Vanaf moment een een goed gevoel vsn alles

Telefonisch afspraak gemaakt. Meedenkend,vriendelijk en eerlijk. Hadden direct een goed gevoel over alles. Geen enkele druk. Prijs goed voor een prachtige auto. Auto werd ons zo gegund . Leuk om te merken.. We gaan jullie zeker aanbevelen

Voldoende

Voldoende. Auto netjes uitgezogen, alle aandachtspunten verholpen. Goed advies voor betere banden. Ruitenwissers laten zitten ondanks advies dit te vervangen, spijt van wegens vervelend geluid. Lampje na 1 dag weer stuk was wel teleurstellend maar waarschijnlijk pech. Edit: n.a.v. deze feedback werd ik meteen gebeld. Voorstel was om de ruitenwissers vandaag nog te vervangen, tegen 0 arbeidsloon, en het defecte lampje kosteloos te vervangen. Dat is natuurlijk klasse en doet me besluiten voorlopig al mijn beurten / APK hier onder te blijven brengen.

Goede snelle service.

Afspraak gemaakt op de dag zelf en gelijk geholpen. de zelfde dag kon ik mijn auto weer ophalen.

• Faciliteiten wachtruimte

Betrouwbaar en een uitstekende service

Ik heb een jaar geleden een peugeot 207 cc bij auto Wieringen ( nu vakgarage Dirks) gekocht. Ik ben erg tevreden over mijn auto en de service die ik elke keer weer ontvang !!! Ik raad iedereen dit bedrijf aan !!! C van Alphen

Zeer toegankelijk en professioneel

Mijn ervaring met vakgarage Dirks is louter positief. Een professionele organisatie die niets aan het toeval overlaat. Een belofte betekent daar ook echt een schuld, en wordt perfect nagekomen zoals afgesproken. Het personeel en de eigenaren Jeroen en Bianca zijn vriendelijk en behulpzaam. Het is altijd fijn als er op zakelijk en financieel gebied met je meegedacht word bij een grote aankoop als bijvoorbeeld een auto.

• Faciliteiten wachtruimte

Een bedrijf waar enthousiaste medewerkers met hart en ziel hun werk doen

Medewerkers zijn vriendelijk enthousiast en hebben kennis van zaken. Hebben mij ook goed geïnformeerd en ook de overige occasions zien er allen in topstaat uit (er is naar mijn mening echt aandacht aan gegeven). Zelden een autobedrijf meegemaakt die het op deze manier doet, mijn complimenten.

• Faciliteiten wachtruimte

Professioneel, kwaliteit en uitstekende service

Altijd veel mooie occasions in de showroom. Ik laat mijn auto al jaren onderhouden en APK keuren bij Vakgarage Dirks v h. Autocentrum Wieringen en ben zeer tevreden. Een aantal maanden geleden had ik problemen met mijn uitlaat en in plaats van hem te vervangen werd hij gratis gelast. Wat een service!

Zeer fijn geholpen

Snel ,accuraat, en professioneel geholpen

Beter dan de Garage in Den Helder

Ik ben tevreden

• Faciliteiten wachtruimte

Professioneel, betrouwbaar en goede werkplaats

Ik koop al jaren mijn auto’s hier en tevens breng ik ook mijn auto en de auto van mijn dochter bij dit bedrijf voor onderhoud. Altijd een nette prijs voor de onderhoudsbeurten en leuke deal bij aankoop van een nieuwe auto. Een aanrader!

Topservice & kwaliteit, zoals altijd

Jeroen en zijn team helpen mij altijd zeer goed. Ik heb er mijn occasion een paar jaar geleden gekocht en laat de onderhoudsbeurten nog steeds door de garage uitvoeren.

Top service!

Wij kwamen voor een 2e auto (Ford Ka) terecht bij Vak garage Dirks. De showroom is keurig verzorgd, de autos staan netjes opgesteld en glimmen je tegemoet. Ook de werkplaats is meer dan verzorgd. Zeer professioneel en oogt echt keurig. Eenmaal aangekomen bij de Ford Ka, zijn we keurig te woord gestaan en geholpen. Ongedwongen sfeer, waardoor je rustig de tijd krijgt om de auto goed te bekijken, en om proef te rijden. De auto beviel ons, dus zijn wij over gegaan tot koop. Ook na de koop was de service zo hoog, dat wij besloten ook voor onze BMW het onderhoud uit te laten voeren door Vak garage Dirks. En daar hebben wij geen moment spijt van.

Top garage

Vakgarage Dirks is een hele goede garage. De monteurs weten wat ze doen, ze houden zich keurig aan de gemaakte afspraken en geven hele goede service!

• Faciliteiten wachtruimte

Proffesioneler kan het haast niet

Om 9:00 gebeld om een afspraak te maken om me remblokken en schijven van me bus te vervangen en in samenspraak met dhr Dirks kon ik smiddags al terecht en de reparatie was snel voor elkaar , tijdens het wachten nog een lekkere bak cappuccino gehad al met al een dikke tien !

• Faciliteiten wachtruimte

gewoon een hele goede garage.

je wordt als het kan gelijk geholpen door leuke mensen met verstand van auto's en tegen een goede prijs.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed geholpen tevreden over het plaatsen van een trekhaak

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Klasse service!!!

Wij waren op zoek naar een andere auto. We hebben een wensenlijst neergelegd en er zou worden gezocht naar een passende auto. Binnen een week reden we in een nieuwe auto! Zeer vriendelijk en menselijk behandeld, dat zie je tegenwoordig ook anders bij veel bedrijven. Uiterst deskundig en professioneel naar onze mening. Beide auto's gaan daar ook in onderhoud. Voelt vertrouwt!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Taede, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen! Wij vinden het erg leuk dat jullie er voor hebben gekozen om inmiddels jullie tweede auto bij ons aan te schaffen en dat wij ook het onderhoud aan jullie auto's mogen uitvoeren! Veel veilige kilometers! Met vriendelijke groet, Jeroen Dirks

auto gekocht

zeer vriendelijk benaderd, en ben ook zeer tevereden hoe je geholpen word en zou iedereen aanraden om daar eens te gaan kijken.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Dimitri, Hartelijk dank voor het beoordelen van ons bedrijf! Wij waarderen het dat je ons zo'n mooi cijfer hebt gegeven en wensen je veel veilige kilometers! Met vriendelijke groet, Jeroen Dirks

Top bedrijf

Goede ervaring. Ze luisteren naar je wensen Ik ben erg tevreden

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Frits, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij danken jullie voor het vertrouwen dat jullie al jaren in ons stellen en zien jullie in de toekomst graag terug voor onderhoud. Met vriendelijke groet, Jeroen Dirks

Goede ontvangst met een kopje koffie

De reparatie aan onze auto voor 100% goed uitgevoerd door de monteurs in de garage. Door een goed gesprek met de eigenaar alles goed opgelost. m.v.g. Mastenbroek Heemskerk.