er wordt met je mee gedacht

ik kom met een probleem met de auto en ben geen klant maar wordt super netjes te woord gestaan en meteen geholpen.

Het lijkt u te verbazen maar zo werken wij altijd :-) bedankt voor de mooie 10!

Top garage

Na enig zoekwerk via diverse sites toch bij Autozenter Schagen terecht gekomen om een mooie Captur te kopen. Heeft redelijk wat importauto's maar ze verkeren in prima staat en zijn goed onderhouden. Dhr. Zentveldt helpt je prima en dringt je niets op en laat je ook rustig met het thuisfront overleggen over de mogelijke aankoop. Geeft ook een schappelijke inruilprijs. Auto wordt gepoetst en krijgt onderhoud volgens Renault schema voor aflevering. Wordt ook afgeleverd met een veiligheidspakket, premium pas en 1 jaar europa pechhulp. En als aanbieding zijn de afleverkosten incl. onderhoud en nieuwe APK geheel gratis. De auto die ik heb gekocht kwam uit Belgie maar is door Autozenter Schagen keurig voorzien van een instructieboekje in de Nederlandse taal. En zo hoort het. Bij het ophalen verrast met een ingepakte auto en na de uitgebreide uitleg over de werking van de auto een heerlijke taart met een foto van de auto er op mee naar huis. Ik zou zeggen hier kan je met een gerust hart een betrouwbare occasion kopen. Mogelijk mijn volgende auto weer bij Autozenter Schagen kopen maar nu eerst maar een tijdje van deze Captur genieten. We zijn blij met de auto en blij met Autozenter Schagen.

Hartelijk dank voor deze mooie en uitgebreide review. Fijn om te lezen dat onze dienstverlening zo goed is bevallen!

Duidelijk en vriendelijk

Geeft bij onderhoudsbeurt duidelijk uitleg over wat er gedaan moet worden en wat er uiteindelijk gedaan is

Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn dat alles naar wens is verlopen!

Wat een plezierige ervaring bij deze renault dealer

Bij aankomst hartelijk ontvangen. Fijne ongedwongen sfeer. Zeer vriendelijke eigenaar en na een korte proefrit waren we om. Dit werd onze nieuwe auto. Deal was naar beider tevredenheid snel gemaakt. Na het rijklaarmaken de auto werd de auto geleverd compleet met een top servicepakket. Auto was netjes gepoetst en zelfs ons huisadres stond al in de navigatie. Bij vertrek kregen we nog een heerlijke taart mee met een foto van de auto. Ontzettend leuk ! Echt wat een service, nog nooit een occasion gekocht waarbij hé het gevoel kreeg een nieuwe auto te kopen. Voor ons een dikke 10!

Wat fijn dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren, elke verkoop en elke klant zijn we blij mee en de kers op onze taart is de reactie als de uwe! Nogmaals veel fijne kilometers gewenst en bedankt!

Snel en goed geholpen.

Geheel volgens afspraak.

Fijn dat alles naar wens is verlopen, we zijn blij met de mooie 10, bedankt!

Fijne service

Prima service en uitleg bij de 'nieuwe' occasion auto.

Bedankt voor de mooi woorden en de fraaie 9 Ed! Nogmaals veel plezier met de nieuwe auto.

Erg goed

Kon er op wachten volgens afspraak.

Fijn dat u onze service zo goed ervaren heeft en natuurlijk zijn wij blij met de mooie 10, bedankt!

zoals altijd een voortreffelijke service en bijzonder goed personeel.

Zie bovenstaande

Wauw, weer een 10! Bedankt, we blijven ons best doen hoor!

Perfecte service, mooie auto’s!

De service is bij autozenter het beste! De zaak is erg mooi en ze hebben hele mooie auto’s! Ik raad autozenter aan iedereen aan.

Zo zien we het graag! Niet alleen onze klanten tevreden maar zelfs mijn jongste dochter ;-) Dank je voor de mooie 10!

Snel en goed geholpen.

We kwamen binnen voor een waarde bepaling van onze oude auto. Er stonden geen auto's die binnen ons budget paste maar al snel had de verkoper een auto gevonden wat wel binnen ons budget paste en naar onze smaak was. Super bedankt.

Graag gedaan en bedankt voor de mooie woorden en nog veel fijne kilometers gewenst!

Fijn bedrijf

Heel snel geholpen nadat m'n auto me had laten staan. Ze denken erg goed mee en helpen waar ze kunnen!

Kijk, daar doen we het allemaal voor, snelle service en tevreden klanten, bedankt!

Professionele en originele oplevering

Het ophalen van onze aankoop was een feestje op zich. De auto stond "ingepakt" in de showroom en werd als een waar kunstwerk onthuld. Verder kregen we een grote taart mee met daarop de foto van de kersverse aankoop. Is dit alles origineel of niet? Er werd uitgebreid de tijd genomen om alles over de auto uit leggen, inclusief garantie en ondersteuning. Inmiddels de eerste paar honderd km gereden en die zijn probleemloos verlopen. Tot nu toe zijn we buitengewoon content.

Dank! Voor de mooie score en de mooie woorden, hier doen we het graag voor. Nog veel meer fijne kilometers gewenst en tot de gratis winterinspectie :-)

Fijne betrouwbare Garage.

Ik was 27 jaar geleden (1997) op zoek naar een nieuwe auto en mijn interesse ging uit naar een Renault Laguna initiale en kreeg een tip om eens bij Autozenter-schagen te gaan kijken. Die tip was waardevol, ik werd vriendelijk met een kop koffie ontvangen door Johan de vader van Eric, die mij doorverwees naar zijn zoon Eric. Wij sloten toen der tijd een deal naar allebei tevredenheid en heb in de daarop volgende jaren verschillende type Renaults bij Autozenter-schagen gekocht. Er is in die afgelopen 27 jaar niets veranderd daar bedoel ik mee o.a. de kennis, de persoonlijke aandacht, vriendelijkheid en de betrouwbaarheid van het hele team. Uiteraard ook wel eens mijn licht opgestoken bij een andere garage maar kon het uiteindelijk niet vinden, hoe dat kan… ik weet het niet… het is een gevoel denk ik. De afgelopen maand juni heb in alle tevredenheid bij Eric de Renault Capture E-Tech Hybrid Engineered gekocht ... en kan zeggen wat ’n fijne auto is dat. Voor de degene die interesse hebben in nieuwe of gebruikte auto raad ik u aan om eens kennis te maken met Autozenter-schagen.

Wat een geweldig mooie review, mooi verjaardagscadeau voor mij vandaag ;-) Fantastisch dat we al zoveel jaren zoveel waanzinnig mooie auto's hebben mogen leveren, hartelijk dank en geniet van deze wederom schitterende auto! Groet Eric (en voor iedereen die ook zo blij wil worden: bel 06-53671054 mail [email protected] of app 06-53671054 me maar!)

Betrouwbaar

Wederom voor onderhoud en apk geweest, service als altijd.

Hartelijk dank voor uw komst weer en voor de mooie 9!

prettig geholpen

ik ben prima te woord gestaan en goed geholpen

Fijn dat u onze dienstverlening zo waardeert en bedankt voor de mooie beoordeling!

Bijzonder prettig geholpen in het maken van de keuze. Er werd volop meegedacht. DANK!

Graag gedaan en nogmaals heel veel plezier met de prachtige auto en bedankt voor de mooie woorden!

Uitmuntend

Als je eenmaal klant bent kom je niet meer van ze af :-)

En daar zijn wij al heel erg lang heel blij mee, daar doen we het voor, langdurige relaties met blije en tevreden klanten, bedankt Erwin!

Prima geholpen

Prima geholpen bij zomercheck

Fijn dat alles naar wens is gegaan, daar gaan we voor, bedankt voor de mooie 10!

vriendelijke en perfecte service

deskundig advies, prima afhandeling. persoonlijke benadering

Hartelijk dank voor de mooie score en we hebben het weer graag voor u gedaan!

Apk en onderhoud naar volle tevredenheid!

Alles conform de afspraken uitgevoerd. Extra's eerst gecommuniceerd en na goedkeuring vakkundig uitgevoerd.

Fijn dat alles naar wens is verlopen en bedankt voor de mooie beoordeling!

Vakkundig en professioneel

Zeer goed en perfect schade hersteld aan mijn auto

Vervelend dat het gebeurt is, fijn dat we het goed hebben hersteld, bedankt voor de mooie 10!

weer geweldig

Zoals altijd, vriendelijk, adequaat en snel

Top, fijn dat alles weer is ervaren zoals u en wij dat altijd willen!

altijd prima service voor een eerlijke prijs

strakke planning, komt afspraken altijd na. Komen ze in de werkplaats iets tegen dan wordt er eerst overlegd. Een kundig team

Bedankt Robert, we doen het voor alle auto's en alle mensen graag voor jullie!

fijne ons kent ons garage

Zowel met verkoop als receptie en werkplaats zijn goede afspraken te maken wat betreft prijs en planning. En bovenal worden de reparaties ook zeer goed uitgevoerd. Dus kortom een TOP bederijf.

Volledig tevreden! Dat lezen we graag, bedankt voor al die jaren trouwe klandizie en de beoordeling!

Eerlijk advies, snelle servive

Altijd een eerlijk advies en snelle service. Fijne persoonlijke benadering.

We doen het graag en met veel plezier, bedankt voor de mooie 9!

De Fok 8

1742PD Schagen