Schandalig geholpen

Letselschade opgelopen door tegen partij, uiteindelijk na 4 jaar en 5 behandelaars amper resultaat, soms hoorden we een half jaar niets, nu proberen we ons dossier op te vragen, duurt ook al een maand, zonder gehoor. Je bent onzichtbaar bij hun, typisch rechtsbijstand verhaal.

Prettig en duidelijk

Letselschade verhalen is een langslepend proces. Bas du Mez heeft op sympathieke manier me daardoor heen geloodst zodat ik nu het gevoel heb, dat het de moeite waard is geweest

Onverwacht goed resultaat

Mijn zaak begon na een ongeluk in januari 2019 en is na 2,5 jaar ondanks de problemen die ik nog steeds ervaar tot een voor mij onverwacht goed einde gekomen. Dit resultaat is alleen te danken aan de grote inzet van mevrouw mr. M. de Jong van Flyct. Begin 2020 had ik de hoop al opgegeven dat de procedure ook maar iets zou opleveren, echter half april 2020 kreeg ik een mail van mr. de Jong dat zij de zaak had overgenomen van haar collega die vertrokken was bij Flyct. Vanaf dat moment kwam er schot in de zaak. Ondanks het getouwtrek tussen de partijen die de verantwoordelijkheid naar elkaar afschoven heeft mr. de Jong een mooi resultaat voor mij behaald en daar ben ik na 2,5 jaar heel erg blij mee. Tussentijds hield ze me met grote regelmaat van de gebeurtenissen op de hoogte en dat is samen met haar betrokkenheid iets dat ik heel erg waardeer.

Super geholpen en netjes afgehandeld

Na mijn ongeluk heb ik flyct ingeschakeld om namens mij de schade af te handelen bij de tegenpartij. Zo kon ik mij volledig focussen op herstel. Het contact liep telefonisch en was altijd betrokken en duidelijk, ook de tips om herstel te bevorderen waren heel fijn.

Goeie organisatie

Denken goed mee en bieden maatwerk. Heel tevreden mee.

Betrouwbare partij die jouw belangen goed behartigen.

Vanaf het begin goed contact met de advocaat. Door Covid veelal telefonisch of via beeldbellen. Dealen met alles waar de tegenpartij mee aankomt of vraagt en hier waren we na 2.5 jaar tot een schikking gekomen. Was mezelf nooit gelukt, ik had t allang opgegeven. Heel blij dat ik Flyct als partij voor me had staan.

Zakelijk, correct en prettig!

Zie boven

Heel goed

We zijn enorm geholpen met alles. We hebben gekregen waar we recht op hadden en dit hadden we zelf nooit kunnen doen of bedenken. Het heeft een enorme last van ons afgenomen op het moment dat we dat niet hadden gekund.

Zeer goed geholpen.

Goed de zaak voorbereid. Weten waar ze over praten. Goed en eerlijk met cijfers en feiten komen. Met geduld naar een eindpunt werken.

Kennis van zaken en erg klantvriendelijk

Mijn ervaring met Flyct is zeer positief. De afhandeling van de schade heeft een hele tijd geduurd doordat de tegenpartij traineerde. De gehele periode werd ik goed op de hoogte gehouden door Flyct en was de communicatie zeer goed en deskundig. Periodiek hielden zij mij pro actief op de hoogte met uiteindelijk een positieve uitslag voor mij.

goed geholpen

Geen

Geweldig !

Koen is een Topper ! Professioneel heeft hij alles uit de kast gehaald om mijn belangen te behartigen .. Men is bin hem in goede handen ! Chapeau Koen !

In één woord: uitstekend

Gedurende de gehele periode werd ik constant op de hoogte gehouden als er iets wijzigde en mevr. Rietveld kwam ook zelf met suggesties.

Mijn ervaring met Sandra heel prettig

Ondanks de tegenpartij niet mee wou werken en echt schade achter heeft gelaten konden jullie dit allemaal oplossen en hebben mij echt geholpen!

Professionele en betrokken belangenbehartigers met lange adem

Grote bewondering voor de wijze waarop de medewerkers van Flyct me aanmoedigden mijn herstel/beperkingen te blijven beschrijven. Het is confronterend en ik wilde de narigheid van het ongeluk liever vergeten. Na 2,5 jaar is de zaak naar tevredenheid afgerond. Ook in de laatste fase richting afhandeling wist mijn behandelaar heel goed te (onder)handelen met de tegenpartij. Het heeft geresulteerd in een vergoeding die 3x hoger is uitgevallen dan ik zelf aanvankelijk in gedachten had. Gedurende het traject had zij vooral oog voor mijn persoonlijke belangen. Ook is iedere stap steeds in goed overleg gegaan. Dit alles heeft bijgedragen aan het verwerken van het ongeluk.

Super fijn!

Ik heb de hulp van Flyct als enorm fijn ervaren. Eerst was er veel contact en toen het wat beter met mij ging werd ik om de zoveel tijd gebeld. Ze tonen oprechte interesse en werken heel hard om alles eruit te halen wat erin zit. Ik heb absoluut geen slecht woord te zeggen.

Ik ben heel fijn geholpen! Klasse!

Het onderlinge contact was heel goed.de afronding duurde langer ,maar komt vaker voor. Geduld is ook beloond zeg ik maar. Vr grt Anne Marie de Groot

was heel goed

Ben heel goed geholpen, alles werd duidelijk uitgelegd.

Goed geholpen

Erg goed geholpen

Goed geregeld

Ik ben goed geholpen. Ze hebben me weer letterlijk op de been geholpen door financiële input te regelen bij de tegenpartij. Ook voor hulpmiddelen staan ze open.

Met Flyct zorgeloze afhandeling.

Als je een aanrijding hebt gehad en daarbij een whiplash hebt opgelopen is er niets fijner dan dat er iemand alles voor je regelt. En kies je voor Flyct dan ben je daar zeker van!

Zeer goed geholpen voor Flyct

Langdurige letselschadezaak is goed opgelost, communicatie was altijd goed en erg prettig. Ik kan Flyct zeker aanraden!

Professionele partij die je belangen behartigd

Goede opvolging van de case en er wordt ook tijd genomen voor de emotionele kant van een ongeval.

klantgerichte en vasthoudende belangenbehartiging

na een letselschade in 2018, in Oostenrijk met een aansprakelijke Franse tegenpartij heeft Flyct zich tot in maart 2021 ingespannen voor mijn belang. Met positief resultaat!

Over Flyct BV

Flyct claimt met lef! "Wij zijn Flyct. Flyct behartigt op onconventionele wijze de belangen van letselschadeslachtoffers. Wij claimen schades met lef! Dit betekent dat wij overal en voor iedereen de juiste schadevergoeding realiseren. Maar we doen bij Flyct meer dan alleen letselschades. Zo verhalen wij ook niet verzekerde autoschades, schades in het Buitenland, Werkgeversvorderingen, vorderingen voor bedrijven. Met ruim 90 medewerkers maken we ons sterk voor rechtvaardigheid en een optimale schadevergoeding. We gaan daarbij proactief en ambitieus te werk en houden van doorpakken."