
Ik heb een langere periode van de juridische hulp en bijstand van mr. Buitenhuis mogen krijgen. Ondanks alle emoties was zij de stabiele factor die mij in alles bijgestaan heeft. Ik kreeg een eerlijk en gedegen advies waar we veel succes mee geboekt hebben. Een raadsvrouw met oog en hart voor haar cliënten !
Mevrouw mr. Buitenhuis is zeer vriendelijk, meedenkend en verstaat haar vak.
Het betrof een heftige emotionele zaak. Wij zijn zeer goed gesteund door mevrouw Buitenhuis met duidelijke uitleg en persoonlijke begeleiding. Mevr. Buitenhuis heeft ons door deze nare periode heen gesleept, en met een goede afsluit en resultaat ! :)
Tijdens mijn echtscheiding ben ik erg goed geholpen door mevrouw Buitenhuis. Ze is empathisch, toegankelijk en zakelijk heeft zij mij van de juiste adviezen voorzien
Ze zijn er wanneer nodig. Altijd goed bereikbaar zowel telefonisch als per email. Super geholpen met verschillende zaken die opgelost zijn. Dankbaar
Een fijn contact, relaxte vriendelijke sfeer op het kantoor en zeer prettig en duidelijk in gesprek en omgang. Zeker een aanrader als je niet behandelt wilt worden als 1 van de vele, zoals op de grote kantoren.
Mevrouw Buitenhuis heeft mij goed geholpen en heeft mij geholpen de zaak te winnen!
Ik heb Alexandra Buitenhuis leren kennen als een no-nonsense advocaat. Geen mooie praatjes maar direct to the point. Ze had het dossier goed bestudeerd en gaf vooraf geen garantie maar wel een inschatting van de uitkomst en deze kwam precies overeen met de uitspraak. Kortom...die kun je wel 'om een boodschap sturen'.
Top advocaat altijd eerlijk en komt al haar afspraken netjes na.
Belabberde communicatie, grammatisch onjuist formuleren, de vele spelfouten en het door elkaar halen van de namen van eis en wederpartij tijdens de correspondentie, verdienen zeker geen schoonheidsprijs. Zelfs namens de wederpartij werd geopperd : "Mevrouw Buitenhuis, Als ik u ongevraagd advies mag geven: lees de mailtjes eerst even door voor het versturen; het zit nu vol met spel en schrijffouten" Na kritisch overleg was er volgens Buitenhuis o.a. "een toon gezet" en zijn onze wegen gescheiden. *Toegevoegd en in antwoord op de reactie van advocatenkantoor Buitenhuis : Beste mw Buitenhuis, Wat aardig dat u de tijd heeft kunnen vinden repliek te dienen aangaande mijn review. U schrijft o.a. “Het jammer te vinden hoe ik u beoordeel en dat de koffie klaar staat” Ik moet zeggen, u komt best vriendelijk over, echter ; bent u wederom niet helemaal zuiver op de graad. Dat u via deze weg probeert uw blazoen op te poetsen verbaasd mij dan ook niets. Immers, betreffende de door u aangeboden uitnodiging kop koffie : Via E-mail en telefonisch onderhoud heb ik u aangeboden bij u op kantoor het gekibbel (welke er door uw blunders tussen ons is ontstaan) nog eens door te nemen. Hier had u geen behoefte aan. Ook heb ik u voorgesteld, de door mij bij u aangeleverde documenten in persoon bij u op te halen, ook hier zag u liever vanaf. Twee uitgelezen kansen om er een bak koffie bij te nuttigen en de lucht te klaren. De drogredenen die u destijds opsomde om maar niet meer bij elkaar te hoeven komen spelen, nu er een slechte review geschreven is, geen rol meer en nu staat ineens de koffie klaar? 'Mosterd na de maaltijd' maar prima, ik wacht op uw uitnodiging. Ik kan u voor het behandelen van mijn zaakje en de fouten die u maakte echt niet meer dan één ster geven. Één ster, omdat minus één ster helaas niet tot de opties behoord. Hopende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd, In afwachting van uw uitnodiging, Met vriendelijke groet, Dennis.
Beste Dennis, Jammer dat jij mij beoordeeld hebt met zo'n laag cijfer, maar een ieder heeft zijn recht daarop. Onze wegen scheidden zich, omdat we ieder verschil van inzicht hadden. Als je nog eens in de buurt bent, de koffie staat klaar, kunnen wij het er nog eens over hebben. groeten, Alexandra Buitenhuis Beste Dennis, Ik heb er goed over nagedacht. Over wat jij hebt gezegd en of het wel nuttig is om jou uit te nodigen voor een gesprek, alhier op kantoor. En ik denk (ook), dat het geen zin heeft om jou hier uit nodigen. Wij hebben een ander beeld van dit alles. Daar gaan wij in een gesprek niet uitkomen. Dus wat dat betreft heb jij gelijk. Onze wegen scheiden zich, jij hebt mij laag beoordeeld en is dit voor mij een goede les, om het de volgende keer op een andere manier aan te pakken. Hierop zul je ongetwijfeld reageren, maar ik zal niet wederom gaan reageren. Het is voor mij klaar nu en ik weet niet meer wat ik hierover nog meer kan zeggen. Met vriendelijke groet, Alexandra Buitenhuis
Originele beoordeling
Belabberde communicatie, grammatisch onjuist formuleren, de vele spelfouten en het door elkaar halen van de namen van eis en wederpartij tijdens de correspondentie, verdienen zeker geen schoonheidsprijs. Zelfs namens de wederpartij werd geopperd : "Mevrouw Buitenhuis, Als ik u ongevraagd advies mag geven: lees de mailtjes eerst even door voor het versturen; het zit nu vol met spel en schrijffouten" Na kritisch overleg was er volgens Buitenhuis o.a. "een toon gezet" en zijn onze wegen gescheiden.
Beste Dennis, Jammer dat jij mij beoordeeld hebt met zo'n laag cijfer, maar een ieder heeft zijn recht daarop. Onze wegen scheidden zich, omdat we ieder verschil van inzicht hadden. Als je nog eens in de buurt bent, de koffie staat klaar, kunnen wij het er nog eens over hebben. groeten, Alexandra Buitenhuis
Alle zorgen worden uit handen genomen, We zijn erg goed bijgestaan. Zeer vriendelijk en kundig. Konden met al onze vragen terecht. En heel fijn dat je met een gerust gevoel alles kan overdragenden je weet dat het geregeld wordt. Top geholpen
Vriendelijke advocaat help je de juiste sturing te geven door haar advies te geven. Neemt alle tijd voor je.
Duidelijke communicatie begripvol en snel handelen. Kortom scheiden ?? Buitenhuis bellen !!!
Zeer goede ervaring en ik ga der gerust weer voor advies en ondersteuning
Keurige en adequate afhandeling van de echtscheiding. Mevrouw Buitenhuis bovendien zeer coöperatief op mijn verzoeken.
"Laagdrempelig" advocatenkantoor en erg vriendelijke service
Zie boven .
Mijn emotioneel beladen onderwerp heb ik op een fijne en snelle manier kunnen regelen met Mevr. Buitenhuis. Haar manier van werken en expertise zou ik iedereen kunnen aanbevelen.
De juiste steun en begeleiding die je nodig hebt.
Ter gelegenheid van het 12,5-jarig huwelijk van onze zoon en schoondochter hadden wij een verrassingsontbijt besteld voor hun gezin bij ontbijtservice 'Beschuitje.nl' in Amsterdam. Na een soap die meer dan een maand geduurd heeft (Beschuitje.nl kon onze bestelling van 3 november [2022] niet nakomen door 'coronaquarantaine van medewerkers'), waarna dit bedrijfje onze betaling niet wilde terugstorten, niet reageerde op de hen toegestuurde klacht via Klachtenkompas van de Consumentenbond, zich niets aantrok van meldingen op fora van o.a. Radar en Omroep Max, of zich verschool achter 'overmacht' of 'niet van toepassing', gebeurde dat uiteindelijk wél na een sommatiebrief van onze advocaat, mevrouw Buitenhuis. Zojuist vonden wij onze betaling van € 128,80 teruggestort op onze bankrekening. En dat terwijl er op de site van Trustpilot meer dan 400 meldingen staan van gedupeerden van deze 'ontbijtservice' die hun geld NIET terugkregen...
Ter gelegenheid van het 12,5-jarig huwelijk van onze zoon en schoondochter hadden wij een verrassingsontbijt besteld voor hun gezin bij ontbijtservice 'Beschuitje.nl' in Amsterdam. Na een soap die meer dan een maand geduurd heeft (Beschuitje.nl kon onze bestelling van 3 november [2022] niet nakomen door 'coronaquarantaine van medewerkers'), waarna dit bedrijfje onze betaling niet wilde terugstorten, niet reageerde op de hen toegestuurde klacht via Klachtenkompas van de Consumentenbond, zich niets aantrok van meldingen op fora van o.a. Radar en Omroep Max, of zich verschool achter 'overmacht' of 'niet van toepassing', gebeurde dat uiteindelijk wél na een sommatiebrief van onze advocaat, mevrouw Buitenhuis. Zojuist vonden wij onze betaling van € 128,80 teruggestort op onze bankrekening. En dat terwijl er op de site van Trustpilot meer dan 400 meldingen staan van gedupeerden van deze 'ontbijtservice' die hun geld NIET terugkregen...
Ter gelegenheid van het 12,5-jarig huwelijk van onze zoon en schoondochter hadden wij een verrassingsontbijt besteld voor hun gezin bij ontbijtservice 'Beschuitje.nl' in Amsterdam. Na een soap die meer dan een maand geduurd heeft (Beschuitje.nl kon onze bestelling van 3 november [2022] niet nakomen door 'coronaquarantaine van medewerkers'), waarna dit bedrijfje onze betaling niet wilde terugstorten, niet reageerde op de hen toegestuurde klacht via Klachtenkompas van de Consumentenbond, zich niets aantrok van meldingen op fora van o.a. Radar en Omroep Max, of zich verschool achter 'overmacht' of 'niet van toepassing', gebeurde dat uiteindelijk wél na een sommatiebrief van onze advocaat, mevrouw Buitenhuis. Zojuist vonden wij onze betaling van € 128,80 teruggestort op onze bankrekening. En dat terwijl er op de site van Trustpilot meer dan 400 meldingen staan van gedupeerden van deze 'ontbijtservice' die hun geld NIET terugkregen...
Ter gelegenheid van het 12,5-jarig huwelijk van onze zoon en schoondochter hadden wij een verrassingsontbijt besteld voor hun gezin bij ontbijtservice 'Beschuitje.nl' in Amsterdam. Na een soap die meer dan een maand geduurd heeft (Beschuitje.nl kon onze bestelling van 3 november [2022] niet nakomen door 'coronaquarantaine van medewerkers'), waarna dit bedrijfje onze betaling niet wilde terugstorten, niet reageerde op de hen toegestuurde klacht via Klachtenkompas van de Consumentenbond, zich niets aantrok van meldingen op fora van o.a. Radar en Omroep Max, of zich verschool achter 'overmacht' of 'niet van toepassing', gebeurde dat uiteindelijk wél na een sommatiebrief van onze advocaat, mevrouw Buitenhuis. Zojuist vonden wij onze betaling van € 128,80 teruggestort op onze bankrekening. En dat terwijl er op de site van Trustpilot meer dan 400 meldingen staan van gedupeerden van deze 'ontbijtservice' die hun geld NIET terugkregen...
Ter gelegenheid van het 12,5-jarig huwelijk van onze zoon en schoondochter hadden wij een verrassingsontbijt besteld voor hun gezin bij ontbijtservice 'Beschuitje.nl' in Amsterdam. Na een soap die meer dan een maand geduurd heeft (Beschuitje.nl kon onze bestelling van 3 november [2022] niet nakomen door 'coronaquarantaine van medewerkers'), waarna dit bedrijfje onze betaling niet wilde terugstorten, niet reageerde op de hen toegestuurde klacht via Klachtenkompas van de Consumentenbond, zich niets aantrok van meldingen op fora van o.a. Radar en Omroep Max, of zich verschool achter 'overmacht' of 'niet van toepassing', gebeurde dat uiteindelijk wél na een sommatiebrief van onze advocaat, mevrouw Buitenhuis. Zojuist vonden wij onze betaling van € 128,80 teruggestort op onze bankrekening. En dat terwijl er op de site van Trustpilot meer dan 400 meldingen staan van gedupeerden van deze 'ontbijtservice' die hun geld NIET terugkregen...
Mevrouw Buitenhuis was professioneel, vriendelijk en kon zich goed verplaatsen in mijn situatie. Haar aanpak was zeer duidelijk, hetgeen mij een goed vertrouwen gaf.
Elemastraat 41
2151AJ Nieuw Vennep
Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.