Keurige afhandeling van een nalatenschap.

Periodiek wordt men op de hoogte gehouden van de voortgang. Een overzicht van werkzaamheden t.b.v. een nalatenschap wordt ter beschikking gesteld evenals een Rekening en Verantwoording.

Netjes op de hoogte gehouden

Het duurde lang en de communicatie was slecht

Steeds moest ik er zelf achteraan om informatie te krijgen over de stand van zaken, uiteindelijk bleek het een half jaar eerder al afgerond te kunnen zijn. Maar ondanks mijn emails met de vraag hoe het ervoor stond, hadden ze niet bedacht om achter de belasting aangifte aan te gaan. Deze bleek al een half haar rond te zijn, maar was naar het verkeerde adres gestuurd. Wanneer kk een email stuurde en zij besloten dat er niks te melden was antwoorden ze gewoon niet. Achteraf heb ik spijt dat ik dit bedrijf in de arm heb genomen.

Goed ingelicht en goed op de hoogte gehouden

Goed geholpen en een trieste zaak

Alles prima en overzichtelijk geregeld.

Goed en duidelijk uitleg over alles. Mijn dank hiervoor

Mijn ervaring met Partiar is uitstekend. Alleen maar positieve ervaringen.

Het eerste schriftelijke contact via de notaris, vervolgens de periodieke verantwoordingen van gemaakte kosten e.d. , de boedel-bezichting, de as-verstrooiing op Westgaarde, alles was goed geregeld. Ook de telefonische contacten waren prettig en informatief.

At times emails questions stayed unanswered which speaks to professionalism.

At times emails questions stayed unanswered which speaks to professionalism. Otherwise, satisfactory. Dr Ivan November

• Would you recommend us? Yes

Excellent service well done.

Ms Blonke & her Team did a wonderful job in getting the estate settled, even though it took 4 years. Thank you very much.

transparant en secuur.

Helder en duidelijke afwikkeling van zaken, het geheel nam wel behoorlijk wat tijd in beslag.

Goede dienstverlening, duidelijke communicatie

Tijdige berichten, snelle reactie op vragen en opmerkingen.

Outstanding experience

Great experience that was outstanding in all aspects. Keep the high level of professionalism. Absolutely awesome dealing with you guys. Keep well and safe

Fine.

Pleasing and effective . Also appreciative of the assistance that was there as there were various attempts of hacking into my and my brother Ronald's bank accounts. I would recommend Partiar any time for this type of settlement. Thank you for the opportunity to comment. Only the tax assessment I find problematic in that in our currency it would be R145000.

• Would you recommend us? Yes

I found Partiar to be excellent especially all heirs being in another country..

I am very grateful for the professional and speedy way u handled the settling of the estate of my late Aunt Sybil Carolus I will definitely recommend Partiar to anyone as u were very patient with all the heirs.

• Would you recommend us? Yes

Discreet ,stijlvol en goed overkoment bedrijf.

Men weet waardig met de privacy om te gaan. Vragen, zowel tele- fonisch als via E-mail, geen punt, altijd even correct. 1 punt, voor wat betreft aanmerkingen, heb ik wel. Van de mij ont- vangen goederen uit de nalatenschap waren zowel de gebruikers- handboekjes als de electrische aansluitingen mankerend. Ook bij navraag kon men mij hier niet meer aan helpen, helaas.

Veel te lang veel te duur

De hele afwikkeling was Langdurig en vreselijk duur proces ik vraag me werkelijk af of dit niet anders had gekund

Geachte mevrouw, Allereerst dank voor uw reactie. Hoewel ik het vervelend vind om te moeten horen dat u de afwikkeling van de nalatenschap lang vond duren, biedt het mij wel de kans om dit toe te lichten. Tussen de datum van overlijden en het uitkeren van de erfdelen, moet er veel gebeuren. Dit alle zou opgedeeld kunnen worden in twee fasen. In de eerste fase verricht de notaris het erfgenamenonderzoek, waarna de gevonden erfgenamen worden aangeschreven. Deze erfgenamen kunnen dan hun keuze voor wat betreft de aanvaarding en volmacht bij hem kenbaar maken. Als alle erfgenamen hebben gereageerd dient de notaris, bij beneficiaire aanvaarding, de verklaringen in bij de rechtbank. Vervolgens maakt de rechtbank een akte op. Tussen het insturen van de stukken naar de rechtbank en het ontvangen van de akte zit meestal een aantal weken. Vervolgens kan de notaris de verklaring van erfrecht afgeven. Al met al kost deze fase soms al enkele maanden en dan moet de afwikkeling nog beginnen. Vervolgens start fase 2, waarin Partiar aan de slag gaat om de nalatenschap af te wikkelen. Fase 1 heeft in uw geval veel tijd gekost, omdat aanvankelijk niet alle erfgenamen reageerden op de brieven van de notaris. Toen de verklaring van erfrecht er eenmaal was, heeft Partiar de nalatenschap in 10 maanden afgewikkeld. Ik hoop dat ik hiermee begrijpelijk heb uitgelegd waarom de tijd nodig is geweest om de nalatenschap af te kunnen wikkelen.

Matig

Lang moeten wachten op responce. Had meer communicatie verwacht onderling. Heeft al met al bijna 2 jaar geduurd met hooguit 3 tot 4 keer onderling contact.

Uitstekend en professioneel

Duidelijk en overzichtelijke rapportage. Bij telefonische vragen gelijk antwoord en uitleg.

Opgelucht dat alles geregeld is wanneer ik het niet meer zelf kan

Weer een wens in vervulling gegaan. Ik hoef mij geen zorgen meer te maken bij ziekte of bij het overlijden om mijn financiële zaken en begrafenis. Alles wordt geregeld. Het huis ontruimd, belastingen en financiën afgerond, erfenis verdeeld, en bij ernstige ziekte ook al mijn belangen behartigt. Dit geeft minder of geen stress voor mezelf en mijn vrienden en kan ik nu meer van het leven genieten door te weten dat later alles netjes en goed wordt afgerond.

Prima zeker aan te bevelen voor afwikkeling nalatenschap

Netjes en vakkundig afgewerkt. Alles werd ons uit handen genomen.

Alles zeer zorgvuldig afgehandeld en goed gecommuniceerd..

Zou u zeker aanbevelen indien dit nodig moet zijn.

Prima afhandeling.

Paritair heeft de afwikkeling van onze erfenis prima geregeld. Zij hebben alles kundig en professioneel afgehandeld.

Verantwoording gegeven

Heel netjes afgehandeld

Het duurde lang, maar kwam uiteindelijk goed

Er had achteraf een simpeler proces gevolgd kunnen worden, maar mijn familie was niet de initiatiefnemer van het contact met Partiar, maar de zus van de partner van mijn overleden zus. Er werden wel updates gegeven tussentijds, maar de initiatieven moest de familie regelmatig zelf nemen om hier achter te komen. Uiteindelijk is het toch nog na een jaar goed gekomen, waarbij de rol van de pandemie niet onderschat moet worden.

Keurige en duidelijke afhandeling van zaken.

Ik kende Partiar niet maar deze heeft alles keurig afgehandeld. Zal zeker mensen aanraden om met Partiar in zee te gaan.

Over Partiar

Partiar is er voor erfgenamen die hulp nodig hebben bij de afwikkeling van een nalatenschap, maar ook voor iedereen die alles vóór overlijden goed geregeld wil hebben. Levens worden steeds complexer en de behoefte om zaken zeker te stellen wordt steeds groter. We treden op als executeur, vereffenaar of als gemachtigde van de erfgenamen bij het afwikkelen van een nalatenschap. Naast het te gelde maken van bezittingen en afwikkeling van schulden, regelen we ook allerlei praktische zaken rondom de afwikkeling van de erfenis. Denk hierbij aan het verzorgen van de notariële stukken, maar ook de ontruiming en verkoop van de woning en de verdeling van de inboedel. Ook zijn alle belasting-, bank- en verzekeringszaken bij Partiar in goede handen. Alles uiteraard altijd in samenspraak met de erfgenamen. Het is immers altijd maatwerk. Erfgenamen beslissen zelf bij belangrijke keuzemomenten en kunnen, desgewenst, nauw betrokken worden bij de afwikkeling van de nalatenschap. Madame Curiestraat 24b | 2171 TW Sassenheim | 0252 - 231 685 | info@partiar.nl