Altijd goed!

Goede garage met fantastische service. Ze weten altijd wie ik ben als ik bel. Bij onderhoud bellen ze altijd netjes om te vertellen wat er gebeuren moet met de bijbehorende kosten. Iedereen is vriendelijk en de service en kwaliteit zijn uitmuntend!

Super tevreden

Je gaat naar de garage voor een afspraak te maken voor een nieuwe APK-keuring echter deze is van de baan omdat je een andere auto hebt gekocht. Het was helemaal niet de bedoeling maar is toch gebeurd. . Mijn vrouw wilde namelijk weer heel graag een MPV / SUV hebben want dat zit voor haar veel comfortabele (de Outlander die we hiervoor hadden): door alle behandelingen die ze heeft gehad en nog heeft (medicijnen) kan ze hier veel beter in- en uitstappen. . Gezien ik verleden jaar mijn huidige auto ook hier had gekocht, toen heel netjes geholpen door Wesley, en ik zeer tevreden was met de service en dergelijke was het voor mij wel duidelijk dat als ik weer een andere auto wilde hebben ik hier weer terecht zou komen. . Deze keer keurig en netjes geholpen door Niels en nadat we een deal hadden gesloten, met inruil van mijn auto, heb ik het koopcontract ondertekend. Wat is het nu geworden? . Kia Sportage 1.6 GDI X-ecutive uit 11-2011 met 95.000km op de teller, volledig Dealer onderhouden en van de 1ste eigenaar. Als extra 6 maanden garantie erbij gekregen. . De auto was net APK-gekeurd en had 1.000km's geleden nog een grote onderhoudsbeurt gehad bij de Dealer. Vandaag opgehaald en nu netjes voor de deur geparkeerd. . Persoonlijk zeer tevreden met de service, klantvriendelijkheid, het advies en de deal die je bij dit bedrijf kan vinden en krijgen.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service! Aardig personeel.

• Faciliteiten wachtruimte

Erg vriendelijk en vaktechnisch personeel

Daar ik niet in staat was om de auto voor onderhoud en APK te brengen waren jullie bereid om hem op toehalen en brengen. Fijne service. En ook het bellen tussen het onderhoud wat er vervangen en hiervan +/- de kosten waren.

• Faciliteiten wachtruimte

Voor de eerste keer bij de garage te APK keuren geweest.

Prima bevallen, makkelijk afspraak te maken via de website. Tevens kleine beurt laten doen. Tijdens de keuring kwam er een mankement boven water, hierover telefonisch contact gehad om toestemming voor reparatie. Zo hoort het!

Dik tevreden

APK keuring en grote beurt. Het was allemaal prima in orde. werd keurig gebeld als men iets van plan was te doen aan de auto. Er gevraagd naar mijn toestemming.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

vlotte service, goede informatie vooraf

storing aan de airco snel en adequaat opgelost.

Vriendelijk en klantgericht

• Faciliteiten wachtruimte

Service zoals het bedoeld is.

Onze ervaring bij Vakgarage Dirks is super, ze zijn erg flexibel wanneer je spontaan met een probleem met de auto komt. Ze lossen het netjes op, geen onduidelijkheden achteraf. Echte service verlenen bestaat nog. Dit bedrijf raden wij ook zeker aan.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed en direct geholpen bij storing

Storing in motormanagement. Na diagnose waren nieuwe onderdelen binnen half uur ter plaatse en werd direct gerepareerd. Ik kon er op wachten met een bak koffie. Top service!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede en snelle service voor een sympathieke prijs

Euvel binnen één middag verholpen, inclusief de levering van de materialen die besteld moesten worden.

• Locatie N.v.t.

Servicegericht en vriendelijk

Erg servicegericht vriendelijke mensen .Bij het ophalen van de auto was deze zelfs schoongemaakt!

Goeie service

Kon snel terecht en kreeg een nette leen auto mee top geregeld

• Faciliteiten wachtruimte

In december 2021 een mooie occasion gekocht zonder garantie. 4 maanden later gingen er meerdere lampjes branden en vielen er systemen uit. Meteen gebeld en kon zeer snel terecht. Auto werd meteen uitgelezen en er bleek een sensor stuk, die vervangen moest worden. Leenauto meegekregen en dezelfde dag was mijn auto alweer klaar. Ondanks dat ik geen garantie had, geen reparatiekosten maar alleen het onderdeel. Al met al, super service, zeer vriendelijk personeel en top afgehandeld !!

• Faciliteiten wachtruimte

Auto helemaal goed gemaakt voor een vakantie.. kon met gerust hart veel kilometers rijden. Super! En vriendelijk service (leen auto was super)

gewoon

ondanks prettige omgang, was er bij aflevering van de mercedes, wel wat mis. ondanks de garantie was er geen krik sleutel ed in de auto en was het onderhoudsboekje niet aanwezig. dat met elkaar vond ik vrij slordig. hoogachtendbb komduur

korrekt behandeling.

Denkt voor zijn klanten.

• Faciliteiten wachtruimte

Heel fijn bedrijf en zeer professioneel

Aardig personeel en snel vakkundig . Goede uitleg van de werkzaamheden en prijs is zeker niet duur. Uitstekende service/ kwaliteit

Echt een topgarage !!

Weer echt goed geholpen bij de mannen van vakgarage Dirks in Schagen. Reparatie supergoed uitgevoerd. Auto rijd weer als nieuw !!! De beloofde slagroomtaart komt er eerdaags aan hoor !!! Mvg, Cor

• Faciliteiten wachtruimte

Afspraak is afspraak, komen mijn wensen als klant tegemoet.

Vorig jaar februari hebben we een gezinsauto gekocht + garantie pakket en 1 jaar gratis pechhulp. In augustus, de laatste week van de garantieperiode helaas een storing die ernstiger leek dan wat het was. De bougiekabel sloeg door, de bobine raakte defect en de auto kon niet meer naar Schagen rijden om gerepareerd te worden. Na contact met Dirks is de auto afgesleept naar een vakgarage in Apeldoorn en is daar gerepareerd. E.e.a. bleef het motormanagementsysteem verstoren en de auto reed niet als voorheen. Met Dirks contact opgenomen en vervolgens is de auto in Schagen nagekeken, de 10 jaar oude accu was aan vervanging toe. Totale kosten waren voor ons alleen de accu! Wat een service! Vandaar weer een afspraak gemaakt bij Dirks voor onderhoud aan de auto en tevens de pechhulp weer voor een jaar verlengt, mensen dat is de moeite wat ons betreft! Fam. Krijt Apeldoorn.

Professioneel, korte termijn , flexibel

Vakkundig te woord gestaan ik was snel geholpen, afspraak binnen een week voor onderhoud , al met al een heel fijn. Bedrijf met fijne medewerkers.

Top garage

Deze garage een paar jaar geleden gevonden toen we op zoek waren naar een Seat Mii. Jeroen heeft ons toen geweldig geholpen, zonder opdringerige praatjes die we van andere garages wel gewend waren. We zijn nog steeds heel blij met onze aankoop en we kwamen erachter dat ook voor onderhoud dit een geweldige garage is! Wesley is altijd meteen behulpzaam als er iets is, kom maar langs! Toppunt was nog wel toen mijn vrouw in Schagen een lekke band kreeg doordat ze door een flinke spijker gereden was. Even gebeld of we langs konden komen, als we hadden uitgevogeld hoe :) Direct werd er actie ondernomen door de garage en is de auto gratis opgehaald op de plek waar we pech hadden + de band is gratis gerepareerd met een prop. Dit hadden we nog nooit meegemaakt! TL;DR; Nieuwe auto nodig, of onderhoud? Hier moet je wezen!

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer vriendelijk ontvangen. Jeroen had gewoon tijd voor een gezellig praatje. Auto werd netjes afgeleverd.

Super snel geholpen

Snel , vakkundig en vriendelijk

Vakkundig en correct.

Plezierig ontvangst, wordt met je meegedacht en de auto wordt keurig na reparatie weer afgeleverd.