Heel fijn, correct en overzichtelijk

Prima! Duidelijk naar alle betrokkenen, vriendelijk, begrip voor de situatie en inzichelijk en volledig, heel prettig. Dank!

Zeer langdurig

Mijn zus ging bellen waarom het zolang duurde, kreeg als antwoord dat het nog onder in de la lag. Ze zouden het nu op pakken. Het heeft bijna 2 1/2 Geduurd

Positief, professioneel, duidelijk

In eerste instantie draaide ik de vraag om; Hoe heeft Partiar de familie Frenaij ervaren....Want wij zijn regelmatig ongeduldig geweest en hebben dat soms na overleg, maar ook op eigen initiatief door verschillende van de nabestaanden laten merken door een mail met verzoek tot update te sturen. Op momenten dat er juist nieuwe informatie vrij gekomen was en door te geven. Zo zou je ongeduld ook kunnen bemerken als "wat duurt het lang, waarom moet dat zo lang duren, ze zijn wel langzaam", maar dit is volledig onterecht. Partiar heeft altijd geïnformeerd over wanneer een stap gezet was en heeft dat altijd juist gedaan. Dus excuses voor ons ongeduld. Daarnaast had ik persoonlijk een nogal apart verzoek inzake de afhandeling van een financieel issue met mijn ex en Partiar heeft dat niet afgewezen, maar geholpen dit juridisch uit te zoeken en zich bereid getoond hierin als partij op te willen treden. Uiteindelijk bleek het niet meer nodig omdat mijn ex niet akkoord wilde geven, maar ik dank Partiar wel voor het willen meewerken hierin, dat is zeer gewaardeerd geweest mijnerzijds. De verkoop van het huis heeft me verbaasd kwa opbrengst, dus daar ook alle lof voor.

Wij zijn dik tevreden!

In het begin was ik nogal skeptisch, het idee om Partiar in te schakelen kwam van m'n zus, en m'n eerste gedachte was; dat kost toch alleen maar een hoop geld, dat kunnen we toch netzogoed zelf regelen? Een huis verkopen, de boedel verdelen, oude rekeningen betalen, oude bankrekeningen opsporen en uit laten betalen, het kost allemaal heel erg veel tijd. Bekend is dat er ook veel strijd kan ontstaan tussen de nabestaanden. In ons geval moest de ervenis over 5 nabestaanden verdeeld worden, an als ik nu de balans op maak hoeveel werk Partiar ons uit handen heeft genomen, dan kan ik het echt iedereen aanraden! Waarschijnlijk hebben we uiteindelijk nog meer netto in handen dan als we alles zelf geregeld zouden hebben. Denk hierbij aan slapende rekeningen, belastingvoordelen enz. Maar het allerbelangrijkste is voor mij nog wel dat we als gezin weer nader tot elkaar zijn gekomen! De stress die de medewerkers van Partiar weggenomen heeft is onbetaalbaar!

prima geregeld

Ik had verwacht dat de afhandeling sneller zou gaan maar overall ben ik zeker tevreden.

Alles correct weergegeven

Van alles zijn we goed op de hoogte gehouden.

Een aparte ervaring

Ik moest er aan wennen dat een proces als dit (overigens wel begrijpelijk!) zoveel tijd in beslag neemt. Waar ik moeite mee had (en waar ik van geleerd heb!) is dat er zaken van de boedel in opslag gingen die niet tot het bezit van de overledene behoorden. Daarnaast zijn er zaken opgeslagen die misschien wel wettelijk opgeslagen moeten worden maar die qua geldwaarde geen opslag waardig waren. Er werd wat "gerommeld" met mijn email adres, niet continu werd hetzelfde adres gebruikt.

Betrouwbaar

Ik heb het als erg rustgevend ervaren hoe Partiar de nalatenschap van mijn broer Pieter Tanis heeft behandeld. Gedegen, rustig, zorgvuldig. Het hele proces heeft alleen erg lang geduurd. Ik heb geen inzicht in het waarom van al die tijd. Was dat echt nodig?

Deskundige begeleiding en aanpak. Goede terugkoppeling.

Het oriënterende gesprek was heel plezierig. We werden goed geïnformeerd over de mogelijkheden. De do's en donuts bij de afwikkeling. Tijdens het proces werden we regelmatig geïnformeerd over de voortgang. En we konden met al onze vragen terecht. Partiar kunnen we aanraden voor een zorgenvrije afhandeling van een erfenis.

Erg betrokken en efficiënt.

Empathische medewerkers die het professioneel aanpakken.

Super duidelijke uitleg als je een vraag hebt.

Ik heb de afgelopen 2 jaar regelmatig contact gehad met 2 van jullie collega's. Als ik een vraag had was het iedere keer duidelijk wat ik moest doen, heel fijn samengewerkt. Bedankt namens de erfgenamen Zwartbol

Top gedaan!

Susanne Gies Broesterhuizen zeer professioneel! Ook vertalingen in engels naar familie Australie perfekt gedaan! Dank

Uitstekende professionals

Houden belanghebbenden regelmatig automatisch op de hoogte over de stand van zaken. Beantwoorden vragen snel en duidelijk. Een prima bedrijf wat staat voor hetgeen ze doen.

Zeer Professioneel

Na de uiterst frustrerende behandeling van het notariskantoor in deze, was uw bedrijf een verademing. Zeer professioneel, nauwkeurig, snel en vriendelijk.

Zorgvuldige afhandeling

Er is duidelijk veel tijd in gestoken.

Zeer zorgvuldig en attent !

Zie boven!

Geweldig!

Goede, snelle en afwikkeling.

Bekijk mijn volgende bericht.

Alles verliep redelijk goed, behalve uw mening over de waarde van de achtergelaten spullen. Deze hadden helemaal geen waarde. En dus eigenlijk ben ik in de boot genomen voor een bedrag van 250 euro. En u heeft niets vermeld over het boek met de blote vrouwen, die door de opruimers is meegenomen. Met groet, Edward Jacobs

Geachte heer Jacobs, De door u gekozen spullen uit de nalatenschap bleken een andere marktwaarde te hebben dan dat u dacht toen u ze koos. Ik begrijp uw teleurstelling. In de praktijk werkt het zo dat erfgenamen spullen kunnen kiezen en dat daar dan een waarde aan wordt gehangen, zodat alle erfgenamen onder de streep een gelijke waarde verkrijgen. U heeft dus aan de nalatenschap vergoed wat het u op dat moment waard was. Daarnaast vermeldt u dat de ontruimers een boek hebben meegenomen. Van de ontruimers begreep ik dat het betreffende boek is opgeruimd, omdat de inschatting was dat het boek geen waarde had. Mogelijk zou dit boek wel waarde hebben voor u. U kunt contact met ons opnemen, zodat wij samen naar een passend alternatief kunnen zoeken. Met vriendelijke groet, Partiar B.V.

Zeer professioneel

Mijn ervaring met jullie bedrijft was goed . Zeer professioneel.

They've handled it very professionally and on behalf of my siblings and for this i thank you.

I'd like to thank Partiar for handling our case until the end. Very professional and highly recommended.

• Would you recommend us? Yes

Met vijf sterren laat ik weten tevreden te zijn met de afhandeling.

Professioneel en vriendelijk. Wil binnenkort een afspraak maken betreft mijn nalatenschap die door deze omstandigheden aan een wijziging toe zijn.

Goed,alles prima geregeld.

Zie bovenstaande.

Goede contacten

Gelukkig was u goed bereikbaar en antwoorden u vriendelijk. Al blijft het bedrag wat uitgekeerd is matig uit een erfenis van 8 duizend euro is er slechts 2 en een half duizend overgebleven bij de verdeling.

Netjes afgerond

Heeft heel lang geduurd, maar kwam waarschijnlijk door de belasting, pikken genoeg in dus mag best wat sneller... Bedankt voor al het werk, met vriendelijke groeten. Mevrouw Lelieveld - Rijgersberg

Goed, maar niet vlekkeloos.

Ik kreeg van de belastingdienst een aanmaning om de erfrechtbelasting in te dienen, waar ik geen weet van had. Deze aanmaning was gestuurd naar Partiar. Echter ik werd er op aangesproken, na telefonische contact met belastingdienst en Partiar toch nog goed gekomen. v.w.b. het verdere verloop geen klachten.

Over Partiar

Partiar is er voor erfgenamen die hulp nodig hebben bij de afwikkeling van een nalatenschap, maar ook voor iedereen die alles vóór overlijden goed geregeld wil hebben. Levens worden steeds complexer en de behoefte om zaken zeker te stellen wordt steeds groter. We treden op als executeur, vereffenaar of als gemachtigde van de erfgenamen bij het afwikkelen van een nalatenschap. Naast het te gelde maken van bezittingen en afwikkeling van schulden, regelen we ook allerlei praktische zaken rondom de afwikkeling van de erfenis. Denk hierbij aan het verzorgen van de notariële stukken, maar ook de ontruiming en verkoop van de woning en de verdeling van de inboedel. Ook zijn alle belasting-, bank- en verzekeringszaken bij Partiar in goede handen. Alles uiteraard altijd in samenspraak met de erfgenamen. Het is immers altijd maatwerk. Erfgenamen beslissen zelf bij belangrijke keuzemomenten en kunnen, desgewenst, nauw betrokken worden bij de afwikkeling van de nalatenschap. Madame Curiestraat 24b | 2171 TW Sassenheim | 0252 - 231 685 | info@partiar.nl