Uitstekende service

We hadden een relatief kleine schade, maar zeker niet minder goed opgelost. Uitstekend zelfs

Warme en persoonlijke benadering. Goeie ondersteuning

Goeie ondersteuning en persoonlijke benadering. Ervaren

Een bedrijf met lef!

Een heel behulpzame Mevrouw die wel weet wie er fout zit en wie niet. Heel vriendelijk en geintreseert in wat je heb meegemaakt in deze pijnlijke situatie. Een ongeluk maak je nog kwetsbaarder op de fiets en ik voel mij nog niet helemaal veilig in het verkeer. Veel dank en raad FLYCT voor de mede mens aan. Nogmaals veel dank voor de steun!

Uiters tevreden

De gehele afhandeling van mijn letselschade heb ik als zeer prettig ervaren, ik ben daarom uiters tevreden.

Goede begeleiding en afhandeling van schade

Flyct is een bedrijf dat je persoonlijk behandeld en zorgen uit handen neemt. Schade en afhandeling zeer zorgvuldig gedaan!

Goede begeleiding

De schade afwikkeling is redelijk verlopen. Maar er is teveel gewisseld van behandelaar waardoor ik opnieuw mijn gegevens moest doorgeven die ik al uitvoerig met rekeningen en reisbescheide had doorgegeven. Deze vond ik niet terug op de eind afrekening en moest ik opnieuw actie ondernemen.

Super vriendelijk en snel geholpen

We zijn heel vriendelijk, snel en netjes geholpen!!

Super goed geholpen

Zeer tevreden! Ben heel erg goed geholpen!

altijd zeer correct geholpen zeker door mw Marieke de Nie

ik kan niet anders zeggen dat ik altijd zeer goed ben geholpen door Flyct maar zeker door mr Marieke de Nie . altijd goede uitleg over wat wel of niet haalbaar was en altijd zoekend naar mogelijkheden . zei heeft voor mij mijn zaak zeker buitengewoon goed afgehandeld . en ik raad dit bedrijf zeker aan . Henk Geerts

Fijn contact en schadeafhandeling

Flyct nam zeer snel contact op, luisterde naar mijn verhaal en heeft alles gedaan om tot een goede afhandeling te komen van mijn zaak. Ze hielden me regelmatig op de hoogte met status updates. Ik zou Flyct absoluut aanraden

Ik heb altijd het heft in handen gehad en de medewerker was cooperatief met goed resultaat

Over Flyct BV

Flyct claimt met lef! "Wij zijn Flyct. Flyct behartigt op onconventionele wijze de belangen van letselschadeslachtoffers. Wij claimen schades met lef! Dit betekent dat wij overal en voor iedereen de juiste schadevergoeding realiseren. Maar we doen bij Flyct meer dan alleen letselschades. Zo verhalen wij ook niet verzekerde autoschades, schades in het Buitenland, Werkgeversvorderingen, vorderingen voor bedrijven. Met ruim 90 medewerkers maken we ons sterk voor rechtvaardigheid en een optimale schadevergoeding. We gaan daarbij proactief en ambitieus te werk en houden van doorpakken."