Service, prijs en ervaring gaan hier altijd goed samen!

Een vriendelijk bedrijf waar de service nog hoog staat en ze alles doen voor de klant. Zeer ervaren monteurs, en een prima prijs kwaliteit verhouding! We zijn zeer tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

zeer goede ervaring; afspraken worden vriendelijk nagekomen

Heb een mooie auto gekocht zonder officiële garantie maar wel met de toezegging dat ik een auto in een goede staat koop, alles functioneert en problemen altijd bespreekbaar zijn. Daarnaast afspraken gemaakt over het oplossen van enkele aangetoonde gebreken. Fantastische ervaring! Hier geldt gelukkig nog 'een afspraak is een afspraak'. Zaken worden keurig afgehandeld, er wordt met je meegedacht en de ontvangst is vriendelijk. Alleen nog de nieuwe achteruitrij camera installeren en dan hoop ik nog lang te genieten van mijn aankoop! Kortom een garage waar je zonder 'autoverstand' met een veilig gevoel een auto kunt kopen!

• Faciliteiten wachtruimte

Top gasten !!! Raadt het iedereen aan !!

• Faciliteiten wachtruimte

Mooi en betrouwbaar bedrijf, mensen die met je meedenken.

Superfijn geholpen door Jeroen en Niels van vakgarage Dirks, een betrouwbaar bedrijf waar de eigenaren graag met je meedenken voor je oplossingen.

• Faciliteiten wachtruimte

Top service, kan altijd snel terecht en wordt altijd goed geholpen.

Prima deal kunnen sluiten,

• Service N.v.t.

Helemaal goed

Na vriendelijk ontvangst hebben wij een mooie citroen gekocht bij Dirks vakgarage. Helemaal tevreden zijn wij de deur uitgegaan.Heel goed geholpen door een professionele verkoper!!! TOPPIE Bedankt Jeroen. een 10+

• Faciliteiten wachtruimte

Soepel in afspraak maken en vakkundig

Prima!!

Top geregeld goede service

Snel en optijd klaar

• Faciliteiten wachtruimte

Eerste bezoekje, eerlijke service eerlijke prijs.

Gebaseerd op een bezoek. De ervaring was goed werd netjes gebeld over de werkzaamheden en kosten voor ze met de werkzaamheden begonnen. Geen onnodige kosten of werkzaamheden.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Probleem prima opgelost

Na aankoop bleek dat er onverwacht problemen zich voordeden. Na overleg heeft eigenaar Jeroen Dirks het probleem prima opgelost.

• Faciliteiten wachtruimte

Vanaf moment een een goed gevoel vsn alles

Telefonisch afspraak gemaakt. Meedenkend,vriendelijk en eerlijk. Hadden direct een goed gevoel over alles. Geen enkele druk. Prijs goed voor een prachtige auto. Auto werd ons zo gegund . Leuk om te merken.. We gaan jullie zeker aanbevelen

Voldoende

Voldoende. Auto netjes uitgezogen, alle aandachtspunten verholpen. Goed advies voor betere banden. Ruitenwissers laten zitten ondanks advies dit te vervangen, spijt van wegens vervelend geluid. Lampje na 1 dag weer stuk was wel teleurstellend maar waarschijnlijk pech. Edit: n.a.v. deze feedback werd ik meteen gebeld. Voorstel was om de ruitenwissers vandaag nog te vervangen, tegen 0 arbeidsloon, en het defecte lampje kosteloos te vervangen. Dat is natuurlijk klasse en doet me besluiten voorlopig al mijn beurten / APK hier onder te blijven brengen.

Goede snelle service.

Afspraak gemaakt op de dag zelf en gelijk geholpen. de zelfde dag kon ik mijn auto weer ophalen.

• Faciliteiten wachtruimte

Betrouwbaar en een uitstekende service

Ik heb een jaar geleden een peugeot 207 cc bij auto Wieringen ( nu vakgarage Dirks) gekocht. Ik ben erg tevreden over mijn auto en de service die ik elke keer weer ontvang !!! Ik raad iedereen dit bedrijf aan !!! C van Alphen

Zeer toegankelijk en professioneel

Mijn ervaring met vakgarage Dirks is louter positief. Een professionele organisatie die niets aan het toeval overlaat. Een belofte betekent daar ook echt een schuld, en wordt perfect nagekomen zoals afgesproken. Het personeel en de eigenaren Jeroen en Bianca zijn vriendelijk en behulpzaam. Het is altijd fijn als er op zakelijk en financieel gebied met je meegedacht word bij een grote aankoop als bijvoorbeeld een auto.

• Faciliteiten wachtruimte

Een bedrijf waar enthousiaste medewerkers met hart en ziel hun werk doen

Medewerkers zijn vriendelijk enthousiast en hebben kennis van zaken. Hebben mij ook goed geïnformeerd en ook de overige occasions zien er allen in topstaat uit (er is naar mijn mening echt aandacht aan gegeven). Zelden een autobedrijf meegemaakt die het op deze manier doet, mijn complimenten.

• Faciliteiten wachtruimte

Professioneel, kwaliteit en uitstekende service

Altijd veel mooie occasions in de showroom. Ik laat mijn auto al jaren onderhouden en APK keuren bij Vakgarage Dirks v h. Autocentrum Wieringen en ben zeer tevreden. Een aantal maanden geleden had ik problemen met mijn uitlaat en in plaats van hem te vervangen werd hij gratis gelast. Wat een service!

Zeer fijn geholpen

Snel ,accuraat, en professioneel geholpen

Beter dan de Garage in Den Helder

Ik ben tevreden

• Faciliteiten wachtruimte

Professioneel, betrouwbaar en goede werkplaats

Ik koop al jaren mijn auto’s hier en tevens breng ik ook mijn auto en de auto van mijn dochter bij dit bedrijf voor onderhoud. Altijd een nette prijs voor de onderhoudsbeurten en leuke deal bij aankoop van een nieuwe auto. Een aanrader!

Topservice & kwaliteit, zoals altijd

Jeroen en zijn team helpen mij altijd zeer goed. Ik heb er mijn occasion een paar jaar geleden gekocht en laat de onderhoudsbeurten nog steeds door de garage uitvoeren.

Top service!

Wij kwamen voor een 2e auto (Ford Ka) terecht bij Vak garage Dirks. De showroom is keurig verzorgd, de autos staan netjes opgesteld en glimmen je tegemoet. Ook de werkplaats is meer dan verzorgd. Zeer professioneel en oogt echt keurig. Eenmaal aangekomen bij de Ford Ka, zijn we keurig te woord gestaan en geholpen. Ongedwongen sfeer, waardoor je rustig de tijd krijgt om de auto goed te bekijken, en om proef te rijden. De auto beviel ons, dus zijn wij over gegaan tot koop. Ook na de koop was de service zo hoog, dat wij besloten ook voor onze BMW het onderhoud uit te laten voeren door Vak garage Dirks. En daar hebben wij geen moment spijt van.

Top garage

Vakgarage Dirks is een hele goede garage. De monteurs weten wat ze doen, ze houden zich keurig aan de gemaakte afspraken en geven hele goede service!

• Faciliteiten wachtruimte

Proffesioneler kan het haast niet

Om 9:00 gebeld om een afspraak te maken om me remblokken en schijven van me bus te vervangen en in samenspraak met dhr Dirks kon ik smiddags al terecht en de reparatie was snel voor elkaar , tijdens het wachten nog een lekkere bak cappuccino gehad al met al een dikke tien !