Goede en snelle service voor een sympathieke prijs

Euvel binnen één middag verholpen, inclusief de levering van de materialen die besteld moesten worden.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Servicegericht en vriendelijk

Erg servicegericht vriendelijke mensen .Bij het ophalen van de auto was deze zelfs schoongemaakt!

Goeie service

Kon snel terecht en kreeg een nette leen auto mee top geregeld

• Faciliteiten wachtruimte

In december 2021 een mooie occasion gekocht zonder garantie. 4 maanden later gingen er meerdere lampjes branden en vielen er systemen uit. Meteen gebeld en kon zeer snel terecht. Auto werd meteen uitgelezen en er bleek een sensor stuk, die vervangen moest worden. Leenauto meegekregen en dezelfde dag was mijn auto alweer klaar. Ondanks dat ik geen garantie had, geen reparatiekosten maar alleen het onderdeel. Al met al, super service, zeer vriendelijk personeel en top afgehandeld !!

Top service

Auto helemaal goed gemaakt voor een vakantie.. kon met gerust hart veel kilometers rijden. Super! En vriendelijk service (leen auto was super)

gewoon

ondanks prettige omgang, was er bij aflevering van de mercedes, wel wat mis. ondanks de garantie was er geen krik sleutel ed in de auto en was het onderhoudsboekje niet aanwezig. dat met elkaar vond ik vrij slordig. hoogachtendbb komduur

korrekt behandeling.

Denkt voor zijn klanten.

• Faciliteiten wachtruimte

Heel fijn bedrijf en zeer professioneel

Aardig personeel en snel vakkundig . Goede uitleg van de werkzaamheden en prijs is zeker niet duur. Uitstekende service/ kwaliteit

Echt een topgarage !!

Weer echt goed geholpen bij de mannen van vakgarage Dirks in Schagen. Reparatie supergoed uitgevoerd. Auto rijd weer als nieuw !!! De beloofde slagroomtaart komt er eerdaags aan hoor !!! Mvg, Cor

• Faciliteiten wachtruimte

Afspraak is afspraak, komen mijn wensen als klant tegemoet.

Vorig jaar februari hebben we een gezinsauto gekocht + garantie pakket en 1 jaar gratis pechhulp. In augustus, de laatste week van de garantieperiode helaas een storing die ernstiger leek dan wat het was. De bougiekabel sloeg door, de bobine raakte defect en de auto kon niet meer naar Schagen rijden om gerepareerd te worden. Na contact met Dirks is de auto afgesleept naar een vakgarage in Apeldoorn en is daar gerepareerd. E.e.a. bleef het motormanagementsysteem verstoren en de auto reed niet als voorheen. Met Dirks contact opgenomen en vervolgens is de auto in Schagen nagekeken, de 10 jaar oude accu was aan vervanging toe. Totale kosten waren voor ons alleen de accu! Wat een service! Vandaar weer een afspraak gemaakt bij Dirks voor onderhoud aan de auto en tevens de pechhulp weer voor een jaar verlengt, mensen dat is de moeite wat ons betreft! Fam. Krijt Apeldoorn.

Professioneel, korte termijn , flexibel

Vakkundig te woord gestaan ik was snel geholpen, afspraak binnen een week voor onderhoud , al met al een heel fijn. Bedrijf met fijne medewerkers.

Top garage

Deze garage een paar jaar geleden gevonden toen we op zoek waren naar een Seat Mii. Jeroen heeft ons toen geweldig geholpen, zonder opdringerige praatjes die we van andere garages wel gewend waren. We zijn nog steeds heel blij met onze aankoop en we kwamen erachter dat ook voor onderhoud dit een geweldige garage is! Wesley is altijd meteen behulpzaam als er iets is, kom maar langs! Toppunt was nog wel toen mijn vrouw in Schagen een lekke band kreeg doordat ze door een flinke spijker gereden was. Even gebeld of we langs konden komen, als we hadden uitgevogeld hoe :) Direct werd er actie ondernomen door de garage en is de auto gratis opgehaald op de plek waar we pech hadden + de band is gratis gerepareerd met een prop. Dit hadden we nog nooit meegemaakt! TL;DR; Nieuwe auto nodig, of onderhoud? Hier moet je wezen!

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer vriendelijk ontvangen. Jeroen had gewoon tijd voor een gezellig praatje. Auto werd netjes afgeleverd.

Super snel geholpen

Snel , vakkundig en vriendelijk

Vakkundig en correct.

Plezierig ontvangst, wordt met je meegedacht en de auto wordt keurig na reparatie weer afgeleverd.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

goede service

Oprecht en eerlijk personeel

• Faciliteiten wachtruimte

Goed geholpen, vriendelijk contact.

Klein minpuntje, ik als leek iets betere uitleg van wat er gebeurt is. De betere uitleg is inmiddels gebeurd. Prima.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk, snel, duidelijk

Altijd goed geregeld

Ik ben altijd zeer tevreden over de service. Vakgarage Dirks mag met recht vakgarage genoemd worden. Ik heb al een paar keer een auto daar gekocht en heb mijn auto ook altijd bij hen in onderhoud. Altijd goed.

• Faciliteiten wachtruimte

Super! Nette garage een universeel met dealeruitstraling!

Goed geholpen! Voor zowel de bedrijfsauto als de Prive auto

Goede en snelle service

Deskundig

Heldere en duidelijke afspraken

Deze garage maakt waar waarvoor ze staan. Ze geven je aan wat je mag verwachten bij de beurt en of het onderhoud. Zelfs nu mijn vader ingelicht over dit bedrijf en deze heeft zijn 15 jaar oude mercedes weer terug als nieuw! En de koffie was super!!

• Faciliteiten wachtruimte

Snel en uitstekend werk afgeleverd.

Ik heb een trekhaak laten monteren voor een betaalbare prijs, vriendelijk personeel en ben goed geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Service, prijs en ervaring gaan hier altijd goed samen!

Een vriendelijk bedrijf waar de service nog hoog staat en ze alles doen voor de klant. Zeer ervaren monteurs, en een prima prijs kwaliteit verhouding! We zijn zeer tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

zeer goede ervaring; afspraken worden vriendelijk nagekomen

Heb een mooie auto gekocht zonder officiële garantie maar wel met de toezegging dat ik een auto in een goede staat koop, alles functioneert en problemen altijd bespreekbaar zijn. Daarnaast afspraken gemaakt over het oplossen van enkele aangetoonde gebreken. Fantastische ervaring! Hier geldt gelukkig nog 'een afspraak is een afspraak'. Zaken worden keurig afgehandeld, er wordt met je meegedacht en de ontvangst is vriendelijk. Alleen nog de nieuwe achteruitrij camera installeren en dan hoop ik nog lang te genieten van mijn aankoop! Kortom een garage waar je zonder 'autoverstand' met een veilig gevoel een auto kunt kopen!