Leerzaam, gezellig en lekkere lunch

De cursus was leerzaam, genoeg herhaling om de examens makkelijk te halen. We zaten in een groepje van 7 personen, dus er is genoeg aandacht voor iedereen. Ook werd er elke dag de lunch verzorgd, deze was ook elke dag top.

Goede opleiding door vakman

Bootcamp zeker aan te raden om dat je in de stof blijft tot het examen

Goede opleiding en leuke leraar

Goede keuze

Theorie en praktijk was goed afwisselend. Wel is ruimte voor verbetering/vernieuwing van de lesstof. Dit liep niet altijd synchroon met wat de leraar aan lesstof had. Hierdoor kreeg je buiten de map die je kreeg ook veel losse papierwerk die je zelf thuis moet uitprinten. Dit maakte het er niet makkelijker op. Lunch was goed. Praktijk was zeer leerzaam. Theorie was veel maar goed te doen in het tijdsbestek.

Intensieve opleiding met een SUPER goede begeleiding en zeer ervaren opleiders.

De opleiding F-gassen was intensief en best pittig om dit in 2 weken te volgen. Maar door de twee zeer ervaren en enorm gemotiveerde leerkrachten werd alles zeer vakkundig uitgelegd. Ook het praktijk gedeelte werd zeer duidelijk uitgelegd, en bij vragen kreeg ieder de aandacht die hij nodig had. Echt top.

Erg betrokken leraren.

Een mooie opleiding met geweldige leraren, die weten waar zij over praten.

2 weken bootcamp; heel veel stof in een eigenlijk te korte tijd erin "rammen". De leraren leggen alles zeer goed uit, nemen de tijd voor leerlingen en geven genoeg oefenmateriaal mee om thuis flink aan de slag te gaan. De combinatie theorie in de ochtend en praktijk na de lunch is een perfecte combinatie voor praktijkmensen. Albert-Jan, Eduard bedankt! Wij hebben genoten van jullie lessen.

Duidelijke curses!

Duidelijke curses, mag iets meer structuur in zitten dat mee loopt met het boek.

Top opleiding.

Voor iemand die geen ervaring in de koeltechniek heeft waren de eerste 2 weken pittig! Theorie ging snel, maar werd tijdens de praktijkles steeds wat duidelijker. Docenten hebben echt de tijd voor iedere student en geven duidelijke uitleg over de materie. Praktijkruimte, theorielokaal en inbegrepen lunch zijn prima verzorgd. Enkele dagen voor de examens wordt er volop herhaald en ga je vol zelfvertrouwen je examendag in! Onze groep van 8 personen hebben de opleiding allemaal met succes afgerond.

Erg positief

Over deze opleiding ben ik erg tevreden dagenlijks werden de theorie lessen goed afgewisseld met de praktijk lessen, de leraren namen genoeg tijd voor elke student en waren zelfs in de weekenden berijdbaar voor vragen. Een aantal dagen voor mijn examens had ik al echt het gevoel dat ik er klaar voor was en ging met een erg positief gevoel mijn examens in.

Zeer goeie opleiding

Ik vond het super om bij jullie de opleiding te volgen van de bootcamp koudetechniek De leraren nemen extra de tijd voor je en als je het niet snap en mocht je het dan nog niet snappen proberen ze het nog op een andere manier uittelegen tot dat je het wel begrijp en dat vind ik wel super fijn want het is zeker geen makkelijk stof wat je zo even door kan nemen dus heren harstike bedankt alvast

Zeer zeker een aanrader

Na 2 examen co2 te doen bij een andere opleiding bureau’s met slechte resultaat kwam ik Studium tegen op internet gelijk volgende dag gebeld en kon ik week later terecht voor de zelfde opleiding met zeker goeie ervaren trainers en veel kennis ben ik in 1 keer geslaagd. Dank je wel Studium tot later in de toekomst

Ik heb een prima opleiding gehad.

Alles was naar wens

Cursus was top, leraren bekwaam, locatie goed bereikbaar, materiaal ook top.

Cursus was top, leraren bekwaam, locatie goed bereikbaar, materiaal ook top, kleine gezellige klas en elke dag lekkere lunch 4 examens op 1 dag vond ik best pittig .

Een goede opleiding

Het was een uitstekend opleiding waarbij je in korte tijd veel bij leert. Doormiddel van verschillende docenten en verschillende technieken pak je alles snel op

Leerzame ervaring

Ik heb er een leuke 4 weken gehad. En gezellige en leergierige mensen in de klas Veel geleerd in de 4weken. Van eigenlijk tot geen ervaring in de warmtepomp/ cv installatie naar warmtepomp monteur.

Prettige leeromgeving, goede afwisseling tussen theorie en praktijk.

De docenten hebben zeer veel kennis in hun vakgebied, hierdoor kunnen zij de lesstof goed overbrengen en geven ze ook praktijkvoorbeelden. Er zit een goede structuur in de lesopbouw waardoor je goed voorbereid de examens in gaat. Ik raad de opleiding daarom ook aan voor iedereen die zich hierin wilt ontwikkelen.

Jaren al wel in deze tak van sport actief maar nu weet ik exact wat ik aan het doen ben. Je leert de achtergronden, de basisvaardigheden en uiteindelijk kun je bekroond worden met een paar mooie certificaten. Fantastische leer omgeving waarin veel geïnvesteerd is en wordt om je goed op te kunnen leiden. Als je geen ervaring hebt in deze branche is het heel pittig. Ben je al wel ervaren op dit gebied dan steek je altijd weer wat op. Ik wil de docenten hartelijk danken voor hun absolute geduld en als sportieve sparrings partner met mijn vragenvuur. Veel dank en mogelijk tot een volgende certificering of opleiding.

Goede opleiding met gedreven vak docenten

Met weinig ervaring aan de opleiding begonnen, waardoor het vaak veel en zwaar qua stof was. maar door hoog inzet van de docenten en nooit beroerd om het meerdere keren uit te leggen goed te begrijpen was. Al met al een fijne opleiding waar ik met plezier aan deelgenomen heb

Super begeleiding en vakmensen

Top!!

Leuk en leerzame studie, met goede docenten!

Veel geleerd

Genoeg geleerd om je BRL200 te halen

Enorm informatief

Een goede docent die duidelijk verstand heeft van de lesstof en een verzorgde werkplaats met voldoende ruimte om prettig in te werken. Ook fijn dat Studium naast de cursus ook extra info verschaft via de YouTube.

Professioneel en compleet

Knappe prestatie om in zo’n korte tijd een volledig lesprogramma te geven met uiteindelijk een goede kans op slagen voor het aansluitende examen. Ik vond het een fijne ervaring in een ontspannen sfeer

Goede uitleg goede leraren en je word klaar gestoomt voor je exame

Prettige leer sfeer goede leraren duidelijke uitleg