Deskundig, vriendelijk en benaderbaar kantoor

Prima ervaring op het gebied van contracten .

• Betrokkenheid

Heel vriendelijk en goed geholpen

Het was maar een kort contact met één brief was het geregeld We hebben goede info en gesprek gehad

Adequate dienstverlening

Een Realistische en positieve benadering van voorgelegde zaken leverden prima resultaten. Met geduld en vasthoudendheid werden door Ester cs mooie resultaten behaald.

• Betrokkenheid

Knowledgeable, concise to the point

Mr. Ester is very responsive and reachable, we liked that he actually picked up the phone himself when we rang him for the first time and did a free consultation of 30 min via the phone without any prior appointments nor commitments. Mr. Ester did a good assessment of our case and he took a way forward which resolved our problem, to our surprise, very quickly and saved us a lot of money. Questions are answered in no time by Mr. Ester.

• Betrokkenheid

mr. Ester is zeer kundig en correct.

mr. Ester heeft ons goed geholpen. Wij kregen melding van een zogenaamd 10 jarig ondertekend contract met een koffieleverancier. mr. Ester heeft al meerdere zaken tegen deze firma gevoerd, en kent hun werkwijze. Wij zijn erg blij met zijn hulp.

Excellent

Heeft goede zeer goede inzicht in het rechtsgevoel van zijn cliënten zeer deskundig op zijn rechtsgebied

Top dienstverlening

Dé juiste advocaat met kennis van zaken, dankzij zijn inzet en goed advies is onze zaak tot meer dan een goed einde gekomen.. Ook dank aan Susan die elke keer geduldig genotuleerd heeft.

Top advocaat

Fijn advocaten kantoor waar er geluisterd word en de aandacht krijgt die je nodig hebt.

• Betrokkenheid

Kennis, geduld en volhouden dan wordt een eerlijke zaak gewonnen

Van tevoren werd bij een intake gekeken naar de mogelijkheden van de afloop. Daarna volgden een lang traject en veel rapporten, maar uiteindelijk was er resultaat. Voor een aantal zaken heb je een specialist nodig, juridisch is Advocatenkantoor Ester dan een goede keus!

• Betrokkenheid

Professioneel, deskundig maar tevens heel vriendelijk.

Mijn ervaring met Advocatenkantoor Ester omschrijf ik als professioneel, deskundig maar tevens heel vriendelijk.

• Betrokkenheid

Je krijgt de hulp die je nodig hebt.

Advocatenkantoor Ester biedt de hulp en steun die je nodig hebt. Ze stellen je op je gemak wat zorgt voor een fijne ervaring.

Deskundig, betrokken, behulpzaam, helder

Advocatenkantoor Ester heeft mij fantastisch bijgestaan.

Positief en constructief

Correcte zakelijke behandeling van de problemen en oplossing gericht. Duidelijke info in het gehele traject.

• Betrokkenheid

Prettig en deskundig geholpen.

Zie bovenstaande.

• Betrokkenheid

Toch hele spannende gebeurtenissen die op een heel begrijpelijke en vooral ook menselijke wijze werden uitgelegd en benadert

Over Advocaatscore.nl