Uitstekend!!

Onlangs de koelbootcamp gedaan (en diploma uiteraard gehaald) waren 4 leerzame weken. De eerste en de 2de week waren best pittig. Maar met inzet goed te volgen. Alle docenten staan er niet alleen om hun salaris te verdienen, maar staan er met veel passie en enthousiasme. Begrijp je iets niet, word er zonder moeite na schooltijd aandacht aan het gene wat je niet begrijpt geschonken. Elke euro is het dubbel en dik waard die deze cursus kost. Ik dank iedereen nogmaals

Geweldig!

Bootcamp gedaan in 4 weken, super veel geleerd in zeer korte tijd. De leraren nemen de tijd voor je en weten waar ze over praten en welke kant ze je op moeten duwen. En trek je het in het begin niet (zoals ik ) zijn ze na de lesuren niet te beroerd om het nog een keer 1op1 voor te doen of uit te leggen. Je word toegevoegd in een groepsapp met je klas en de leraren en dat is echt geweldig zelfs in de avond uren of weekend is het geen probleem ook dan helpen ze je. Ik heb deze opleiding als zeer prettig ervaren en is zeker een aanrader! Nu 1 week verder zit ik weer op school voor een certificaat solderen grote diameters in Ede , maar na 1 dag ben ik al tot de conclusie gekomen dat als ik dit certificaat via Studium had kunnen doen ik dat zeker had gedaan! ( wat een tegenvaller is dit in Ede). Ik wil de leraren bedanken Henk, Raymond, Albert -Jan en Piet en zeggen ga zo door! 100% score hadden we met onze klas tijdens de examens dankzij jullie !! dat zegt genoeg!

Goede voorbereiding voor het examen

Lessen zijn van een hoog niveau, de docenten komen uit de praktijk en weten waar ze het over hebben. De bootcamp sluit volledig aan bij het examen. Als je gemotiveerd bent en inzet toont dan is het bijna onmogelijk om de studie niet met een succes af te ronden.

Een "verfrissende" cursus

Door mijn werk ben ik naar school gestuurd, en volg daarom bij Studium de cursus koudemiddelen techniek. Het was zoiezo al even geleden dat ik in de klas heb gezeten, en de stof is ook niet de simpelste.. Maar door de gepassioneerde manier van lesgeven, de heldere presentaties en vooral leuke manier waarop alles gaat, is het dat ik met erg veel plezier deelneem, en hoop dat Studium het vooral op deze manier doorzet! Top!

Kwaliteitslessen door instructeurs met praktijkervaring

Ik volg sinds half 2020 de cursus Koeltechniek Algemeen en ben daar zeer over te spreken. De instructeur werkt zelf wekelijks aan diverse koelinstallaties en brengt daarmee recente praktijkvoorbeelden in de les. Daarnaast zijn de praktijkavonden een waardevolle toevoeging op deze theoretische cursus. Dat zorgt er namelijk voor dat de voorgaande lessen tastbaar worden en gaan helpen bij het examen.

Kennis van zaken en prettig gesprek

De medewerkers van Studium verstaan hun vak. Weten waar ze over praten en denken mee met de klant.