Uiterst voorkomend, correct en behulpzaam

Dhr van Unen is een correcte, vriendelijke, vooorkomende en zorgvuldige man die je graag erbij hebt tijdens dit soort moeilijke momenten.

perfect tot in de topjes alles geregeld

al mijn gasten waren zo verbaast dat alles zo mooi geregeld was ook e en pluim na de horeca toe in een woord fantastisch mijn hartelijke dank daar voor ook namens mijn overleden partner hij had het zo geregeld groetjes cor Jongerius van DALEN

Zeer correcte nette dienstverlening

Vanaf binnenkomst Heer van Unen een zeer goede indruk. Niet zo'n gladde begrafenis ondernemer die alleen maar aan geld denkt. Hij heeft ons vanaf het begin tot na de crematie bij gestaan met raad en daad.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.