Mijn ervaring met Sandra heel prettig

Ondanks de tegenpartij niet mee wou werken en echt schade achter heeft gelaten konden jullie dit allemaal oplossen en hebben mij echt geholpen!

Professionele en betrokken belangenbehartigers met lange adem

Grote bewondering voor de wijze waarop de medewerkers van Flyct me aanmoedigden mijn herstel/beperkingen te blijven beschrijven. Het is confronterend en ik wilde de narigheid van het ongeluk liever vergeten. Na 2,5 jaar is de zaak naar tevredenheid afgerond. Ook in de laatste fase richting afhandeling wist mijn behandelaar heel goed te (onder)handelen met de tegenpartij. Het heeft geresulteerd in een vergoeding die 3x hoger is uitgevallen dan ik zelf aanvankelijk in gedachten had. Gedurende het traject had zij vooral oog voor mijn persoonlijke belangen. Ook is iedere stap steeds in goed overleg gegaan. Dit alles heeft bijgedragen aan het verwerken van het ongeluk.

Super fijn!

Ik heb de hulp van Flyct als enorm fijn ervaren. Eerst was er veel contact en toen het wat beter met mij ging werd ik om de zoveel tijd gebeld. Ze tonen oprechte interesse en werken heel hard om alles eruit te halen wat erin zit. Ik heb absoluut geen slecht woord te zeggen.

Ik ben heel fijn geholpen! Klasse!

Het onderlinge contact was heel goed.de afronding duurde langer ,maar komt vaker voor. Geduld is ook beloond zeg ik maar. Vr grt Anne Marie de Groot

was heel goed

Ben heel goed geholpen, alles werd duidelijk uitgelegd.

Erg goed geholpen

Goed geregeld

Ik ben goed geholpen. Ze hebben me weer letterlijk op de been geholpen door financiële input te regelen bij de tegenpartij. Ook voor hulpmiddelen staan ze open.

Met Flyct zorgeloze afhandeling.

Als je een aanrijding hebt gehad en daarbij een whiplash hebt opgelopen is er niets fijner dan dat er iemand alles voor je regelt. En kies je voor Flyct dan ben je daar zeker van!

Zeer goed geholpen voor Flyct

Langdurige letselschadezaak is goed opgelost, communicatie was altijd goed en erg prettig. Ik kan Flyct zeker aanraden!

Professionele partij die je belangen behartigd

Goede opvolging van de case en er wordt ook tijd genomen voor de emotionele kant van een ongeval.

klantgerichte en vasthoudende belangenbehartiging

na een letselschade in 2018, in Oostenrijk met een aansprakelijke Franse tegenpartij heeft Flyct zich tot in maart 2021 ingespannen voor mijn belang. Met positief resultaat!

Daadkrachtige representatie met persoonlijke touch

Erg prettig geholpen in een vermoeiend en langslepend traject. Altijd snelle reactie, goede dossierkennis en kordate opvolging.

Prima begeleiding en afwikkeling.

Goed begeleid in het traject. Hier en daar iets beter luisteren naar de klant. Zelf als klant heel duidelijk vertellen hoe en wat, ze zijn geen bedrijfsarts die je zo snel mogelijk weer aan het werk wil. Je hele welbevinden delen met flict werkt beter voor de afhandeling. Ik ben heel tevreden uiteindelijk.

Professioneel en betrokken

Professionele medewerkers die zeer betrokken zijn bij de zaak. Communicatie is erg fijn, open en transparant. Houden je goed op de hoogte van stand van zaken en trekken ook zelf aan de bel als ze van tegenpartij geen tijdige reactie ontvangen. Wij zijn zeer tevreden!

Zeer vasthoudend, ook als de het lang duurt.

Doordat de Spaanse Allianz-verzekering zeer traag reageerde, heeft de zaak meer dan een jaar geduurd. Ik ben erg blij dat de schadevergoeding uiteindelijk is overgemaakt, en blij dat Flyct er naar mij, en naar de verzekeraar, achteraan heeft gezeten. Dit heeft voor de verzekerde onnodig veel geld gekost, maar dat is iets waar Allianz zelf iets aan moet veranderen.

Goede begeleiding

Goede begeleiding.

Ze helpen en denken met je mee, super gewoon.

Als je een poos bent uitgeschakeld, denken ze alvast vooruit. Wie doet de dingen die jij niet kunt (boodschappen, huishouden, evt. Lichamelijke verzorging). Ik vond dat ze geweldig goed werk deden. Een super goede organisatie.

Meer dan tevredenstellend

Bij alles gaf flyct mij een stuk toegevoegde waarde bij de onderhandelingen die ik in dit voor mij niemandsland nooit zelf had kunnen doen.

Goed geholpen door vriendelijke medewerkers wat resulteerde in een goed resultaat.

Het heeft wel lang geduurd (mede door Corona) maar uiteindelijk ben ik tevreden met het behaalde resultaat. Flyct medewerkers bedankt.

Uit stekend

Goed geholpen ,boven verwachting

Snel en adequaat gehandeld

Flyct werd ingeschakeld door Unive en heeft met extra externe hulp goed gehandeld. Communicatie was goed en er was veel begrip van de medewerker.

Uitstekende service en perfecte communicatie

Flyct is een erg professionele bedrijf met veel aandacht voor hun klanten. 10/10

Het ging allemaal niet snel, maar we hadden de tijd dus geen probleem. Uiteindelijk blij met de uitkomst

eerlijk, betrouwbaar

eerlijke hulp

Over Flyct Letselschade

Flyct claimt schade Een positieve ervaring na een ongeluk Wanneer u slachtoffer bent van een ongeval en hierdoor letselschade oploopt, dan heeft u recht op een schadevergoeding. De aansprakelijke partij moet deze schadevergoeding betalen. Flyct zorgt ervoor dat u de schadevergoeding krijgt waar u recht op heeft. Maar we doen bij Flyct meer dan alleen letselschades. Zo verhalen wij ook niet verzekerde autoschades, schades in het buitenland, werkgeversvorderingen, vorderingen voor bedrijven. Met ruim 90 medewerkers maken we ons sterk voor rechtvaardigheid en een optimale schadevergoeding. We gaan daarbij proactief en ambitieus te werk en houden van doorpakken."