Beste mevrouw/de heer, Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de behandeling van uw zaak en dat u erg lang op ons heeft moeten wachten. Graag gaan wij hierover in gesprek met u. Via welke weg kunnen wij u benaderen? Team Flyct
Beste Jaron, Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de behandeling van uw zaak. Wij gaan in overleg met uw schadebehandelaar en komen daarna bij u terug. Met vriendelijke groet, Team Flyct
Flyct claimt schade Een positieve ervaring na een ongeluk Wanneer u slachtoffer bent van een ongeval en hierdoor letselschade oploopt, dan heeft u recht op een schadevergoeding. De aansprakelijke partij moet deze schadevergoeding betalen. Flyct zorgt ervoor dat u de schadevergoeding krijgt waar u recht op heeft. Maar we doen bij Flyct meer dan alleen letselschades. Zo verhalen wij ook niet verzekerde autoschades, schades in het buitenland, werkgeversvorderingen, vorderingen voor bedrijven. Met ruim 90 medewerkers maken we ons sterk voor rechtvaardigheid en een optimale schadevergoeding. We gaan daarbij proactief en ambitieus te werk en houden van doorpakken."
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.