Uiterst betrouwbaar, veel vakmanschap en heel betaalbaar en altijd heel gezellig

Mijn amerikaan is al jaren in onderhoud bij Jelle en rijdt mede daardoor nog steeds als een zonnetje. Bij zo'n buitenissige auto doen zich soms ook wel wat buitenissige problemen voor, en dan zie je ze daar helemaal enthousiast worden: dat gaan we eens oplossen, denken ze dan. Echt top! Het is trouwens ook een mooie garage, voorzien van allemaal CO2-vriendelijke verwarming en andere electriciteitsvoorziening enzo.

Geweldige mensen

Ben ooit door een ANWB man naar Deze garage gebracht met de woorden:" dit is een goeie, ze zijn betrouwbaar en hulpvaardig" . En dat is gebleken. Altijd goed advies, betaalbaar(!) en betrouwbaar(!). Geen praters maar doeners. En vakkundig. Kreeg mijn auto zelfs gewassen en van binnen schoongemaakt terug. Geweldige mensen en zeker een aanrader!

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer prettig en problemen worden opgelost door een bijzondere old timer

• Showroom

Hulpvaardig.

Altijd als ik, met een probleem met mijn auto langs kom, word ik zeer vriendelijk geholpen en wordt er altijd met mij mee gedacht en gezocht naar een passende oplossing.

• Faciliteiten wachtruimte

Deskundig advies, voor een eerlijke prijs

Zeer goed. Geen overbodig onderhoud. En eerlijk advies

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

APK laten doen

APK laten doen en demper werd snel en goed vervangen. Kom al jaren bij Jelle en ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid van zijn personeel en Jelle zelf. Wel jammer dat hij in Katwijk zit.

Nette en vakkundige garage

Altijd goede service met een goede prijs-kwaliteitverhouding.

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne garage met goede service

Ik ben goed geholpen door de mannen van Jelles Carcenter. De service was erg goed en ze geven betrouwbaar advies.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.