Met Flyct zorgeloze afhandeling.

Als je een aanrijding hebt gehad en daarbij een whiplash hebt opgelopen is er niets fijner dan dat er iemand alles voor je regelt. En kies je voor Flyct dan ben je daar zeker van!

Zeer goed geholpen voor Flyct

Langdurige letselschadezaak is goed opgelost, communicatie was altijd goed en erg prettig. Ik kan Flyct zeker aanraden!

Professionele partij die je belangen behartigd

Goede opvolging van de case en er wordt ook tijd genomen voor de emotionele kant van een ongeval.

klantgerichte en vasthoudende belangenbehartiging

na een letselschade in 2018, in Oostenrijk met een aansprakelijke Franse tegenpartij heeft Flyct zich tot in maart 2021 ingespannen voor mijn belang. Met positief resultaat!

Daadkrachtige representatie met persoonlijke touch

Erg prettig geholpen in een vermoeiend en langslepend traject. Altijd snelle reactie, goede dossierkennis en kordate opvolging.

Prima begeleiding en afwikkeling.

Goed begeleid in het traject. Hier en daar iets beter luisteren naar de klant. Zelf als klant heel duidelijk vertellen hoe en wat, ze zijn geen bedrijfsarts die je zo snel mogelijk weer aan het werk wil. Je hele welbevinden delen met flict werkt beter voor de afhandeling. Ik ben heel tevreden uiteindelijk.

Professioneel en betrokken

Professionele medewerkers die zeer betrokken zijn bij de zaak. Communicatie is erg fijn, open en transparant. Houden je goed op de hoogte van stand van zaken en trekken ook zelf aan de bel als ze van tegenpartij geen tijdige reactie ontvangen. Wij zijn zeer tevreden!

Zeer vasthoudend, ook als de het lang duurt.

Doordat de Spaanse Allianz-verzekering zeer traag reageerde, heeft de zaak meer dan een jaar geduurd. Ik ben erg blij dat de schadevergoeding uiteindelijk is overgemaakt, en blij dat Flyct er naar mij, en naar de verzekeraar, achteraan heeft gezeten. Dit heeft voor de verzekerde onnodig veel geld gekost, maar dat is iets waar Allianz zelf iets aan moet veranderen.

Goede begeleiding

Goede begeleiding.

Ze helpen en denken met je mee, super gewoon.

Als je een poos bent uitgeschakeld, denken ze alvast vooruit. Wie doet de dingen die jij niet kunt (boodschappen, huishouden, evt. Lichamelijke verzorging). Ik vond dat ze geweldig goed werk deden. Een super goede organisatie.

Meer dan tevredenstellend

Bij alles gaf flyct mij een stuk toegevoegde waarde bij de onderhandelingen die ik in dit voor mij niemandsland nooit zelf had kunnen doen.

Goed geholpen door vriendelijke medewerkers wat resulteerde in een goed resultaat.

Het heeft wel lang geduurd (mede door Corona) maar uiteindelijk ben ik tevreden met het behaalde resultaat. Flyct medewerkers bedankt.

Uit stekend

Goed geholpen ,boven verwachting

Snel en adequaat gehandeld

Flyct werd ingeschakeld door Unive en heeft met extra externe hulp goed gehandeld. Communicatie was goed en er was veel begrip van de medewerker.

Uitstekende service en perfecte communicatie

Flyct is een erg professionele bedrijf met veel aandacht voor hun klanten. 10/10

Het ging allemaal niet snel, maar we hadden de tijd dus geen probleem. Uiteindelijk blij met de uitkomst

eerlijk, betrouwbaar

eerlijke hulp

Gehoord voelen en serieus genomen.

Gehoord voelen en behandeld worden als persoon (en niet als dossier of nummer). Vasthoudend. Benaderbaar. Persoonlijk en informeel.

Heel goed geholpen

Vanaf het begin tot het einde goed geholpen. Goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken en de afwikkeling. Ook tussendoor gebeld om te vragen hoe het met ons gaat.

Prima in orde

Fijne samenwerking.

zorgvuldig

zorgvuldig en accuraat

heldere communicatie!

Alles netjes afgehandeld!

Hulp van Flyct is goed en zeer prettig verlopen

Ik ben benaderd door Flyct, met de vraag of ik hulp wilde na mijn ongeval in het verkeer, had zoiets nog nooit meegemaakt. Ik heb die met beide handen aangenomen, en ben er zeer tevreden over.

Ik ben goed geholpen Een tevreden klant

Zeer ondersteunend,oprecht,transparant,eerlijk.

Werd goed op de hoogte gehouden,kwamen afspraken altijd na,begripvol. THNX Flyct!!!

Over Flyct BV

Flyct claimt met lef! "Wij zijn Flyct. Flyct behartigt op onconventionele wijze de belangen van letselschadeslachtoffers. Wij claimen schades met lef! Dit betekent dat wij overal en voor iedereen de juiste schadevergoeding realiseren. Maar we doen bij Flyct meer dan alleen letselschades. Zo verhalen wij ook niet verzekerde autoschades, schades in het Buitenland, Werkgeversvorderingen, vorderingen voor bedrijven. Met ruim 90 medewerkers maken we ons sterk voor rechtvaardigheid en een optimale schadevergoeding. We gaan daarbij proactief en ambitieus te werk en houden van doorpakken."