Professionele instelling met ervaren en gezellige docenten.

Goede ervaren docenten Goede en verschillende systemen om mee te oefenen Flexibel En last but not least, goede catering

Een goede investering in mijn toekomst op de arbeidsmarkt

Omdat er nog een plekje over was in maart moest ik op korte termijn beslissen. Of ik daar aan deel wilde nemen. Anders werd het voor mij ergens augustus/september. Het overviel me nogal want ik kwam alleen op kennismakingsgesprek. Als zzper had ik natuurlijk meteen een hoop vragen want ik zou dan binnen het weekend een keuze moeten maken. Klanten afzeggen en financieel dan? Geen probleem zei Peter! Financieel hebben ze me geholpen door mij de mogelijkheid aan te bieden in termijnen te betalen. Precies wat ik nodig had want het is natuurlijk best een fors bedrag. Zelfs na het afronden van mijn opleiding heb ik de steun en ruimte gekregen om mijn laatste termijn te kunnen betalen zonder zelf in de problemen te komen. Dit heb ik echt als fijn ervaren en het heeft me het gevoel gegeven dat er met me mee gedacht wordt. De opleiding zelf de boothcamp. Ik moet zeggen dat ik na dag 1 al dacht dat ik dit nooit ging halen. Maar Henk (ex marinier) en dit is dan ook de manier waarop hij lesgeeft :) zei; over 2 weken komt alles goed! En daar vertrouwde ik dan maar op. hij had gelijk. Naarmate de dagen vol theorie en praktijk aan een stuk door leken te gaan viel het kwartje zoals bij ons allemaal denk ik. Je wordt echt gedrild de eerste 2 weken maar daarna was er in eens “rust” werd de ex marinier een stoere man met een klein hartje en had eigenlijk iedere leraar zijn bepaalde aanpak en houding. Waar ze samen de juiste balans maken voor elk soort persoon. Het gebeurde allemaal zo snel in 4 weken maar er gebeurde wel iets heel bijzonders zo streng als de ene leraar was zo zacht was de ander en dat samen gaf mij het vertrouwen dit gewoon te halen. Ik heb veel respect voor de manier waarop zei lesgeven en het werkt want we waren allemaal dik geslaagd. En het was nog gezellig ook. Super bedankt voor deze opleiding eigenlijk heb ik nergens wat op aan te merken. Alleen de lunch mag wat gezonder/gevarieerder. Verder top gedaan mannen! En ik kom snel een bakkie doen. Groetjes Roman.

Welkom voelen en fijne begeleiding

Me welkom voelen en goede verzorging lessen en inwendige mens, goede voorbereiding op het examen f gassen en fijne docenten ook mannen uit de praktijk

Leerzaam!

Goede opleidingsinstituut.

Fijne leeromgeving

Zeer gedreven docenten dit zie je terug in de resultaten van alle examens!

Unique experience, I recommend it to everyone!!

I achieved what I wanted. Even for someone who does not speak Dutch like me, it was possible to get the certification. All the teachers are excellent and they translated all my questions into English. The facilities are impeccable and of course they have all the equipments to learn anything in your specialty. Highly recommend!

• Would you recommend us? Yes

Helem,aal top!

Ik heb hier de bootcamp koudetechniek en F Gassen cat 1 gevolgd. Ben echt blij dat ik het hier gedaan heb! Door deze bootcamp heb ik ook echt inhoudelijke kennis en praktijk ervaring opgedaan, waarom en hoe je de dingen doet, veilig en milieuvriendelijk. Er waren meerdere leraren die echt veel ervaring (in het vak en in het leven) en kennis hebben, waardoor ze je ook echt inspireerde! Deze mannen hebben mij ook echt even in het hart kunnen raken en ik wil ze daarvoor bedanken. Ik wil het management van studium ook bedanken in hun flexibiliteit en voor de lekkere lunches (woensdag vsidag he!?)

Uitstekend!!

Onlangs de koelbootcamp gedaan (en diploma uiteraard gehaald) waren 4 leerzame weken. De eerste en de 2de week waren best pittig. Maar met inzet goed te volgen. Alle docenten staan er niet alleen om hun salaris te verdienen, maar staan er met veel passie en enthousiasme. Begrijp je iets niet, word er zonder moeite na schooltijd aandacht aan het gene wat je niet begrijpt geschonken. Elke euro is het dubbel en dik waard die deze cursus kost. Ik dank iedereen nogmaals

Bootcamp gedaan in 4 weken, super veel geleerd in zeer korte tijd. De leraren nemen de tijd voor je en weten waar ze over praten en welke kant ze je op moeten duwen. En trek je het in het begin niet (zoals ik ) zijn ze na de lesuren niet te beroerd om het nog een keer 1op1 voor te doen of uit te leggen. Je word toegevoegd in een groepsapp met je klas en de leraren en dat is echt geweldig zelfs in de avond uren of weekend is het geen probleem ook dan helpen ze je. Ik heb deze opleiding als zeer prettig ervaren en is zeker een aanrader! Nu 1 week verder zit ik weer op school voor een certificaat solderen grote diameters in Ede , maar na 1 dag ben ik al tot de conclusie gekomen dat als ik dit certificaat via Studium had kunnen doen ik dat zeker had gedaan! ( wat een tegenvaller is dit in Ede). Ik wil de leraren bedanken Henk, Raymond, Albert -Jan en Piet en zeggen ga zo door! 100% score hadden we met onze klas tijdens de examens dankzij jullie !! dat zegt genoeg!

Goede voorbereiding voor het examen

Lessen zijn van een hoog niveau, de docenten komen uit de praktijk en weten waar ze het over hebben. De bootcamp sluit volledig aan bij het examen. Als je gemotiveerd bent en inzet toont dan is het bijna onmogelijk om de studie niet met een succes af te ronden.

Een "verfrissende" cursus

Door mijn werk ben ik naar school gestuurd, en volg daarom bij Studium de cursus koudemiddelen techniek. Het was zoiezo al even geleden dat ik in de klas heb gezeten, en de stof is ook niet de simpelste.. Maar door de gepassioneerde manier van lesgeven, de heldere presentaties en vooral leuke manier waarop alles gaat, is het dat ik met erg veel plezier deelneem, en hoop dat Studium het vooral op deze manier doorzet! Top!

Kwaliteitslessen door instructeurs met praktijkervaring

Ik volg sinds half 2020 de cursus Koeltechniek Algemeen en ben daar zeer over te spreken. De instructeur werkt zelf wekelijks aan diverse koelinstallaties en brengt daarmee recente praktijkvoorbeelden in de les. Daarnaast zijn de praktijkavonden een waardevolle toevoeging op deze theoretische cursus. Dat zorgt er namelijk voor dat de voorgaande lessen tastbaar worden en gaan helpen bij het examen.

Kennis van zaken en prettig gesprek

De medewerkers van Studium verstaan hun vak. Weten waar ze over praten en denken mee met de klant.

Zuidwenk 45 C

3751CB Bunschoten-Spakenburg