beetje chaotisch in de klas

als je wil slagen moet je thuis heel veel leren en onderzoek doen, maar al met al werkt hun systeem wel als je er aan houdt

Hele fijne opleiding!!

Ik heb de bootcamp Koudetechniek mogen volgen. Ik was ingedeeld in groep 4. De groep bestond in totaal uit 8 kandidaten. Deze waren afkomstig uit de installatietechniek en Defensie uit alle uithoeken van Nederland dus was best divers. Hier werd vanuit de leraren welke ons les gaven (een goede mix van theorie en praktijk) goed op in gesprongen. Er wordt uiteraard ook wel wat van jezelf gevraagd in de vorm van zelfstudie. Ook dit werd naderhand indien nodig klassikaal besproken. Over de indeling van de locatie kan ik ook heel simpel zijn, deze wordt goed onderhouden. Je komt hier echt niks te kort. Ik wil alle leraren dan ook bedanken omdat zij ondanks de korte tijdsduur van 20 dagen de tijd nemen voor persoonlijke aandacht. Ook de inwendige mens wordt goed verzorgd zowel tijdens de lunch als de koffiepauzes. De totaal ervaring geef ik dan ook een dikke 9!!

duidelijk en in een prettige sfeer

de opleiding is in duidelijke stappen gegeven met stap voor stap huiswerk mee. praktijkruimte is netjes en ruim opgesteld om alles in te kunnen beoefenen. klein puntje van aandacht is: zou wel graag stipt 08:00 uur willen beginnen en minimaal tot 16:00uur blijven om maximale studietijd te benutten op locatie.

Super goede opleiding

Bij studium de bootcamp van 4 weken gevolgd. In vier weken veel kennis en vaardigheden geleerd. In één keer geslaagd

Goede opleiding alleen wel droge stof

De opleiding was goed verzorgt alleen werd de stof op een droge manier verteld waardoor niet alle informatie doorkwam

Droge stof, leraren maken het leuk

8 weken geleden begonnen aan de cursus f-gassen cat 2, zelf wel wat ervaring in de warmtepompen maar nog niet voor de split units. Vandaar de keuze om de cursus te gaan volgen. Cursus bestaat uit 3 onderdelen: 1. Theorie, Zoals hier boven al staat is het erg droge stof en om zelf uit het boek te leren is erg lastig. Leraren weten het leuk te brengen op een duidelijke manier. Knap van ze! 2. Handelingen Handelingen is veel stapjes leren. Door geheugen steuntjes en grapjes van de instructeur ging dit uiteindelijk er makkelijk en is ook iedereen voor dit onderdeel geslaagd. 3. Solderen Ja kan hier niet veel over zeggen. Vlammen maar. Overal een leuke cursus geweest met goede uitleg en zie er naar uit om cat 1 ook bij hun te doen. Met vriendelijke groet, Tycho

Apparatuur locatie rotterdam

De apparatuur is niet allemaal in orde waardoor er fouten ontstaan bij cursisten Meters laten inwendig door vacuüm pomp werkt soms niet goed snuffelaars blijven piepen Dit zou wel beter kunnen àlles wordt opmaat gegeven zodat je niet makkelijk het solderen over kan doen mocht dit nodig zijn

Kundige instructeurs

Kundige instructeurs, vriendelijk behulpzaam em.rustig. Instructeurs uit de praktijk.

Heel goed!

De docenten hebben veel ervaring en delen dat met volle overtuiging. De opleiding zelf is pittig dus je moet er wel 4 weken met je volle verstand bijzijn dit doe je niet ff naast je werk erbij. Je word goed geholpen en ik heb het positief af kunnen ronden. Bedankt voor de goede zorgen en het eten is top geregeld.

Leerzaam, gezellig en lekkere lunch

De cursus was leerzaam, genoeg herhaling om de examens makkelijk te halen. We zaten in een groepje van 7 personen, dus er is genoeg aandacht voor iedereen. Ook werd er elke dag de lunch verzorgd, deze was ook elke dag top.

Goede opleiding door vakman

Bootcamp zeker aan te raden om dat je in de stof blijft tot het examen

Goede opleiding en leuke leraar

Goede keuze

Theorie en praktijk was goed afwisselend. Wel is ruimte voor verbetering/vernieuwing van de lesstof. Dit liep niet altijd synchroon met wat de leraar aan lesstof had. Hierdoor kreeg je buiten de map die je kreeg ook veel losse papierwerk die je zelf thuis moet uitprinten. Dit maakte het er niet makkelijker op. Lunch was goed. Praktijk was zeer leerzaam. Theorie was veel maar goed te doen in het tijdsbestek.

Intensieve opleiding met een SUPER goede begeleiding en zeer ervaren opleiders.

De opleiding F-gassen was intensief en best pittig om dit in 2 weken te volgen. Maar door de twee zeer ervaren en enorm gemotiveerde leerkrachten werd alles zeer vakkundig uitgelegd. Ook het praktijk gedeelte werd zeer duidelijk uitgelegd, en bij vragen kreeg ieder de aandacht die hij nodig had. Echt top.

Erg betrokken leraren.

Een mooie opleiding met geweldige leraren, die weten waar zij over praten.

2 weken bootcamp; heel veel stof in een eigenlijk te korte tijd erin "rammen". De leraren leggen alles zeer goed uit, nemen de tijd voor leerlingen en geven genoeg oefenmateriaal mee om thuis flink aan de slag te gaan. De combinatie theorie in de ochtend en praktijk na de lunch is een perfecte combinatie voor praktijkmensen. Albert-Jan, Eduard bedankt! Wij hebben genoten van jullie lessen.

Duidelijke curses!

Duidelijke curses, mag iets meer structuur in zitten dat mee loopt met het boek.

Top opleiding.

Voor iemand die geen ervaring in de koeltechniek heeft waren de eerste 2 weken pittig! Theorie ging snel, maar werd tijdens de praktijkles steeds wat duidelijker. Docenten hebben echt de tijd voor iedere student en geven duidelijke uitleg over de materie. Praktijkruimte, theorielokaal en inbegrepen lunch zijn prima verzorgd. Enkele dagen voor de examens wordt er volop herhaald en ga je vol zelfvertrouwen je examendag in! Onze groep van 8 personen hebben de opleiding allemaal met succes afgerond.

Erg positief

Over deze opleiding ben ik erg tevreden dagenlijks werden de theorie lessen goed afgewisseld met de praktijk lessen, de leraren namen genoeg tijd voor elke student en waren zelfs in de weekenden berijdbaar voor vragen. Een aantal dagen voor mijn examens had ik al echt het gevoel dat ik er klaar voor was en ging met een erg positief gevoel mijn examens in.

Zeer goeie opleiding

Ik vond het super om bij jullie de opleiding te volgen van de bootcamp koudetechniek De leraren nemen extra de tijd voor je en als je het niet snap en mocht je het dan nog niet snappen proberen ze het nog op een andere manier uittelegen tot dat je het wel begrijp en dat vind ik wel super fijn want het is zeker geen makkelijk stof wat je zo even door kan nemen dus heren harstike bedankt alvast

Zeer zeker een aanrader

Na 2 examen co2 te doen bij een andere opleiding bureau’s met slechte resultaat kwam ik Studium tegen op internet gelijk volgende dag gebeld en kon ik week later terecht voor de zelfde opleiding met zeker goeie ervaren trainers en veel kennis ben ik in 1 keer geslaagd. Dank je wel Studium tot later in de toekomst

Ik heb een prima opleiding gehad.

Alles was naar wens

Cursus was top, leraren bekwaam, locatie goed bereikbaar, materiaal ook top.

Cursus was top, leraren bekwaam, locatie goed bereikbaar, materiaal ook top, kleine gezellige klas en elke dag lekkere lunch 4 examens op 1 dag vond ik best pittig .

Een goede opleiding

Het was een uitstekend opleiding waarbij je in korte tijd veel bij leert. Doormiddel van verschillende docenten en verschillende technieken pak je alles snel op

Leerzame ervaring

Ik heb er een leuke 4 weken gehad. En gezellige en leergierige mensen in de klas Veel geleerd in de 4weken. Van eigenlijk tot geen ervaring in de warmtepomp/ cv installatie naar warmtepomp monteur.

Wiekenweg 30 C

3815KL Amersfoort