Duidelijk en goed

Het was een duidelijke uitleg de correspondentie. Werden goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Vandaar deze vier sterren.

Bijzondere ervaring

Door mijn neef Bastiaan du Pre kwam naar voren dat in de gemeente Winschoten een fout was begaan en dat jullie daarom niet konden zien dat ik familie ben van Frans du Pre. Daarnaast heb ik nooit geweten dat Frans du Pre leefde en het krijgen van een erfenis was dan ook een verrassing. Ik vond dat de afhandeling wel erg lang duurt maar dat zal wel gewoon zijn

Uitstekend uitgebreid geïnformeerd

Lang durende procedure

Correct afgehandeld.

Wat betreft de communicatie was het niet altijd duidelijk hoe te reageren. Bij de goedkeuring van het eindoverzicht was het b.v. niet mogelijk aan te geven of je wel of niet akkoord hiermee gaat. Door de mail te beantwoorden met een eigen reactie is de goedkeuring wel gegeven.

Ruim voldoende

In het begin vond ik het contact wat moeizaam. Maar later verliep het contact veel beter.

Zeer goed !

Zeer goed !

Netjes afgehandeld

Het ging prima .

Het was veel werk en we kregen altijd een uitleg als er iets nodig was te weten. Wij wonen in Canada B.C. Dank u ! Wim van Swieten

Mijn ervaring was uitstekend

De communicatie was helder en geregeld dus duidelijk.

Afwikkeling nalatenschap

Ervaring met Partiar in zake de afwikkeling van de nalatenschap van F.F.H. du Pre is correct afgewikkeld. Heeft wel bijzonder veel tijd in beslag genomen wat waarschijnlijk normaal is bij zoveel erfgenamen. Hartelijk dank voor de afwikkeling. Vriendelijke groet, H.Goosens

Ik heb als heel goed ervaren.

Alles is goed en duidelijk geregeld, voor mij waren er geen onduidelijk heden en als ze er wel waren werd het goed uitgelegd.

professionele maar toch menselijke benadering

Met Partiar heb ik een prima ervaring ondanks dat het altijd enigszins beladen is aangezien het altijd met de dood te maken heeft. ze hebben mij uitstekend geholpen en begeleid in dit lastige gebeuren. hartelijk dank daarvoor, met vriendelijke groet, Estella Bruin van Daalen

Duidelijke berichtgeving via de e-mail.

Ik ben regelmatig op de hoogte gehouden betreffende de voortgang van de afwikkeling van de nalatenschap.

Partiair heeft de erfenis goed en secuur afgehandeld

De afhandeling van de erfenis heeft bijna drie jaar in beslag genomen. Een lange tijd waarin we tussen tijds weinig tot niet werden geinformeerd. Belde je dan zelf voor informatie dan werd je wel netjes ingelicht. De afwikkeling /alles wat er geregeld moest worden is keurig op de mail gesteld en zeer uitvoering beschreven. Dat geeft een duidelijk beeld van alles, waarvoor hartelijk dank.

Duurde te lang ( 2 jaar)

In Juli 2020 kreeg ik de 1e brief met de melding van overlijden van tante in sept. 2019. In augustus 2022 werd er uitgekeerd.

Dank voor uw reactie. Ik heb er begrip voor dat de afwikkeling van de betreffende nalatenschap naar uw idee lang heeft geduurd. Er heeft veel tijd gezeten tussen het overlijden en het uitkeren van de erfdelen. Aangezien er geen testament was, diende een notaris een erfgenamenonderzoek uit te voeren om vast te stellen wie de erfgenamen zijn. Uit dit onderzoek bleek dat er 77 erfgenamen waren. Vervolgens zijn alle erfgenamen aangeschreven en hebben alle erfgenamen volmacht moeten verlenen. Nadat alle erfgenamen de stukken hadden getekend en teruggestuurd, kon de notaris de verklaring van erfrecht afgeven. En met deze verklaring kon de nalatenschap uiteindelijk worden afgewikkeld. Als de erflater in een testament erfgenamen zou hebben benoemd, dan zou een erfgenamenonderzoek niet nodig geweest zijn en dan zou de nalatenschap eerder zijn afgewikkeld. Helaas was dit onderzoek wel nodig, is het succesvol afgerond en hebben alle erfgenamen hun erfdeel ontvangen.

Een niet verwachte meevaller, die we in dankbaarheid aanvaarden.

Wij hebben erflaatster niet gekend, dus het geheel kwam voor ons nogal onverwacht.

Duidelijk en zorgvuldig.

Goed meegenomen in het proces en goed te lezen inhoud. Tijdsduur wel heel lang.

Zeer correct

Zie hierboven

Beleefd en goed, maar pas na 2(twee) jaar!

Alles duurde en duurde. Ik wil graag nog wel totale onkosten en vergoedingen- specificatie.. .een chinese Kamphorkist zou weggegooid z I jn ? Was in goede staat en door mijzelf pas 50 jaar geleden uit China meegebraccht!

Professioneel

Er is naar mijn indruk zorgvuldig omgegaan met de nalatenschap van mijn oud tante. Er werd bij tijd en wijle informatie verstrekt en die was helder. Eén verzoek: Graag toelichting erfdeel - ER werd in eerste instantie over 1/3 meer bericht naar ons toegezonden. Kunt u dit toelichten ? Met vriendelijke groet, Benno Laros Ringlaan 11 3794 MT De Glind Mob: 0622666112 Email: maersk33@online.nl

Duidelijk

We werden goed op de hoogte gehouden het duurde helaas wel lang, maar uiteindelijk is alles prima geregeld en werd er keurig uitbetaald.

Ga zo door!

Alles klopte bij deze vriendelijke mensen.

1 opmerking: Het duurde wel erg lang voor de zaak rond was. Maar voor de rest een TOPPER.

Goed geïnformeerd

Blijvend goed op de hoogte gehouden via mail

Duidelijke communicatie, begrijpelijke teksten, afspraken nakomen. Kortom prima

Over Partiar

Partiar is er voor erfgenamen die hulp nodig hebben bij de afwikkeling van een nalatenschap, maar ook voor iedereen die alles vóór overlijden goed geregeld wil hebben. Levens worden steeds complexer en de behoefte om zaken zeker te stellen wordt steeds groter. We treden op als executeur, vereffenaar of als gemachtigde van de erfgenamen bij het afwikkelen van een nalatenschap. Naast het te gelde maken van bezittingen en afwikkeling van schulden, regelen we ook allerlei praktische zaken rondom de afwikkeling van de erfenis. Denk hierbij aan het verzorgen van de notariële stukken, maar ook de ontruiming en verkoop van de woning en de verdeling van de inboedel. Ook zijn alle belasting-, bank- en verzekeringszaken bij Partiar in goede handen. Alles uiteraard altijd in samenspraak met de erfgenamen. Het is immers altijd maatwerk. Erfgenamen beslissen zelf bij belangrijke keuzemomenten en kunnen, desgewenst, nauw betrokken worden bij de afwikkeling van de nalatenschap. Madame Curiestraat 24b | 2171 TW Sassenheim | 0252 - 231 685 | info@partiar.nl