Super snel een nieuwe CV ketel geplaatst

Na lekkage van onze oude CV ketel is er snel en vakkundig een nieuwe CV ketel bij ons geplaatst. Alles keurig volgens afspraak. Goed dat je tegen een klein bedrag per maand je garantiekunt verlengen.

• Nazorg en Garantie

AanMijncvinstalatieisgeweldigonDerhoudgepleegt.voorheteersthebikeenmonteurgeZienmetdejuistemeetapparatuur.topzohhoorthet

• Nazorg en Garantie

Hoge kwaliteit materieel/materiaal en perfecte service, montage en nazorg. Prettige communicatie.

Wij hebben een CV en WTW unit laten vervangen die beide aan vervanging toe waren. Allereerst hebben we ons laten adviseren en de situatie is eerst ingemeten voor inpasbaarheid e.d. Hierop is een maatadvies gegeven en daaropvolgend een passende offerte. Daarna is levering, montage en nazorg perfect verlopen. Derhalve ook een servicecontract afgesloten met 10 garantie op de CV,

• Nazorg en Garantie

Snelle reactie, deskundige mensen, strak eindresultaat

Uitstekend bedrijf. Omdat wij onze verwarming boven en beneden apart wilde kunnen regelen hebben wij Hove Techniek ingeschakeld. Na een telefoontje met Martijn kwam hij dezelfde dag nog kijken wat voor ons de oplossing zou zijn. Alles werd snel geleverd en gemonteerd door Marko. Top! Wij zijn blij en bevelen dit bedrijf zeker aan. Ga zo door jongens!

Heel slechte ervaring!

Ik heb helaas heel slechte ervaring met Hove Techniek B.V. Onze inblaas roosters zijn niet geleveerd maar wij hebben wel betaald. Wij wachten nog steeds vanaf februari 2021. Ik heb onze geld terug gevraagd en vanaf 01 april is nog steeds niks gebeurd. Ze hebben heel slechte communicatie! Volgens mij krijgen wij geen geld en geen roosters van hun terug! Ik heb nooit zo slechte ervaring met een bedrijf gehad. Ontzettend jammer!

• Nazorg en Garantie

Altijd bereikbaar en denken mee

Tijdens mijn verhuizing/verbouwing vorig jaar heeft Hove mij goed geholpen met het vervangen van de cv-ketel en aan aantal radiatoren. Ze namen altijd de telefoon op (wat helaas een zeldzaamheid is tegenwoordig), het werd netjes achtergelaten en ze dachten met me mee. Ik heb ze daarom vorige maand weer gebeld voor het vervangen van een andere radiator. Erg tevreden!

GEWELDIG! (test)

Ik werk zelf bij Hove en het is echt een leuk bedrijf. Het bedrijf straalt warmte uit. Het motto is 'mooie dingen maken met leuke mensen' en dat wordt dagelijks uitgedragen. Natuurlijk staat er soms wat druk op de ketel en gaat er een enkele keer iets mis maar de 'leiding' gaat daar goed mee om, dat zijn leermomenten die altijd goed worden opgelost.

Over Techniek Nederland