Tevreden

De heer De Haan denkt met je mee en neemt indien nodig het voortouw als je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik heb veel gehad aan zijn betrokkenheid, daadkracht en deskundigheid.

Klantvriendelijk, snel en deskundig

In een spannende periode werd ik genoodzaakt om een advocaat in de arm te nemen. De heer de Haan heeft mij vakkundig door het proces begeleid. Hij nam de tijd om naar mijn verhaal te luisteren, overlegde elke stap die hij zou ondernemen en als er nieuws was werd ik hier snel over geïnformeerd. Ik had zelf (uiteraard) geen kaas gegeten hoe alles werkte en vond alles heel spannend maar de heer de Haan legde alles rustig uit. Dit wekte bij mij ook vertrouwen en rust. Ook de afhandeling is zeer correct verlopen. Ik hoop niet vaker een advocaat nodig te hebben. Maar mocht het toch het geval te zijn dan ga ik zeker weer naar meneer de Haan!

Snel, accuraat en vakkundig

Nooit eerder een juridisch dispuut gehad en derhalve gaf, na het eerste contact met Alexander, mij veel vertrouwen om deze procedure samen met hem op te pakken. Rustig en vakkundig heeft hij mij geïnformeerd over wat wel en niet te doen en hoe deze kwestie het beste in te steken. Ook in het verloop van de procedure werd er snel gereageerd cq geadviseerd hoe de kwestie verder door te pakken wat uiteindelijk voor mij tot prima afloop heeft geresulteerd. Ik hoop het niet, maar ik zal zeker bij een soortgelijke situatie opnieuw Alexander benaderen en hem voordragen bij anderen.

• Betrokkenheid

Voor elke situatie een passende oplossing.

Alexander is een bijzonder toegankelijk persoon. Zoekt een oplossing die past bij de situatie en aansluit bij de wensen van de klant. Daarnaast geeft hij de klant een duidelijke en begrijpelijke toelichting.

Betrouwbaar en snel

Al vele jaren worden we bijgestaan door Alexander. Altijd snel en geeft ons een goed gevoel. Is geen schaker, maar zet zijn stappen strategisch!

Goed geholpen

Arbeidsrecht advocaat, zeer vakkundig En proffesioneel afgehandeld

• Betrokkenheid

Begrijpt je probleem, hulp goed te bevatten als juridisch leek.

Goed geholpen, twee maal een onterechte ontslag. Twee maal zaak super inzichtelijk, stappen die worden genomen waren goed te volgen. Kortom bellen als je niet zeker weet of het in de haak is wat je overkomt.

• Betrokkenheid

Expertise en zwaargewicht voor jouw zaak! Toppers!

Wij zijn erg tevreden over de dienstverlening van De Haan Advocatenkantoor. Je merkt echt dat de vele jaren ervaring het nodige gewicht geven in de zaak. Daarom hebben wij ook voor Alexander gekozen en erkennen zijn specialisme in Arbeidsrechts. Wij hebben ook andere Advocaten gesproken via offertes via Internet, dat is kinderspel vergeleken bij de Senioriteit die wij gezien hebben bij De Haan Advocatenkantoor. Dat wij zo nu en dan op het kantoor konden komen is bovendien erg prettig. Het persoonlijke en toegankelijke contact maakte het een zeer "menselijke" ervaring en Alexander is een prettig persoon om mee samen te werken. Je kunt als gewone burger er prima terrecht. Het scherpe tarief is ook prettig. Misschien niet de goedkoopste, maar zeker ook niet de duurste. Je haalt in elk geval kwaliteit in huis en dat hadden wij nodig voor een specialistische zaak. Kortom, wil jij dat je zaak goed en bovendien eerlijk verloopt, dan zou ik zeker praten met De Haan Advocatenkantoor. Wij zijn bijzonder, zelfs buiten-gewoon goed geholpen! Mochten wij in de toekomst dit specialisme weer nodig hebben dan zullen wij zeker opnieuw een beroep doen op De Haan Advocatenkantoor. Daarom ook een dikke tien. Een tien is een tien. Zo zijn wij dan ook.

• Betrokkenheid

Deskundig maatwerk en toegankelijke dienstverlening

Met veel loyaliteit en geduld een vakkundige accurate en betrokken ondersteuning ontvangen

• Betrokkenheid

Deskundig en vertrouwd: onze rots in de branding.

Drie jaar geleden troffen wij een aannemer die ons topkwaliteit in het vooruitzicht stelde, tegen een topprijs. In het tweede is hij geslaagd, maar de kwaliteit had moeten komen van onderaannemers die aan de onderkant van de markt waren ingehuurd. Dat ging dus mis. Dit zijn nooit leuke trajecten, en ze kosten altijd te veel energie. Maar wij zijn blij dat we ons daarbij hebben kunnen verlaten op een advocaat die wist waar hij het over had, en ons op zijn eigen beschaafde wijze door dit juridische mijnenveld heeft geloodst. En, misschien niet het belangrijkste, maar wel vermeldenswaard: de redelijkheid zelve waar het gaat om tariefstelling en facturering.

• Betrokkenheid

Professioneel die graag met je meedenkt!

Erg tevreden met zijn advies en resultaat.

heel goede ervaring

de heer de Haan is geweldige persoonlijkheid die menselijke waardigheden hoog in het vaandel heeft staan en je probleem op een goede manier probeert op te lossen en je van goede adviezen voorziet

• Betrokkenheid

Toegankelijk en zeer meedenkend / communicatief

Alexander denkt graag met je mee. Neemt de tijd en legt de stappen en mogelijkheden duidelijk uit. Adviseert op de juiste momenten en heeft oog voor het grotere geheel, waarbij oplossingen gemakkelijker zijn en dichter bij liggen dan je zelf denkt.

Klantvriendelijk, praktisch en toegankelijk

Alexander is een toegankelijke advocaat, praktisch gericht wat overigens niet ten koste gaat van de deskundigheid!

Prima en vakkundig

Na 48 jaar zonder onderbreking te hebben gewerkt, heb je een bepaalde basis en vertrouwen nodig inzake advies en toetsing van de vaststellingovereenkomst bij ontslag, Ik ben op snelle en correcte manier geholpen.

• Betrokkenheid

Praktisch, to the point, betrouwbaar

Sympathieke advocaat met hart voor de klant. Alexander is zeer toegankelijk door zijn prettige manier van werken. Hij gaat altijd voor het beste resultaat voor de klant.

• Betrokkenheid

Goed advies met gewenst resultaat!

Er is goed geluisterd naar de situatie en een heldere uitleg gegeven over de mogelijkheden. De Haan Advocatenkantoor is breed inzetbaar en straalt professionele deskundigheid uit.

• Betrokkenheid

Degelijk, betrouwbaar, to the point

Weet snel tot de kern van een probleem te komen. Heeft een neus voor de goede oplossing en probeert deze zo snel mogelijk te bereiken.

Fijne communicatie!

De Haan werkt gedegen en geeft goed advies. Communicatie verloopt duidelijk en prettig. Betrouwbaar kantoor!

Heel prettig

De Haan Advocatenkantoor reageert snel, werkt adequaat en is betrokken bij zijn cliënten. Daarbij zijn de contacten prettig en is er ook ruimte voor wat informeel en toch adviserend contact.

To the point en Weloverwogen,

Een bekwaam advocaat, die de belangen goed behartigt en die goed scoort.