Een top en fijne advocaat

Hele fijne advocaat die snel schakelt met een fijne communicatie

Super kundige medewerkers

Mij ervaring is erg positief kundig en eerlijk geduldige medewerkers Als u een advocaat nodig heb zal ik ze van harte aanbevelen je doe er goed aan Groetjes Nathalie

• Betrokkenheid

Kundig, betrokken en goed bereikbaar.

Voor onze zaak de hulp ingeroepen van mr De Haan. Wij hebben zijn ondersteuning zeer positief ervaren, en kennen hem inmiddels als een kundige en oplossingsgerichte advocaat met oog voor de mens achter de zaak. Zijn beschikbaarheid en betrokkenheid waren cruciaal voor het bereiken van een positief resultaat. Fair in het managen van verwachtingen en goed afspraken mee te maken.

• Betrokkenheid

Een geduldige, goed luisterende en adviserende advocaat

Zeker goed gekozen dit advocatenkantoor. Persoonlijk en kon altijd bellen en of mailen en zeer snel werd dat beantwoord door mail of telefoon met direct een goed advies op wat voor vlak dan ook.

Betrokken en klantvriendelijk

De heer De Haan heeft mij zeer goed bijgestaan in mijn arbeidsconflict, ondanks dat het van de kant van mijn werkgever zeer moeizaam ging, bleef de heer De Haan mij hoop geven dat het goed zou komen. Luisterde naar mij en legde alles goed uit. Ook als mijn werkgever weer niks van zich horen, hield de heer De Haan dit goed in de gaten en gaf mij daarover een update. Zeer tevreden en inderdaad heb ik het arbeidsconflict met mijn werkgever voor mij positief kunnen afronden.

• Betrokkenheid

Zeer fijne Advocaat, met een zeer goede Expertise.

Heb meerdere keren in mijn leven een Juridische zaak moeten ondergaan, maar deze Advocaat mr. A. de Haan heeft onze zaak tot een zeer goed einde kunnen afsluiten, waarbij hij ook als mens een fijne indruk bij ons heeft achtergelaten. Ik zal deze Advocaat ook zeker aanbevelen, goed, deskundig en adequaat, met als extra een goed mens, die alles voor je er uithaalt, tevens mijn zijn hart op de goede plek ! Chapo

top advocaat

ik had de verdienste van het kantoor de haan nodig inverband met een kwestie, de eerste afspraak was snel gemaakt en dhr De Haan stond snel voor je klaar, contact met client en de advocaat is goed, er werdt van beide kanten geluisterd en en goede adviezen gegeven, voor arbeids conflict is deze advocaat top en zeker een aanradar

• Betrokkenheid

Een vakkundig advocaat die voor geen kapitalist aan de kant gaat!

de Haan heeft voor ons een geschil met de RABO bank op gelost. Deze bank wilde voor 40.000 euro het onroerend goed verkopen. Na dat hij een kort geding aan gevraagd ging de bank praten. Daarna heeft hij bij het aflossen van de leningen en hypotheken een forse korting weten te krijgen. In een woord een geweldig advocaat. Zelfs onze makelaar was er vol lof over.

Professioneel maar wel persoonlijk

Dossier degelijk opgebouwd met oog op de gewenste uitkomst. Helder gecommuniceerd in alle stappen met simpele uitleg.

Zaak goed behandeld

Alexander heeft ons vanaf het eerste moment goed advies gegeven over hoe om te gaan met onze casus. Uiteindelijk is onze zaak spoedig en naar tevredenheid afgehandeld. Tijdens het hele traject is er duidelijk en op tijd gecommuniceerd en heeft regelmatig overleg plaats gevonden.

• Betrokkenheid

Ik ben zeer tevreden over meneer de Haan.

• Betrokkenheid

Zeer goede samenwerking in gecompliceerde zaken

Meerdere zaken naar tevredenheid afgehandeld, prettige samenwerking, houdt alle deadlines goed in de gaten en bereid de zaken goed voor. Geeft deskundig en eerlijk advies.

• Betrokkenheid

Ik moest binnen een dag een gedegen advies hebben. Dat is gelukt.

Prettig en snel geholpen

Fijne samenwerking

Alexander heeft mij goed geadviseerd en geholpen met onderhandelen bij de uitdiensttreding bij mijn werkgever via een vaststellingsovereenkomst. De communicatie verliep vlot en mijn belangen werden goed behartigd. Ik hoop deze diensten niet nogmaals nodig te hebben, maar als dat wel het geval is zal ik zeker opnieuw een beroep op hem doen.

Fijne afhandeling

Ik ben zeer te spreken over de (vlotte) afhandeling van een zaak waarbij meneer De Haan mij goed heeft geadviseerd. De wijze waarop ik ben behandeld heb ik als zeer positief ervaren. Ik raad De Haan Advocatenkantoor aan iedereen aan!

Bijzonder!

Mijn ervaring met dhr De Haan is echt erg vloeiend verlopen. De zaak omtrent een arbeidsconflict heeft hij serious opgepakt en komt met een duidelijk plan van aanpak en bespreekt de kosten vooraf duidelijk met je en bied opties aan. Al met al is het een advocaat die van doorpakken weet, en naar mijn mening heb je hier zeker wat aan! Ik raadt deze advocaat zeker aan en zal hem in de toekomst weer kiezen mocht er weer iets voorvallen!

Tevreden

De heer De Haan denkt met je mee en neemt indien nodig het voortouw als je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik heb veel gehad aan zijn betrokkenheid, daadkracht en deskundigheid.

Klantvriendelijk, snel en deskundig

In een spannende periode werd ik genoodzaakt om een advocaat in de arm te nemen. De heer de Haan heeft mij vakkundig door het proces begeleid. Hij nam de tijd om naar mijn verhaal te luisteren, overlegde elke stap die hij zou ondernemen en als er nieuws was werd ik hier snel over geïnformeerd. Ik had zelf (uiteraard) geen kaas gegeten hoe alles werkte en vond alles heel spannend maar de heer de Haan legde alles rustig uit. Dit wekte bij mij ook vertrouwen en rust. Ook de afhandeling is zeer correct verlopen. Ik hoop niet vaker een advocaat nodig te hebben. Maar mocht het toch het geval te zijn dan ga ik zeker weer naar meneer de Haan!

Snel, accuraat en vakkundig

Nooit eerder een juridisch dispuut gehad en derhalve gaf, na het eerste contact met Alexander, mij veel vertrouwen om deze procedure samen met hem op te pakken. Rustig en vakkundig heeft hij mij geïnformeerd over wat wel en niet te doen en hoe deze kwestie het beste in te steken. Ook in het verloop van de procedure werd er snel gereageerd cq geadviseerd hoe de kwestie verder door te pakken wat uiteindelijk voor mij tot prima afloop heeft geresulteerd. Ik hoop het niet, maar ik zal zeker bij een soortgelijke situatie opnieuw Alexander benaderen en hem voordragen bij anderen.

• Betrokkenheid

Voor elke situatie een passende oplossing.

Alexander is een bijzonder toegankelijk persoon. Zoekt een oplossing die past bij de situatie en aansluit bij de wensen van de klant. Daarnaast geeft hij de klant een duidelijke en begrijpelijke toelichting.

Betrouwbaar en snel

Al vele jaren worden we bijgestaan door Alexander. Altijd snel en geeft ons een goed gevoel. Is geen schaker, maar zet zijn stappen strategisch!

• Betrokkenheid

Arbeidsrecht advocaat, zeer vakkundig En proffesioneel afgehandeld

• Betrokkenheid

Begrijpt je probleem, hulp goed te bevatten als juridisch leek.

Goed geholpen, twee maal een onterechte ontslag. Twee maal zaak super inzichtelijk, stappen die worden genomen waren goed te volgen. Kortom bellen als je niet zeker weet of het in de haak is wat je overkomt.

• Betrokkenheid

Expertise en zwaargewicht voor jouw zaak! Toppers!

Wij zijn erg tevreden over de dienstverlening van De Haan Advocatenkantoor. Je merkt echt dat de vele jaren ervaring het nodige gewicht geven in de zaak. Daarom hebben wij ook voor Alexander gekozen en erkennen zijn specialisme in Arbeidsrechts. Wij hebben ook andere Advocaten gesproken via offertes via Internet, dat is kinderspel vergeleken bij de Senioriteit die wij gezien hebben bij De Haan Advocatenkantoor. Dat wij zo nu en dan op het kantoor konden komen is bovendien erg prettig. Het persoonlijke en toegankelijke contact maakte het een zeer "menselijke" ervaring en Alexander is een prettig persoon om mee samen te werken. Je kunt als gewone burger er prima terrecht. Het scherpe tarief is ook prettig. Misschien niet de goedkoopste, maar zeker ook niet de duurste. Je haalt in elk geval kwaliteit in huis en dat hadden wij nodig voor een specialistische zaak. Kortom, wil jij dat je zaak goed en bovendien eerlijk verloopt, dan zou ik zeker praten met De Haan Advocatenkantoor. Wij zijn bijzonder, zelfs buiten-gewoon goed geholpen! Mochten wij in de toekomst dit specialisme weer nodig hebben dan zullen wij zeker opnieuw een beroep doen op De Haan Advocatenkantoor. Daarom ook een dikke tien. Een tien is een tien. Zo zijn wij dan ook.

• Betrokkenheid

Deskundig maatwerk en toegankelijke dienstverlening

Met veel loyaliteit en geduld een vakkundige accurate en betrokken ondersteuning ontvangen

Over Advocaatscore.nl