelijk en tegelijkertijd heel professioneel. Hij was ons de grote hulp en toeverlaat. We hadden veel contact met hem, hij was er voor ons en steeds beschikbaar. Hij kon erg goed aansluiten bij wie wij zijn en wat wij nodig hebben. Hij gaaf ons veel vertrouwen, rust, overzicht en tegelijkertijd naam hij ons mee door naast ons te lopen. Van harte aanbevolen Suzana Begic, 07-05-2023

perfect geregeld

Een hele goede en fijne uitvaart begeleider, vriendelijk en altijd op tijd. Ook met contact opnemen als ik gebeld had voor iets, dan werd er steeds snel terug gebeld. Zou hem zeker aanraden als mij iemand vraagt voor een uitvaart begeleider.

Persoonlijke aandacht en oprechte interesse

De heer van Unen heeft bij de voorbereidingen alsook bij de uitvaart zelf veel duidelijkheid, aandacht en flexibiliteit gegeven waardoor wij ons welkom voelden

Correct en zeer klantvriendelijk

zie boven

Uiterst voorkomend, correct en behulpzaam

Dhr van Unen is een correcte, vriendelijke, vooorkomende en zorgvuldige man die je graag erbij hebt tijdens dit soort moeilijke momenten.

perfect tot in de topjes alles geregeld

al mijn gasten waren zo verbaast dat alles zo mooi geregeld was ook e en pluim na de horeca toe in een woord fantastisch mijn hartelijke dank daar voor ook namens mijn overleden partner hij had het zo geregeld groetjes cor Jongerius van DALEN

Zeer correcte nette dienstverlening

Vanaf binnenkomst Heer van Unen een zeer goede indruk. Niet zo'n gladde begrafenis ondernemer die alleen maar aan geld denkt. Hij heeft ons vanaf het begin tot na de crematie bij gestaan met raad en daad.

Over Monuta Uitvaart