Filters

10

Klantvriendelijk geholpen

Goede uitleg van de auto. Met als klap op de vuurpijl een heerlijke taart toen we de auto kwamen ophalen

  • Aanbevelen? Ja
10

betrouwbare garage,

in goed overleg een beurt en uitstekende service,

  • Aanbevelen? Ja
10

Plezierige sfeer en meedenken met de klant

Actieve klantgerichte attitude. Goeie advisering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Direct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk geholpen goede service.

Goede en vriendelijke service kon er deze keer gewoon op wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Al 30 jaar tevreden klant.

Al meer dan 30 jaar ben ik klant bij Autozenter Schagen. Altijd een goed advies, altijd meedenken, altijd perfect onderhoud. Wat zou een mens nog meer willen! In een woord een topgarage!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Altijd goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Zoeken naar "nieuwe" auto duurde even,maar het resultaat mag er zijn.Financiele afhandeling en daadwerkelijke levering waren prima.Met andere woorden:uitstekende service!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig geholpen

Alle tijd werd er voor ons uitgetrokken. De ervaring was zo goed dat we nu ook in onderhoud gaan bij Renault schagen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Keurig op de hoogte gehouden van wijzigingen in de afspraak en goed, eerlijk advies.

  • Aanbevelen? Ja
8

UItstekend

Zoals altijd, vriendelijk en compleet, met lenen van el. fiets

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakwerk en buitengewoon vriendelijk personeel

Zeer vakkundig personeel. Duidelijke uitleg wat er aan de auto moet gebeuren. Telefonisch op de hoogte gesteld van de werkzaamheden, en duidelijk doorgegeven welke kosten in rekening zullen worden gebracht.

  • Aanbevelen? Ja
8

Overzichtelijke showroom, duidelijke korte doch zakelijke begeleiding

Ik wilde 2 type auto’s onderzoeken, de Twingo en Zoë, beiden elektrisch vanwege de alsmaar stijgende benzineprijzen. Mijn keuze is op de Zoë gevallen, Nets iets meer auto. Kon snel een proefrit maken en kreeg korte uitleg van noodzakelijkheden om te rijden. De koop was snel gesloten, kreeg een redelijke inruilwaarde voor mijn oranje Captur terug, waar ik ook met plezier in heb gereden. Hoe de vele toeters en bellen (alles zit er geloof ik op, behalve de stoelverwarming) werken ben ik later achter gekomen. Bij vragen rij ik even langs, woon gelukkig in de buurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig geholpen

Goede uitleg van de werkzaamheden en kosten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Helemaal goed met goede service

Goede fijne communicatie met leuke mensen in het bedrijf. Auto is geweldig heel blij mee. Zeker een aanrader :-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontzorgt

Bespreken eventuele klachten Bespreken welke servicebeurt Sleutels afgeven Vervangend vervoer Bespreken gedane werkzaamheden Bespreken eventueel te verwachten reparatie(s) Betalen Wegrijden

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne service

Zeer prettig geholpen door de baliemedewerker

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed

Altijd netjes, vriendelijk, duidelijk, meedenkend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Rijd prima zeer tevreden.

Rijd prima zijn zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goede service!!

We werden heel vriendelijk geholpen door Eric. Konden gelijk een proefrit maken en kregen een goede deal voor onze oude auto. Zijn erg tevreden, rijdt heerlijk!! Vergeten dat My Renault + het eerste jaar gratis is. Per ongeluk zelf acount voor My Renault+ betaald, super opgelost door autozenter door er een jaar extra aan toe te voegen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Mijn auto starte niet heb renault assistent gebeld binnen een kwatier waren ze er hebben mijn auto gestar ben naar de dealer gereden en werd meteen geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals gewoonlijk uitstekende behandeling in de ons vertrouwde garage.

In een zeer prettig gesprek met Eric Zentveldt kwamen we ertoe om een proefrit te maken in een andere auto. Dit beviel zo goed dat we misschien wel tot aanschaf wilden overgaan. In goed overleg waarbij we alle tijd en ruimte kregen om onze eigen afweging te maken kregen we een goed bod dat we geaccepteerd hebben. Na een week konden we al rijden in onze nieuwe auto. Eric nam ruim de tijd voor uitgebreide instructie. De taart met de foto van onze nieuwe auto hebben we met de hele familie smakelijk opgegeten. Weer een fijne ervaring met vriendelijke garagemedewerkers!

  • Aanbevelen? Ja
9

snel, compleet en vriendelijk

De hiervoor genoemde begrippen dekken de lading volledig

  • Aanbevelen? Ja
6

We zijn er samen uitgekomen

Ik heb een Renault Traffic waar nu 2 jaar en 2 maanden in gereden wordt met 40.000 km op de teller. Ik heb nu een factuur van 1275 euro voor een kapotte Adbluepomp. Na 40.000km dus. Autozenter zegt dat ik naar Renault Nederland moet gaan. Renault Nederland zegt dat de auto niet door Renault is geïmporteerd dus ook niet verantwoordelijk is. Dat klopt, hij komt bij een ander bedrijf vandaan. Die zegt ook dat ik naar Renault Nederland moet gaan. Het blijft echter wel een nieuwe Renault die toch echt uit de fabriek van Renault komt. Waar ligt de verantwoordelijkheid? Ik heb een tegoedbon gekregen voor een onderhoudsbeurt. Wat op zich schappelijk is. Ik vindt het echter wel onacceptabel dat een onderdeel met zo'n kostenpost kapot gaat na 40.000 km. Het lijkt mij dat er een garantie is op dit soort onderdelen. Autozenter heeft gedaan wat ze konden doen.

  • Aanbevelen? Ja
10

vlot en naar tevredenheid geholpen

kon op korte termijn langskomen en werd gelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

De Fok 8

1742PD Schagen

0224 - 21 64 64

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.