Ik heb het als zeer goed ervaren. Ik had het alleen niet kunnen doen. Ik wil stefan en annemarie allebij bedanken voor wat ze hebben gedaan. Ik kon altijd terecht bij hun en zo heb ik mijn zus een waardig afscheid kunnen geven m.v.g.loes van velthuijsen

Na mijn klacht ging het beter.

Het kennismakingsgesprek ging goed, ze hebben verstand van zaken. Toen kregen wij een medewerkster toegewezen. Zij dacht dat wij op één lijn zaten, maar dat was niet zo waardoor ik een klacht had ingediend. Directeur en medewerkster kwamen langs om te praten zodat wij allemaal weer op één lijn kwamen. Zij dacht dat het wel goed zat om alleen met een collega in onze overleden broer zijn woning te gaan kijken. Maar zowel mijn broer als ik hadden het beter gevonden als één van ons erbij had geweest. Ze zouden het in de groep 'gooien' dat ze altijd toestemming aan de nabestaanden moeten vragen wat hun wensen zijn. Na de klacht werd de communicatie ook beter. Alles is uiteindelijk netjes afgerond.

Duidelijke communicatie

Het contact via de mail was prettig, al was de verassing wel erg groot toen we de brief op een zaterdag ontvingen. Dit zou prettiger zijn op een door de weekse dag, zodat we nog contact op konden nemen. We zaten nu nl met heel veel vragen waar we niet direct antwoord op konden krijgen.

Mijn ervaring is .Dat het uitgebreid en overzichtelijk is afgehandeld een pluimpje

Vakkundig ontzorgen

We hebben op een buitengewoon prettige manier de afwikkeling van de nalatenschap van onze ouders met Partiar kunnen regelen. Alles is volgens afspraak gegaan en ondanks het lange traject hebben wij het als zeer professioneel en kundig ervaren. Er werd accuraat op onze vragen gereageerd en alles in duidelijke en begrijpelijk taal verteld. We kunnen het iedereen aanraden om een nalatenschap en uitvaart via Partiar te laten verlopen.

Zeer Bevredigend

Partiar is een bedrijf met het hart op de juiste plek, érg betrokken met het intense verdriet én het verlies van naasten/family door erfgenamen. Op zo'n moment stort je leven in elkaar én kom je in een donkere tunnel waar maar géén einde aan komt, Partiar is dan het licht in het duister. Ze proberen te helpen en te assisteren waar maar kan en blijkbaar zonder hulp voel je jezelf hélémáál verloren in de gang van zaken. De mensen die daar werken zijn zeer behulpzaam én erg bekwaam in hun vak en taken die ze moeten uitvoeren. Ze zijn goed bereikbaar en duidelijk in hun woorden + uitleg, mag wel zegge : 100% transparant. 2 mensen wil ik namens ons in het zonnetje zetten... 1- Samantha die onze dossier behandeld; een engel een groot hart Máár vooral een rots in de branding, de juiste persoon op de juiste plek voor dit soort zaken (we houden van je net als family).... 2- Marieke (de baas) wat een topper wat een gevoels mens maar vooral een vechter die echtécht opkomt voor de nabestaanden, EN ik kan dat weten want heb dat met mijn eigen ogen gezien meegemaakt én ervaren "We Houden Van Je". Zijn er dan geen MINPUNTEN, jawel om éérlijk te zijn (2).... De afhandeling van bepaalde zaken duurt naar onze mening wel zéér erg lang, Maar ik ga er vanuit dat de schuld niet echt bij Partiar ligt + Ze hebben géén ervaring als het op Joodse begrafenissen aankomt, hoop na ons dat ze hun les hebben geleerd en daar sterker de volgende keer mee omgaan. Voor de rest kunnen wij maar 1 ding zeggen...: WE HOUDEN VAN JULLIE ALS "FAMILY"

Duurde onnodig lang, gebrekkige communicatie

Betrof eenvoudige afhandeling van erfenis van tante. Slechts 2 erfgenamen. Door bewindvoerder was alles al verkocht nadat tante onder bewind was gesteld en woonachtig was in zorgcentrum. Na overlijden dus slechts financiële afwikkeling met schuldeisers waaronder de belastingdienst. In het begin verliep e.e.a soepel, daarna moest regelmatig worden gevraagd om updates. Pas na inschakelen van advocaat door erfgenamen kwam er beweging in de afhandeling.

deskundig

Ik vond het bijzonder fijn dat Partiar de afhandeling van de erfenis van mn vader heeft verzorgd en de zaken vlgs het testament heeft uitgevoerd . Dit had ik echt alleen/als erfgename niet kunnen doen. Er komt zoveel bij kijken..... De documentatie tussentijds met de verantwoordingen ed en na de afhandeling zag er allemaal perfect en overzichtelijk uit. De afhandeling heeft wel erg lang geduurd (juli '21 overleden, oktober '23 alles afgehandeld), deels kwam dit door de trage afhandeling belastingdienst maar ik kreeg ook wel de indruk dat Partiar veel tijd nodig had/nam voor zaken te regelen. Wel vond ik soms de communicatie wat moeizaam, werd niet altijd even vlot gereageerd op vragen/mails, moest vaak lang wachten op reactie. Ook moest ik een aantal keer zelf vragen om een update (mn omdat het dus zo lang duurde allemaal), was prettiger geweest als Partiar zelf zo nu en dan liet weten hoe eea ervoor stond.

De afhandeling van de erfenis duurde veel the lang, meer dan 1 jaar

we hebben voortdurend om updates moeten vragen. Ik raad ten strengste aan om dit bedrijf niet te gebruiken,

Rust na de storm

De door Partiar opgenomen afwerking van de nalatenschap gaf ons als familie de kans om te helen na een aantal heftige jaren.

niet echt professioneel

Wij hebben 3 fouten ontdekt en doorgegeven in de loop naar de afhandeling, dit vinden wij niet echt professioneel voor iemand die een nalatenschap behandeld.

Vlotte en discrete afhandeling.

Het was wel een smetje, dat de belastingdienst met een aanmaning kwam, voordat ikzelf het bedrag van de nalatenschap wist.

Zorgvuldige afhandeling van de nalatenschap

Prima!

Goed advies en correcte afhandeling

Correcte afhandeling

Afwikkeling gaf veel vertrouwen

Goede ervaring met afwikkeling van erfenis. Prima inzicht in verloop van het proces. Prettig dat er 1 vast aanspreekpunt is.

prima service en feedback

Afwikkeling is correct verlopen , tussendoor worden de betrokkenen goed geinformeerd over de stappen in het proces.

Niet positief

Geen heldere communicatie, wisselende en verwarrende informatie. Langzame afwikkeling, ook i.v.m. afdracht belastingdienst. Wij kregen prive al een herinnering. Jullie bleken de eerste aanslag al eerder ontvangen te hebben en niet voldaan. In een veel eerder stadium zou de langzame afwikkeling aan de ING hebben gelegen... een daglimit. Daarna heeft het nog maanden geduurd met tussendoor bovengenoemde herinnering belasting aanslag etc. etc. Kortom we hebben met een andere afhandeling van een vergelijkbare erfenis met een andere partij een veel betere ervaring

Zorgvuldig en transparant

Mijn ervaring met Partiar is dat men zorgvuldig en transparant werkt. Er wordt goed en helder gecommuniceerd. Bij afwikkeling wordt alles aangepakt. Met recht een totaalpakket.

Nette afhandeling van een nalatenschap

Nette afhandeling van een nalatenschap

Keurig afgehandeld maar duurde extreem lang

Alles is keurig uitgeschreven en afgehandeld. Maar het heeft twee jaar geduurd voordat eea was afgerond. Dat vind ik extreem lang. Dat kan vast sneller.

Goede ervaring, goede hulp bij vragen

Mijn vragen die ik had, werden goed en duidelijk beantwoord

Helder en doortastend gewerkt

Partiar handelde de erfenis af van mijn nicht. Dat werd vakkundig en weldoordacht gedaan en afgehandeld. Met regelmaat updates over de voortgang en altijd de mogelijkheid om vragen te stellen, die ook werden beantwoord naar alle tevredenheid.

Zeer grondig uitgevoerd

Ondanks de vrij lange uitvoering t.a.v. de erfgenamen, alle begrip voor de moeilijke taak om e.e.a. boven water te krijgen. Daar heb ik dan ook alle waardering voor.

professionele afwikkeling

professionele afwikkeling

Terzake kundig

De afwikkeling van de erfenis was gecompliceerd, waardoor de afhandeling ruim een jaar in beslag heeft genomen. Wij zijn in dat jaar voldoende op de hoogte gehouden van de vorderingen. De rekening en verantwoording die wij hebben ontvangen was uitgebreid en compleet. Vragen via de mail of telefoon werden bijna altijd profesdbinnen 48 uur beantwoord. Kortom, wij zijn tevreden over de afhandeling van de nalatenschap

Over Partiar

Partiar is er voor erfgenamen die hulp nodig hebben bij de afwikkeling van een nalatenschap, maar ook voor iedereen die alles vóór overlijden goed geregeld wil hebben. Levens worden steeds complexer en de behoefte om zaken zeker te stellen wordt steeds groter. We treden op als executeur, vereffenaar of als gemachtigde van de erfgenamen bij het afwikkelen van een nalatenschap. Naast het te gelde maken van bezittingen en afwikkeling van schulden, regelen we ook allerlei praktische zaken rondom de afwikkeling van de erfenis. Denk hierbij aan het verzorgen van de notariële stukken, maar ook de ontruiming en verkoop van de woning en de verdeling van de inboedel. Ook zijn alle belasting-, bank- en verzekeringszaken bij Partiar in goede handen. Alles uiteraard altijd in samenspraak met de erfgenamen. Het is immers altijd maatwerk. Erfgenamen beslissen zelf bij belangrijke keuzemomenten en kunnen, desgewenst, nauw betrokken worden bij de afwikkeling van de nalatenschap. Madame Curiestraat 24b | 2171 TW Sassenheim | 0252 - 231 685 | [email protected]