Filters

9

Zeer goed !!

Zeer vlotte en vriendelijke man , gedreven in zijn beroep , en ongelooflijke snelle , gunstigere oplossing heeft gevonden om ons probleem recht te zetten !

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben nog steeds een tevreden klant !

David Struyf is duidelijk , to the point en zakelijk in zijn benadering . Ik heb zelf op de algemene bouw markt gewerkt als agent en adviseur en weet wat klanten nodig hebben . Houden zo !

  • Aanbevelen? Ja
9

efficiënt en accuraat

vriendelijk, duidelijk, efficiënt en snel advies

  • Aanbevelen? Ja
2

één maal en nooit meer

een adviesplatform dat misschien zijn best doet, zeker administratief, maar geen enkele DRUK kan zetten op hun installateur. Ze sturen wel wekelijks aanmaning voor niet betaalde faktuur voor installatie (twv 20.000 €) waarbij wel de zonnepanelen werken maar niet de opslagbatterij. Worden we nog gevraagd om ZELF met fluvius te onderhandelen daar de electronische meter niet goed zou werken ......

  • Aanbevelen? Nee
8

Top service!

Na mijn eerste telefonische contact is er een energie scan uitgevoerd, daar kwam snel de gebreken te voorschijn. Verslag was duidelijk en advies was investeren in zonnepanelen. Dat heb ik dan ook gedaan, installatie was binnen de 8 weken in orde. Bedankt voor de service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect advies.

Duidelijke uitleg en advies.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Een goede vertrouwend persoon

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en duidelijk antwoord

Tot op heden altijd goed geholpen geweest

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Wij zijn elke keer al heel goed geholpen geweest.

  • Aanbevelen? Ja
10

Elke vraag, bedenking van mijnentwege wordt professioneel beantwoord

Elke vraag, bedenking van mijnentwege wordt professioneel beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel positieve en duidelijke opvolging

Door warboel bij toepassen sociaal tarief bij Mega, aangeklopt bij onafhankelijk adviesbureau. Een vriendelijke dame heeft voor mij al m'n facturen nagekeken en de fout gevonden. Mega heeft verkeerdelijk 5 maand het sociaal tarief niet toegepast voor zowel gas als electriciteit en ook voor diezelfde periode prosumententarief aangerekend. Maar ondanks dat blijft Mega moeilijk doen met vraag tot onnodige overdracht op naam van mijn vader, welke op zelfde adres woont, dan weer attest van gezinssamenstelling ( welke ik reeds eerder al bezorgd had) enz....Uiteindelijk raad gekregen om toch nog eens naar FOD te bellen, die info doorgegeven aan Mega en nu lijken ze het toch te aanvaarden, maar moet ik dus bewijs van gezinssamenstelling en bewijs van verhoogde tegemoetkoming voor m'n vader nogmaals aan Mega bezorgen..,fingers crossed

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP

Super en correct

  • Aanbevelen? Ja
10

Resultaatgerichte ondersteuning

Er ging wat verkeerd met een terugbetaling en Samara Ghouda heeft dit persoonlijk opgevolgd en tot een goed einde gebracht.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

De vertegenwoordiger Adrian kent zijn vak heel grondig en is heel vriendelijk. Hij reageert zeer vlug en adequaat. Maar soms iets te vlug voor ons, om duidelijk te kunnen nadenken over wat we willen. Of ligt het aan ons? Door de snelheid van opvolgende beslissingen wordt er wel iets vergeten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Jaarlijks worden de beter prijsvoorwaarden bekeken en wordt desnoods overgeschakeld

Correct, duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
10

subliem

Heel tevreden dat wij dit allemaal uit handen konden geven en dat alles voor ons georganiseerd en geregeld werd. De partners waar mee samen gewerkt wordt , in één woord TOP

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle opvolging en hulp

Na telefonisch contact en nakijken van mijn facturen energieleverancier, welke ze nog persoonlijk zijn komen afhalen, kreeg ik snel een duidelijke info wat het probleem was. Samara, een heel vriendelijke dame, kent zeker haar job. Nu moet ik nog afwachten wat reactie van energieleverancier zal zijn. Maar Samara gaf alvast een positief gevoel. Enorm bedankt, Hilde Boeykens

  • Aanbevelen? Ja
8

Komen hun afspraken na

Volgen hun werken goed op en geven uitleg bij veranderingen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Professioneel team van plaatsers en zeer vakkundig uitvoering

Professioneel team van plaatsers en zeer vakkundig uitvoering

  • Aanbevelen? Ja
2

teleurstellend

November 2022 bezoek gekregen van Dhr. ***. Nieuw energiecontract bij andere leverancier gekregen, zonder enig probleem verlopen. MAAR: thuisbatterij besteld, voorschot (helft totaalbedrag) betaald op 05-12 op rekening van het adviesplatform. Sindsdien niets meer van vernomen. Al 4 keer gebeld, steeds vriendelijk "we zullen het nakijken, ja uw voorschot is betaald", verder geen resultaat. Reeds 2 mails naar Dhr. ***, geen gevolg, laatste keer zelfs geen antwoord gekregen (en nog steeds geen batterij). BETAAL GEEN VOORSCHOT !!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Na enige tijd wachten is alles nu zeer snel verlopen

Nadat we ingetekend hadden voor het plaatsen van de zonnepanelen hebben wij een voorschot moeten betalen. Nadien hebben wij lang gewacht maar kregen geen nieuws, info over plaatsing. Na verschillende keren bellen ging alles ineens in een snelprocedure. Nu nog afwachten voor de keuring en alles zou dan in orde moeten zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantgericht personeel

Ik heb de indruk dat de commercieel afgevaardigde (David Struyf) een typisch 'sales'-profiel heeft. Hij doet dat met inzicht en kennis van zaken maar eens ons bedrijf op de 'energie'-rails stond, voelde ik dat de verdere ondersteuning best via de hoofdzetel werd behandeld. Daar (o.a. bij monde van Samara Gdouda) heb ik steeds een zeer klantgerichte benadering ervaren en heeft men altijd getracht de zorgen van de klant te begrijpen en hier op te anticiperen. Alles tezamen ben ik dus erg tevreden over de ondersteuning van het OAP

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar en snelle service

Ik heb mijn jaarafrekening van de energieleverancier ter nazicht voorgelegd aan het Onafhankelijk Adviesplatform. Mijn vermoeden dat er iets niet klopte werd na overmaken van de nodige documenten spoedig bevestigd door het OA. Zij gaven mij binnen korte termijn punctueel aan waar de eindafrekening allicht fout zat. Knap!

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle en duidelijke feedback

goede communicatie met Samara Gdouda

  • Aanbevelen? Ja

Over Onafhankelijk Adviesplatform

Onze missie? Uw energiefactuur verlagen! Ons team gaat er altijd voluit voor, zodat ze u de beste service en tarieven kunnen aanbieden. Onafhankelijk Adviesplatform kent de energiemarkt als geen ander. Die kennis zetten we graag voor u in, zodat u een straf voordeel doet op uw facturen. Alle administratie wordt u uit handen genomen. Wij ondernemen de nodige stappen voor uw overstap, van A tot Z.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.