Geweldig geholpen door Flyct BV

Het is natuurlijk nooit leuk om gebruik van Flyct te maken door een ongeval, maar als je dan zo persoonlijk geholpen wordt is dat erg fijn.

Het was super

De persoonsgerichtheid was super alles werd goed uitgelegd en als je zelf iets niet wilt hoeft het ook niet

Goed op weg geholpen en vriendelijke geholpen als je geduld hebt komt het altijd goed,dit was mijn eerste keer . Ik kan jullie aanbevelen aan anderen en zal dat zeker doen.

Slechte service, er wordt geen contact met je opgenomen.

Afhandeling van mijn schadeclaim na simpele materiële schade aan mijn voertuig duurt nu al 4 maanden. Het is niet eens een substantieel bedrag, dat gevorderd moet worden van tegenpartij. De behandelaar van flyct neemt geen contact op, ondanks toezeggingen van haar kant. İk heb meerdere malen verzocht om informatie, maar niet gekregen.

Uitstekend en snel geholpen

Uiterst zorgvuldig en goed geholpen. Altijd up to date gehouden mbt tot de case. En natuurlijk het maximale eruit gehaald, kan niet anders zeggen dat ik Flyct bv bij iedereen zal aanbevelen. Heel erg bedankt.

Is prima bevallen..Ga zo door.

Ben erg vriendelijk behandeld. Zeer snelle behandeling van mijn zaak +een goed resultaat. Ben jullie hier echt dankbaar voor.

Zij hebben mijn probleem perfect opgelost

Ik werd in 2020 in Oostenrijk aangereden door een Hongaar, die zat lekker te bellen onder het rijden, ik reed in een huurauto van Six, schade was €20000, of ik dat maar even wilde betalen, ik zou de aanrijding niet gemeld hebben, ook nog eens € 1300 eigenrisico afgeschreven door Six. Gelukkig kon ik gebruik maken van mijn Rechtsbijstand verzekering.

goede uitleg en uitkomst

we zijn goed voorgelicht mbt smartegeld en goed op de hoogte gehouden over het verloop

Vakkundig en meelevende juristen.

Na mijn ongeluk vond ik het lastig om de confrontatie aan te gaan met mijn werkgever. Via mijn rechtsbijstandverzekering ben ik in contact gekomen met Flyct. Zij hebben mij zeer goed geholpen om er met de verzekering van mijn werkgever uit te komen met een zeer goede uitkomst.

Zorgvuldige begeleiding

Letsel van onze zoon tijdens sport evenement prima behandeld en afgehandeld

Goed geholpen

Na de aanmelding snel bericht over wie de case manager zou zijn. Ook snel van haar bericht. Al met al goed geholpen.

Er wordt echt naar je geluisterd

Ik ben in mijn auto van achter aangereden, met 2 kleinkinderen achterin en hun moeder naast mij. Schrik groot, wij klachten aan rug, hoofd enz. Eerst heeft een mijnheer ons gebeld en naar ons geluisterd, daarna een mevrouw. Beide heel prettig en deskundig. Je voelt dat ze hun best voor je doen om de nare ervaring te verwerken en de schade te vergoeden. Dank hiervoor!!

Snelle en proffessionele hulp, begeleiding en afhandeling

Na een aanrijding met licht letsel, is het toch prettig als iemand met ervaring je bijstaat in je rechten en een eerlijke vergoeding. Geen langslepende processen, maar in overleg een helder beeld en vlot lopende zaak.

Lang wachten wordt beloond

Ondanks dat het hele traject bijna 4 jaar heeft geduurd is de uitkomst naar tevredenheid. Ik wil via deze weg dan ook iedereen hartelijk danken voor de inzet.

de beste

Hebben alles perfect gedaan, zelfs probleempjes die eigenlijk niet door Flyct moesten gebeuren hebben zij heel goed afgehandeld. Ik raad iedereen Flyct aan.

Zeer positieve ervaring met deze persoonlijke aanpak.

Na een ongeluk werd mij Flyct als belangenbehartiger geadviseerd. Mijn ervaring is zeer positief. Er was een persoonlijke en duidelijke communicatie via mail of telefonisch gedurende het gehele traject. Fijn overleg was mogelijk en ook voelde het laagdrempelig vragen te stellen. Al met al voelde het, tijdens de nasleep van een nare situatie, alsof iemand echt wilde helpen alles goed af te wikkelen.

Goed en professioneel geholpen

Super goed geholpen door proffecionele medewerkers met een luisteren oor.

Mijn dank is heeeel groot dankzij jullie hulp en luisterend oor!!!!

uitstekend

Het contact was heel menselijk en fijn. Vragen stellen werd heel duidelijk beantwoord,resultaat geweldig! Nooit ervan uitgegaan dat mijn zoon na een ernstig ongeluk recht zou hebben op een claim maar Flyct heeft het opgepakt en daardoor hoeft hij met zijn beperkingen nu zich geen zorgen te maken over zijn toekomst en wij ook niet over hem geeft heel veel rust fantastisch gedaan.

Ik zeer goed geholpen

Mijn ervaringen is zeer goed ik zou jullie aanbevelen aan bij andere mensen

Hulpvaardig met goed resultaat

Flyct heeft mij goed geholpen met mijn letselschade naar aanleiding van een ongeval. Steeds hulpvaardig, goede contacten leggend, met uiteindelijk een goed resultaat. Dank.

Flyct adviseurs zorgen voor een uitstekende belangen behartiging

Ik had zowel schade aan een voertuig (scooter) en letselschade. Door het werk van de adviseurs heb ik voor beide schades een prima compensatie ontvangen. Vanuit een klantgerichte benaderingswijze, een realistisch perspectief en door de vasthoudendheid van de adviseurs is het resultaat aansprekend te noemen.

Van het begin tot het eind zorgvuldig begeleid met een positief resultaat!

Ik had al genoeg zorgen om te herstellen van de aanrijding. Flyct zorgde voor een goede belangenbehartiging met een positief resultaat.

Toppers

Zeer vakbekwame juristen met veel empathie voor de cliënt.

Uitstekend geholpen.

Ik ben meer dan uitstekend geholpen. Ik had geen idee wat ik kon verwachten van een letselschadebureau. Van begin af aan heb ik goede contacten gehad. Alles werd prima voor me geregeld. Dank je wel.

Over Flyct BV

Flyct claimt met lef! "Wij zijn Flyct. Flyct behartigt op onconventionele wijze de belangen van letselschadeslachtoffers. Wij claimen schades met lef! Dit betekent dat wij overal en voor iedereen de juiste schadevergoeding realiseren. Maar we doen bij Flyct meer dan alleen letselschades. Zo verhalen wij ook niet verzekerde autoschades, schades in het Buitenland, Werkgeversvorderingen, vorderingen voor bedrijven. Met ruim 90 medewerkers maken we ons sterk voor rechtvaardigheid en een optimale schadevergoeding. We gaan daarbij proactief en ambitieus te werk en houden van doorpakken."