Snel en correct

Het Onafhankelijk Adviesplatform handelt snel en correct op elke gestelde vraag om advies en opmerkingen.

Vlot contact, steeds bereikbaar voor hulp of goede raad

Met onze contactpersoon David hebben we goed contact. De overstap naar een nieuwe energieleverancier is vlot verlopen, denken we, maar we hebben nog geen afrekening gekregen of maandelijkse betaling.

Snelle en goede service

Onze accountmanager, David, was snel en duidelijk in de communicatie. We kregen een nieuw tarief voorgesteld en de overgang was snel en bijzonder eenvoudig geregeld. Aanrader voor iedereen om jaarlijks een controle te laten uitvoeren door Onafhankelijk Adviesplatform.

Zoals de naam het zegt: advies is top en platform (David) zeer goed bereikbaar!

Top.

Een fijne samenwerking met een goede opvolging.

Met Samara aan boord zit je goed

De noodzakelijke tussenkomst werd puik verzorgd door Samara

Vertrouwensband

Ondertussen reeds een vertrouwensband aangezien we elk jaar dezelfde persoon ontvangen om onze energieprijzen te herbekijken. Heel gemakkelijk dat we steeds worden opgebeld als het terug zover is…

Zeer goede service en communicatie én ik hoef zelf niets te doen :-)

Reeds meerdere jaren checkt Jonas mijn energieleveranciers en ik kan er op vertrouwen dat dit altijd correct verloopt. Ik ben altijd zeer tevreden geweest over de dienstverlening, communicatie en omschakelingen.

Dramatisch

Ondertekend leveringscontract wordt niet opgenomen door leverancier. Communicatie van OAP van niet-opname door leverancier is nooit doorgekomen noch na schriftelijke vraag noch na chat met belofte mij op te bellen.

Bedankt voor jullie advies

In November kreeg ik van Engie mijn nieuwe tarieven voor volgend jaar. Tot mijn verbazing zag ik dat ze 5 maal duurder waren dan mijn huidig contract. Omdat er geen groepsaankoop is dit jaar ben ik bij het onafhankelijk Adviesplatform terrecht gekomen op aanraden van mijn buurman. David heeft mij zeer goed geholpen met het adviseren van een nieuwe goedkopere leverancier. Een echte aanrader.

Aanrader om uw prijzen te laten nakijken door Onafh. Adviesplatform

Jaarlijkse afspraak om na te kijken welke leverancier best beantwoord voor (2-)jaarlijkse vernieuwen contract loont. Onafhankelijk Adviesplatform staat hierin goed bij.

Alert !

Correcte behandeling van klanten.

Grote steun in moeilijke zoektocht naar de juiste energieleverancier!

Al verschillende jaren kan ik op hun advies rekenen. Tot nu toe steeds goede voorstellen gekregen!

Steeds goeie raad en opvolging

Ik werd gecontacteerd voor een afspraak, maar was in het begin een beetje wantrouwig. Zoveel verschillende maatschappijen proberen je voor hen te winnen, ik dacht dat dit er één van was. Maar mijn contactpersoon Adrian wist me te overtuigen, gelukkig. Ik kan hen steeds contacteren met vragen over mijn energie, papierwerk hierrond... Jaarlijks bellen ze me voor een afspraak, we bekijken dan wat het voordeligste is op dat moment, en de overschakeling verloopt telkens prima. Dank jullie wel voor alle hulp!

Uitstekend!

Bezoek aan huis gaf meer vertrouwen

Verrassend goedkoper.

Ongelooflijk, hoe behulpzaam ze zijn en echt advies geven van de bovenste plank.

Eenvoudig besparen op mijn energie factuur

Vriendelijke en duidelijke service, die een zorg wegneemt om energie factuur onder controle te houden.

Uitstekende, proactieve en persoonlijke dienstverlening

De jaarlijkse check van mijn energiekosten gebeurt in een persoonlijk gesprek. Bij eventuele verandering van leverancier wordt alle papierwerk door OA afgehandeld. Bij eventuele vragen krijg ik vlot gehoor via telefoon of app. Perfect en tijdig advies voor het leggen van zonnepanelen en het regelen van de installatie via Ecofix. Deze laatste firma zorgde voor een perfecte flow van de verschillende stappen en communiceerde daarover zeer duidelijk en proactief.

Overzichtelijke en volledige informatie gekregen van een vriendelijke dame.

Goed geholpen!

Goed geholpen, zeer snel en heel vriendelijk!

Vlotte overschakeling

Op 12 april is Arne bij ons langs geweest. Na onze facturen te bekijken blijkt nu dat we bij een dure leverancier zaten. Wij hadden hier geen weet van, we zaten al 6 jaar bij dezelfde. Door Arne zijn advies en door over te schakelen kunnen we nu per jaar 250 euro besparen. En volgend jaar komt Arne terug om opnieuw de vergelijking te maken. Topkerel!

Super tevreden

Deze jongen was correct op tijd en deed moeite voor ons

Goede uitleg en uitstekende service

Duidelijke klare taal, snel, voordelige prijzen en super goede service. Heel tevreden van de dienst.

ondersteuning op maat

Een afspraak is zo gemaakt, en kan via mail of telefonisch. correcte doorverwijzing en zelf geen werk. top en altijd in ons voordeel. advies op maat en zeer klantvriendelijk

Over Onafhankelijk Adviesplatform

Onze missie? Uw energiefactuur verlagen! Ons team gaat er altijd voluit voor, zodat ze u de beste service en tarieven kunnen aanbieden. Onafhankelijk Adviesplatform kent de energiemarkt als geen ander. Die kennis zetten we graag voor u in, zodat u een straf voordeel doet op uw facturen. Alle administratie wordt u uit handen genomen. Wij ondernemen de nodige stappen voor uw overstap, van A tot Z.