Een "verfrissende" cursus

Door mijn werk ben ik naar school gestuurd, en volg daarom bij Studium de cursus koudemiddelen techniek. Het was zoiezo al even geleden dat ik in de klas heb gezeten, en de stof is ook niet de simpelste.. Maar door de gepassioneerde manier van lesgeven, de heldere presentaties en vooral leuke manier waarop alles gaat, is het dat ik met erg veel plezier deelneem, en hoop dat Studium het vooral op deze manier doorzet! Top!

Kwaliteitslessen door instructeurs met praktijkervaring

Ik volg sinds half 2020 de cursus Koeltechniek Algemeen en ben daar zeer over te spreken. De instructeur werkt zelf wekelijks aan diverse koelinstallaties en brengt daarmee recente praktijkvoorbeelden in de les. Daarnaast zijn de praktijkavonden een waardevolle toevoeging op deze theoretische cursus. Dat zorgt er namelijk voor dat de voorgaande lessen tastbaar worden en gaan helpen bij het examen.

Kennis van zaken en prettig gesprek

De medewerkers van Studium verstaan hun vak. Weten waar ze over praten en denken mee met de klant.