Filters

1

Drama

Ons nieuw contract via het energieplatform is samengevat een groot drama: - vooreerst was onze contract aanvraag geweigerd door de door hen aanbevolen leverancier na onze verhuis. Dit was totaal niet opgevolgd door hen en wijzelf zijn hier pas achter gekomen nadat Fluvius ons informeerde dat we al 2 maand zonder energieleverancier zaten en we hoge boete en afschakelen riskeerden - ten 2de werd het contract bij de nieuw voorgestelde leverancier op de vennootschap van mijn man gezet ipv particulier. We hebben dit van in begin gemeld en aangedrongen bij het energieplatform om dit ASAP aan te laten passen (meerdere mails en telefoontjes hiervoor gepleegd met de man van het energieplatform) - nu maanden later bleek het contract nog steeds fout geregistreerd waardoor we nu geen aanspraak meer kunnen maken op energiebesparende maatregelen en hebben we 21% btw betaald ipv 6% - finaal hebben we zelf dan via overnameformulier de overdracht naar particuliere account moeten in orde brengen. - na diverse mails met klantenservice van het energieplatform zijn we geen stap verder. Er wordt een onbeschofte wijze van communiceren gehanteerd door een helpdeskmedewerker die geen Nederlandse volzinnen formuleert.

  • Aanbevelen? Nee
1

Drama

Ons nieuw contract via het energieplatform is samengevat een groot drama: - vooreerst was onze contract aanvraag geweigerd door de door hen aanbevolen leverancier na onze verhuis. Dit was totaal niet opgevolgd door hen en wijzelf zijn hier pas achter gekomen nadat Fluvius ons informeerde dat we al 2 maand zonder energieleverancier zaten en we hoge boete en afschakelen riskeerden - ten 2de werd het contract bij de nieuw voorgestelde leverancier op de vennootschap van mijn man gezet ipv particulier. We hebben dit van in begin gemeld en aangedrongen bij het energieplatform om dit ASAP aan te laten passen (meerdere mails en telefoontjes hiervoor gepleegd met de man van het energieplatform) - nu maanden later bleek het contract nog steeds fout geregistreerd waardoor we nu geen aanspraak meer kunnen maken op energiebesparende maatregelen en hebben we 21% btw betaald ipv 6% - finaal hebben we zelf dan via overnameformulier de overdracht naar particuliere account moeten in orde brengen. - na diverse mails met klantenservice van het energieplatform zijn we geen stap verder. Er wordt een onbeschofte wijze van communiceren gehanteerd door een helpdeskmedewerker die geen Nederlandse volzinnen formuleert.

  • Aanbevelen? Nee
1

Drama

Ons nieuw contract via het energieplatform is samengevat een groot drama: - vooreerst was onze contract aanvraag geweigerd door de door hen aanbevolen leverancier na onze verhuis. Dit was totaal niet opgevolgd door hen en wijzelf zijn hier pas achter gekomen nadat Fluvius ons informeerde dat we al 2 maand zonder energieleverancier zaten en we hoge boete en afschakelen riskeerden - ten 2de werd het contract bij de nieuw voorgestelde leverancier op de vennootschap van mijn man gezet ipv particulier. We hebben dit van in begin gemeld en aangedrongen bij het energieplatform om dit ASAP aan te laten passen (meerdere mails en telefoontjes hiervoor gepleegd met de man van het energieplatform) - nu maanden later bleek het contract nog steeds fout geregistreerd waardoor we nu geen aanspraak meer kunnen maken op energiebesparende maatregelen en hebben we 21% btw betaald ipv 6% - finaal hebben we zelf dan via overnameformulier de overdracht naar particuliere account moeten in orde brengen. - na diverse mails met klantenservice van het energieplatform zijn we geen stap verder. Er wordt een onbeschofte wijze van communiceren gehanteerd door een helpdeskmedewerker die geen Nederlandse volzinnen formuleert.

  • Aanbevelen? Nee
1

Drama

Ons nieuw contract via het energieplatform is samengevat een groot drama: - vooreerst was onze contract aanvraag geweigerd door de door hen aanbevolen leverancier na onze verhuis. Dit was totaal niet opgevolgd door hen en wijzelf zijn hier pas achter gekomen nadat Fluvius ons informeerde dat we al 2 maand zonder energieleverancier zaten en we hoge boete en afschakelen riskeerden - ten 2de werd het contract bij de nieuw voorgestelde leverancier op de vennootschap van mijn man gezet ipv particulier. We hebben dit van in begin gemeld en aangedrongen bij het energieplatform om dit ASAP aan te laten passen (meerdere mails en telefoontjes hiervoor gepleegd met de man van het energieplatform) - nu maanden later bleek het contract nog steeds fout geregistreerd waardoor we nu geen aanspraak meer kunnen maken op energiebesparende maatregelen en hebben we 21% btw betaald ipv 6% - finaal hebben we zelf dan via overnameformulier de overdracht naar particuliere account moeten in orde brengen. - na diverse mails met klantenservice van het energieplatform zijn we geen stap verder. Er wordt een onbeschofte wijze van communiceren gehanteerd door een helpdeskmedewerker die geen Nederlandse volzinnen formuleert.

  • Aanbevelen? Nee
10

Nu kan ik pas energie besparen!

Een energie adviseur van Onafhankelijk Adviesplatform had me overtuigd om een energiescan te laten uitvoeren. Ik stond hier in het beging heel sceptische over. Maar na 2 weken wachten kwam een bekwamen man die de scan uitvoerden. Beetje achterover gevallen van de verborgen gebreken. Ze hebben mij vandaag terug bezocht om de punten te bespreken. En hun boodschap was duidelijk, eerst isoleren en dan pas zonnepanelen. Bedankt voor jullie professionele uitleg en opvolging!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer coreckt

Altijd coreckt en zeer bekwame medewerkers, onze consulente katrien vriendelijk en weet met wat ze bezig is. Dank u wel. Jean-Pierre Quintens

  • Aanbevelen? Ja
10

5

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en correct

Het Onafhankelijk Adviesplatform handelt snel en correct op elke gestelde vraag om advies en opmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot contact, steeds bereikbaar voor hulp of goede raad

Met onze contactpersoon David hebben we goed contact. De overstap naar een nieuwe energieleverancier is vlot verlopen, denken we, maar we hebben nog geen afrekening gekregen of maandelijkse betaling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede service

Onze accountmanager, David, was snel en duidelijk in de communicatie. We kregen een nieuw tarief voorgesteld en de overgang was snel en bijzonder eenvoudig geregeld. Aanrader voor iedereen om jaarlijks een controle te laten uitvoeren door Onafhankelijk Adviesplatform.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals de naam het zegt: advies is top en platform (David) zeer goed bereikbaar!

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Top.

Een fijne samenwerking met een goede opvolging.

  • Aanbevelen? Ja
8

Met Samara aan boord zit je goed

De noodzakelijke tussenkomst werd puik verzorgd door Samara

  • Aanbevelen? Ja
9

Vertrouwensband

Ondertussen reeds een vertrouwensband aangezien we elk jaar dezelfde persoon ontvangen om onze energieprijzen te herbekijken. Heel gemakkelijk dat we steeds worden opgebeld als het terug zover is…

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service en communicatie én ik hoef zelf niets te doen :-)

Reeds meerdere jaren checkt Jonas mijn energieleveranciers en ik kan er op vertrouwen dat dit altijd correct verloopt. Ik ben altijd zeer tevreden geweest over de dienstverlening, communicatie en omschakelingen.

  • Aanbevelen? Nee
6

Dramatisch

Ondertekend leveringscontract wordt niet opgenomen door leverancier. Communicatie van OAP van niet-opname door leverancier is nooit doorgekomen noch na schriftelijke vraag noch na chat met belofte mij op te bellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bedankt voor jullie advies

In November kreeg ik van Engie mijn nieuwe tarieven voor volgend jaar. Tot mijn verbazing zag ik dat ze 5 maal duurder waren dan mijn huidig contract. Omdat er geen groepsaankoop is dit jaar ben ik bij het onafhankelijk Adviesplatform terrecht gekomen op aanraden van mijn buurman. David heeft mij zeer goed geholpen met het adviseren van een nieuwe goedkopere leverancier. Een echte aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
8

Aanrader om uw prijzen te laten nakijken door Onafh. Adviesplatform

Jaarlijkse afspraak om na te kijken welke leverancier best beantwoord voor (2-)jaarlijkse vernieuwen contract loont. Onafhankelijk Adviesplatform staat hierin goed bij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alert !

Correcte behandeling van klanten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Grote steun in moeilijke zoektocht naar de juiste energieleverancier!

Al verschillende jaren kan ik op hun advies rekenen. Tot nu toe steeds goede voorstellen gekregen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Steeds goeie raad en opvolging

Ik werd gecontacteerd voor een afspraak, maar was in het begin een beetje wantrouwig. Zoveel verschillende maatschappijen proberen je voor hen te winnen, ik dacht dat dit er één van was. Maar mijn contactpersoon Adrian wist me te overtuigen, gelukkig. Ik kan hen steeds contacteren met vragen over mijn energie, papierwerk hierrond... Jaarlijks bellen ze me voor een afspraak, we bekijken dan wat het voordeligste is op dat moment, en de overschakeling verloopt telkens prima. Dank jullie wel voor alle hulp!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Bezoek aan huis gaf meer vertrouwen

  • Aanbevelen? Ja
10

Verrassend goedkoper.

Ongelooflijk, hoe behulpzaam ze zijn en echt advies geven van de bovenste plank.

  • Aanbevelen? Ja
9

Eenvoudig besparen op mijn energie factuur

Vriendelijke en duidelijke service, die een zorg wegneemt om energie factuur onder controle te houden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende, proactieve en persoonlijke dienstverlening

De jaarlijkse check van mijn energiekosten gebeurt in een persoonlijk gesprek. Bij eventuele verandering van leverancier wordt alle papierwerk door OA afgehandeld. Bij eventuele vragen krijg ik vlot gehoor via telefoon of app. Perfect en tijdig advies voor het leggen van zonnepanelen en het regelen van de installatie via Ecofix. Deze laatste firma zorgde voor een perfecte flow van de verschillende stappen en communiceerde daarover zeer duidelijk en proactief.

  • Aanbevelen? Ja

Over Onafhankelijk Adviesplatform

Onze missie? Uw energiefactuur verlagen! Ons team gaat er altijd voluit voor, zodat ze u de beste service en tarieven kunnen aanbieden. Onafhankelijk Adviesplatform kent de energiemarkt als geen ander. Die kennis zetten we graag voor u in, zodat u een straf voordeel doet op uw facturen. Alle administratie wordt u uit handen genomen. Wij ondernemen de nodige stappen voor uw overstap, van A tot Z.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.