Heel goede kapper!

Kapper levert vakwerk af

Uitstekende kapper. Veel vakmanschap en een hele prettige sfeer.

Was hier voor de eerste keer. Een verademing. Wat een vakmanschap, wat een prettige eigenaar die knipt en ook de tijd voor je neemt. Een dikke 10 en ik kom terug. Hier had ik al veel eerder moeten komen.

Als je goed bent in je vak is dat te zien.

Hakke, van harte gefeliciteerd met het 30 jaar bestaan van de zaak. Een kapper die niet goed is kan dit nooit halen! Dus het resultaat spreekt voor zich. Natuurlijk feliciteer ik ook de dames ook met het jubileum. Want zij werkten ook mee aan het succes van de salon.

Bij van Zwam kom ik al een hele tijd bij de schoonheidssalon. Desiree is een prettig persoon en luistert naar wat je graag wilt hebben. Geeft ook goed advies en is flexibel in tijden. Van Zwam houdt zich ook goed aan de Corona maatregelen die op dit moment gesteld zijn. prijs/kwaliteit verhouding is prima! zeker aan te bevelen.

Fijne kapperszaak en superteam!

Ik kom er graag en al jaren bij Hakke en zijn team. Het is een super zaak. Wie gaat voor Vakmanschap,Gezelligheid, Persoonlijke Aandacht en voor een prachtig resultaat is hier aan het juiste adres.

Bij Van Zwam Haarmode voel ik me thuis

Ik kom al járen bij Van Zwam Haarmode en het is elke keer alsof ik thuis kom. Zal aan de koffie liggen (een lekker bakkie). Er wordt goed aangevoeld of je wel of geen behoefte hebt aan een gesprek tijdens de knipbeurt. Last but not least: het resultaat mag er altijd zijn.

Wenkbrauwen bijwerken dmv ‘suikeren’

Zeer deskundig en altijd mooi resultaat

Een fijne, gezellige kapsalon waar het knip en kleurwerk goed is en men met je meedenkt!

Als trouwe klant kan ik zeggen, dat ze begrijpen hoe waar de slogan is.... "als je haar maar goed zit". Ook in de schoonheidssalon voel je dat Desiree met passie en plezier haar werk doet. Top bedrijf... Ga zo door!!

Professioneel, persoonlijk, plezierig!

Al jarenlang kom ik bij Désirée in de schoonheidssalon. Ik ervaar veel professionaliteit bij de behandelingen. Désirée werkt zorgvuldig, kijkt goed naar wat voor mijn huid het beste is. Mijn wenkbrauwen verzorgt ze helemaal naar mijn wens. En ik ben best kritisch. Ik kijk altijd tevreden in de spiegel na afloop van de behandeling. Wat ik heel goed vind, is dat Désirée zich voortdurend bij laat scholen en met de nieuwste ontwikkelingen bekend is. Dat geeft mij vertrouwen. Daarnaast is het ook gewoon gezellig. We hebben elkaar altijd wel iets te vertellen en hebben plezier samen. Het is gewoon fijn om er te zijn!

Een fijne en persoonlijke behandeling

Ik ben erg tevreden over het ontharen van mijn bovenlip en kin/kaaklijk, dit gaat doormiddel van “suikeren”, daardoor komen de haartjes minder en minder snel weer terug. Je kunt er ook de wenkbrauwen mee laten behandelen. Verder kan ik een gezichtsbehandeling ook aanbevelen.

zeer tevreden

Toen ik een aantal jaar geleden in Zutphen kwam wonen zocht ik een salon voor het ontharen. Ik heb het suikeren geprobeerd en mede door de kennis en prettige sfeer ben ik daar tot volle tevredenheid blijven hangen. Suikeren is echt zachter en effectiever voor je huid en ik heb geen last meer van ingegroeide haren. Én het is helemaal in lijn met mijn eigen kijk op verzorgingsproducten; geen meuk!!

Geweldige mensen

Prima kapper en perfect werk van schoonheidsspecialiste allebei TOP

Helemaal geweldig.

Zowel bij de kapper als de schoonheidssalon, kom je heerlijk tot rust en is heel ontspannend. Vriendelijke mensen, altijd gezellig kletsen. Ik kom er al wel zeker ongeveer 15 jaar. Zou ook echt niet iemand anders willen. Zo goed en mee denkend. Als ik daar geweest ben voel ik me heerlijk.

Helemaal geweldig!!!

Al sinds Hakke van Zwam in Zutphen is begonnen als kapper kom ik er al. De sfeer is altijd prettig, de kapper/kapsters zijn deskundig en geven goede tips en adviezen. Ook worden er goede producten verkocht. Je krijgt altijd koffie, thee of water aangeboden en er is altijd tijd en ruimte voor gezellig geklets of een serieus gesprek. Ik voel me hier echt "thuis" en wil zeker niet naar een andere kapper. Oh ja, kapster Sylvia heeft in 2010 mijn haar heel erg mooi gestyled voor de trouwdag!!

Hier is naar de kapper gaan een gezellig uitje.

Deze kapsalon en hun mensen is super fijn. Ze houden goed rekening met de wensen van de klant. Ze zijn persoonlijk, geïnteresseerd en erg leuk in de omgang. Hoelang deze tijd ook gaat duren, ik wacht tot dat ik er weer heen kan gaan. Ik wil niet naar een andere kapper.

Fijne kapper

Is sociaal, meelevend en vertrouwd! Mijn haar is na afloop altijd weer piekfijn in orde. Neemt de tijd voor je. Knoopt een gesprek aan als je daar behoefte aan heb. Weet precies hoe ik mijn haar wil hebben. Kennis en Vaardigheden zijn zeker aanwezig.

Een geweldige kapsalon en schoonheidssalon!

Een ritje van Barneveld naar Zutphen waard! Iedereen is altijd zo vriendelijk, gastvrij, ze denken goed met je mee en geven goede tips. Ook verkopen ze hele fijne producten. Een aanrader voor iedereen!

Fijne rustige kapperszaak.

Kom hier al jaren, naar volle tevredenheid. Is voor mij gewoon een "uitje". Prettige, gezellige en rustige sfeer, kop koffie erbij, tijdschrift. En met goed geknipt en gekleurd haar de deur weer uit! En heel betaalbaar!! Voor mij geen andere kapper!

Mijn hele leven word ik altijd met veel plezier en uitstekende service geholpen door team van Zwam.

De combinatie schoonheidssalon en kapperszaak onder één dak is onwijs handig. Afspraken kunnen namelijk aansluitend op elkaar plaatsvinden mits er plaats is, wel van te voren een afspraak maken natuurlijk. In de kapperszaak wordt er altijd uitgebreid de tijd genomen om te overleggen wat het kapsel gaat zijn waarvoor ik in de kapsalon zit. Er wordt dus met veel persoonlijke aandacht gewerkt. In de schoonheidssalon wordt er eveneens met veel persoonlijke aandacht gewerkt. Ik ben met name een groot fan van de sugarbehandelingen. Na vele jaren sugarbehandelingen te hebben gehad is de haargroei aanzienlijk minder. Super handig is dat deze schoonheidssalon minutepackages aanbiedt waarbij het super makkelijk en goed betaalbaar is om de sugarbehandelingen vol te houden. Al met al een grote aanrader om naar van Zwam haarmode/schoonheidssalon te gaan! Klanten staan voorop en prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend!