TOP service. Ik ben heel goed geholpen geweest ondanks ik geen hoop meer had.
Was iets misgegaan (zelfs net van hun kant), men bleef rustig en alles werd snel correct opgelost.
Altijd vriendelijk en hulpzaam
Vriendelijk en hulpvaardige
Vriendelijk en hulpvaardige
Vriendelijk en hulpvaardige
Vriendelijk en hulpvaardige
Het had van de eerste keer juist kunnen zijn. De dienstverlening is uitstekend, maar de administratieve afhandeling is een beetje fout gelopen, omdat de vertegenwoordigen blijkbaar niet wist dat een overname document nodig was. Daarom heb ik zelf actie moeten nemen om dit detail recht te zetten en eindelijk een geldig energiecontract te bekomen.
Het had van de eerste keer juist kunnen zijn. De dienstverlening is uitstekend, maar de administratieve afhandeling is een beetje fout gelopen, omdat de vertegenwoordigen blijkbaar niet wist dat een overname document nodig was. Daarom heb ik zelf actie moeten nemen om dit detail recht te zetten en eindelijk een geldig energiecontract te bekomen.
Team heeft ons geweldig geholpen met problemen met MEGA , en zopas hebben ze ook nog gezorgd dat we al onze centen teruggekregen hebben van ECOFIX Solutions. TOPMENSEN EN ALTIJD BEREIKBAAR
Team heeft ons geweldig geholpen met problemen met MEGA , en zopas hebben ze ook nog gezorgd dat we al onze centen teruggekregen hebben van ECOFIX Solutions. TOPMENSEN EN ALTIJD BEREIKBAAR
Iedereen heeft zijn uiterste best gedaan om onze centen terug te krijgen van ECOFIX Solutions . Ook in het dossier MEGA hebben ze hun uiterste best gedaan. Merci aan het hele team.
Jullie team heeft zijn uiterste best gedaan om de problemen met MEGA op te lossen. Zo ook de problemen met ECOFIX solutions . Wij hebben alles tot de laatste eurocent teruggekregen dank zij jullie medewerking.
Jullie team heeft zijn uiterste best gedaan om de problemen met MEGA op te lossen. Zo ook de problemen met ECOFIX solutions . Wij hebben alles tot de laatste eurocent teruggekregen dank zij jullie medewerking.
Jullie team heeft zijn uiterste best gedaan om de problemen met MEGA op te lossen. Zo ook de problemen met ECOFIX solutions . Wij hebben alles tot de laatste eurocent teruggekregen dank zij jullie medewerking.
Het had van de eerste keer juist kunnen zijn. De dienstverlening is uitstekend, maar de administratieve afhandeling is een beetje fout gelopen, omdat de vertegenwoordigen blijkbaar niet wist dat een overname document nodig was. Daarom heb ik zelf actie moeten nemen om dit detail recht te zetten en eindelijk een geldig energiecontract te bekomen.
Het had van de eerste keer juist kunnen zijn. De dienstverlening is uitstekend, maar de administratieve afhandeling is een beetje fout gelopen, omdat de vertegenwoordigen blijkbaar niet wist dat een overname document nodig was. Daarom heb ik zelf actie moeten nemen om dit detail recht te zetten en eindelijk een geldig energiecontract te bekomen.
Ons nieuw contract via het energieplatform is samengevat een groot drama: - vooreerst was onze contract aanvraag geweigerd door de door hen aanbevolen leverancier na onze verhuis. Dit was totaal niet opgevolgd door hen en wijzelf zijn hier pas achter gekomen nadat Fluvius ons informeerde dat we al 2 maand zonder energieleverancier zaten en we hoge boete en afschakelen riskeerden - ten 2de werd het contract bij de nieuw voorgestelde leverancier op de vennootschap van mijn man gezet ipv particulier. We hebben dit van in begin gemeld en aangedrongen bij het energieplatform om dit ASAP aan te laten passen (meerdere mails en telefoontjes hiervoor gepleegd met de man van het energieplatform) - nu maanden later bleek het contract nog steeds fout geregistreerd waardoor we nu geen aanspraak meer kunnen maken op energiebesparende maatregelen en hebben we 21% btw betaald ipv 6% - finaal hebben we zelf dan via overnameformulier de overdracht naar particuliere account moeten in orde brengen. - na diverse mails met klantenservice van het energieplatform zijn we geen stap verder. Er wordt een onbeschofte wijze van communiceren gehanteerd door een helpdeskmedewerker die geen Nederlandse volzinnen formuleert.
Ons nieuw contract via het energieplatform is samengevat een groot drama: - vooreerst was onze contract aanvraag geweigerd door de door hen aanbevolen leverancier na onze verhuis. Dit was totaal niet opgevolgd door hen en wijzelf zijn hier pas achter gekomen nadat Fluvius ons informeerde dat we al 2 maand zonder energieleverancier zaten en we hoge boete en afschakelen riskeerden - ten 2de werd het contract bij de nieuw voorgestelde leverancier op de vennootschap van mijn man gezet ipv particulier. We hebben dit van in begin gemeld en aangedrongen bij het energieplatform om dit ASAP aan te laten passen (meerdere mails en telefoontjes hiervoor gepleegd met de man van het energieplatform) - nu maanden later bleek het contract nog steeds fout geregistreerd waardoor we nu geen aanspraak meer kunnen maken op energiebesparende maatregelen en hebben we 21% btw betaald ipv 6% - finaal hebben we zelf dan via overnameformulier de overdracht naar particuliere account moeten in orde brengen. - na diverse mails met klantenservice van het energieplatform zijn we geen stap verder. Er wordt een onbeschofte wijze van communiceren gehanteerd door een helpdeskmedewerker die geen Nederlandse volzinnen formuleert.
Ons nieuw contract via het energieplatform is samengevat een groot drama: - vooreerst was onze contract aanvraag geweigerd door de door hen aanbevolen leverancier na onze verhuis. Dit was totaal niet opgevolgd door hen en wijzelf zijn hier pas achter gekomen nadat Fluvius ons informeerde dat we al 2 maand zonder energieleverancier zaten en we hoge boete en afschakelen riskeerden - ten 2de werd het contract bij de nieuw voorgestelde leverancier op de vennootschap van mijn man gezet ipv particulier. We hebben dit van in begin gemeld en aangedrongen bij het energieplatform om dit ASAP aan te laten passen (meerdere mails en telefoontjes hiervoor gepleegd met de man van het energieplatform) - nu maanden later bleek het contract nog steeds fout geregistreerd waardoor we nu geen aanspraak meer kunnen maken op energiebesparende maatregelen en hebben we 21% btw betaald ipv 6% - finaal hebben we zelf dan via overnameformulier de overdracht naar particuliere account moeten in orde brengen. - na diverse mails met klantenservice van het energieplatform zijn we geen stap verder. Er wordt een onbeschofte wijze van communiceren gehanteerd door een helpdeskmedewerker die geen Nederlandse volzinnen formuleert.
Ons nieuw contract via het energieplatform is samengevat een groot drama: - vooreerst was onze contract aanvraag geweigerd door de door hen aanbevolen leverancier na onze verhuis. Dit was totaal niet opgevolgd door hen en wijzelf zijn hier pas achter gekomen nadat Fluvius ons informeerde dat we al 2 maand zonder energieleverancier zaten en we hoge boete en afschakelen riskeerden - ten 2de werd het contract bij de nieuw voorgestelde leverancier op de vennootschap van mijn man gezet ipv particulier. We hebben dit van in begin gemeld en aangedrongen bij het energieplatform om dit ASAP aan te laten passen (meerdere mails en telefoontjes hiervoor gepleegd met de man van het energieplatform) - nu maanden later bleek het contract nog steeds fout geregistreerd waardoor we nu geen aanspraak meer kunnen maken op energiebesparende maatregelen en hebben we 21% btw betaald ipv 6% - finaal hebben we zelf dan via overnameformulier de overdracht naar particuliere account moeten in orde brengen. - na diverse mails met klantenservice van het energieplatform zijn we geen stap verder. Er wordt een onbeschofte wijze van communiceren gehanteerd door een helpdeskmedewerker die geen Nederlandse volzinnen formuleert.
Ons nieuw contract via het energieplatform is samengevat een groot drama: - vooreerst was onze contract aanvraag geweigerd door de door hen aanbevolen leverancier na onze verhuis. Dit was totaal niet opgevolgd door hen en wijzelf zijn hier pas achter gekomen nadat Fluvius ons informeerde dat we al 2 maand zonder energieleverancier zaten en we hoge boete en afschakelen riskeerden - ten 2de werd het contract bij de nieuw voorgestelde leverancier op de vennootschap van mijn man gezet ipv particulier. We hebben dit van in begin gemeld en aangedrongen bij het energieplatform om dit ASAP aan te laten passen (meerdere mails en telefoontjes hiervoor gepleegd met de man van het energieplatform) - nu maanden later bleek het contract nog steeds fout geregistreerd waardoor we nu geen aanspraak meer kunnen maken op energiebesparende maatregelen en hebben we 21% btw betaald ipv 6% - finaal hebben we zelf dan via overnameformulier de overdracht naar particuliere account moeten in orde brengen. - na diverse mails met klantenservice van het energieplatform zijn we geen stap verder. Er wordt een onbeschofte wijze van communiceren gehanteerd door een helpdeskmedewerker die geen Nederlandse volzinnen formuleert.
Ons nieuw contract via het energieplatform is samengevat een groot drama: - vooreerst was onze contract aanvraag geweigerd door de door hen aanbevolen leverancier na onze verhuis. Dit was totaal niet opgevolgd door hen en wijzelf zijn hier pas achter gekomen nadat Fluvius ons informeerde dat we al 2 maand zonder energieleverancier zaten en we hoge boete en afschakelen riskeerden - ten 2de werd het contract bij de nieuw voorgestelde leverancier op de vennootschap van mijn man gezet ipv particulier. We hebben dit van in begin gemeld en aangedrongen bij het energieplatform om dit ASAP aan te laten passen (meerdere mails en telefoontjes hiervoor gepleegd met de man van het energieplatform) - nu maanden later bleek het contract nog steeds fout geregistreerd waardoor we nu geen aanspraak meer kunnen maken op energiebesparende maatregelen en hebben we 21% btw betaald ipv 6% - finaal hebben we zelf dan via overnameformulier de overdracht naar particuliere account moeten in orde brengen. - na diverse mails met klantenservice van het energieplatform zijn we geen stap verder. Er wordt een onbeschofte wijze van communiceren gehanteerd door een helpdeskmedewerker die geen Nederlandse volzinnen formuleert.
Ons nieuw contract via het energieplatform is samengevat een groot drama: - vooreerst was onze contract aanvraag geweigerd door de door hen aanbevolen leverancier na onze verhuis. Dit was totaal niet opgevolgd door hen en wijzelf zijn hier pas achter gekomen nadat Fluvius ons informeerde dat we al 2 maand zonder energieleverancier zaten en we hoge boete en afschakelen riskeerden - ten 2de werd het contract bij de nieuw voorgestelde leverancier op de vennootschap van mijn man gezet ipv particulier. We hebben dit van in begin gemeld en aangedrongen bij het energieplatform om dit ASAP aan te laten passen (meerdere mails en telefoontjes hiervoor gepleegd met de man van het energieplatform) - nu maanden later bleek het contract nog steeds fout geregistreerd waardoor we nu geen aanspraak meer kunnen maken op energiebesparende maatregelen en hebben we 21% btw betaald ipv 6% - finaal hebben we zelf dan via overnameformulier de overdracht naar particuliere account moeten in orde brengen. - na diverse mails met klantenservice van het energieplatform zijn we geen stap verder. Er wordt een onbeschofte wijze van communiceren gehanteerd door een helpdeskmedewerker die geen Nederlandse volzinnen formuleert.
Ons nieuw contract via het energieplatform is samengevat een groot drama: - vooreerst was onze contract aanvraag geweigerd door de door hen aanbevolen leverancier na onze verhuis. Dit was totaal niet opgevolgd door hen en wijzelf zijn hier pas achter gekomen nadat Fluvius ons informeerde dat we al 2 maand zonder energieleverancier zaten en we hoge boete en afschakelen riskeerden - ten 2de werd het contract bij de nieuw voorgestelde leverancier op de vennootschap van mijn man gezet ipv particulier. We hebben dit van in begin gemeld en aangedrongen bij het energieplatform om dit ASAP aan te laten passen (meerdere mails en telefoontjes hiervoor gepleegd met de man van het energieplatform) - nu maanden later bleek het contract nog steeds fout geregistreerd waardoor we nu geen aanspraak meer kunnen maken op energiebesparende maatregelen en hebben we 21% btw betaald ipv 6% - finaal hebben we zelf dan via overnameformulier de overdracht naar particuliere account moeten in orde brengen. - na diverse mails met klantenservice van het energieplatform zijn we geen stap verder. Er wordt een onbeschofte wijze van communiceren gehanteerd door een helpdeskmedewerker die geen Nederlandse volzinnen formuleert.
Onze missie? Uw energiefactuur verlagen! Ons team gaat er altijd voluit voor, zodat ze u de beste service en tarieven kunnen aanbieden. Onafhankelijk Adviesplatform kent de energiemarkt als geen ander. Die kennis zetten we graag voor u in, zodat u een straf voordeel doet op uw facturen. Alle administratie wordt u uit handen genomen. Wij ondernemen de nodige stappen voor uw overstap, van A tot Z.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.