Betrouwbaar vriendelijk klantgericht

Ton de Gooier had de jonge Fiat 500C Hybrid met de juiste kleur en km-stand waar we sinds kort naar op zoek waren. Was meteen bingo vwb auto en Ton. We ontmoeten bij het eerste contact een vriendelijke, klantvriendelijk en naar ons gevoel een betrouwbare Ton de Gooijer. Hij heeft ons een mooie auto geleverd waar mijn vrouw weer jaren in kan rijden. Zal deze autoverkoper aanbevelen bij mijn kennissen en vrienden.

Transparant en betrouwbaar

Hij zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Prettig contact, goede voorlichting en prima begeleiding na de koop. Kan iedereen dit bedrijf aanraden.

Betrouwbaar, vriendelijk, fijn om mee zaken te doen...

Ik ken Ton al jaren een heb meerdere auto's al bij hem gekocht. Na aangeven te hebben welke auto ik zoek had Ton mijn huidige auto gevonden. Deze stond in Zweden en ik moest het doen met plaatjes. Ton doet veel zaken met de dealer in Zweden en hij wist welke kwaliteit ze leveren. En inderdaad het is een prachtige auto zonder schade en goed onderhouden. Ton heeft de auto gecleant en gepoetst zodat hij er als nieuw uitziet en hij geeft ook 6 maanden garantie. Zoek je een auto, dan is Ton een betrouwbaar adres.

Klantvriendelijk bedrijf waarmee het prettig/vertrouwd zaken doen is.

Een paar weken geleden hebben we een mooie complete VW-Tiguan bij dit bedrijf gekocht. Na een plezierige ontvangst door Ton en uitgebreide informatie over de auto, getoonde herkomst, onderhoudshistorie en proefrit, kwamen we er snel en zonder gezeur samen uit. Inruil was geen probleem en bij de aflevering was alles perfect volgens afspraak geregeld. Een paar verborgen minpuntjes, waar je pas na wat langer gebruik achter komt, worden nog door de werkplaats opgelost. De afspraak hiervoor is al gemaakt en ik heb er alle vertrouwen in dat dit ook weer naar volle tevredenheid zal worden opgelost, gezien de reactie van Ton en ervaren klantvriendelijkheid.

Rustig en vriendelijke verkoper

Vriendelijk te woord gestaan. We hadden enige vertraging door files e.d, maar er werd alle tijd genomen, ondanks dat sluitingstijd al lang voorbij was! No nonsens. Blij met de auto die we hebben gekocht!

Uitermate vriendelijk geholpen, prachtige auto!

Betrouwbaar, eerlijk, en een goede prijs

Heel fijn bedrijf. Ton reageert snel is betrouwbaar en heeft altijd een mooie auto staan. Heel tevreden over de snelle koop van onze nieuwe auto. Bevelen het absoluut aan.

Prima auto bedrijf.

Goede voorlichting in een prettige sfeer. Duidelijke uitleg. Zeer tevreden over de aangeschafte auto.

Nog niet zolang geleden hebben mijn vrouw en ik een prachtige Audi Q3 gekocht bij Ton. Van begin tot eind erg plezierig geholpen. Niet opdringerig, maar meedenkend. Buiten dat staan de auto's er keurig bij en is het een eerlijke zaak/eigenaar. Ook de volgende auto komt hier weer vandaan. Ga zo door!

Wederom zéér fijn geholpen bij Ton de Gooijer.

Inmiddels bij autobedrijf Ton de Gooijer onze 4e auto aangeschaft. Super geholpen door een zeer ervaren en vriendelijke Ton. Ons voorzien van zeer waardevol advies. Eerlijke prijzen, goede en mooie auto’s en uiterst betrouwbaar. Zodra wij toe zijn aan een andere auto zullen we zeker weer naar Ton gaan!!!