vriendelijk, luisterend en meedenkend

Zoals altijd, ondanks het geen "Renault " meer rijden kan ik met mijn huidige auto ook terecht. Zeer fijne benadering en oplossingsgericht meedenken.

Fijn dat we het ook aan een niet-Renault hebben weten te fixen, bedankt voor de mooie beoordeling!

snel geholpen

Kon snel geholpen worden, probleem en geboden oplossing uitgebreid besproken. Euvel daarna snel opgelostl

Fijn dat u onze dienstverlening zo goed heeft ervaren, bedankt en de volgende keer gaan we er alles aan doen om de 9 of 10 te verdienen!

Eerste indruk is goed

Nog te weinig met de auto gereden (is tweede auto) om goede indruk te verkrijgen maar eerst indrukken zijn goed.

Bedankt voor de mooie 8 en met deze uitvoering zijn wij ervan overtuigd dat niet alleen de eerste indrukken goed zullen zijn!

Goede snelle service en duidelijke uitleg.

Ik vond de service erg snel en goed. Ik heb de auto op woensdag proefgereden en op zaterdag kon ik hem al ophalen. Erg goede duideljke uitleg over de auto na de aankoop. En ik ben een week na de aankoop nog een keer gebeld om te kijken of ik nog vragen had etc.

Bedankt voor de mooie review! Fijn dat alles zo naar wens is verlopen. Nogmaals heel veel fijne kilometers in je prachtige nieuwe auto!

Blij met onze auto!

Wij zijn happy met onze ´nieuwe´auto! Goed geholpen, prettig en laagdrempelig contact. Snelle afleverdatum mogelijk, auto netjes en alles naar volle tevredenheid verlopen! Nog ´n heerlijke taart als ´kers op de taart´ toe.

Klant blij, wij blij 😀! Mooi dat jullie onze inspanningen zo positief hebben ervaren. Veel plezier met de prachtige auto en tot de gratis zomercheck!

Vriendelijk vakkundig geholpen. Alles werd duidelijk uitgelegd. Uiteraard hoop ik dat ik niet terug hoef te komen, maar het dat toch gebeurt, heb ik er vol vertrouwen in dat het goed wordt geregeld. Top

Fijn dat de aankoop zo naar wens is verlopen, ook wij vertrouwen erop dat het niet nodig is om terug te komen, we hebben de auto ook echt weer heel goed klaargemaakt. Bedankt voor de mooie review en veel fijne kilometers gewenst!

Je wordt vriendelijk te woord gestaan, je krijgt direct te horen wat de te verwachten kosten kunnen zijn. De auto wordt gecheckt en je hoort via een telefonisch contact wat er gerepareerd moet worden en wat de te verwachten kosten zullen zijn. Ook de afhandeling wordt goed gecommuniceerd. Prima garage!

Wat worden we weer blij als we de dag beginnen met zo'n review en de maximale score! Fijn dat u al zo lang tevreden klant bij ons bent, bedankt!

Vakkundig en vriendelijk

Goede service! Alles snel en goed geregeld. Heel erg blij met mijn nieuwe auto!

Fijn te lezen dat alles rondom de aanschaf zo naar wens is verlopen, bedankt Tanja en nogmaals heel veel fijne kilometers met de prachtige auto!

Prima auto, goede afleverservice

Goede ervaring gehad bij AutoZenter in Schagen. Direct een afspraak voor een proefrit en snel rijklaar om mee te nemen naar huis.

Bedankt voor de mooie woorden Stefanie en nogmaals heel veel plezier met de prachtige auto!

Vriendelijk en verstand van zaken.

Vriendelijk personeel. Kennis van zaken. Komt zeer betrouwbaar over. Kreeg een schone auto terug.

Fijn dat u onze dienstverlening zo prettig heeft ervaren, bedankt voor de mooie 10 en graag tot de volgende keer!

goed advies en professionele werkzaamheden

Goed advies en opgevolgd door professionele werkzaamheden waardoor onze bedrijfsbus weer snel inzetbaar is

Konden jullie weer snel verder aan t werk! Iedereen blij :-) Bedankt voor de mooie score!

Geweldig!!!!!

Onze renault arkana rijdt als een zonnetje We zijn geweldig geholpen door Eric Zentveldt. Een man die zijn woorden en afspraken netjes nakomt De auto's die hij afleverd zijn van top klasse en zijn service,'s ook Wij komen hier zeker weer terug voor onze volgende nieuwe auto We kunnen nu de komende jaren genieten van onze mooie auto Supperrr bedankt voor alles Eric Zentveldt Met vriendelijke groet brian schouten

Wat fijn dat de aankoop van en het rijden in de Arkana zo goed bevalt. We doen altijd hartstikke ons best en om dit dan zo terug te lezen, top! Bedankt voor de mooie review, veel plezier met de prachtige RS Line en tot over een aantal jaar voor de volgende ;-)

duidelijk,netjes, en vriendelijk geholpen.

keurig geholpen tijdens de aanschaf van onze auto. met een goede garantie en service.

Wat fijn dat u de aanschaf van de prachtige Renault zo heeft ervaren als ons voorstaat, bedankt voor de mooie beoordeling en nogmaals veel plezierige kilometers met de prachtige auto!

Prima behandeling en service.

Snelle afspraak kunnen maken, correcte afhandeling.

Het zegt wel wat als u elke keer toch weer uit Limmen naar Schagen komt, bedankt weer en natuurlijk ook voor de mooie score!

Je wordt netjes te woord gestaan en uitleg over auto is prima.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en nogmaals veel plezier met de auto in Arnhem!

Bbbbb

Zeer goede uitleg gehad over de winterbanden Daarna zeer goede afhandeling

Hartelijk voor uw beoordeling n.a.v. de verhuur van de sneeuwkettingen. Fijn dat u onze dienstverlening zo positief heeft ervaren!

Top bedrijf

Wij zijn al decennia klant bij dit bedrijf en zijn nog nooit teleurgesteld. Hartelijke ontvangst, goede service, kundig personeel

Fijn te lezen dat we altijd aan uw verwachtingen voldoen, worden wij ook weer blij van, bedankt!

Super goede garage!

Hier wezen kijken voor mijn nieuwe Renault Megane. Super mooie uitvoering en goed begeleid. Auto was volledig dealer onderhouden en heeft nog een extra beurt gehad voordat ik hem kon ophalen. Top service!

Top Kay, dankjewel en nogmaals veel fijne kilometers met je prachtige voiture!

Goede sfeer. Fijne benadering van de verkoper. Voelt eerlijk en vertrouwd.

In mijn zoektocht naar een tweedehands auto kwam ik terecht bij Autozenter Schagen BV. Ik zag daar een auto, waarin ik was geïnteresseerd, heb een afspraak gemaakt voor een proefrit en was enthousiast over de auto. De benadering en uitleg van de verkoper voelde goed en vertrouwd. Gelijk de knoop doorgehakt en de auto gekocht. Een week later stond mijn auto te stralen in de showroom, klaar om te worden opgehaald, keurig schoon. Na een duidelijke uitleg van alle knoppen en waar ik alles kon vinden, reed ik met een blij gevoel naar huis met de wetenschap dat ik altijd een beroep kan doen op de garage als er iets is of als ik nog vragen heb. Kortom: een hele positieve ervaring!

Wat fijn dat u alles zo ervaren heeft, hiervoor doen wij elke dag ons best en daarom: veel dank voor de 10!

Prettige omgang met de klant!

Prima, flexibele instelling

Top! Mooie score, bedankt en nogmaals heel veel fijne kilometers met de prachtige auto!

vriendelijk en servicegericht geholpen

Mijn auto was nog 4 weken van de 2jaar fabrieksgarantie verwijderd toen ik een verzoek kreeg nog even langs te komen voor een eindcontrole. Hieruit kwamen nog een paar garantiepuntjes naar voren. en die werden een week later verholpen. Tijdens deze uitvoering kreeg ik vervangend vervoer aangeboden. Kortom prima en volgens afspraak geholpen.

Graag gedaan en u bedankt voor de mooie beoordeling!

Altijd tevreden

Goede service vaak eerder klaar dan afgesproken is goede uitleg

Bedankt Harry, mooie score en al zo lang al tevreden ook!

Zeer goede ervaring

Gewoon , zoals het hoort, Heel goed

Fijn dat u onze dienstverlening na al die jaren nog steeds zo ervaart, hartelijk dank!

Top garage. Nog nooit een probleem gehad.

Problemen voorkomen we samen, goed en regelmatig onderhoud draagt daar zeker toe bij, bedankt!

Prettig en deskundig

Niet alleen kundige monteurs, maar ook transparant in de status mbt kosten tijdens het onderhoud

Topscore, bedankt en fijn dat het zo goed bevalt bij ons!