Chapeau.

Zeer professioneel en kundig geholpen. Binnen een redelijke tijd is alles netjes en goed afgehandeld door mr. Marieke de Nie. Haar werkwijze is doortastend, secuur en volhardend. Chapeau.

Super professionele afhandeling van mijn schade

Na mijn aanrijding in februari 2020 in Duitsland heeft Marloes Rietveld al mijn zaken behartigd op een zeer professionele wijze. En de letselschade naar alle tevredenheid afgerond. Marloes bedankt.

Super slecht meer trauma erbij

Superslecht wordt niet serieus genomen En heb meer trauma opgelopen,een expert moet voorzichtig zijn met iemand die al een trauma heeft ,alles duurt veelste lang moet zelf overal achtergaan geef geen namen flyct mag met mij contact opnemen zal ik vertellen wie de contactpersoon is klaar met jullie .

Beste mevrouw/de heer, Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de behandeling van uw zaak en dat u erg lang op ons heeft moeten wachten. Graag gaan wij hierover in gesprek met u. Via welke weg kunnen wij u benaderen? Team Flyct

Helemaal top

De medewerkers van Flyct hebben ons geweldig geholpen en bijgestaan in een moeilijke periode na mijn ongeval. Vol begrip en heel erg behulpzaam.

Ik ben fantastisch geholpen door Steven Oldenziel van Flict!

Mijn 'zaak' bleek nogal ingewikkeld en de afwerking was langdurig. De verzekering van de tegenpartij heeft er jaren over gedaan om mijn 'zaak' af te handelen. Gelukkig had ik Steven Oldenziel van Flict die mij steeds goed op de hoogte heeft gehouden van alle ontwikkelingen. Hij heeft met zijn fantastische inzet en nauwe betrokkenheid ervoor gezorgd dat alles nu rond is en we het naar mijn volle tevredenheid hebben afgesloten.

Zeer bekwaamheid en betrokken

Het contact was zeer fijn , persoonlijk en professioneel.

Ik ben zeer tevreden over de vriendelijke en professionele afwikkeling van mijn zaak.

De medewerkster heeft mij vanaf de start van de zaak volledig geïnformeerd over de mogelijkheden (en onmogelijkheden) van een succesvolle afwikkeling. Alle contacten waren uiterst vriendelijk en professioneel, met een positieve afloop tot slot. Een voorbeeld van dienstverlening.

Niet geholpen

Over en weer neppe brieven sturen ze. Want de andere verzekeraar zit ook bij Flyct. Men doet geen moeite. Maar dan ook totaaaaal niet. Ik raad mensen aan om gewoon gelijk een advocaat te nemen ipv dit halfbakken gedoe. Zonden van je geld. Want als het niet lukt, kost het je alsnog geld

Beste Jaron, Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de behandeling van uw zaak. Wij gaan in overleg met uw schadebehandelaar en komen daarna bij u terug. Met vriendelijke groet, Team Flyct

Zeer positief

Bedankt voor alle hulp en inzet. Zeer vriendelijk en professionele contact.

Bijzondere klantgerichtheid !

Ontzettend prettig om je verhaal kwijt te kunnen en oprecht advies krijgen over een goede letselschade afhandeling!

Geen sprinters, maar marathonlopers!

Inmiddels zit ik in een bijna een decennium lange strijd verwikkeld met een tegenpartij in het buitenland, maar mede dankzij de medewerkers van Flyct ben ik tot op heden niets misgelopen. De focus heeft daardoor langere tijd op herstel kunnen liggen en de stress van het regelen werd mij door jullie uit handen genomen. Fijn contact, persoonlijk en "to the point".

Slecht

Ik raad het af om met flyckt in zee te gaan helemaal als je de naam ******* hoort

Geweldig geholpen door Flyct BV

Het is natuurlijk nooit leuk om gebruik van Flyct te maken door een ongeval, maar als je dan zo persoonlijk geholpen wordt is dat erg fijn.

Het was super

De persoonsgerichtheid was super alles werd goed uitgelegd en als je zelf iets niet wilt hoeft het ook niet

Goed op weg geholpen en vriendelijke geholpen als je geduld hebt komt het altijd goed,dit was mijn eerste keer . Ik kan jullie aanbevelen aan anderen en zal dat zeker doen.

Slechte service, er wordt geen contact met je opgenomen.

Afhandeling van mijn schadeclaim na simpele materiële schade aan mijn voertuig duurt nu al 4 maanden. Het is niet eens een substantieel bedrag, dat gevorderd moet worden van tegenpartij. De behandelaar van flyct neemt geen contact op, ondanks toezeggingen van haar kant. İk heb meerdere malen verzocht om informatie, maar niet gekregen.

Uitstekend en snel geholpen

Uiterst zorgvuldig en goed geholpen. Altijd up to date gehouden mbt tot de case. En natuurlijk het maximale eruit gehaald, kan niet anders zeggen dat ik Flyct bv bij iedereen zal aanbevelen. Heel erg bedankt.

Is prima bevallen..Ga zo door.

Ben erg vriendelijk behandeld. Zeer snelle behandeling van mijn zaak +een goed resultaat. Ben jullie hier echt dankbaar voor.

Zij hebben mijn probleem perfect opgelost

Ik werd in 2020 in Oostenrijk aangereden door een Hongaar, die zat lekker te bellen onder het rijden, ik reed in een huurauto van Six, schade was €20000, of ik dat maar even wilde betalen, ik zou de aanrijding niet gemeld hebben, ook nog eens € 1300 eigenrisico afgeschreven door Six. Gelukkig kon ik gebruik maken van mijn Rechtsbijstand verzekering.

goede uitleg en uitkomst

we zijn goed voorgelicht mbt smartegeld en goed op de hoogte gehouden over het verloop

Vakkundig en meelevende juristen.

Na mijn ongeluk vond ik het lastig om de confrontatie aan te gaan met mijn werkgever. Via mijn rechtsbijstandverzekering ben ik in contact gekomen met Flyct. Zij hebben mij zeer goed geholpen om er met de verzekering van mijn werkgever uit te komen met een zeer goede uitkomst.

Zorgvuldige begeleiding

Letsel van onze zoon tijdens sport evenement prima behandeld en afgehandeld

Na de aanmelding snel bericht over wie de case manager zou zijn. Ook snel van haar bericht. Al met al goed geholpen.

Er wordt echt naar je geluisterd

Ik ben in mijn auto van achter aangereden, met 2 kleinkinderen achterin en hun moeder naast mij. Schrik groot, wij klachten aan rug, hoofd enz. Eerst heeft een mijnheer ons gebeld en naar ons geluisterd, daarna een mevrouw. Beide heel prettig en deskundig. Je voelt dat ze hun best voor je doen om de nare ervaring te verwerken en de schade te vergoeden. Dank hiervoor!!

Snelle en proffessionele hulp, begeleiding en afhandeling

Na een aanrijding met licht letsel, is het toch prettig als iemand met ervaring je bijstaat in je rechten en een eerlijke vergoeding. Geen langslepende processen, maar in overleg een helder beeld en vlot lopende zaak.

Over Flyct Letselschade

Flyct claimt schade Een positieve ervaring na een ongeluk Wanneer u slachtoffer bent van een ongeval en hierdoor letselschade oploopt, dan heeft u recht op een schadevergoeding. De aansprakelijke partij moet deze schadevergoeding betalen. Flyct zorgt ervoor dat u de schadevergoeding krijgt waar u recht op heeft. Maar we doen bij Flyct meer dan alleen letselschades. Zo verhalen wij ook niet verzekerde autoschades, schades in het buitenland, werkgeversvorderingen, vorderingen voor bedrijven. Met ruim 90 medewerkers maken we ons sterk voor rechtvaardigheid en een optimale schadevergoeding. We gaan daarbij proactief en ambitieus te werk en houden van doorpakken."