Vriendelijk en professioneel

Zpoals elk jaar voelen wij ons erg op ons plaats op dit kantoor

• Advies N.v.t.

Deskundig en behulpzaam!

Ik ben heel erg tevreden over de samenwerking met Castelein & Basmaci. Ik kan met al mijn vragen bij ze terecht en veel van mijn zorgen worden uit handen genomen. Het is zeker een administratiekantoor de ik aan anderen zou aanraden!

• Betrokkenheid

Klant- en servicegericht en altijd bereid mee te denken.

Meedenkend( gevraagd en ongevraagd) vriendelijk en professioneel. Altijd de bereidheid om zaken snel en adequaat op te pakken, dit alles tegen een redelijk tarief.

• Betrokkenheid

Zeer persoonlijke en vriendelijke samenwerking

We hebben altijd fijn contact met Castelein & Basmaci. In het begin met Michel en daarna altijd met Jordy. De communicatie is altijd supersnel, behulpzaam en meedenkend. Het prettigst vinden we dat de samenwerking op een normale menselijke manier gebeurt. Altijd transparant en ondersteunend en nooit afstandelijk of belerend. We hebben het gevoel dat we met alle vragen terecht kunnen.

• Betrokkenheid

Als ik een vraag/probleem heb direct geholpen en dat is fijn!

Als ik of mijn man vragen heb omtrent de zaak of belastingdienst staan ze gelijk voor ons klaar om dit op te lossen. Vriendelijke mensen en dat is fijn om mee te werken. Dus hoop dat we dit in de toekomst ook zo houden.

• Betrokkenheid

prettige samenwerking gekenmerkt door grote mate van accurate deskundigheid.

zie bovenstaande

Zeer deskundig en meedenkend

Castelein en Basmaci is een accountantskantoor met deskundige mensen. Ze denken mee met je, zijn pro-actief en begrijpen het wanneer je ergens tegenaan loopt, dat je soms een beetje extra steun nodig hebt. Deze partij concurreert niet op prijs, maar op kwaliteit. Er is altijd een mogelijkheid om zaken te bespreken, er wordt uitleg gegeven aan het waarom van dingen en de fiscale keuzes die worden voorgelegd. In goed overleg kun je zo met een gerust je fiscale zaken door hen laten afhandelen.

Ervaren en betrokken!

Al jaren klant bij dit accountantskantoor. En goede relatiebeheer en geven naast boekhouding de juiste advies.

• Betrokkenheid

Zorgvuldig en dit jaar echt toegevoegde waarde

Wij werken al jaren met hetzelfde administratiekantoor. Tot twee jaar geleden met AA-bevoegdheid. Nu gebruiken voor de officiële verklaring Castelein en Basmaci. Dit jaar hebben ze echt toegevoegde waarde gehad door diep te kijken, wat werd ingebracht, de veronderstelling over NOW, etc. Blij met hun inbreng.

zeer vertrouwd

Zeer deskundig en snel advies en bijstand wanneer nodig.

Uitstekende dienstverlening op maat

• Betrokkenheid

Voor ZZP prima dienstverlening tegen schappelijke kosten.

• Betrokkenheid

Zeer persoonlijke manier van werken!

Sinds wij Tom als accountmanager en relatieveheerder hebben, ervaren we een fijne samenwerking en een hoogwaardige manier van meedenken en samen richting geven. Dat voelt heel vertrouwd en we geloven in Tom zijn mogelijkheden als specialist en kwaliteiten als manager.

Betrokken en ondernemend

Een betrokken en ondernemende club die doorpakt en de complexe dossiers snel oppakt.

• Betrokkenheid

Zeer prettig en deskundig. Op de man af en meedenkend!

Het contact met Tom is altijd plezierig. Is goed bereikbaar en kan altijd bellen, ook om even kort te overleggen. Stukken worden snel en accuraat opgemaakt en terugkoppeling is goed. Inhoudelijk wordt er goed meegedacht, ook mbt de bedrijfsvoering.

Snel, secuur en flexibel

Tom van der Meer ken ik als een integer persoon, meedenkend en veel inhoudelijke kennis. Ik kan niet anders dan Castelein & Basmaci aan iedereen adviseren!

• Betrokkenheid

Mensen met verstand van zaken.

Gewoon prima

Ik heb geen vergelijk, maar ik heb het fevoel met deskundigen te maken te hebben en dat is prettig

zeer deskundig

Ik zit nu een paar jaar bij hun en naar volle tevredenheid, wordt goed meegedacht met de mogelijkheden.

• Betrokkenheid

Uitmuntend in deskundigheid en snelheid van handelen!

Als Professional in Banking & Finance is het een verademing om met deze Accountants samen te werken, die altijd pro-actief meedenken en oplossingen aandragen!